Als je daar nog wat schulden vanaf haalt is dat best een reëel bedrag hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Carew. Neem trouwens aan dat die spelers bij elkaar geen 10m waren
.
Huren?! Dat kan natuurlijk ook! Zoals psv met mendez gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Tymo en Koevermans. Dan heb je in ieder geval een beter geheel dan toen Kuijt er nog was.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:25 schreef jna het volgende:
Dan zou er nog 3,5M zijn voor een spits, daar kan je volgens mij niet veel bijzonders van halen. Dus wat heeft de voorkeur? Tymochuk of spits?
Geert den Ouden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:27 schreef Erasmusch het volgende:
eenb tranfervrije spits
jullie, jullie, julliequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geert den Ouden?
Erik Meijer?
Sorry, ik snap het niet. Wat willen jullie?
Jullie vinden bijna niemand goed genoeg, maar willen wel een transfervrije spits aantrekken.
Zou die dan misschien alsnog worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:55 schreef ruud_fr het volgende:
jammer dat Cart_man gebanned is tijdens het gerucht kluivert
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.quote:
Nelissequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Ja die Koevermans alleen het uiterlijk van die kerel he.
die ronde kop en die schele oogjes.
Ik weet het niet we hebben met aliB ook al 1 lopen die een beetje scheel kijkt doe dan Carew maar.
Voelt Nelisse trouwens niets voor een terugkomst?
Dat soort lui voegen niets toe en kosten desondanks aardig wat geld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.
Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Kamphuis en Koevermans lijken me geen slechte opties, ook geen toppers. Ze zullen in ieder geval niet in staat zijn de kar te trekken. Ricksen is dus niksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, het valt mij ook wel op dat iedereen hier erg eensgezind is op het gebied van het afkeuren van spitsen. Eigenlijk moet iedere spits gewoon wegblijven, behalve als het een onhaalbare is.
Ook nuttige en ervaren spelers als Koevermans, Oude Kamphuis en Ricksen (ok...drankprobleem...) worden hier zonder twijfel weggelachen. Alsof Feijenoord zoveel beters heeft rondlopen.
Jij mag modbreakquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:50 schreef Paperclipjes het volgende:
Laat een ding duidelijk zijn: Feyenoord supporter betekend voor Feyenoord zijn en niet tegen een willekeurige andere club.
Als Kluivert er voor zorgt dat er weer mooi voetbal en mooie resultaten rond Feyenoord komen dan heet ik hem welkom en zal ik hem bij elk doelpunt toejuichen (net als alle andere doelpuntenmakers)
Mocht het allemaal rond komen, en Kluivert belangrijke punten voor ons pakken dan kots ik op het gros van de "nietvoorfeyenoordmaartegenajaxendaarommaarvoorfeyenoord"-fans aanwezig in dit topic!![]()
dacht dat 9.5 in de media was, maar woerts heeft het gezegd dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:04 schreef Kaap het volgende:
Woerts heeft in het AD gezegd dat Feijenoord 9.5 miljoen heeft te besteden aan transfers. Van het geld van Kuijt zijn nog wat schulden afgelost en is natuurlijk ook Tiendalli gehaald.
Kortom, met 9.5 denk ik dat we Tymo kunnen shaken omdat we een spits nodig hebben. Goed wie kunnen we voor 9.5 kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |