Stam en Gabri hadden onze jonge jongens moeten leiden tot iets moois in de CL. Het team van dit jaar had weer eindelijk eens kunnen laten zien in Europaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Wat de fuck interesseert het mij hoe Stam en Gabri denken nu we geen CL spelen? Zij spelen voor Ajax, en voor ons. Goed spelen of niet, ze zijn er mede verantwoordelijk voor dus hebben ze niks te denken erover.
In principe, in principe ben ik het met je eens. Ware het niet dat dit een van de handvol wedstrijden in een seizoen is die je moet winnen. Dus dat is moeilijk te vergeten of overheen te stappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat zitten hier een hoop mensen die denken dat ze zich Ajacied mogen noemen....
GA NU IS ACHTER JE TEAM STAAN!
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Straks wedstrijden om half 6 in Ostrava ofzo, ik kan me er nog niet op verheugen.
Dat was maar kwartfinale.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toen had ik tenminste nog iets van een gevoel van trots achteraf
Zulke ploegjes horen ook maar een oefenpotje te zijn voor Ajaxquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]kutzooi.
Voor halflege tribunes, waardoor je het gevoel krijgt een oefenpotje te spelen.
De rest niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:56 schreef Roeni3 het volgende:
Ik ben voor een OP als deze:
Het Grote AFC AJAX topic #432: Wij staan ACHTER Onze Club
Laten ze zich maar op het kampioenschap concentreren want ondanks Stam en Gabri had je van Ajax toch niets kunnen verwachten in de CLquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:54 schreef Nashje het volgende:
Beste titel, hier dus verder.
[..]
Stam en Gabri hadden onze jonge jongens moeten leiden tot iets moois in de CL. Het team van dit jaar had weer eindelijk eens kunnen laten zien in Europa
Heitinga en Stekelenburg speelden best goed vandaag hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:55 schreef BobbyHill het volgende:
De klap komt natuurlijk extra hard aan als je denkt dat je er al bent. Je zou haast verwachten dat Ajax en aanhang dat eens zou afleren, maar nee. Ik vind het zonde, want de eerste helft was Ajax heer en meester. Aan de andere kant toont deze wedstrijd wel aan dat de selectie van Ajax nog altijd tekort komt voor het grotere werk. Je kan wel een Stam, een Huntelaar en een Gabri in je team hebben lopen, maar met eeuwig grillige talenten als Heitinga, Stekelenburg en Maduro ga je toch altijd weer het schip in. Van Geel zal zich nog wel eens achter de oren krabben als geweldenaar Gravesen straks gaat schitteren bij Celtic.
Een nadeel van de UEFA-cup is ook dat er een heleboel teams rond lopen die geen poot kunnen voetballen. Net zo slecht als Kopenhagen.
Tsja, het duurde me echt te lang voordat er en nieuw Ajax topic was ...quote:
Gut, je bent een fan. Mijn excuses, ik had je hiervoor nog nooit eerder hier gezien... En ook nog eens een kritische, nou heb je helemaal mijn respect verdient.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Onzin, als supporter moet je ook kritiek kunnen leveren. De spelers moeten naast de lusten ook de lasten dragen. Blijven ze tenminste met de benen op de grond staan.
Waardeloze beker. en hij is nog lelijk ook.quote:
Same here.. Midden in het stadion.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef jna het volgende:
Die wedstrijd tegen Milan was erger. Nu kan ik wel janken, toen zat ik te janken...
Als we Feijenoord in de halve finale uitschakelen is het een prachtbekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waardeloze beker. en hij is nog lelijk ook.
Van Feijenoord winnen we zo al 2x dus dat hoeft niet in die flut beker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als we Feijenoord in de halve finale uitschakelen is het een prachtbeker
Ja, ik zou het in de fik steken. Oftewel: Boeiend.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
Wat is de ArenA eigenlijk ook maar een flut stadion. Ik heb dat vak Denen beter horen fluiten dan het gezang van 410.
Hoe dan ook, ik wil feyenoord tegen komen in de Uefa Cup. Mooiste zou zijn in de finale.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als we Feijenoord in de halve finale uitschakelen is het een prachtbeker
Ajax was veelbeter te horenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
Wat is de ArenA eigenlijk ook maar een flut stadion. Ik heb dat vak Denen beter horen fluiten dan het gezang van 410.
Ja ja heimwee naar de SFEERVOLLE de Meer, waar IEDEREEN achter de ploeg stond.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Kunt wel merken dat jij geen fuck om sfeer geeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik zou het in de fik steken. Oftewel: Boeiend.![]()
Omdat het toen ook nog goed ging met Ajax.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Ja ja heimwee naar de SFEERVOLLE de Meer, waar IEDEREEN achter de ploeg stond.
Toen waren de supporters nog de twaalfde man.
Niet zo kort na één van de meest dramatische wedstrijden van de afgelopen 5 jaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Kunt wel merken dat jij geen fuck om sfeer geeft.
Dat maakt wel wat uit. Ik zeg niet dat 410 meer moet zingen, nee. Ik zeg dat de ArenA een flutstadion is wat betreft sfeer. Ga eens kijken naar de Euroborg. Daar hoor je door heel het stadion (en iedereen doet mee) gezang etc.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ajax was veelbeter te horen
-edit-
Niet dat het ook maar enige flikker uitmaakt natuurlijk
Sorry hoor maar daar ben je zelf toch bij? Moet je zelf harder zingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
De finale wordt toch in het buitenland gespeeld.. dus geef ons de JC schaal of de Gatorade Cup maar!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Ach die Champions League is ook niet alles....
Als we de Gatorade Cup maar weer winnen.![]()
Doe nou niet zo flauw. Iedereen wordt morgen voor az. Doe gewoon mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
En toch blijft het mijn cluppie, ondanks het debacle van vanavond.
Dat zou wat zijn zeg, als je nu voor een andere ploeg zou zijn ineens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Omdat wij bobo's hebben.. Ik zeg geef mij maar een stadion als Heereveen, Vak410 en F-Side bij elkaar douwen en de sfeer derin! Of Iedereen van Vak410 en F-Side verspreiden zodat je overal sfeer hebt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat maakt wel wat uit. Ik zeg niet dat 410 meer moet zingen, nee. Ik zeg dat de ArenA een flutstadion is wat betreft sfeer. Ga eens kijken naar de Euroborg. Daar hoor je door heel het stadion (en iedereen doet mee) gezang etc.
Dat bedoel ik dus niet. 410 zingt hard genoeg. Ik heb alleen maar respect voor 410 hoor. Als die er niet waren was het muisstil in de ArenA. Maar 410 is het enige deel in het stadion waar geluid van af komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sorry hoor maar daar ben je zelf toch bij? Moet je zelf harder zingen.
Ik zou maar niet over arrogantie beginnen, als ik kijk naar je signaturequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef PyTh het volgende:
Kan een glimlach niet onderdrukken
Goed dat die arrogantie weer heerlijk afgestraft wordt.
Gabri, toppertje!
Tja, andersom had ik hetzelfde gereageerd....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef PyTh het volgende:
Gabri, toppertje!
Dat gaat geheid foutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Vak410 en F-Side bij elkaar douwen en de sfeer derin!
Wedstrijden zoals deze werden toen in het Olympisch gespeeld ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:03 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Ja ja heimwee naar de SFEERVOLLE de Meer, waar IEDEREEN achter de ploeg stond.
Toen waren de supporters nog de twaalfde man.
Ajax verder na een sprankelende 5-0 overwinning met 4 keer KJ en één keer een solo van Steekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben net terug van trainen ( 21:00 - 22:30 ) heb ik nog wat gemist ?
Wij kennen geen arrogantie, wij spreken de waarheid!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef PyTh het volgende:
Gabri, toppertje!
Heeft ie al twee jaar erin staan, met de respectievelijke jaargangen. Het is dus eerder waarzeggerij dan arrogantie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zou maar niet over arrogantie beginnen, als ik kijk naar je signature
Ja, we spelen op jullie niveau. Dat Psv supporters zeiken ok, maar jullie hebben al hoe lang geen CL meer gespeeld?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Die solo was weer-ga-loos.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax verder na een sprankelende 5-0 overwinning met 4 keer KJ en één keer een solo van Steek
maar natuurlijk. door voor- en tegenspoed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Ow okequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, we spelen op jullie niveau. Dat Psv supporters zeiken ok, maar jullie hebben al hoe lang geen CL meer gespeeld?
Ach. Dat was gewoon een misverstand tussen Vermaelen en Stekelenburg. Kan gebeuren. Ik kreeg wel een hartverzakking toen de scheids op het moment floot toen Allback naar de grond dook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Stekelenburg was ook weer zwaaar matig vanavond, vooral bij die schwalbe zag er slecht uit.
En je hebt groot gelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef PyTh het volgende:
Gabri, toppertje!
Da's idd nog een troost.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef kalinho het volgende:
Dan maar ver in de UEFA CUP (waar we eigenlijk gezien de competitie excl playoffs ook hoorden te staan)
Ja vertel mij wat, ik kan morgen een nieuwe afstandsbediening kopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach. Dat was gewoon een misverstand tussen Vermaelen en Stekelenburg. Kan gebeuren. Ik kreeg wel een hartverzakking toen de scheids op het moment floot toen Allback naar de grond dook.
feyenoord speelt zoals elk jaar champions leaguequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Welnee, die niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef PyTh het volgende:
Vermaelen zal wel onder behandeling van het Psychieootje komen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik kan morgen een nieuwe afstandsbediening kopen.
was jij nou nog bij de wedstrijd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mensen uberhaupt nog moeten zeggen dat het toch nog wel hun clubje blijft![]()
Wat wil je met Asskicker als voormalig Ajax-fanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat mensen uberhaupt nog moeten zeggen dat het toch nog wel hun clubje blijft![]()
Die scheids was ook een ramp.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:14 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ik zag de bui helemaal hangen toen. En ik was al licht pissig op de duitse scheids.
Asskicker was mijn eerste gedachte ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat wil je met Asskicker als voormalig Ajax-fan
viel mij eigenlijk best meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Die scheids was ook een ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |