Ik zal me poort open zetten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:04 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oeeeeh gaaf!!
kan ik hem ff komen halen? of ga je straks pas poortje open doen?
hmm, als je wat dichter in de buurt van Utrecht zat was je welkom om te komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef Suuz_ het volgende:
Suuz wil héél graag gaan stappen maar niemand kandus is heel de avond saaaaaaai thuis
quote:
quote:Dear Gabi,
I just spoke with Cadfael and he would love to be your friend. You lucky gal!
Heather
Dat gedeelte van de nail clipper snap ik nietquote:Hola Heather,
Your letter made my heart skip a beat. Ow!
A nail clipper is now mine! It rocks!
(hartje) Gabi
dat is nou het probleem met die acww vrouwtjes... die moeten gelijk spullen van je hebben..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:51 schreef Suuz_ het volgende:
ojee love letters all over the place
ga alvast dat white furniture maar bestellen cadje
Hoi Ilse! welkom bij acwwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:52 schreef ilsepielse het volgende:
Ik heb nog geen friends in m'n lijstje, dus dat moet maar 's komen dan!
Naam: Ilse
Town: Goes
Code: 064497615510
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:12 schreef Maraca het volgende:
Caddie.. slecht nieuws..Gabi is nu verliefd op... Anitra
en ze ziet Blue als haar beste vriendin
![]()
![]()
Ik heb blanka ook aan staan en ze komt echt 2 tot 3 keer per week langs, de andere figuurtjes heb ik haast nog nooit gezien. Speel nu al een week of 8 en twee keer Dr. Shrunk gezien, twee keer Sahara, één keer Wendell en dat was het wel zo'n beetje. Zal het eens proberen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:11 schreef VAgeNERATION het volgende:
Denk dat ik inderdaad maar Blanka uit ga zetten, Ardenlyn, ze is hier van de week echt vaak geweest
, ik wil die ufo weer een keer en dr Shrunk! dit is voorlopig m'n laatste favor voor der dan
![]()
Sowwy Anitra maar het onweerde hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:37 schreef Anitra het volgende:
Droopyik kom zo online, had visite vanmiddag.
Ilse ik zou zo ff kijken of ik nog plek heb in mijn lijst, dacht in het begin dat ik de lijst nooit vol zou krijgen, maar voor je het weet heb je nog maar 2 plekkies over
Ik denk dat het alleen maar erger wordt als je wacht. nu kun je de schade nog zoveel mogelijk beperken teminste.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:28 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik laat mn ds gewoon dicht totdat ik mn stick gevonden heb, durf de onkruid niet alleen aan![]()
ik was ook niet met mn ds naar het bos geweestquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef VAgeNERATION het volgende:
Aaah, het verloren DS mysterie is eindelijk opgellost, en nu alweer je usb-stick kwijt
, sorry
![]()
Maarre ik wil ook best helpen onkruid wieden hoor, al denk ik dat er inmiddels wel genoeg aanbiedingen zijn nu. Als je poort weer eens open doet, krijg je van mij wel een mooie kast om je spullen in te bewaren
![]()
Nog een geluk dat dit mysterie niet zolang duurt als die van "geen pottenkijkers"
Hoi!! dat is een tijdje geleden!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef renelly het volgende:
hoi allemaal,wie wil me toevoegen,mijn code is 1074-5147-9406.mijn dorp heet kidstown en mijn naam is elly.
Gelukkig dat je DS het nog doet!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
Hij doet het nog
Online komen moeten we zo nog ff testen, maar iig doet hij het nog.
Maracaheeft Resseti je laten leven?
Oef, valt dat mee. Ik heb geen reserve meer voor je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:36 schreef Anitra het volgende:
Hij doet het nog
Online komen moeten we zo nog ff testen, maar iig doet hij het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |