Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
Was ik zo vervelend?
Bullshit.. dat kan niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef jogy het volgende:
Ik weiger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb besloten dat ik de emotie chagrijnigheid gewoon negeer tot het weg is.
Zal ik je terroristenfoto posten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Vraag niet zoveel.
Ga je gang.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Zal ik je terroristenfoto posten?
Aids.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:20 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ga je gang.
Toch een stomme foto.
Het is mogelijk. Echt waarquote:
Noem eens iets leuks op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Echt waar. Zodra je chagrijnig bent moet je gewoon aan leuke dingen denken. Probeer te ontleden waarom je nou chagrijnig bent en lach jezelf vierkant uit en krijg weer lol in je dag.
In je schoen!! MUAHAHHAHA !!!111eins:D:D::D:D::Dquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:25 schreef EvilThijn het volgende:
poep
kloptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
In je schoen!! MUAHAHHAHA !!!111eins:D:D::D:D::D
Gewoon, het hele circus om ons heen dat samenleving heet. Dat moet toch genoeg te lachen geven omdat het allemaal zo intens droevig is.quote:
Dan moet je zowel je schoen als je hoofd goed wassen. Met zeep he, anders blijft t stinken.quote:
En het is groen!!!!Whehehe!!!!Zwo!!!!!!!!!!diehadjenietverwachthe!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
In je schoen!! MUAHAHHAHA !!!111eins:D:D::D:D::D
Ik kan ook in R&P gaan lezen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon, het hele circus om ons heen dat samenleving heet. Dat moet toch genoeg te lachen geven omdat het allemaal zo intens droevig is.
Jaaaa! Ik heb daar ook nog eens een intens droevig verhaal gepostquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik kan ook in R&P gaan lezen..
Vertel, laat me lachen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik heb daar ook nog eens een intens droevig verhaal gepost.
Hmm.. een vent met een vis.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo en nu weer allemaal vrolijk doen ja
Ja maar hij kijkt zo schattig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. een vent met een vis.
Valt tegen.
Schattig is stom.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ja maar hij kijkt zo schattig.![]()
okquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dan moet je zowel je schoen als je hoofd goed wassen. Met zeep he, anders blijft t stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |