ik vind niet dat elke ster een gedragscode moet hebben, alleen is ze naar mijn mening een compleet NIET-idool op deze manierquote:Op woensdag 6 september 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er een bepaalde gedragscode voor sterren dan? Moeten ze alleen maar glimlachen en iedereen (ook haters en dergelijken) lieflijk te woord staan? Ze doet het op haar manier, laat haar dan ook in d'r waarde.
Net bij Boulevard.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
De eerste foto van het kindje is uitgegeven,
een fonds voor kinderen die in psychiatrische nood zijn verkeerd omdat hun ouders hun belachelijke namen hebben gegeven?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Foto heeft ze blijkbaar ook verkocht ten bate van het goed doel..
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
een fonds voor kinderen die in psychiatrische nood zijn verkeerd omdat hun ouders hun belachelijke namen hebben gegeven?![]()
Van Tellingen staat eropquote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
wie heeft die foto gemaakt?
wel een lekker moppie zo te zien
Donkere kinderen zijn de eerste weken van hun leven toch altijd " blank"?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
Idd een mooi kleintje
Blank ook. Dat heeft ze duidelijk van d'r vader.
Bron?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Dit staat er nu... Dat losgaan zodra het kan mag ze wat mij betreft wel achterwege laten.. WAT een doos!
Raffaëla wil NOOIT meer bevallen
door onze redactie
AMSTERDAM - Raffaëla (23) is vastbesloten: ze wil nooit meer zwanger worden. " Misschien adopteren, maar nooit meer bevallen. Het was zo'n lood- en loodzware bevalling, dat ik nu al weet dat ik de rest van mijn leven nooit meer wil", vertelt de winnares van Idols 2006, die donderdag 24 augustus moeder is geworden van dochter Beautifull Hope.
Foto: ANP
"Na vergeefse perspogingen kwam er een vacuümpomp aan te pas, waaraan ze driemaal flink hebben getrokken. Toen ik dat ook niet wilde en men concludeerde dat de baby echt vast zat, kwam het voor mij fantastische nieuws om naar de operatiekamer te gaan," vertelt ze aan het weekblad Party.
"Ik kreeg een ruggenprik en voelde die helse, snijdende pijnen niet meer. Met een keizersnede hebben ze ons kindje op de wereld gezet."
Tijdens haar zwangerschap - met bekkeninstabiliteit - had Raffaëla absolute rust voorgeschreven gekregen. Optreden was er voorlopig niet meer bij. Ook nu moet de zangeres het nog twee maanden rustig aan gaan doen.
Ze kan niet wachten om straks weer op het podium te staan. "Let op, Nederland gaat nog wat meemaken. Ik weet het zeker, zodra het kan ga ik los."
Wij zijn benieuwd...
Ook eerste wat ik dacht idd, kan nog heel goed dat het kindje donkerder wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Donkere kinderen zijn de eerste weken van hun leven toch altijd " blank"?
Meestal wel. kan ook wel een jaar duren voor het kind bijkleurt. En de krullen komen ook meestal pas later.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Donkere kinderen zijn de eerste weken van hun leven toch altijd " blank"?
Die kwam waarschijnlijk al weer aangesneld omdat ie ook weer eens op de buis/in de bladen wildequote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doet Andries in godsnaam op die foto?
we kunnen nu speculeren wie de echte vader isquote:Op donderdag 7 september 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat doet Andries in godsnaam op die foto?
quote:Beautifull Hope
De naam van het dochtertje van Raffaëla en Paul is vandaag bekendgemaakt, ze heet Beautifull Hope. Deze naam komt uit de komische film 'You've got served'. De bevalling is Raffaëla behoorlijk tegengevallen. Deze verliep ook niet bepaald vlot en omdat de vacuümpomp niet voldoende hulp bood is het uiteindelijk een keizersnede geworden. Hierdoor, en natuurlijk ook al de bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap, heeft Raffaëla er behoorlijk genoeg van: "Nooit meer!" zegt ze in 'Party'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |