Ik ga voor thermostaatkraan, dat vind ik een mooi woord.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:06 schreef Supersoep het volgende:
Tjah, we zitten in een ander tijdperk nu wat namen betreft. Je hoort het al vaker dat bekende mensen geweldige *kuch* namen verzinnen. Zoals Pilot Inspektor en Peaches.
Ik kan niet wachten tot er mensen komen die hun kind ''Banaan'' of ''Strontveger'' gaan noemen.
zelfs de initialen hebben iets om dat kind mee te pestenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:08 schreef Natalie het volgende:
Jaren geleden was er en koppel dat hun dochter als derde naam 'Miracle of Love' wilde geven. Dat werd natuurlijk niet geaccepteerd door de ambtenaar van de burgelijke stand, dus kwam de rechter eraan te pas.
Uiteindelijk is de naam geaccepteerd door verbindingsstreeptjes toe te voegen. Die kleine heeft nu dus als derde naam Miracle-of-Love. (al dan niet met hoofdletters, dat weet ik niet)
Als dat kind van Raffa en Paul echt Beautiful Hope is the Truth heet, dan mag ik hopen dat het geschreven wordt als Beautiful Hope-is-the-Truth, met als initialen: B.H.
Ik ken ook vrouwen met die naam hoor. Beau kan volgens mij voor allebei wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Beau is dus een mannelijke naam, maar ik denk niet dat Raffaëla dat weet.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:41 schreef BVO het volgende:
Ik snap de naam niet. Vooral dat truth-deel snap ik niet.
Misschien snappen wij het wel niet, bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef MaLo het volgende:
Het slaat ook nergens op. Mooie hoop is de waarheid?
Mirrekel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:02 schreef Cynix ® het volgende:
Vandaag las ik in een opleidingsbrochure op mijn werk de vrouwenvoornaam "Miracle". Waar moet het heen met deze wereld?
Niks mis met Femke.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:33 schreef MaLo het volgende:
Mijn dochter heet Femke. Hoe saai en burgerlijk vind ik die naam nu , nadat ik van de fantastische naam heb gehoord die Raf aan haar dochter wil geven
Het is toch al officieel? 'Gewoon' Beautiful Hope dacht ik...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:40 schreef NrSiX het volgende:
Nou maar even wachten wat het officieel gaat worden mensen =]
wat zielig voor dat wurmquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef Bibikuif22 het volgende:
Het kind heet toch Van der Vlught vanachter? Ik dacht dat ze zijn achternaam zou krijgen
"Beautiful Hope Is The Truth van der Vlught"![]()
Ik heb een booooot........quote:Op woensdag 6 september 2006 13:19 schreef Natalie het volgende:
Beautifull met dubbel l dus?
Sjonge jonge, als je een woord als naam geeft, schrijf 'm dan tenminste goed.
Maar goed, Bootje it is
quote:Verder zou de donkere Raffaëla blij zijn met de lichte huid van haar kindje. "Ik worstel er zelf ook altijd mee en daarom zou ik dat mijn kind niet willen aandoen", zegt zij in het weekblad.
En wat had dat voor verschil gemaakt dan als Floortje gewonnen had ?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Falco het volgende:
Had Floortje maar gewonnen, wat een kuttige ******trut is Raffaëla![]()
![]()
Want bevallen mag niet naar zijn, het moet iets fantastisch moois zijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Falco het volgende:
![]()
Ik hoor van wel meer vrouwen dat ze zoiets nooit, nooit meer willen. Het is echt een fabeltje dat de aanblik van zo;n pasgeboren baby de herinnering aan de pijn meteen doet verdwijnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Falco het volgende:
![]()
Daarom, en al zou ze geen kinderen meer krijgen, dan is dat toch nog geen dramaquote:Op woensdag 6 september 2006 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, wat verwacht je anders zo kort na de bevalling? Zijn er maar weinig hoor, die meteen weer zwanger willen worden! De meeste vrouwen zeggen inderdaad dat ze het noooooit meer doen.
Is er een bepaalde gedragscode voor sterren dan? Moeten ze alleen maar glimlachen en iedereen (ook haters en dergelijken) lieflijk te woord staanquote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze heeft ook altijd wat te zeiken, eerst een puberale tekst op haar fansite op de mensen die flauw reageren in haar gastenboek. dan gaat ze nog lopen zeiken over haar bevalling. en als klap op de vuurpijl geeft ze haar kind de naam "beautiful hope is the truth", een naam van een karakter uit een komedie die ze zo grappig vonden.
is dit hoe een "ster" zich hoort te gedragen?
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef teigan het volgende:
Beiden vonden de film hilarisch. [/b]
Nuff saidquote:IMDb Bottom 100
You Got Served (2004)
Rating: 2.1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |