Tja, als die snuggeren in Rome destijds niet hadden besloten de christelijke cult tot staatsgodsdienst te promoveren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:08 schreef Zyggie het volgende:
Dit hele terreurgedoe, oorlog in Jodenrijk, is toch een klein niemandsdalletje in de wereldgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef dontcare het volgende:
[..]
Dan heeft hij natuurlijk met al zijn volgelingen een gebed gehouden en daardoor bedacht god zich![]()
Zelfde toch met die savelivesinmay bullshit .....
Hoezo eigendunk!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan zuip ik me lam en ga ik bejaarden verkrachten. Hebben die mensjes ook nog een spectaculair einde!.
Ja dan ga je dood! Geniet je wel van de dagen die nog komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef Meki het volgende:
nog 15 dagen
Daarom ook die datum, dan komt het bedrog aan het licht en om dat te maskeren gaan ze met bommen smijten. Alle troep netjes onder een bommentapijt geveegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
Houdt dit verband met 5 jaar 11 september eigenlijk? Komt de wereld er tijdens de 5e verjaardag van 11 september massaal achter dat Bush het zelf heeft gedaan, en vervolgens is de hele wereld pissed off ofzo?
Geen zorgen, je voelt er toch niks van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |