Die kloppenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tsjaikowski, Kanon enne.....
Sorry wycciequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Eens moet Finland het goede antwoord zijn.
Dat klopt dan weer wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan zal het wel Frans zijn...
TVP-met een weetje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Asmodian het volgende:
Openstaande vraag:
De 1812 Overture is een bekend klassiek stuk. Van wie is het, welk onconventioneel 'instrument' heeft een stuk toebedeeld gekregen in de partituur en een deel van welk volkslied komt voor in het stuk?
Nee, ik voel me nog altijd beroerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Hee Asmo, ik las vanmiddag dat je je niet goed voelt. Al beter?
En hoe is het met MaJo, wat heeft ze eigenlijk?
Ik dacht al dat ik de enige was hier....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Trage zooi hier...
Aww, wat lief! Dank je wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik doe even Tokay na
Voor alle zieken:
[afbeelding]
Woeps... Ik zie het. Moment, even edit enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef NoSigar het volgende:
*kuch* Ik had eerder het Franse volkslied gemeld, kijk maar in het vorige topic.
Okido. No problemoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Asmodian het volgende:
Hee BB, Homdeck, Dolle_Hond en Dart!
Ik ben weer even weg om te gaan liggen - moet morgen met voorbereidingen beginnen voor de meet enzo. Ik stuur vanavond nog een mailtje over de meet - of ik me nou beter voel of niet. Jullie zullen me moeten excuseren als er geen lopende zinnen inzitten
Je hebt helemaal gelijk, mijn excusesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef NoSigar het volgende:
*kuch* Ik had eerder het Franse volkslied gemeld, kijk maar in het vorige topic.
ja kutquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom heeft Ajax verloren? Echt te shit gewoon!![]()
Omdat ze minder doelpunten hebben gemaakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten... Heb alleen de eerste helft kunnen zien maar daarin was Ajax zo superieur...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax heeft trouwens de grasmat vervangen door kranten. Op papier zijn ze het sterkstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Omdat ze minder doelpunten hebben gemaakt?
Is dit de nieuwe vraag?
Dit is de algemene kennis quiz hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet bevatten... Heb alleen de eerste helft kunnen zien maar daarin was Ajax zo superieur...
Bijna even grappig als de uitslag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Omdat ze minder doelpunten hebben gemaakt?
Is dit de nieuwe vraag?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Waarom kan het dak van de ArenA open? Kan het publiek ook sterren zien
Ieg niet op Ajaxquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Hup Ajax, hup!
Oh ja, we wachten allemaal op een vraag toch?
Jep. DARTFANAAT+1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef dartfanaat het volgende:
Rookworst
Beetje van dit erop:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Die is flauw!
Nu zijn het alleen maar tieten. Dus nu is het niet meer spannendquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:06 schreef existenz het volgende:
Die ene die met Sabine neukte!
Duckman +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef Duckman het volgende:
Bart
Allereerste versie van BB was in NLquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welk land, overigens?
Ik vergat nog wel meer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welk land, overigens?
Ja... Zo zou je George Orwell eigenlijk de eerste winnaar moeten noemen. Die heeft eraan verdiend denk ik.quote:
1984quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef Duckman het volgende:
Oke, deze zal ook snel beantwoord worden :
Hoe heet de boek waaruit de term "Big Brother" afkomstig is
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
1984
Hier een plaatje van de eerste editie:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
volgens mij zelfs voluit geschreven trouwens. Dus Nineteen Eighty-four.
Wilde ik ook zeggn, maar ik kon niet meer op haar naam komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Joan Baez?
Brigitte Bardot durf ik geen recente foto van te laten zien. Dan gaat je monitor echt kapot.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef existenz het volgende:
Bridgit Bordeaux dinges?
Omg, me frans is echt geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Brigitte Bardot durf ik geen recente foto van te laten zien. Dan gaat je monitor echt kapot.
Ken je Jacques Dutronc?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken verdomd weinig franse artiesten
Zij wel. Ze is met 'm getrouwdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Nooit van gehoord.
Tuurlijk datte!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:32 schreef dartfanaat het volgende:
Francoise Hardy
Zoek eens met P2P. Best mooi. Vooral als je een beetje Frans verstaat.quote:
Ik versta het meestal wel, maar begrijp er nooit wat vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoek eens met P2P. Best mooi. Vooral als je een beetje Frans verstaat.
Ik ben niet zo van de Franse liedjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zoek eens met P2P. Best mooi. Vooral als je een beetje Frans verstaat.
Dit klinkt wel mooi ja. Wellicht dat ik even meer ga downenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hierzo. Heel mooi nummer van Françoise.
Ipv sur een ander woordquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
ne partez pas sur moi dan?
zou best goed kunnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ne partez pas sans moi - ga niet zonder mij weg.
Daffodil31LE +1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ne partez pas sans moi - ga niet zonder mij weg.
Staat er geen download-knop op die pagina, Bwennie? druk daar eens op... Maar ik gooi 'm zo wel even op yousendit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef BwennieBren het volgende:
Daf ik kan jouw geluidbestandje niet horen, wel wanneer je het plaatst met die andere site.
jawel maar dan hoor ik m nog niet, en heel graagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Staat er geen download-knop op die pagina, Bwennie? druk daar eens op... Maar ik gooi 'm zo wel even op yousendit.
welterusten Dart, slaap lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga afsluiten. Welterusten allemaal en tot morgen
In je map waar je downloads staan, daar even aanklikken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jawel maar dan hoor ik m nog niet
Tot later danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:48 schreef geenaam het volgende:
TrustenIk ga ook weer even uit. Ben er over een paar uurtjes wel weer
windows media player zegt dan "kan bestand niet afspelen"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In je map waar je downloads staan, daar even aanklikken.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
windows media player zegt dan "kan bestand niet afspelen"
dankjewel ben m al aan t downloadenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]Is een gewone .mp3 hoor...
Pak dan deze maar.
Ja, die linkse. Z'n jongere broer is later bij hem komen werken om de financiële kant wat te onderhouden. Hoe heten die mensen ook alweer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:09 schreef BwennieBren het volgende:
Oprichter van DAF?
Yups. De gebroeders Van Doorne. Meneer Hub en meneer Wim.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Van Doorne_
Ah, nu wel ineens?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens DAF..zou je mijn punten van Nembrionic1 bij mijn eigen persoontje kunnen voegen?
Huh? Hoezo niet? Ik had het gisteren ook gevraag maar dat zul je wel niet gelezen hebbenquote:
Gisteren niet, nee. Maar toen Nem1 de punten kreeg heb ik je gevraagd wat ik ermee moest doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Hoezo niet? Ik had het gisteren ook gevraag maar dat zul je wel niet gelezen hebben
Oh..volgens mij had ik gevraagd voor samenvoegenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gisteren niet, nee. Maar toen Nem1 de punten kreeg heb ik je gevraagd wat ik ermee moest doen
Zeg het nou maar gewoonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vergis ik me als ik zeg dat ik wat dingen aan z'n gezicht mis?
BwennieBren +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:22 schreef BwennieBren het volgende:
Trekkie toch? Worf?
Nembrionic +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Wraiths, Stargate Atlantis
Neuhquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef Supersheep het volgende:
De Vughtse Braderie, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
De verzamelplaats der zware gevallenen, de verzamelplaats der ter dood veroordeelden.
BwennieBren +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:50 schreef BwennieBren het volgende:
Die film heet De Bunker
Jij bedoelt het Deltion College. Maar dat ligt niet in Vught.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
Het Vughtse kinderdagverblijf, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
De verzamelplaats der zware gevallenen, de verzamelplaats der ter dood veroordeelden.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:52 schreef Supersheep het volgende:
Het Vughtse kinderdagverblijf, de somberste gevangenis die men zich kan indenken.
Ik heb dat toch echt jaren gekeken met Peter-Jan Rens knul...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
5 tegen 5? Da's ook een Willem Ruis programma, knul...
Kan wezen. Maar waarschijnlijk ben ik al te oud. Peter Jan Rens is de tweede NL-presentator die 5 tegen 5 deed. Willem Ruis kon dat niet; die was namelijk een beetje dood. En nu schijnt Gordelroos hetzelfde programma te doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dat toch echt jaren gekeken met Peter-Jan Rens knul...
En daarin zei hij ALTIJD: "Licht uit, spot aan"
Dat klopt. Ik heb 1 aflevering gezien met die kneus en het is gewoon walgelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kan wezen. Maar waarschijnlijk ben ik al te oud. Peter Jan Rens is de tweede NL-presentator die 5 tegen 5 deed. Willem Ruis kon dat niet; die was namelijk een beetje dood. En nu schijnt Gordelroos hetzelfde programma te doen.
Daffodil31LE +1quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Akihito
Waarschijnlijk is z'n snor niet groot genoeg, nee. Qua tijd zit je wel in de goede richting.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:11 schreef Gooitzen het volgende:
Gerbrandy? Of is de snor niet groot genoeg?
Hij is wel-doorvoed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:13 schreef Gooitzen het volgende:
Chamberlain, of is ie te dik?
Meneer Hub en meneer Wim zijn het het niet. Die staan trouwens een paar bladzijden terug al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef Gooitzen het volgende:
Hmm, geen idee. Waren er in die tijd buiten politici en mnsen van koninklijke bloede dan al bekend? De oprichter van Daf, meneer Daf?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:17 schreef Gooitzen het volgende:
Philips?
Ja, Frits is het niet. Die had hazentandjes. En was wat magerder.quote:
Ik vind van wel. "Philips" slaat op meerdere personen. Iemand als pak-'m-beet Clinton weer niet, daar is er maar eentje echt bekend van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:21 schreef Supersheep het volgende:
Vind eigenlijk dat ik t punt niet verdien, zat echt niet bij Philips in de buurt na die tips van je
trusten! Gaat toch wel goed mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:22 schreef Gooitzen het volgende:
Netjes. Ik gooi er nog twee asperines in en een ibuprofen, en leg me te rusten. Slaap lekker en werkze in het volgende topic!
Ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Volgens mij hebben ze op Lowlands allemaal een virus opgelopen. Iedereen ligt te sukkelen met z'n gezondheid.
eindelijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Of dat andere bocht... Amstelplein?
Ik ook nietquote:
Jawel hoor, daar is ze weer!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef BwennieBren het volgende:
Jim Reeves, Afrikaans
Nee, gewoon Afrikaans. Ouderwets scheeps-Nederlands.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:36 schreef BwennieBren het volgende:
Zuid-Afrikaans welteverstaan
quote:Het was afschuwelijk koud, het sneeuwde en het begon donker te worden. Het was ook de laatste avond van het jaar, oudejaarsavond. In die kou en in dat donker liep er op straat een arm, klein meisje, zonder muts en op blote voeten. Ze had wel pantoffels aangehad toen ze van huis ging, maar dat hielp niet veel: het waren heel grote pantoffels, haar moeder had ze het laatst gedragen, zo groot waren ze, en het meisje had ze bij het oversteken verloren, toen er twee rijtuigen vreselijk hard voorbijvlogen.
Mijn held Hans Christian Andersenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Andersen?
Dat ik Freddy mis omdat ik NGC zit te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat?
Wie het niet is nou goed.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong, die foto is bewogen. Heb je geen andere?
Enne... wat moeten we ermee? Wat is je vraag?
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
George Moens? Da's een naam die me invalt
Slaapzequote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed mensen!
Ok ik reken hem goed. Ivo van Damme.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van Damme met z'n memorial dan.
Ik had gehoopt dat je 'm zonder bril niet meteen zou herkennen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:07 schreef BwennieBren het volgende:
Stephen King
whehehe... dan had je een foto met hem met baard moeten plaatsenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je 'm zonder bril niet meteen zou herkennen.
BwennieBren +1
oi!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik weer eventjes, btw(in case you haven't noticed
)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef Supersheep het volgende:
Finding Nemo stemmen
Dat is het natuurlijk... Sjezus wat dom van mequote:
Just noticed.....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:14 schreef Asmodian het volgende:
Ben ik weer eventjes, btw(in case you haven't noticed
)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:16 schreef Asmodian het volgende:
Die eerste van links zal Albert Brooks zijn, in dat geval?
Heel erg Tong, heel ergquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Gaan jullie me missen ?
Bijzonder. I'll have to cry myself to sleepquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Nee, ik ga heel veel posten anders sta jij morgen weer als nummer 1 in de lijst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
Heb de verjaardag van mijn zussie danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
Btw: Tong, BB en Schaap: waarom kwamen jullie ookalweer niet op de meet?
Of zijn jullie misschien om te kopen?
Om te kopen ben ik altijdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
Btw: Tong, BB en Schaap: waarom kwamen jullie ookalweer niet op de meet?
Of zijn jullie misschien om te kopen?
En weer een puntje terug!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:22 schreef BwennieBren het volgende:
The Boondock Saints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |