hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
en maar zingen in het begin "helemaal niets in rotterdam"
Bosschaart is nog wel beschikbaar, denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die 2-0 mag je op conto schrijven van Emanuelson. Hoe simpel hij de bal voor de zoveelste keer weggaf, waarna er volgens ruimte op rechts voor de Denen lag.
Emanuelson, verdedigend was het nooit wat, ook aanvallend laat hij nu weinig zien. Ajax heeft een nieuwe linksback nodig.
Is ajax Duits?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef rubbereend het volgende:
maargoed in de 92e minuut scoort ajax nog
Moet je 's naar PSV publiek luisteren tijdens een CL wedstrijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik geloof er niet meer in om eerlijk te zijn... ongelofelijk ditquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rustig mensen, dalijk komt een lucky-Ajax goal
haha daarom hoop ik dat ze eruit vliegen. Arrogante ajax publiekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Omdat ie op de bank zat!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Perez eigenlijk niet in de basis?
Of hoe sterk de Deense is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hieruit blijft maar weer hoe zwak de Nederlandse competitie is![]()
Heerlijk die simpele reactiesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hieruit blijft maar weer hoe zwak de Nederlandse competitie is![]()
En deze opmerking moet je in twee topics tegelijk plaatsen? Donder toch op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die 2-0 mag je op conto schrijven van Emanuelson. Hoe simpel hij de bal voor de zoveelste keer weggaf, waarna er volgens ruimte op rechts voor de Denen lag.
Emanuelson, verdedigend was het nooit wat, ook aanvallend laat hij nu weinig zien. Ajax heeft een nieuwe linksback nodig.
Simpel doch doelstreffend (in Ajax' geval niet natuurlijk)quote:
Het is pas afgelopen als het laatste fluitsignaal is geweest.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in om eerlijk te zijn... ongelofelijk dit
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef ScudRaket het volgende:
Ajax wordt nu wel voor de eigen arrogantie jegens Feyenoord gestraft natuurlijk.
ja daarom post ik hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moet je 's naar PSV publiek luisteren tijdens een CL wedstrijd
Dan zingen ze ook alleen maar over Ajax
Is er volgens mij al, hebben Ajax trainers patent op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef maril het volgende:
Komt er nu hier ook een topic met "ontsa Ten Cate"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |