Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
Was ik zo vervelend?
Bullshit.. dat kan niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
Ik weiger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb besloten dat ik de emotie chagrijnigheid gewoon negeer tot het weg is.
Zal ik je terroristenfoto posten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Vraag niet zoveel.
Ga je gang.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Zal ik je terroristenfoto posten?
Aids.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ga je gang.
Toch een stomme foto.
Het is mogelijk. Echt waarquote:
Noem eens iets leuks op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Echt waar. Zodra je chagrijnig bent moet je gewoon aan leuke dingen denken. Probeer te ontleden waarom je nou chagrijnig bent en lach jezelf vierkant uit en krijg weer lol in je dag.
In je schoen!! MUAHAHHAHA !!!111eins:D:D::D:D::Dquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:25 schreef EvilThijn het volgende:
poep
kloptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
In je schoen!! MUAHAHHAHA !!!111eins:D:D::D:D::D
Gewoon, het hele circus om ons heen dat samenleving heet. Dat moet toch genoeg te lachen geven omdat het allemaal zo intens droevig is.quote:
Dan moet je zowel je schoen als je hoofd goed wassen. Met zeep he, anders blijft t stinken.quote:
En het is groen!!!!Whehehe!!!!Zwo!!!!!!!!!!diehadjenietverwachthe!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
In je schoen!! MUAHAHHAHA !!!111eins:D:D::D:D::D
Ik kan ook in R&P gaan lezen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon, het hele circus om ons heen dat samenleving heet. Dat moet toch genoeg te lachen geven omdat het allemaal zo intens droevig is.
Jaaaa! Ik heb daar ook nog eens een intens droevig verhaal gepostquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik kan ook in R&P gaan lezen..
Vertel, laat me lachen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik heb daar ook nog eens een intens droevig verhaal gepost.
Hmm.. een vent met een vis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo en nu weer allemaal vrolijk doen ja
Ja maar hij kijkt zo schattig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. een vent met een vis.
Valt tegen.
Schattig is stom.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ja maar hij kijkt zo schattig.![]()
okquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dan moet je zowel je schoen als je hoofd goed wassen. Met zeep he, anders blijft t stinken.
Ga slaepen ventquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
TIS MAAR GOED DAT IK NIET WEET WAT JE BEDOELT!
[ Offtopic ]quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:42 schreef frenzy2003 het volgende:
stomme kutdag!
verdomme ajax niet door naar de champions league! ben FOK! king chagrijnig.
Ik zeik wel eens als ik m'n mond open doe. .quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef Luiaerdt het volgende:
ik zeik wel eens met enen plas du tuit![]()
![]()
Open je eigen topic in KLB, olie-profiteur!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef Lexiun het volgende:
Net klaar met werken (partime job bij shell) en ik kan me kapot ergeren aan klanten die een pakje sigaretten komen halen. Na 9 uur stert het uit en alleen mensen die roken komen langs en weten niet wat ze willen. Vragen ze om een fucking pakje marlborro pak je het zeggen ze: ohw nee doe maar een light. gvd zeg dat dan gelijk . Ik word er zo fucking moe van die kansloze rokers met de goedkope peuken halen en klagen dat het duur is. Gvd stop met roken en beweeg je lichaam, ze komen langs slaan sigaretten in en gelijk een paar mars repen mee waarvan ze nog dikker owrden en zeggen dat ze het niet snappen den hun conditie kut is. GVD ben je achterlijk. Maar goed ik kies er zelf voor om 2 dagen per week achter die kassa te kruipen dus zeuren mag ik niet maar ze maken me wel fukcing chagie met dat kansloze gerook.
Nee?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zeik wel eens als ik m'n mond open doe. .
Maar daar hoor je míj niet over klagen toch?
jij klaagt al genoeg dunkt mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zeik wel eens als ik m'n mond open doe. .
Maar daar hoor je míj niet over klagen toch?
jouw oma niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef Eririn het volgende:
[..]
Opleiding: batse met je oma
Mijn oma![]()
wat doe je?
![]()
Daar weet jij niks van..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:54 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
jij klaagt al genoeg dunkt mij.
Mensen als jij kan ik ook een punt hoofd van krijgen door tegen mij aan te janken dat de olie duur is. Gvd denk je dat ik er voor zorg dat die olie duur is, dat ik 50% van de prijs in me zak steek...als dat zo was kapte ik met me opleiding en ging ik er full time wekren. Denk gvd eens na dan snap je dat die kerel in ze zandbak met een tulband op ze hoofd daar stinkend rijk van word en zich kapot lacht. ohw ja ik vergat de mensen aan de top nog bij shell, dus doe niet zo oppervalkkig en denk na voordat je jankt je kan ook het openbaar vervoer nemen of gaan fietsen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Open je eigen topic in KLB, olie-profiteur!!
[..]
Nee?.
zagen zagen..wiede wiede.........kankerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar moet je je helemaal niet aan wagen.
Ik ga overmorgen helpen met het aanleggen van een gasleidingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:57 schreef Lexiun het volgende:
[..]
Mensen als jij kan ik ook een punt hoofd van krijgen door tegen mij aan te janken dat de olie duur is. Gvd denk je dat ik er voor zorg dat die olie duur is, dat ik 50% van de prijs in me zak steek...als dat zo was kapte ik met me opleiding en ging ik er full time wekren. Denk gvd eens na dan snap je dat die kerel in ze zandbak met een tulband op ze hoofd daar stinkend rijk van word en zich kapot lacht. ohw ja ik vergat de mensen aan de top nog bij shell, dus doe niet zo oppervalkkig en denk na voordat je jankt je kan ook het openbaar vervoer nemen of gaan fietsen.
Inderdaad, grote neuzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar moet je je helemaal niet aan wagen.
Jan kwam thuis om z'n moeder te infecteren..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:01 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
zagen zagen..wiede wiede.........kanker
Waar lees jij dat gemekker van lexuin?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen helpen met het aanleggen van een gasleiding
[..]
Inderdaad, grote neuzen
lief doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jan kwam thuis om z'n moeder te feliciteren..
Fok!-block aanstaan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar lees jij dat gemekker van lexuin?
Ik kan het nergens vinden, of kijk ik er overheen?
Ik lees altijd om die nutteloze lange teksten heen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fok!-block aanstaan?
Doe hier chagrijnig
Doe hier chagrijnig
Het is geel en je kan er op staanquote:
Ik ook. Het enige wat ik opving was dat het bij een tankstation van Shell werktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik lees altijd om die nutteloze lange teksten heen.
Het is geel en als je het in de blender doet wordt het rood..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is geel en je kan er op staan
Mits (de goede) messen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is geel en als je het in de blender doet wordt het rood..
ik dacht..een ongestelde chineesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is geel en als je het in de blender doet wordt het rood..
Het is geel en als je het lang genoeg laat staan wordt de onderkant rood...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:14 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
ik dacht..een ongestelde chinees
maar das nie grappig
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is geel en als je het lang genoeg laat staan wordt de onderkant rood...
that just makes me sad..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het is geel en als je het lang genoeg laat staan wordt de onderkant rood...
*wax pakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb nog liever hete knuffelseks met een stekelvarken.
Na het kotsen voel je je altijd beter.quote:
Ik zal het eens gaan proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Na het kotsen voel je je altijd beter.
Tig keer gedaan, heersch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan proberen.
Jij ook al gedaan?
Hier nog 1. Toen maar radio aangezet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef Cyaa het volgende:
GVD! het regent hier en ik ben uitgekeken (uitgeluisterd?) op al mn muziek
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Neenetje het volgende:
Krijg de tering met je kick rpp.
Helemaal niet, opflikkeren met je R&P.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef oshiro het volgende:
--> R&P. Gofferdomme.
En daar word je chagrijnig van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
kanker
Houd je harses joh, stomme stoepstengelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:26 schreef Neenetje het volgende:
Talk cranky to me baby.
Wat een klote conclusie, ga een boom knuffelequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Echt waar. Zodra je chagrijnig bent moet je gewoon aan leuke dingen denken. Probeer te ontleden waarom je nou chagrijnig bent en lach jezelf vierkant uit en krijg weer lol in je dag.
Graag gedaan schat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
Wat een godvergeten kutkick![]()
Flikker op met die zooi in m'n MyAT!
Schat op met je paupertopicsquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Nou, ga eens doodliggen.
Hoi neuken doei Furious.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Furia het volgende:nachtwerk
* Furia is een slechte planner
Nu ben ik niet meer chagrijnigquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:39 schreef Rekkie het volgende:
Charisteas
Om heel chagrijnig van te worden
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij kan echt niks originelers verzinnen he?
Word gewoon para van jouwn avaterquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef Djep het volgende:
Ja zeg, het is ook altijd hetzelfde. Kom eens met iets beters man. Het gaat echt nergens over bij jou. Dikke loser dat je er bent.
En nu durf je weer niks terug te zeggen, hè.
Je moeder op een houten vlot met een ringbaard!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef Djep het volgende:
Ja zeg, het is ook altijd hetzelfde. Kom eens met iets beters man. Het gaat echt nergens over bij jou. Dikke loser dat je er bent.
En nu durf je weer niks terug te zeggen, hè.
Anders ga je effe mensen op MSN lastig vallen met niet-werkende smiliesquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef Burakius het volgende:
TALPA! :S
Kut hond.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
is dit godverdomme nog steeds open
Was dat potverdrie maar waar,...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moeder op een houten vlot met een ringbaard!
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Kom niet aan een hond waar ik bij ben...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
en je punt is?
Ik weet niet hoe je hond heetquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Djep het volgende:
Hoor ik daar bij?
Vast rocky ofzeau.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef Burakius het volgende:
zijn haar hond heet GA ES DOOD KUTHOND OMGWTFROLFLOLSTFUSOCCELLOLLERLMAO
Sorry, dat lukt me niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Neenetje het volgende:
Godsgloeiende, doe eens chagrijnig.
Cerrorquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:20 schreef cerror het volgende:
Krijg een parasiet die aids alle hoeken van je hartkamer laat zien!
Ik was op "vakantie".quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Cerror
Alles goed, tijdje niet gesproken
Je bedoelt die inteelt hoerin die jij je nichtje mamma noemt?quote:
Jij kan een overdosis nitroglicerine nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cerror kan van het perron springen.
Wat mij betreft spring jij voor een trein.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Neenetje het volgende:
Wat mij betreft dan he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |