Met die instelling mag je meteen wel afzwaaien hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Als ze niet naar de CL gaan ben ik geen jood meer dit seizoen![]()
sinds wanneer is dat de regel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[CL] AFC Ajax - FC København #2: Perez maakt 1-2.
Loopt iets beter
vieze rotzak laat NL maar punten verspelen jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef razzberry het volgende:
Dit is als Feyenoordfan bijzonder vermakelijk...
Dat is de juiste instelling!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef DrDentz het volgende:
Als ze niet naar de CL gaan ben ik geen jood meer dit seizoen![]()
hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
en maar zingen in het begin "helemaal niets in rotterdam"
Bosschaart is nog wel beschikbaar, denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die 2-0 mag je op conto schrijven van Emanuelson. Hoe simpel hij de bal voor de zoveelste keer weggaf, waarna er volgens ruimte op rechts voor de Denen lag.
Emanuelson, verdedigend was het nooit wat, ook aanvallend laat hij nu weinig zien. Ajax heeft een nieuwe linksback nodig.
Is ajax Duits?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef rubbereend het volgende:
maargoed in de 92e minuut scoort ajax nog
Moet je 's naar PSV publiek luisteren tijdens een CL wedstrijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik geloof er niet meer in om eerlijk te zijn... ongelofelijk ditquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rustig mensen, dalijk komt een lucky-Ajax goal
haha daarom hoop ik dat ze eruit vliegen. Arrogante ajax publiekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Omdat ie op de bank zat!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Perez eigenlijk niet in de basis?
Of hoe sterk de Deense is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hieruit blijft maar weer hoe zwak de Nederlandse competitie is![]()
Heerlijk die simpele reactiesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hieruit blijft maar weer hoe zwak de Nederlandse competitie is![]()
En deze opmerking moet je in twee topics tegelijk plaatsen? Donder toch op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die 2-0 mag je op conto schrijven van Emanuelson. Hoe simpel hij de bal voor de zoveelste keer weggaf, waarna er volgens ruimte op rechts voor de Denen lag.
Emanuelson, verdedigend was het nooit wat, ook aanvallend laat hij nu weinig zien. Ajax heeft een nieuwe linksback nodig.
Simpel doch doelstreffend (in Ajax' geval niet natuurlijk)quote:
Het is pas afgelopen als het laatste fluitsignaal is geweest.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in om eerlijk te zijn... ongelofelijk dit
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef ScudRaket het volgende:
Ajax wordt nu wel voor de eigen arrogantie jegens Feyenoord gestraft natuurlijk.
ja daarom post ik hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moet je 's naar PSV publiek luisteren tijdens een CL wedstrijd
Dan zingen ze ook alleen maar over Ajax
Is er volgens mij al, hebben Ajax trainers patent op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef maril het volgende:
Komt er nu hier ook een topic met "ontsa Ten Cate"?
Over 5 minuten staat Ajax Europees op gelijke hoogte met Feyenoord: 1 ronde UEFA cup...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef leejow het volgende:
[..]Alsof iemand daar invloed op heeft..
En besides, nog steeds helemaal niets voor Feyenoord
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef ub40_bboy het volgende:
We liggen eruit denk ik.
Hey nieuws uit 1997, wat leuk.quote:
Maduro er toch uit voor Vertonghen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef RijstNatie het volgende:
perez ook zo laat pas inbrengen, schandalig.. maduro er nog steeds in
voorin komt ajax nu lengte tekort met al die lange ballen...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef ub40_bboy het volgende:
We liggen eruit denk ik.
Twee verdedigend ingestelde spelers die het moeten hebben van hun aanvallende kwaliteiten. Daarmee vraagt Ajax om problemen achter in. Het frapante is dat ze ook aanvallend niets klaar spelen vandaag. Maar goed Kopenhagen is dan ook geen RBC of Excelsior.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef Pritt het volgende:
Maduro en Emanuelson vallen toch door de mand zeg. =/
Nou wat een vooruitgangquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maduro er toch uit voor Vertonghen?![]()
Ahhh, dus daar lag het aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef leejow het volgende:
KUTSCHEIDS!!!
Onzin, Urby leed balverlies en liet zijn man lopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermaelen de prutser.
En jij gelooft datquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zagen jullie die reclame net voor www.geenstijl.nl ?
Check op hun website hoe ze dat hebben geflikt!
Ja, geloof het ook nog lekker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jij bent triest!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Dos37 het volgende:
prachtig dit allemaal te lezen oow wat ben ik blij
Nerds zijn het ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dikke vette HOAX... Geenstijl is eigendom van de telegraaf, er is dus gewoon sprake van een sponsordeal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
We kunnen winnen of verliezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Hopen dat ajaxfans nu niet meer zo dom lopen te ouwehoeren dat ze de beste zijn
thxquote:
Precies!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
We kunnen winnen of verliezen
Maar een betere club dan deze is er niet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef twi het volgende:
Ik kan wel janken. Slotje.
Morgen wordt het pas echt lachen als fc twente kansloos tegenonder gaat tegen een dwerg uit Estland.quote:
Laat die de CL maar proberen te winnen.... En ja, dat hoop ik echt!quote:
Ja, waarom niet?quote:
Inderdaad! Kopenhagen had heus niet van Groningen gewonnen in de Euroborgquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef Bensel het volgende:
Had FC Groningen nou maar CL gespeeld![]()
Je vat het ook nog op als compliment?quote:
Voor Twente is europa mooi meegenomen. Ajax moet zich schamenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Morgen wordt het pas echt lachen als fc twente kansloos tegenonder gaat tegen een dwerg uit Estland.
Wahahhahaah frustatie zit diep hahahahaha!!!quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef cultheld het volgende:
Ajax gaat punten pakken in de UEFA voor het Nederlandse voetbal![]()
Idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Klingon het volgende:
Winnen jullie de play-offs, moet je tegen Kopenhagen (for crying out loud) en verlies je. Zo, het voetbalseizoen is weer begonnen. Genieten.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef Bayswater het volgende:
En van Basten maar die kneuzen blijven selecteren![]()
Play-off: nipt.. met mazzelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef cultheld het volgende:
Maar ja, ze hebben wél de Johan Cruijff schaal. Ohja, én de play-off's gewonnen.
Alweer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef Bensel het volgende:
Had FC Groningen nou maar CL gespeelt
Grote jongen hoor.... was de wedstrijd zo saai dat je met je PDA in het stadion aan het FOK!ken bent?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom voetballen jullie dan Eredivisie? En geen zaterdagamateurs?
Met je kankerclub. Rot op man kutkakkerlak.
Maar dit is beter voor het Nederlandsche voetbal...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Inderdaad! Kopenhagen had heus niet van Groningen gewonnen in de Euroborg
Waarom is het zo heerlijk? Geen enkele club in Nederland heeft er baat bij dat er geen 2e Nederlandse club in de CL speelt, maar helaas komt dat besef bij sommigen pas later...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef trishstratus het volgende:
[..]
Wahahhahaah frustatie zit diep hahahahaha!!!
Heerlijk dit!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef T1andonly het volgende:
Waar is Patrick Kluivert toch als je hem nodig hebt
En dat doe je hier omdat je niet weet welke ajacied haar nu weer aan het neuken is?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:20 schreef -jos- het volgende:
Ik doe de groeten aan mn moeder!!!!!!!!!
Idd, wat een blamage zeg, ben benieuwd hoe Ten Cate gaat reageren, ik voorspel (als ie al iets gaat zeggen) dat ie meteen weer in de verdediging schiet.quote:
Is zegt me dat je heel iets ander bedoeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik hoop dat je de tyfus krijgt.
groetjes, Isdatzo
kutjosti![]()
De wereld is beter af met dan zonder jou.
gezellig, komen we bij jullie cluppie in dezelfde competitie spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Loesj het volgende:
Ik moest van mijn vriend (Dirk-Kuijt) zeggen:![]()
![]()
![]()
Jup volgens mij zitten we al op het randje, als PSV er dit jaar uitgaat kom je in het groepje waar je niet wilt komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom is het zo heerlijk? Geen enkele club in Nederland heeft er baat bij dat er geen 2e Nederlandse club in de CL speelt, maar helaas komt dat besef bij sommigen pas later...![]()
En natuurlijk dit soort altijd thuisblijvers die hun verlies zo sportief en gelaten op zich nemen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik hoop dat je de tyfus krijgt.
groetjes, Isdatzo
kutjosti![]()
De wereld is beter af met dan zonder jou.
Wat kan mij dat nou verotten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom is het zo heerlijk? Geen enkele club in Nederland heeft er baat bij dat er geen 2e Nederlandse club in de CL speelt, maar helaas komt dat besef bij sommigen pas later...![]()
Leuke vrienden heb jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef Loesj het volgende:
Ik moest van mijn vriend (Dirk-Kuijt) zeggen:![]()
![]()
![]()
Toch wél. Ajax heeft -als het beter speelt- meer punten te halen in de UEFA Cup. AZ heeft dat al eens eerder laten zien. Moet voor een club als Ajax met zó'n begroting en een superspits geen probleem vormen, neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, maar sommige mensen zijn teveel clubliefhebber ipv voetballiefhebber.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup volgens mij zitten we al op het randje, als PSV er dit jaar uitgaat kom je in het groepje waar je niet wilt komen.
Ja, want hierdoor is Feyenoord echt een topclub geworden. Flikker toch op vieze kakkerlakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Krijg je ervan met je : helemaal niets voor rotterdam !
Ik had dit niet verwacht en ben wél zo chauvinistisch dat ik Ajax die CL plek had toebedacht. Maar ik doe heeeeel even meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef Noca het volgende:
Jammer voor Ajax, maar ik wil Perez toch nog even uitlachen
Zo.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef trishstratus het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou verotten?
Zal zo ff die posts van vorig seizon erbij pakken na de play-offs.
Typisch succes-Ajaxfans: Je eigen spelers afserveren omdat ze een slechte wedstrijd spelen. Emanuelson wordt een weergaloze linksback.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maduro![]()
Emanuelson![]()
Vertonghen![]()
Vermealen![]()
Te jong, te onervaren, niveau NEC/ RKC.
nog steeds helemaal niets in rotterdamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik irriteer me er ook mateloos aan.... het gaat toch om het Nederlandse voetbal... ongelofelijk dat sommigen dat niet snappen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup volgens mij zitten we al op het randje, als PSV er dit jaar uitgaat kom je in het groepje waar je niet wilt komen.
maar een goede zaak voor het deense voetbal, bekijk het nou eens positiefquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef raptorix het volgende:Laten we voorop stellen dat dit een slechte zaak voor het nederlands voetbal is
Superspits liet nu ook niets zien..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Toch wél. Ajax heeft -als het beter speelt- meer punten te halen in de UEFA Cup. AZ heeft dat al eens eerder laten zien. Moet voor een club als Ajax met zó'n begroting en een superspits geen probleem vormen, neem ik aan.
Copyright 2003?????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef Luutgaert het volgende:
[afbeelding]
hadden we kluivert maar ipv van de hunter, die tikt ze wel derin
Ondanks dat ik het jammer vind, ben ik het met je eens.... Ajax moet eens leren niet alles vooraf vanzelfsprekend te vinden en hun arrogantie laten vallen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Als je als voetbal liefhebber kijkt heeft Ajax niets te zoeken in de CL. Schuld van de play-offs, nu gerechtigheidquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies, maar sommige mensen zijn teveel clubliefhebber ipv voetballiefhebber.
Beidequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef Luutgaert het volgende:
[afbeelding]
hadden we kluivert maar ipv van de hunter, die tikt ze wel derin
Maar dat is toch nog steeds zo? Helemaal niets in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Een heel goed idee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef popolon het volgende:
Posten in VBL tijdens livewedstrijden is:
Gewoon VBL dichtgooien tijdens livewedstrijden.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef raptorix het volgende:
Laten we voorop stellen dat dit de play-offs een slechte zaak voor het nederlands voetbal zijn (ja ik hou ook van leedvermaak)
Inderdaad. Zie je in de PSV topics vrijwel nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Typisch succes-Ajaxfans: Je eigen spelers afserveren omdat ze een slechte wedstrijd spelen. Emanuelson wordt een weergaloze linksback.
Eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef popolon het volgende:
Posten in VBL tijdens livewedstrijden is:
Gewoon VBL dichtgooien tijdens livewedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |