Hier nog 1. Toen maar radio aangezet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef Cyaa het volgende:
GVD! het regent hier en ik ben uitgekeken (uitgeluisterd?) op al mn muziek
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Neenetje het volgende:
Krijg de tering met je kick rpp.

!!!!
Helemaal niet, opflikkeren met je R&P.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef oshiro het volgende:
--> R&P. Gofferdomme.
En daar word je chagrijnig van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
kanker
Houd je harses joh, stomme stoepstengelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:26 schreef Neenetje het volgende:
Talk cranky to me baby.
Wat een klote conclusie, ga een boom knuffelequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Echt waar. Zodra je chagrijnig bent moet je gewoon aan leuke dingen denken. Probeer te ontleden waarom je nou chagrijnig bent en lach jezelf vierkant uit en krijg weer lol in je dag.
Graag gedaan schat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
Wat een godvergeten kutkick![]()
Flikker op met die zooi in m'n MyAT!
Schat op met je paupertopicsquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Nou, ga eens doodliggen.
Hoi neuken doei Furious.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef Furia het volgende:nachtwerk
* Furia is een slechte planner
Nu ben ik niet meer chagrijnigquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:39 schreef Rekkie het volgende:
Charisteas
Om heel chagrijnig van te worden
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jij kan echt niks originelers verzinnen he?
Word gewoon para van jouwn avaterquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef Djep het volgende:
Ja zeg, het is ook altijd hetzelfde. Kom eens met iets beters man. Het gaat echt nergens over bij jou. Dikke loser dat je er bent.
En nu durf je weer niks terug te zeggen, hè.
Je moeder op een houten vlot met een ringbaard!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef Djep het volgende:
Ja zeg, het is ook altijd hetzelfde. Kom eens met iets beters man. Het gaat echt nergens over bij jou. Dikke loser dat je er bent.
En nu durf je weer niks terug te zeggen, hè.
Anders ga je effe mensen op MSN lastig vallen met niet-werkende smiliesquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:01 schreef Burakius het volgende:
TALPA! :S
Kut hond.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
is dit godverdomme nog steeds open
Was dat potverdrie maar waar,...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moeder op een houten vlot met een ringbaard!
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Kom niet aan een hond waar ik bij ben...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
en je punt is?
Ik weet niet hoe je hond heetquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:12 schreef Djep het volgende:
Hoor ik daar bij?
Vast rocky ofzeau.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef Burakius het volgende:
zijn haar hond heet GA ES DOOD KUTHOND OMGWTFROLFLOLSTFUSOCCELLOLLERLMAO
Sorry, dat lukt me niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef Neenetje het volgende:
Godsgloeiende, doe eens chagrijnig.
Cerrorquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:20 schreef cerror het volgende:
Krijg een parasiet die aids alle hoeken van je hartkamer laat zien!
Ik was op "vakantie".quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Cerror
Alles goed, tijdje niet gesproken
Je bedoelt die inteelt hoerin die jij je nichtje mamma noemt?quote:
Jij kan een overdosis nitroglicerine nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cerror kan van het perron springen.
Wat mij betreft spring jij voor een trein.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Neenetje het volgende:
Wat mij betreft dan he..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |