ik vind niet dat elke ster een gedragscode moet hebben, alleen is ze naar mijn mening een compleet NIET-idool op deze manierquote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er een bepaalde gedragscode voor sterren dan? Moeten ze alleen maar glimlachen en iedereen (ook haters en dergelijken) lieflijk te woord staan? Ze doet het op haar manier, laat haar dan ook in d'r waarde.
Net bij Boulevard.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
De eerste foto van het kindje is uitgegeven,
een fonds voor kinderen die in psychiatrische nood zijn verkeerd omdat hun ouders hun belachelijke namen hebben gegeven?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Foto heeft ze blijkbaar ook verkocht ten bate van het goed doel..
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
een fonds voor kinderen die in psychiatrische nood zijn verkeerd omdat hun ouders hun belachelijke namen hebben gegeven?![]()
Van Tellingen staat eropquote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
wie heeft die foto gemaakt?
wel een lekker moppie zo te zien
Donkere kinderen zijn de eerste weken van hun leven toch altijd " blank"?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
Idd een mooi kleintje
Blank ook. Dat heeft ze duidelijk van d'r vader.
Bron?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Dit staat er nu... Dat losgaan zodra het kan mag ze wat mij betreft wel achterwege laten.. WAT een doos!
Raffaëla wil NOOIT meer bevallen
door onze redactie
AMSTERDAM - Raffaëla (23) is vastbesloten: ze wil nooit meer zwanger worden. " Misschien adopteren, maar nooit meer bevallen. Het was zo'n lood- en loodzware bevalling, dat ik nu al weet dat ik de rest van mijn leven nooit meer wil", vertelt de winnares van Idols 2006, die donderdag 24 augustus moeder is geworden van dochter Beautifull Hope.
Foto: ANP
"Na vergeefse perspogingen kwam er een vacuümpomp aan te pas, waaraan ze driemaal flink hebben getrokken. Toen ik dat ook niet wilde en men concludeerde dat de baby echt vast zat, kwam het voor mij fantastische nieuws om naar de operatiekamer te gaan," vertelt ze aan het weekblad Party.
"Ik kreeg een ruggenprik en voelde die helse, snijdende pijnen niet meer. Met een keizersnede hebben ze ons kindje op de wereld gezet."
Tijdens haar zwangerschap - met bekkeninstabiliteit - had Raffaëla absolute rust voorgeschreven gekregen. Optreden was er voorlopig niet meer bij. Ook nu moet de zangeres het nog twee maanden rustig aan gaan doen.
Ze kan niet wachten om straks weer op het podium te staan. "Let op, Nederland gaat nog wat meemaken. Ik weet het zeker, zodra het kan ga ik los."
Wij zijn benieuwd...
Ook eerste wat ik dacht idd, kan nog heel goed dat het kindje donkerder wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Donkere kinderen zijn de eerste weken van hun leven toch altijd " blank"?
Meestal wel. kan ook wel een jaar duren voor het kind bijkleurt. En de krullen komen ook meestal pas later.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Die kwam waarschijnlijk al weer aangesneld omdat ie ook weer eens op de buis/in de bladen wildequote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doet Andries in godsnaam op die foto?
we kunnen nu speculeren wie de echte vader isquote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Beautifull Hope
De naam van het dochtertje van Raffaëla en Paul is vandaag bekendgemaakt, ze heet Beautifull Hope. Deze naam komt uit de komische film 'You've got served'. De bevalling is Raffaëla behoorlijk tegengevallen. Deze verliep ook niet bepaald vlot en omdat de vacuümpomp niet voldoende hulp bood is het uiteindelijk een keizersnede geworden. Hierdoor, en natuurlijk ook al de bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap, heeft Raffaëla er behoorlijk genoeg van: "Nooit meer!" zegt ze in 'Party'.
met dubbel LL toch, zoals in de filmquote:
dubbel LLquote:Op donderdag 7 september 2006 @ 15:09 schreef mstx het volgende:
OMG "Beautiful".... zo wil je toch niet heten![]()
![]()
![]()
Vaak wel, meestal/vaak kun je bij jongentjes aan hun piemeltje zien wat voor kleurtje ze ongeveer krijgen (Blank, getint, donker). M'n neefje werd blank geboren, en nu istie bijna zwartquote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Precies, en dan zegt ze zoiets:quote:Op donderdag 7 september 2006 12:38 schreef Moja het volgende:
[..]
Ook eerste wat ik dacht idd, kan nog heel goed dat het kindje donkerder wordt.
quote:In het interview geeft Raffaëla verder aan blij te zijn dat haar kindje een lichte huid heeft en niet zoals zijzelf een donkere huid. "Ik worstel er zelf ook altijd mee en daarom zou ik dat mijn kind niet willen aandoen."
Beetje ongelukkig, alhoewel het helaas nog wel gewoon zo is dat donkere mensen vaak toch anders benaderd worden (lijkt me daar in het noordne nog wel erger, al kan dat een heel verkeerd vooroordeel zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, en dan zegt ze zoiets:
[..]
![]()
![]()
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar heb ik ook vaak last van, maar ik heb dan tenminste nog een naamquote:Op donderdag 7 september 2006 15:15 schreef pberends het volgende:
Zowat iedereen zegt de naam verkeerd:
Raffaëla wil nooit meer zwanger worden
[..]
dubbel LL
Dat zou ze zelf toch ook wel moeten weten, lijkt me. Tssss, dit is best dom.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies, en dan zegt ze zoiets:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad! Hoewel, ik heb me er wel aan gehouden.................quote:Op woensdag 6 september 2006 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, wat verwacht je anders zo kort na de bevalling? Zijn er maar weinig hoor, die meteen weer zwanger willen worden! De meeste vrouwen zeggen inderdaad dat ze het noooooit meer doen.
Dan zal ik wel een van de weinigen zijn die daar geen last van heeft.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:28 schreef Meaghan het volgende:
Wat een onzinnige uitspraak van Raffaëla over de huidskleur van haar kindje. En trouwens, biracial mensen hebben juist vaker problemen met hun huidskleur en afkomst, omdat ze voor hun gevoel noch door de blanke, noch door de zwarte gemeenschap voor de volle 100 % geaccepteerd worden. Maar goed, daar ging het hier verder niet om.
Jensenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Het zou maar een gigantisch lelijk wijf zijn later...
Zoiets ofzo, [afbeelding]
Ik heb een keer een documentaire gezien die ging over een gemengd gezin en de problemen die de twee dochters ondervonden door hun gemengde achtergrond. En er is wel het een en ander te vinden op i-net aan studies mbt dit onderwerp. Nu ik mijn opmerking zo eens teruglees staat het er ook wel een beetje suggestief, alsof iedereen uit een gemengd gezin maar per definitie problemen zou hebben, maar zo bedoelde ik het iig niet. Iedereen kan problemen ondervinden in zijn/haar leven, ongeacht huidskleur. Een bepaalde huidskleur maakt je toch niet per definitie gelukkiger. Dat was meer wat ik bedoelde te zeggen in reactie op de uitspraak van Raffaëlaquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:26 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een van de weinigen zijn die daar geen last van heeft.
Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt?
dat is niet alleen onder antillianen zo maar onder alle getinte bevolkingsgroepen met sterk gekrult haar.quote:Op zondag 10 september 2006 09:59 schreef nokwanda het volgende:
Ach.... Rafella is Antilliaanse. 9 van de 10 antillianen zijn opgevoed, en dat al generaties, met het idee dat een lichte huid een goede huid is en dat glad haar goed haar is. Zo wordt het ook gezegd. Mijn zoon is half Afrikaans. maar ik ken erg veel antillianen en dat is echt mijn ervaring. Zo werd mijn zoon ook beoordeeld bij de eerste aanblik. En werkelijk hast door iedereen. Als je zo bent opgegroeid dan is haar reactie gewoon een typische african diaspora opmerking.
Pff.... al zoveel discussies over gevoerd.
klopt wel ja. Daarom refereerde ik ook aan de african diaspora.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef janimie het volgende:
[..]
dat is niet alleen onder antillianen zo maar onder alle getinte bevolkingsgroepen met sterk gekrult haar.
rafaella is btw volgens mij surinaams met ruth jacott als haar tante
Ik zat nog es te denken..... nichtje van Ruth Jacot..... verwissel je Rafaella nu niet met Edsilia Rombley?quote:Op zondag 10 september 2006 19:44 schreef janimie het volgende:
ook angelique koorndijk is surinaamse, een ras echte ookSchien doel je op JK ?
J.K. (2004) is de laatste antilliaan die ik op het idols podium heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |