quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef Blame het volgende:
Even het gifje geupdate
[afbeelding]
Iedereen tevreden zo?
(Locatie kunnen we de laatste dag wel uitzoeken)
wat is er aan veranderdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef Blame het volgende:
Even het gifje geupdate
[afbeelding]
Iedereen tevreden zo?
(Locatie kunnen we de laatste dag wel uitzoeken)
We kunnen allemaal dit stukje in je sig plakken:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef yosander het volgende:
Als iedereen nou een link naar het actuele topic zet in zijn sig/fotoboek/als website,
dan kunnen we vast meer 'leden' trekken!
1 2 3 | Drawball.com wordt binnenkort bezet door Fok! -- Help mee! Wat gebeurd er op Drawball.com? Een Fok!-invasie! -- Help mee![/url][/b] |
Ik zag het alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
de achtergrondkleur kan ook nog oranje, perfekt!
Erhm, de schuine stukken van de K lijken me wel erg dik?
1 |
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef ZigoSOS het volgende:
Of
[ code verwijderd ]
als je voor die lange geen plek hebt
Welke witte rondjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef -jos- het volgende:
Dat witte moet toch gewoon recht blijven? Het is te moeilijk om die rondjes in te kleuren...
Kom anders even op irc #drawball
Dat was ik dus (zie vorige post)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef -jos- het volgende:
LOLLERFUCK!!!![]()
!!!
!!!
Wie heb dit gedaan?!?! :http://www.drawball.com/je5h3g
Zomaar mijn naam... en daaronder staat: Make Fok, not war!?!!![]()
!!! Hilarisch gewoon
![]()
![]()
![]()
Wat stond er eigenlijk voor mijn naam?? is een beetje weggevaagd
Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als die in het voorbeeld in de OP!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Zyggie het volgende:
Nogmaals, er wordt niks gezegd over welke kleur precies. Dat lijkt me toch vrij belangrijk.
Nee, wel moet je als je 15% hebt even 1 streepje zetten dan gaat die vanzelf meer inkt geven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:41 schreef Litso het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, ik hoef de site niet open te laten staan om weer meer inkt te krijgen?
Ik heb een vast IP.
dat moet alt-e zijn, om een kleur te selecteren!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als die in het voorbeeld in de OP!
http://s17.quicksharing.com/v/9728276/DrawballTools.zip.html
Het is dus handig als je dat even doet.
Zo werkt het:
- Run de .exe
- Ga in het midden van het kleurenrondje staan van drawball
- Druk op Alt + C (het programma is nu goed ingesteld)
- Ga naar het voorbeeldlogo en ga met je muis boven de gewenste kleur staan die je wilt hebben in drawball
- Druk op Alt + C
- Het programma heeft nu exact dezelfde kleur geselecteerd als op het voorbeeldlogo, tekenen maar!
De maker stelt dat hij de tools alléén geeft aan personen die al vóór versie 1 op dat forum zaten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef Byte_Me het volgende:
heeft iemand drawball tools V2.0 gevonden?
http://www.worth1000.com/stories/thread.asp?cid=30&eid=290513&page=6
lijkt me erg de moeite waard om te hebben voordat we onze aktie beginnen. misschien kan iemand zich even op dat W1K forum registreren, wat posts genereren en de tools aanvragen.
o, dat is jammer, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De maker stelt dat hij de tools alléén geeft aan personen die al vóór versie 1 op dat forum zaten.
Kopieer dat laatste berichtje maar ja voor in de OPquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Ltd. het volgende:
Ik heb even een pc weten te bemachtigen, zal ik die tool in de OP zetten?
dat gaat rap, ik heb er maar 12% bij gekregen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef yosander het volgende:
Ik heb nu 25% inkt en dat in iets meer dan in 12 uur tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |