*wax pakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb nog liever hete knuffelseks met een stekelvarken.
Na het kotsen voel je je altijd beter.quote:
Ik zal het eens gaan proberen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Na het kotsen voel je je altijd beter.
Tig keer gedaan, heersch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zal het eens gaan proberen.
Jij ook al gedaan?
Hier nog 1. Toen maar radio aangezet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:20 schreef Cyaa het volgende:
GVD! het regent hier en ik ben uitgekeken (uitgeluisterd?) op al mn muziek
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Neenetje het volgende:
Krijg de tering met je kick rpp.

!!!!
Helemaal niet, opflikkeren met je R&P.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:05 schreef oshiro het volgende:
--> R&P. Gofferdomme.
En daar word je chagrijnig van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:02 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
kanker
Houd je harses joh, stomme stoepstengelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:26 schreef Neenetje het volgende:
Talk cranky to me baby.
Wat een klote conclusie, ga een boom knuffelequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Echt waar. Zodra je chagrijnig bent moet je gewoon aan leuke dingen denken. Probeer te ontleden waarom je nou chagrijnig bent en lach jezelf vierkant uit en krijg weer lol in je dag.
Graag gedaan schat.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
Wat een godvergeten kutkick![]()
Flikker op met die zooi in m'n MyAT!
Schat op met je paupertopicsquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Nou, ga eens doodliggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |