abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41099902

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! je hebt zoveel mogenlijk inkt nodig dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot maandag avond zodat we een zo groot mogenlijk Fok! logo kunnen maken
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAANDAG om 21:00 gaan we beginnen, dus begin NIET eerder!!!!!

Vorige Delen:

Deel 1 in Onzin
Deel 2 in GC

Algemeen:

Naar aanleiding van het !TOPIC! in Onzin hier een derde topic met dezelfde doelstelling. Lees de andere topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

Het idee was eerst om de VIP-letters in het midden te gaan bezetten, maar omdat deze steeds bijgehouden en overgekleurd worden, is dit te moeilijk en maken we het FOK!-logo ergens anders.

Waar precies? www.drawball.com

Hoe? Met jullie hulp!

Wanneer? Maandag om 21:00!

FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot 15%. (15% omdat je nog geen briljante tekening hebt gemaakt.)

Q: Anderen klieden over ons heen??!!
A: Life is a bitch. Klied weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
A: Klik disagree en lees voortaan.

Q: Er staat een soort huisje met punten en ik kan niet tekenen?
A: Klopt. Los het puzzeltje op. (Het werkt volgens het teken-een-huisje-zonder-je-pen-van-het-papier-te-halen-principe)

Q: Waar is dit goed voor?
A: Wereldvrede.

Belangrijke info uit andere topic:

Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: Nintendo tekst, de letters VIP, enkele vlaggen en rechts een reeds vervagend badeendje.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Ieder heeft maar 15 procent inkt en om een beetje groot fok!-logo te krijgen moeten we samenwerken zodat we tezamen meer inkt ter beschikking hebben!

Dit vereist natuurlijk wel enige coördinatie. Hierbij: Laten we allen starten met het maken van een enorm wit vlak onder VIP, minstens even groot als VIP zelf. Daarna maken we daarop het fok! logo in zwart. Allereerst is het belangrijk dat we het witte vlak goed schoon houden zodat we kunnen starten met fok!

Edits: Komen met meer informatie als dat nodig is. Als je een plaatje hebt van de voortgang post 'm! Altijd mooi om te zien hoe we langzaam de wereld, uhh, drawball veroveren.

Huisje-Kruisje Puzzle
Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

Inkt
Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriën, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

Zoiets zal het worden:

Thanks to Blame

5 Hoog
3 Breed

De kleuren zijn bekend!
Thanks to Byte_Me

#1 | Rood
#2 | Wit
#3 | Blauw
#4 | Oranje achtergrond

Het schema dat door Blame werd ontworpen nemen we dus,5 hoog en 3 breed. En uiteraard de bovenstaande kleuren.

De locatie moet nog besproken worden! De locatie die te zien is in de afbeelding van Blame is niet de juiste!

DRAWBALL TOOL V1.0

Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als in het voorbeeld van de OP!

http://s17.quicksharing.com/v/9728276/DrawballTools.zip.html

Het is dus handig als je dat even doet.

Zo werkt het:

- Run de .exe
- Ga in het midden van het kleurenrondje staan van drawball
- Druk op Alt + C (het programma is nu goed ingesteld)
- Ga naar het voorbeeldlogo en ga met je muis boven de gewenste kleur staan die je wilt hebben in drawball
- Druk op Alt + E
- Het programma heeft nu exact dezelfde kleur geselecteerd als op het voorbeeldlogo, tekenen maar!
De teams:

- Team F:
Dit team zorgt er voor dat de rand van de F getekend wordt. Dit team bepaalt dus ook onmiddelijk hoe groot de volgende letters worden.

Leden:
  • -jos-
  • Ltd.
  • Blame
  • Repeat
  • TwyLight

--------------------------
    - Team O:
    Zorgt voor de rand van de letter O.

Leden:
  • KaMo
  • Skorpija
  • dork22
  • --Christiaan--

- Team K:
    Zorgt voor de rand van de K.

Leden:
  • Kazu
  • Impry
  • UncleSam
  • yosander

- Team !:
    Zorgt voor de rand van het !.

Leden:
  • RSH11
  • TerroRobbie
  • Poppetjuh

- Defenders:
    Zorgt voor het herstellen van vandalisme.

Leden:
  • nipeng
  • fiedel
  • Mtijn
  • Quannum
  • Kwarkie
  • RayMania
  • seadarius
  • switchboy
  • Zyggie
  • Whizzkith
  • Bullpit
  • Asmodean
  • Thieske
  • gohan16
  • Byte_Me
  • Litso
  • Casparovvv
  • GekkeMat

-------------------------
    - Kleur team:
    Zorgt voor het opvullen van de letters en achtergrond. De kleuren van de letters worden nog gekozen. Dit team kan slechts beginnen als de randen getekend zijn door de teams F,O,K,!.

Leden:
  • NT-T.BartMan
  • jna
  • brainster
  • Nosh
  • ZigoSOS
  • Quiestisia
  • 2Drix
  • C10H14N2
  • Pritt
  • IedeK.
  • Keileweg-ethicus

Ik denk ook dat als Teams F, O, K, ! klaar zijn dat ze de andere teams kunnen helpen.

IRC:

#drawball

Enlist Now!!

[ Bericht 56% gewijzigd door Ltd. op 25-08-2006 13:24:34 ]
  • pi_41099906
    tvp
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_41099911
    tvp.
    pi_41100008
    HOI
    Ik stem trouwens voor zondagavond ipv maandagavond.
    pi_41100126
    Mij is elke dag goed als meerderheid die dag zegt verander ik wel de OP.
    pi_41100135
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef ZigoSOS het volgende:
    HOI
    Ik stem trouwens voor zondagavond ipv maandagavond.
    Ik kan op zondagavond niet...
    pi_41100196
    Ik help wel mee als defender als ik vrij ben.
    Zyggie.
    pi_41100203
    Ik doe ook wel mee Als verdediger ofzo
    pi_41100243
    Het belangrijkste is dat we iig de randen van de letters hebben, als dat gedaan is kunnen de teams F,O,K,! meehelpen met kleuren & verdedigen. Dus we zouden een dag moeten keizen dat de meeste mensen van de teams F,O,K,! kunnen.
    pi_41100276
    Waar ben ik in dit plan? Ik wil wel bij F.

En wanneer wordt het nu? Maandag lijkt me mooi.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 17:51:55 #12
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_41100322
    Het moet wel groot hè, echt groot.
    Zyggie.
    pi_41100440
    done !
    pi_41100453
    ik werk het de volgende dag wel bij, aangezien ik maandag naar Radiohead ga
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_41100454
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:55 schreef Ltd. het volgende:
    done !
    Danke
    pi_41100509
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:56 schreef Asmodean het volgende:
    ik werk het de volgende dag wel bij, aangezien ik maandag naar Radiohead ga
    Dus ik kan je bij Defenders of Kleurteam zetten?
    pi_41100633
    Ik ben weer eens uit de OP gevallen, ik ben offended en dat is niet leuk als defender zijnde
    I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
    pi_41100716
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Bullpit het volgende:
    Ik ben weer eens uit de OP gevallen, ik ben offended en dat is niet leuk als defender zijnde
    Het spijt me. Ik zal deze fout onmiddelijk rechtzetten!
    pi_41100772
    We hebben misschien nog iemand nodig die iedereen een "sector" geeft waar hij/zij moet kleuren. Anders krijg je dat er inkt verspilt wordt doordat twee mensen hetzelfde stukje deels doen.
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_41100836
    Misschien een leider voor het kleurteam?
    pi_41100887
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 17:58 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Dus ik kan je bij Defenders of Kleurteam zetten?
    dan ga ik de volgende dag wel schade herstellen. Hoe groot gaat het logo ongeveer worden eigenlijk? Hopelijk wel op zijn minst de VIP-grootte...
    pi_41100931
    Ik zal even de foto in de OP zetten hoe groot we het denken te maken.
    pi_41100975
    * Thieske meldt zich als defender.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:18:20 #25
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41101082
    #drawball
    kan die in OP Irc channel
    pi_41101135
    Blame, de tekening in de OP betreffende de hoogte en breedte is zeer goed gemaakt. Maar zou het mogelijk zijn dat je die aanpast dat de O echt een rechthoek wordt en de K niet zo blokkerig?
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:22:51 #27
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_41101216
    nu maar hopen dat die server het niet weer verpest
    Jawel, je keek.
    pi_41101240
    echt eh
    pi_41101263
    tvp
    pi_41101304
    ik had meer dan 45% en nu nog maar 15,2% maar ik zag bij het blafderen door de laatste pagina van het vogirge topic deel dat er meer last van hadden ?
    pi_41101342
    Hé, vet die OP .
    pi_41101344
    ja, iedereen heeft dat aan de hand. Daarom dat de aanval ook uitgesteld is naar maandag. Maar de nieuwe datum staat nog niet 100% vast.
    pi_41101354
    Omg, Maandag dan kan ik dus niet lekker is dat
    pi_41101370
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef TwyLight het volgende:
    Hé, vet die OP .
    dankjewel
    pi_41101392
    WHAT THE FUCK, ik heb ineens 15% ik had meer als 60% kutsite
    pi_41101419
    Wanneer zou jou dan het beste uitkomen TwyLight? En in welk team wil je zitten, ik zie je er nog nergens bijstaan .. ofwel zie ik ff scheel
    pi_41101429
    En waarom sta ik ineens niet meer in de OP
    pi_41101442
    Doe maar Team F
    pi_41101448
    Ja, bullpit klaagde daar ook van, ik ga even kijken of er niets is mis gegaan bij het kopieren van de teamlijst. Maar in welk team wilde je zitten?
    pi_41101459
    oké
    pi_41101480
    Denk dat 5 mensen per team wel het minimum is hoor. ook omdat het aan het begin allemaal een beetje snel moet gebeuren zodat mensne het niet allemaal snel weg kunnen krassen. en als alle letters er staan dan kunnen mensen gaan kleuren en verdedigen
    pi_41101497
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:29 schreef TwyLight het volgende:
    WHAT THE FUCK, ik heb ineens 15% ik had meer als 60% kutsite
    Even vorige topic misschien laatste paar pagina's doorlezen Iedereen is teruggegaan naar 15%... server lag er gisterenavond ook een hele tijd uit.
    pi_41101520
    Fuck that shit; hoe teken ik dat kuthuis? !
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_41101544
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:33 schreef TwyLight het volgende:
    Denk dat 5 mensen per team wel het minimum is hoor. ook omdat het aan het begin allemaal een beetje snel moet gebeuren zodat mensne het niet allemaal snel weg kunnen krassen. en als alle letters er staan dan kunnen mensen gaan kleuren en verdedigen
    jup, ook rekening houdend dat er wat paupers niet opdagen
    pi_41101553
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef vosss het volgende:
    Zie openingspost
    pi_41101584
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:34 schreef vosss het volgende:

lees de OP
    pi_41101602
    klote man dat al die inks weg is mja @ L.t.d. maandag kan ik dus niet dus.. en ik denk dat mensen die naar 15% zijn gegaan voor maandag niet genoeg inkt hebben. ik weet niet hoeveel je per 24u. krijgt? als dat 15% is dan zitten we (vanaf NU 15%) geteld zondag aan +/- 75%.. dat is opzich wel genoeg maar weet dus niet of iedereen 15% erbij krijgt elke 24 uur en of de server niet ineens weer uitligt
    pi_41101672
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:37 schreef TwyLight het volgende:
    klote man dat al die inks weg is mja @ L.t.d. maandag kan ik dus niet dus.. en ik denk dat mensen die naar 15% zijn gegaan voor maandag niet genoeg inkt hebben. ik weet niet hoeveel je per 24u. krijgt? als dat 15% is dan zitten we (vanaf NU 15%) geteld zondag aan +/- 75%.. dat is opzich wel genoeg maar weet dus niet of iedereen 15% erbij krijgt elke 24 uur en of de server niet ineens weer uitligt
    en wanneer kan je wel? want je zit in de in team F en het is belangrijk dat de leden van teams F,O,K,! allemaal kunnen. Anders hebben we niet genoeg inkt en zal het kleuren en verdedigen ook nutteloos zijn.
    pi_41101727
    LOLLERFUCK!!! !!! !!!

Wie heb dit gedaan?!?! :http://www.drawball.com/je5h3g

Zomaar mijn naam... en daaronder staat: Make Fok, not war!?!! !!! Hilarisch gewoon

Wat stond er eigenlijk voor mijn naam?? is een beetje weggevaagd
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
    pi_41101812
    hehe
    pi_41101840
    zaterdag kan ik wel.. en dinsdag..
    pi_41102000
    Dan kun je defenden op dinsdag...
    pi_41102001
    tvp
    pi_41102030
    Ga naar http://irc.fok.nl , join een channel , en doe dan /join #drawball
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:50:26 #55
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41102054
    Jeej!! Ik mag helpen met de rand van het uitroepteken! Ik heb 3 IP adressen die dan echt op 100% staan, dus dat komt goed. Ga nu ff oefenen met vierkantje tekenen.
    pi_41102320
    misschien een idee om het wat interessanter er uit te laten zien dan zwart wit: rood-wit-blauw, of misschien oranje, om de nederlandse afkomst te laten zien.
    pi_41102472
    maandag kan ik trouwens wel.. later ligt eraan.. ben van dinsdag t/m vrijdag pleite dus..
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:04:29 #58
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41102530
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef Byte_Me het volgende:
    misschien een idee om het wat interessanter er uit te laten zien dan zwart wit: rood-wit-blauw, of misschien oranje, om de nederlandse afkomst te laten zien.
    pi_41102782
    ik vind het prima
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:13:06 #60
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41102797
    Ik ben ook beschikbaar als defender, maar denk niet op maandag (is misschien ook goed)
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41102862
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef Poppetjuh het volgende:
    Jeej!! Ik mag helpen met de rand van het uitroepteken! Ik heb 3 IP adressen die dan echt op 100% staan, dus dat komt goed. Ga nu ff oefenen met vierkantje tekenen.
    jawadde 3! Zou je het erg vinden als ik je dan bij een team zet dat meer inkt nodig heeft? Team K? of dat je in 2 teams zit? of iets ?
    pi_41102933
    zaterdag kan ik niet , Maar ik denk dat het zondag of maandag zal moeten zijn?
      woensdag 23 augustus 2006 @ 19:32:25 #63
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41103472
    team K is ook goed, twee teams lijkt me lastig
    pi_41103494
    Pleurt mij maar in Team ! en als defender, voor als alles staat!

Had me in het vorige deel al opgegeven, maar ja...
    pi_41103511
    Ik wil wel bij t kleurteam.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_41103858
    pi_41104394
    yes. wat een geluk wat ik dus maandag avond had is verzet naar woensdag avond dus ik kan maandag avond
    pi_41104405
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 19:42 schreef Blame het volgende:
    [afbeelding]
    ik snapte het eerst niet tot ik de bestandsnaam keek
    pi_41104453
    als ik er ben, doe ik mee!!

ben af en toe al aan het wit-maken daaronder!!
    pi_41104494
    Mijn account komt na 2 dagen al niet hoger dan 15 procent.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_41104576
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef Lianne__ het volgende:
    als ik er ben, doe ik mee!!

ben af en toe al aan het wit-maken daaronder!!
    NIET doen
    pi_41104590
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
    Mijn account komt na 2 dagen al niet hoger dan 15 procent.
    iedereen is terug gegaan naar 15%. je moet heel even 1 streepje zetten dan gaat die vanzelf hoger als 15%
    pi_41104706
    Heb 2 dagen geleden al gekliedert.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_41105189
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:08 schreef GizartFRL het volgende:
    Heb 2 dagen geleden al gekliedert.
    Gisterenavond serverfout geweest, iedereen is toen teruggegaan naar 15%
    pi_41105664
    Gisterenavond serverfout geweest, iedereen is toen terugvooruitgegaan naar 15%
    pi_41106027
    ik zou zoiets voorstellen, dat ziet er toch een stuk aantrekkelijker uit als een zwart wit tekst:

overigens heb ik beschikking over ongeveer 5 PCs. moet ik dan met elke PC een keertje drawballen, en sparen ze dan allemaal inkt op? (allemaal verschillende IPs uiteraard)
    pi_41106158
    Dit heb ik gedaan met 0,0% inkt: http://www.drawball.com/gqi3g4

Ik vindt het een goed voorstel Byte_Me
    pi_41106253
    ik sluit me aan bij Byte_Me en -jos-

zal ik het in de Op duwen?
    pi_41106297
    We houden uiteraard wel het schema van Blame aan, en de teams moeten dan natuurlijk ook weer in 3en verdeeld worden per letter
    pi_41106301
    Maar ik denk dat het kleur team een leider nodig zal hebben om dat er goed af te brengen. niet?
    pi_41106309
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef Skorpija het volgende:

Gisterenavond serverfout geweest, iedereen is toen terugvooruitgegaan naar 15%
    pi_41106349
    Ik kan maandag niet. Dus ik kan niet in het K-team. Zet me dadn maar bij de defenders
    I used to be schizofrenic, but we're okay now.
    pi_41106377
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef gohan16 het volgende:
    Ik kan maandag niet. Dus ik kan niet in het K-team. Zet me dadn maar bij de defenders
    ok,

Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen om bij het K team te komen?
    pi_41106411
    Voor welk team is er nog iemand nodig?
    Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
    bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
    pi_41106442
    is die lokatie van dat animated gifje definitief? heeft iemand gecheckt of daar niets onuitwisbaars onder staat?
    pi_41106471
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Ltd. het volgende:

[..]

ok,

Zet mij daar dan maar bij!
    pi_41106483
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:54 schreef yosander het volgende:
    Voor welk team is er nog iemand nodig?
    Teams F, O, K hebben nog steeds leden nodig.
    Vooral K omdat daar de grootste lijnafstanden zijn.
    pi_41106497
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Byte_Me het volgende:
    ik zou zoiets voorstellen, dat ziet er toch een stuk aantrekkelijker uit als een zwart wit tekst:
    [afbeelding]
    overigens heb ik beschikking over ongeveer 5 PCs. moet ik dan met elke PC een keertje drawballen, en sparen ze dan allemaal inkt op? (allemaal verschillende IPs uiteraard)
    Fucking tof als zoiets gaat lukken
    pi_41106513
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Ltd. het volgende:

[..]

ok,

nu het op maandag is kan ik wel.. maar er is n kleine kans dat ik er niet ben maar die is niet groot dus.. en als ik er niet ben kom ik dan toch alleen wat later..
    pi_41106671
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:57 schreef Byte_Me het volgende:
    is die lokatie van dat animated gifje definitief? heeft iemand gecheckt of daar niets onuitwisbaars onder staat?
    De locatie is zeker niet definitief, dat kunnen we pas maandag bepalen want er kunnen natuurlijk weer nieuwe beschermende plaatjes worden getekend...
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:59 schreef fiedel het volgende:

[..]

nu het op maandag is kan ik wel.. maar er is n kleine kans dat ik er niet ben maar die is niet groot dus.. en als ik er niet ben kom ik dan toch alleen wat later..
    Als je het niet zeker weet kun je beter bij het kleur/defend team

Ik heb een vrij groot, half fok logo gezien hier http://www.drawball.com/4quwv2v

[ Bericht 22% gewijzigd door -jos- op 23-08-2006 21:12:04 ]
    pi_41106721
    Op de plek uit de OP van dat gifje zit die ridder van de hall of fame. En ik denk dat we sowieso meer in de rand moeten gaan zitten, een groot logo of een groot stuk tekst ergens in het midden nodigt het meeste uit om te gaan vernielen. Dus ik denk sowieso ergens aan de rand, en je moet dan nog goed kijken of er geen beschermd gebied bij zit!
    pi_41106760
    Als de mensen van de F maar goed afspreken waar het komt dan komt het wel goed want dan ziet de rest vanzelf waar ze moeten tekenen

en zodra de omlijning van de F getekend is moeten de defenders al beginnen met verdedigen natuurlijk he

aan het begin is het logo het meest kwetsbaar omdat die dan nog makkelijk weg te krassen is.
    pi_41106798
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
    Op de plek uit de OP van dat gifje zit die ridder van de hall of fame. En ik denk dat we sowieso meer in de rand moeten gaan zitten, een groot logo of een groot stuk tekst ergens in het midden nodigt het meeste uit om te gaan vernielen. Dus ik denk sowieso ergens aan de rand, en je moet dan nog goed kijken of er geen beschermd gebied bij zit!
    Was volgens mij ook meer een voorbeeldplaatje als de echte positie die we wilde doen We kunnen pas maandag echt goed kijken wat de definitieve plaats wordt.
    Je moet sowieso een rommelig gedeelte kiezen waarin weinig spullen zitten die echt verdedigd worden.
    pi_41106805
    Maar als er rechts van de F een beschermd gebied zit
    pi_41106877
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:05 schreef -jos- het volgende:
    Als je het niet zeker weet kun je beter bij het kleur/defend team
    ik weet t bijna zeker, het prbleem is, ik ga de volgende ochtend met school weg en moet mn spullen inpakken, als t goed is heb ik dat voor die tijd wel gedaan maar er is n kleine kans dat ik nog ff wat moet pakken dus als ik de K ofzo doe dan ben ik er wel voor die tijd..
    pi_41106881
    En sowieso, linksonderin bijvoorbeeld staat vrij groot Tobe (wel al beetje weg aan het vagen), dat gebied nodigt veel minder uit om te gaan verpesten dan VIP vrij centraal, of het oude GONINTENDO wat ook centraal ligt. Zoiets wordt sowieso eerder verpest door bezoekers lijkt mij.
    pi_41106924
    Die gasten van VIP zijn trouwens ook met vet veel mensen want gister of eergister was het hele VIP logo verneukt en hij is nu al weer helemaal terug.
    pi_41107124
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef TwyLight het volgende:
    Die gasten van VIP zijn trouwens ook met vet veel mensen want gister of eergister was het hele VIP logo verneukt en hij is nu al weer helemaal terug.
    Is een of ander forum uit Azië en ja, je weet hoeveel van die spleetogen er rondlopen
    pi_41107178
    Als iedereen nou een link naar het actuele topic zet in zijn sig/fotoboek/als website,
    dan kunnen we vast meer 'leden' trekken!
    pi_41107491
    ok maandag, ik zal proberen t te halen, mss ben ik iets later
    "The night of the living dead is on it's way,
    with a credit report for duty call"
    pi_41107734
    Even het gifje geupdate

Iedereen tevreden zo?
    (Locatie kunnen we de laatste dag wel uitzoeken)
    pi_41107763
    Dus we zoeken een grote plek die niet centraal ligt en niet beschermd is. Ik ga al op zoek!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 21:38:03 #103
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41107784
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef Blame het volgende:
    Even het gifje geupdate

[afbeelding]

Iedereen tevreden zo?
    de achtergrondkleur kan ook nog oranje, perfekt!

Erhm, de schuine stukken van de K lijken me wel erg dik?
    pi_41107798
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef Blame het volgende:
    Even het gifje geupdate

[afbeelding]

Iedereen tevreden zo?
    wat is er aan veranderd
    pi_41107905
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef yosander het volgende:
    Als iedereen nou een link naar het actuele topic zet in zijn sig/fotoboek/als website,
    dan kunnen we vast meer 'leden' trekken!
    We kunnen allemaal dit stukje in je sig plakken:

1
    2
    3
    [b][url=http://forum.fok.nl/topic/902962]Fok! gaat Drawball.com bezetten! -- Help mee!
    Drawball.com wordt binnenkort bezet door Fok! -- Help mee!
    Wat gebeurd er op Drawball.com? Een Fok!-invasie! -- Help mee![/url][/b]
    pi_41107917
    Ik doe mee , ik zie het wel op maandagavond/middag.
    (waarschijnlijk kleuren/defenden)
    pi_41107967
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef Ltd. het volgende:

[..]

wat is er aan veranderd
    De O is rond geworden
    pi_41108060
    ?

is rechthoek niet makkelijker?
    het soort letters dat Byte_Me had gebruikt waren to goed?
    zie OP
    pi_41108092
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef -jos- het volgende:

[..]

de achtergrondkleur kan ook nog oranje, perfekt!

Erhm, de schuine stukken van de K lijken me wel erg dik?
    Ik zag het al

Is aangepast nu...
    pi_41108205
    MOOI!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 21:51:32 #111
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41108278
    Dat witte moet toch gewoon recht blijven? Het is te moeilijk om die rondjes in te kleuren...

Kom anders even op irc #drawball
    pi_41108439
    Of
    1[b][url=http://forum.fok.nl/topic/902962]Help Fok! mee Drawball te bezetten![/url][/b]

als je voor die lange geen plek hebt
      woensdag 23 augustus 2006 @ 21:58:35 #113
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41108585
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef ZigoSOS het volgende:
    Of
    [ code verwijderd ]

als je voor die lange geen plek hebt
    pi_41108698
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef -jos- het volgende:
    Dat witte moet toch gewoon recht blijven? Het is te moeilijk om die rondjes in te kleuren...

Kom anders even op irc #drawball
    Welke witte rondjes?
    pi_41109202
    jeah ik sta in de op

zet mij trouwens maar in het defenders team. ik kan niet garanderen dat ik er maandag bij ben, al zal ik het wel proberen (incl 5 PC's met hopelijk 100% tegen die tijd)
      woensdag 23 augustus 2006 @ 22:24:15 #116
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_41109947
    Voeg mij maar ergens toe, geen defender gaarne.
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_41110204

In het aangeduide gebied zijn geen beschermde tekeningen. Is deze plek goed?
    Zo ja, controleren jullie ook nog eens of er echt niets beschermd is.

De tekeningen van de naakte wijven onderaan zijn wel beschermd.
    pi_41111313
    ik zie geen beschermde zooi dus..
    pi_41113942
    even ter info, morgen ben ik er de hele dag niet.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 23:50:35 #120
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_41114120
    Is er trouwens een simpelere manier om de juist kleur te pakken te krijgen? Welke kleur doen we eigenlijk precies?
    Zyggie.
    pi_41114379
    Hehe dat was ik - en geen zorgen about the paint - kostte maar 0.2 inkt ofzo
    pi_41114960
    volgens mij moeten we echt flink meer mensen hebben, die 15% heb je echt in notime er doorheen gejaagd, zeker als we hele vlakken willen kleuren. met een beetje geluk halen we momenteel het uitroepteken.
    pi_41115056
    als we met 40-50 man zijn die elk 50%++ hebben, zou het moeten lukken
    pi_41115139
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef -jos- het volgende:
    LOLLERFUCK!!! !!! !!!

Wie heb dit gedaan?!?! :http://www.drawball.com/je5h3g

Zomaar mijn naam... en daaronder staat: Make Fok, not war!?!! !!! Hilarisch gewoon

Wat stond er eigenlijk voor mijn naam?? is een beetje weggevaagd
    Dat was ik dus (zie vorige post)
    pi_41115141
    maandag heeft iedereen wel 50% ongeveer, denk ik....
      donderdag 24 augustus 2006 @ 00:25:58 #126
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41115364
    Als ik er dan ben kom ik wel helpen met 'verdedigen'
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
      donderdag 24 augustus 2006 @ 00:27:15 #127
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_41115396
    Nogmaals, er wordt niks gezegd over welke kleur precies. Dat lijkt me toch vrij belangrijk.
    Zyggie.
      donderdag 24 augustus 2006 @ 00:41:16 #128
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41115764
    Maar even voor de duidelijkheid, ik hoef de site niet open te laten staan om weer meer inkt te krijgen?
    Ik heb een vast IP.

[ Bericht 5% gewijzigd door Litso op 24-08-2006 01:01:32 ]
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
      donderdag 24 augustus 2006 @ 00:43:35 #129
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41115813
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:27 schreef Zyggie het volgende:
    Nogmaals, er wordt niks gezegd over welke kleur precies. Dat lijkt me toch vrij belangrijk.
    Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als die in het voorbeeld in de OP!

Zo werkt het:

- Run de .exe
    - Ga naar het voorbeeldlogo en ga met je muis boven de gewenste kleur staan die je wilt hebben in drawball
    - Druk op Alt + E
    - Het programma heeft nu exact dezelfde kleur geselecteerd als op het voorbeeldlogo, tekenen maar!

[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 24-08-2006 12:26:57 ]
    pi_41115822
    Nee, het gaat op IP en dus niet of je de site openhoudt.
    pi_41117732
    Ik heb ondertusen 20% aan inkt, ik kan maandag niet maar ik hoop dat ik dinsdag "ons" FOK! logo kan verdedigen.

Succes!
    pi_41118080
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:41 schreef Litso het volgende:
    Maar even voor de duidelijkheid, ik hoef de site niet open te laten staan om weer meer inkt te krijgen?
    Ik heb een vast IP.
    Nee, wel moet je als je 15% hebt even 1 streepje zetten dan gaat die vanzelf meer inkt geven.
      donderdag 24 augustus 2006 @ 07:42:35 #133
    99782 Jaco90
    Nee ik ben niet negentig.
    pi_41119251
    Ben benieuwd.
    pi_41120063
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 00:43 schreef -jos- het volgende:

[..]

Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als die in het voorbeeld in de OP!

Zo werkt het:

- Run de .exe
    - Druk op Alt + C
    dat moet alt-e zijn, om een kleur te selecteren!

[ Bericht 5% gewijzigd door Byte_Me op 24-08-2006 09:10:58 ]
    pi_41120215
    heeft iemand drawball tools V2.0 gevonden?

http://www.worth1000.com/stories/thread.asp?cid=30&eid=290513&page=6

lijkt me erg de moeite waard om te hebben voordat we onze aktie beginnen. misschien kan iemand zich even op dat W1K forum registreren, wat posts genereren en de tools aanvragen.

of misschien kan een fokker die koreaans spreekt en leest eens uitzoeken hoe die mensen van VIP dat doen, want die gebruiken ook tooltjes, dat kan niet anders.

[ Bericht 17% gewijzigd door Byte_Me op 24-08-2006 10:10:54 ]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:00:46 #136
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_41121064
    Terug Veer Penseel!

We gaan naar de maandag, begrijp ik?
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:01:26 #137
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_41121077
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef Byte_Me het volgende:
    heeft iemand drawball tools V2.0 gevonden?

http://www.worth1000.com/stories/thread.asp?cid=30&eid=290513&page=6

lijkt me erg de moeite waard om te hebben voordat we onze aktie beginnen. misschien kan iemand zich even op dat W1K forum registreren, wat posts genereren en de tools aanvragen.
    De maker stelt dat hij de tools alléén geeft aan personen die al vóór versie 1 op dat forum zaten.
    pi_41121356
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

De maker stelt dat hij de tools alléén geeft aan personen die al vóór versie 1 op dat forum zaten.
    o, dat is jammer, dat heb ik gemist.
    pi_41123064
    VIP heeft de boel weer enorm opgeschoond Niet normaal zeg!
    pi_41123286
    * Casparovvv doet mee, onder voorbehoud. Zet mij ook maar bij het herstelteam.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
    pi_41124633
    Ik heb even een pc weten te bemachtigen, zal ik die tool in de OP zetten?

[ Bericht 27% gewijzigd door Ltd. op 24-08-2006 12:13:51 ]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 12:28:16 #142
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41125381
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Ltd. het volgende:
    Ik heb even een pc weten te bemachtigen, zal ik die tool in de OP zetten?
    Kopieer dat laatste berichtje maar ja voor in de OP

edit Ik zie dat je het al hebt gedaan
    pi_41127998
    Ik heb nu 25% inkt en dat in iets meer dan in 12 uur tijd.
    pi_41128080
    ik defend wel mee zo nu en dan
    Lampjes fabrikant eerste klasse!
    pi_41128266
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef yosander het volgende:
    Ik heb nu 25% inkt en dat in iets meer dan in 12 uur tijd.
    dat gaat rap, ik heb er maar 12% bij gekregen.
      donderdag 24 augustus 2006 @ 14:06:44 #146
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41128375
    Ik heb nu 32.7% (ik teken heel af en toe iets van 0.1% ofzo)
    pi_41128578
    ik heb ondertussen ook alweer 30%, maandag zal ik wel genoeg hebben me dunkt.
    pi_41128637
    33,2% af en toe wat tekenen, dan schiet het hoop ik niet ineens terug naar 15% hoop ik
    pi_41128683
    Is het eigenlijk niet leuker om maandag met iedereen 100 % Vip (of iets anders) aan te vallen en helemaal weg te vagen.
    pi_41128732
    oh my god, hoe kansloos. Gathering of the nerds
    Tralalalala Die Dom Die Dom
    pi_41128750
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:15 schreef Quiestisia het volgende:
    33,2% af en toe wat tekenen, dan schiet het hoop ik niet ineens terug naar 15% hoop ik
    Heeft daar niet mee te maken, was gewoon een serverfout.
    pi_41128859
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
    Is het eigenlijk niet leuker om maandag met iedereen 100 % Vip (of iets anders) aan te vallen en helemaal weg te vagen.
    lijkt me onhaalbaar en slechts van korte duur.
      donderdag 24 augustus 2006 @ 14:33:53 #154
    131729 jna
    pi_41129340
    quote:
    Die komen weer terug, eergister waren ze ook bijna helemaal weg.
    Jawel, je keek.
    pi_41129342
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Impry het volgende:

[..]

Heeft daar niet mee te maken, was gewoon een serverfout.
    Oh ok
    pi_41129423
    Is er al een plek uitgekozen?
    Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
    "I call, I call your tits."
    Last.fm
    pi_41129617
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:36 schreef Ascaroth het volgende:
    Is er al een plek uitgekozen?
    Ja, het gebouw van de praatgroep voor kansloze nerds
    pi_41129842
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

als jij es ff snel oprot en andere mensen gaat lastig vallen
    pi_41129870
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:49 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

als jij es ff snel oprot en andere mensen gaat lastig vallen
    Hier de moeder van YellowLedbetter, ik vind het niet lief dat je zoiets tegen hem zegt. Hij is nu in een hoekje aan het huilen. Dit soort gedrag is onacceptabel!!
      donderdag 24 augustus 2006 @ 14:50:11 #160
    84808 Hari-Bo
    Onbegrijpelijk?
    pi_41129873
    Zal mij benieuwen of het wat wordt
    Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
    Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
      donderdag 24 augustus 2006 @ 14:50:21 #161
    131729 jna
    pi_41129881
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Gelukkig is zweefvliegen zo stoer
    Jawel, je keek.
    pi_41129927
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:50 schreef jna het volgende:

[..]

Wacht maar jonge, totdat ik een keer een gevuld piszakje vanuit mijn zweefvliegtuig boven op jouw hoofd gooi joh. Dan piep je wel anders!
    pi_41129949
    quote:

[..]

pi_41129981
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Wacht maar jonge, totdat ik een keer een gevuld piszakje vanuit mijn zweefvliegtuig boven op jouw hoofd gooi joh. Dan piep je wel anders!
    zeker door het raampje dat je even open draait
    pi_41130034
    quote:

[..]

pi_41130075
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:53 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

zeker door het raampje dat je even open draait
    Nee, door het raampje wat ik open schuif slimmerd
    pi_41130510
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:56 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

poep je ook wel eens in piszakjes?
    pi_41130537
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:56 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

die zijn zo lekker groot he.
      donderdag 24 augustus 2006 @ 15:13:06 #169
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41130616
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 14:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
    oh my god, hoe kansloos. Gathering of the nerds
    jij bent echt stoer man, je middelvinger op steken zodat je lelijke gezicht niet zichtbaar is
    pi_41132146
    Ivm met dode hdd was ik er even niet, zie nu dat we alweer in deeltje 3 zitten.
    En ik zie ook dat de datum naar maandag is verschoven...
    Had ik net filmavond van donderdag naar maandag verschoven zodat ik mee kon doen
    Weet dus niet of ik de volle tijd mee kan doen, misschien wel later...
    pi_41132957
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 15:13 schreef -jos- het volgende:

[..]

jij bent echt stoer man, je middelvinger op steken zodat je lelijke gezicht niet zichtbaar is

pi_41133123
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_41133242
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 20:04 schreef TwyLight het volgende:

[..]

NIET doen
    waarom niet?
    pi_41133497
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 16:34 schreef Lianne__ het volgende:

[..]

waarom niet?
    Dat heeft nu nog geen zin en je inkt raakt alleen maar op.
    pi_41133608
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 16:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat heeft nu nog geen zin en je inkt raakt alleen maar op.
    dat is dan toch wel bijgevuld?!
      donderdag 24 augustus 2006 @ 16:47:40 #176
    131729 jna
    pi_41133709
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef Lianne__ het volgende:

[..]

Ja tot 15% misschien, we moeten zo veel mogelijk hebben dus het liefst 100%
    Jawel, je keek.
    pi_41133724
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef Lianne__ het volgende:

[..]

Maar je kunt meer dan 15% inkt krijgen!
    Ik heb nu 27% inkt.
    pi_41134302
    pi_41134335
    Ik heb nog 90.1% Te Vullen inktPatroon.
    pi_41134465
    quote:
    Even iets leuks neer zetten.
    pi_41134632
    damnz was het hele topic kwijt zat nog steeds in 1 met een slotje te kijken
    Was geschreven,
    Jorrit
    pi_41134951
    Maar het is duidelijk dat het niet over VIP heen kan dus waar wel?
      donderdag 24 augustus 2006 @ 17:35:22 #183
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41135118
    maar
    mijn inkt is nog maar 31 nogwat
    pi_41135128
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
    Maar het is duidelijk dat het niet over VIP heen kan dus waar wel?
    hier waarschijnlijk:
    Het grote wij gaan drawball.com bezetten topique!.. #3
      donderdag 24 augustus 2006 @ 17:36:37 #185
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41135153
    quote:
    Shit, ik wilde net inzoomen om de details te bekijken wordt het echt net voor mn neus weggehaald!!
      donderdag 24 augustus 2006 @ 17:38:56 #186
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41135219
    Meldt zich
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
    pi_41135286
    Ik had van Tweakers maar Streakers gemaakt
    pi_41135341
    quote:

Ik had daar ook klein beetje aan gedaan
    Maar 0,5 % inkt ofzo..
    pi_41135692
    35.6%
      donderdag 24 augustus 2006 @ 17:57:49 #190
    131729 jna
    pi_41135772
    36,1%. S2Games is ook mooi gedaan trouwens
    Jawel, je keek.
    pi_41135876
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef jna het volgende:
    pi_41137000
    ok, ik heb even een experimentje gedaan. helaas is er iets mis gegaan met de screenshot, dus ik kan het niet laten zien. maar ik had in ieder geval geprobeerd van de letter P van VIP een R te maken. Met 5% ink kon ik een streep maken die NET zichtbaar was vanaf 0% zoom. dit was nog minder dan 10% van de letterdikte van VIP, en ons FOK-logo moet nog groter worden. Een ruwe schatting is dat je ongeveer 100% inkt nodig hebt om een heel vlak te vullen. de letter F bestaat uit 9 van zulke vlakken, 15 als je de achtergrond meetelt, en nog meer als je de omranding meetelt. Voor de letter F heb je dus volgens mijn berekening 15 mensen met 100% inkt nodig. Met andere woorden, tenzij we voor maandag het aantal deelnemers minstens vertienvoudigen, gaan we het nooit redden. misschien kunnen we beter eerst voor de F gaan en dan verder kijken.
    pi_41137043
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 17:57 schreef jna het volgende:
    die nederlandse vlag eronder hou ik een beetje bij

blijkt dat ik toch een patriot ben.
    pi_41137551
    whehe, kon het ook niet laten:
    pi_41138295
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 19:04 schreef Byte_Me het volgende:
    whehe, kon het ook niet laten:
    [afbeelding]
    was dat 100%?
    pi_41138381
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef Byte_Me het volgende:
    ok, ik heb even een experimentje gedaan. helaas is er iets mis gegaan met de screenshot, dus ik kan het niet laten zien. maar ik had in ieder geval geprobeerd van de letter P van VIP een R te maken. Met 5% ink kon ik een streep maken die NET zichtbaar was vanaf 0% zoom. dit was nog minder dan 10% van de letterdikte van VIP, en ons FOK-logo moet nog groter worden. Een ruwe schatting is dat je ongeveer 100% inkt nodig hebt om een heel vlak te vullen. de letter F bestaat uit 9 van zulke vlakken, 15 als je de achtergrond meetelt, en nog meer als je de omranding meetelt. Voor de letter F heb je dus volgens mijn berekening 15 mensen met 100% inkt nodig. Met andere woorden, tenzij we voor maandag het aantal deelnemers minstens vertienvoudigen, gaan we het nooit redden. misschien kunnen we beter eerst voor de F gaan en dan verder kijken.
    Volgens mij zie je dingen die je getekent hebt, als je bijvoorbeeld een dikke streep tussen de V en de I zet van VIP, dan duurt het ff voordat die op 66% ook zichtbaar is. Een paar posts hierboven was er een gebied waarbij van Tweakers.net Streakers.net is gemaakt, en waar ook een paar keer groot Fok stond. Een van die 'fok!' had ik gemaakt (kostte 0,5% inkt ofzo trouwens), en die was toen ik klaar was alleen bij 100% zoom te zien, maar even later dus ook op 66% zoom.
    pi_41138477
    Bah, mijn FOK!logo is weggehaald .
      donderdag 24 augustus 2006 @ 19:35:55 #198
    140365 Keileweg-ethicus
    Groot en zelfbenoemd denker
    pi_41138562
    Het blijft leuk, deel me maar ergens in. Ik probeer maandagavond vrij te houden.
    Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
    pi_41138662
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 19:27 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

was dat 100%?
    33% zoom
    pi_41138773
    quote:
    nee
    pi_41139096
    http://www.drawball.com/987yft kunnen jullie ook niet zo iets regelen? dit kun je gewoon niet verkloten.. want als je dat probeert, lost je lijntje gewoon weer op.. blijft niet zitten.. en de tekening eronder verandert niet... dus het is niet iemand die toevallig dat ding verdedigt.
    high fives and stagedives
      donderdag 24 augustus 2006 @ 19:53:58 #202
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41139191
    Dat vlak is veel te groot
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
      donderdag 24 augustus 2006 @ 19:55:26 #203
    84808 Hari-Bo
    Onbegrijpelijk?
    pi_41139265
    Ik snap trouwens niet dat mensen enorm gedetailleerde plaatjes kunnen maken, en ik maar standaard paint stijl
    Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
    Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
    pi_41139293
    hier is het got-topic:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1155546
    ze hebben het zelfs over mijn tweakers --> streakers aktie

misschien kunnen we samen met wat andere NL-fora een grote aktie op touw zetten. in plaat van FOK! alleen de letters NL, maar dan wel supergroot. ik twijfel nog een beetje aan de haalbaarheid met het huidige aantal deelnemers.
      donderdag 24 augustus 2006 @ 19:56:25 #205
    131729 jna
    pi_41139300
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Hari-Bo het volgende:
    Ik snap trouwens niet dat mensen enorm gedetailleerde plaatjes kunnen maken, en ik maar standaard paint stijl
    Kijk eens in de hall of fame, daar zie je hoe ze zijn gemaakt
    Jawel, je keek.
    pi_41140013
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 19:56 schreef Byte_Me het volgende:
    hier is het got-topic:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1155546
    ze hebben het zelfs over mijn tweakers --> streakers aktie

misschien kunnen we samen met wat andere NL-fora een grote aktie op touw zetten. in plaat van FOK! alleen de letters NL, maar dan wel supergroot. ik twijfel nog een beetje aan de haalbaarheid met het huidige aantal deelnemers.
    Topic werkt niet maar die kut tweakers nerdjes moeten het natuurlijk weer naapen
    pi_41140363
    Het staat in de HK dus bijna niemand kan het zien
    pi_41140855
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef switchboy het volgende:
    ach ja, ff niet aan gedacht.
    pi_41141102
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 20:25 schreef switchboy het volgende:
    HK?
    pi_41141276
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 20:45 schreef TwyLight het volgende:

[..]

HK?
    Huiskamer, forum waar je toestemming voor moet hebben om erin te kunnen.
    Net zoiets als het Keldertje

Nee, is qua onderwerpen beetje mengsel tussen ONZ en GC. Wel leuke topics staan er, waaronder dus ook een Drawball-topic.
    pi_41141482
    Dus alleen echte tweakers kunnen er in? kuttweaker
    pi_41141935
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 20:54 schreef TwyLight het volgende:
    Dus alleen echte tweakers kunnen er in? kuttweaker
    Ey, wees blij dat ik mijn inkt bespaar voor Fok!
    pi_41142021
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 21:05 schreef Impry het volgende:

[..]

Ey, wees blij dat ik mijn inkt bespaar voor Fok!
    j/k joh
    pi_41142038
    Wel bagger dat ik nu een andere ip heb waardoor m'n inktpot weer 15% is...
    Fijn...
    pi_41142050
    Ja je moet er zelfs een bepaalde tijd lid voor zijn dus alleen mensen met een bepaald userID mogen erin
      donderdag 24 augustus 2006 @ 21:22:43 #216
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_41142672
    quote:

[..]

Een zweefvlieg, dat is toch zo'n wannabe nep-wesp?
    pi_41142856
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 21:08 schreef switchboy het volgende:
    Ja je moet er zelfs een bepaalde tijd lid voor zijn dus alleen mensen met een bepaald userID mogen erin
    Best zielig weer. maarja tweakers he. dat is echt een groep apart.
    pi_41144310
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 21:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

sterker nog je moet erg technisch posten voordat je erin mag .. ik mocht er niet in omdat ik alleen in fotografie, SG, en spielerij kwam
    Lampjes fabrikant eerste klasse!
    pi_41144499
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 21:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

ben jij bekend met het keldertje???
    pi_41144529
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef GekkeMat het volgende:

[..]

sterker nog je moet erg technisch posten voordat je erin mag .. ik mocht er niet in omdat ik alleen in fotografie, SG, en spielerij kwam
    echt waar? ik wist niet dat ze zo streng waren.
    nou ja ik heb HKXS
    pi_41145454
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 22:11 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

ben jij bekend met het keldertje???
    Het keldertje is wat anders hè, ik snap wel dat ze daar niet iedereen in willen hebben. maar tweakers is gewoon weer eens zielig bezig
      donderdag 24 augustus 2006 @ 22:47:51 #222
    119773 Roy2001
    {!* Share Your Evil Never *!}
    pi_41145659
    Hallo Alle Fokkers

Ik vraag me toch ten sterkste af waarom de tweakers triest bezig zijn ?
    Daarnaast is in ons topic besproken dat wij jullie ( de fok logo's/Tags ) met rust laten en ons volledig gaan conceteren op onze "henk logo" dit betekent dus ook dat jullie a.s maandag ongestoord jullie Logo kunnen gaan neerzetten ( de ECHTE tweakers zullen niet gaan klote tijdens jullie actie en al zeker niet het FOK Logo gaan verklote )

Ik hoop dat jullie dit ook bij ons zullen doen, en ons in vrede en rust aan onze bescheide henk laten werken.

Bij voorbaat dank,
    Roy2001 - Tweaker van het eerste uur
    [img]http://pic2.picturetrail.com/VOL991/3471344/7134659/94629001.jpg[/img]
    pi_41145826
    alsof wij inkt gaan verspillen aan tweakers. maar goed dit topic loopt een beetje uit op een tweakers bash en dat wil ik helemaal niet en ik wil ook geen ban dus ik hou er over op
      donderdag 24 augustus 2006 @ 22:53:53 #224
    119773 Roy2001
    {!* Share Your Evil Never *!}
    pi_41145880
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 22:52 schreef TwyLight het volgende:
    alsof wij inkt gaan verspillen aan tweakers. maar goed dit topic loopt een beetje uit op een tweakers bash en dat wil ik helemaal niet en ik wil ook geen ban dus ik hou er over op
    Jullie topic moet zeker geen TweakerBash Topic worden !
    Het laaste wat ik er over zeg, is dat er dus mede fokkers zijn die wel inkt aan ons "verspillen"

Ik hoop dat we de stijdbijl kunnen begraven..
    Nogmaals de echte tweakers zullen niet jullie Fok Logo/Tag gaan verklote.
    Ik hoop dat jullie ook ons logo respecteren.

Succes met jullie actie Fok !
    [img]http://pic2.picturetrail.com/VOL991/3471344/7134659/94629001.jpg[/img]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 23:10:20 #225
    131729 jna
    pi_41146364
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 22:53 schreef Roy2001 het volgende:

[..]

Jullie topic moet zeker geen TweakerBash Topic worden !
    Het laaste wat ik er over zeg, is dat er dus mede fokkers zijn die wel inkt aan ons "verspillen"

Ik hoop dat we de stijdbijl kunnen begraven..
    Nogmaals de echte tweakers zullen niet jullie Fok Logo/Tag gaan verklote.
    Ik hoop dat jullie ook ons logo respecteren.

Succes met jullie actie Fok !
    Bedankt, We kunnen beter elkaar "helpen"(lees: niks doen bij elkaar).

Jullie ook succes
    Jawel, je keek.
    pi_41146367
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 22:47 schreef Roy2001 het volgende:
    Hallo Alle Fokkers

Ik vraag me toch ten sterkste af waarom de tweakers triest bezig zijn ?
    Daarnaast is in ons topic besproken dat wij jullie ( de fok logo's/Tags ) met rust laten en ons volledig gaan conceteren op onze "henk logo" dit betekent dus ook dat jullie a.s maandag ongestoord jullie Logo kunnen gaan neerzetten ( de ECHTE tweakers zullen niet gaan klote tijdens jullie actie en al zeker niet het FOK Logo gaan verklote )

Ik hoop dat jullie dit ook bij ons zullen doen, en ons in vrede en rust aan onze bescheide henk laten werken.

Bij voorbaat dank,
    Roy2001 - Tweaker van het eerste uur
    hoi roy, van jou had ik ook al een PM nietwaar. nou laat ik je geruststellen, ik ga echt niet jullie logo verneuken, heb alleen een hekel aan al die saaie tekt op drawball. vriendjes?
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:29:40 #227
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_41153166
    De toon kan wel wat vriendelijker zijn richting de Tweakers mensen.
    We laten gewoon elkaars logo met rust. Er zijn al genoeg andere partijen die we moeten bestrijden.
    pi_41153575
    27,4%
    pi_41154069
    48,4%
    pi_41157081
    44,9% tegen maandag zit ik echt wel aan de 100
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:14:04 #231
    131729 jna
    pi_41157218
    51,2%
    Jawel, je keek.
    pi_41158729
    51.7%
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:06:51 #233
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41159050
    27,6
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:09:17 #234
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41159145
    46,1
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41162151
    44,1
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:44:20 #236
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41162883
    52.3 ik ga maandagmiddag wel alvast de plek tekenen waar het logo moet want dan heb ik toch al wel 100%
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:15:16 #237
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_41163975
    Maak nog maar even een aparte groep aan; de vandalen. En zet mij er dan maar als eerste bij. De defenders moeten toch iets te doen hebben.
    Hatsjoe!
    pi_41164508
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 16:27 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

[afbeelding]

dat is om mij te beschermen tegen al mijn fans, ik wil graag anoniem blijven
    pi_41164556
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
    dat is om mij te beschermen tegen al mijn fans, ik wil graag anoniem blijven
    Volgens mij laat je hier alleen zien hoe diep jouw vinger je holletje in is geweest...

[ Bericht 2% gewijzigd door Blame op 25-08-2006 14:35:37 (Gebruik je de volgende keer wellicht een lepel?) ]
    pi_41164797
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:33 schreef Blame het volgende:

[..]

Volgens mij laat je hier alleen zien hoe diep jouw vinger je holletje in is geweest...
    H - I - L - A - R - I - S - C - H ! ! ! !
    pi_41164849
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

H - I - L - A - R - I - S - C - H ! ! ! !
    Vreemd soort humor heb jij...
    pi_41164917
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef Blame het volgende:

[..]

S - A - R - C - A - S - M - E ! ! !
    pi_41164962
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

S - A - R - C - A - S - M - E ! ! !
    Raar toetsenbord heb jij. Steeds een streepje tussen de letters en een capslock die blijft hangen...
    pi_41165023
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:45 schreef Blame het volgende:

[..]

Raar toetsenbord heb jij. Steeds een streepje tussen de letters en een capslock die blijft hangen...
    Ghehe, jij bent grappig
    pi_41165092
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
    Ghehe, jij bent grappig
    Waar staat dat?
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:49:53 #247
    131729 jna
    pi_41165105
    Ja hou nu maar op.
    Jawel, je keek.
    pi_41165118
    welke fokker zat net die got-smilie te verneuken ...
    pi_41165168
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef Blame het volgende:

[..]

Waar staat dat?
    Nergens, dat vind ik
    pi_41165209
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
    Nergens, dat vind ik
    Dan zijn we weer terug bij af...
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 14:42 schreef Blame het volgende:
    Ik laat het hierbij knul. Fijne dag verder.
    pi_41165305
    godver de godver , ben weer terug naar 15% gister tegen de 45%
    pi_41165699
    54.9%
    pi_41165736
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:12 schreef Quiestisia het volgende:
    54.9%
    Je ondertitel
    pi_41165821
    Flikker eens op uit dit topic als je toch niks nuttigs toe te voegen hebt.
    pi_41165951
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nenenene, blabla. Wou je me bannen ofzo
    pi_41165954
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
    Negeren die shit, kansloze zweefvlieger.
    pi_41166012
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:22 schreef Impry het volgende:

[..]

Negeren die shit, kansloze zweefvlieger.
    Je ondertitel
    pi_41166159
    quote:
    Onderschrift YellowLedbetter
    I'm only here for the chicks and the beer
    quote:
    Profiel YellowLedbetter
    quote:
    Fotoboek YellowLedbetter
    Relatie: Nee
    Het gaat je goed af hier op het forum he?
    pi_41166261
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef Blame het volgende:

[..]

[..]

[..]

Denk je dat ik zeg maar echt op het forum ben om chicks te scoren Ghehe, zo kansloos ben ik nou ook weer niet. Maar goed, tot jullie grote spijt moet ik jullie verlaten, ik heb verplichtingen elders. Laterzzz
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:48:02 #260
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41166527
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:31 schreef Blame het volgende:

[..]

[..]

[..]

pwned
    pi_41167012
    Het niveau in dit topic gaat weer op de bekende Fok! manier in no-time omlaag...

In het vorige topic werd ook wat gezegd over 't gebruiken van de ONZ channel tijdens de 'aanval'.
    Dit is nog steeds zo?
    pi_41167572
    nog even mezelf quoten:
    quote:
    misschien kunnen we samen met wat andere NL-fora een grote aktie op touw zetten. in plaats van FOK! alleen de letters NL, maar dan wel supergroot. ik twijfel nog een beetje aan de haalbaarheid van ons plan, met het huidige aantal deelnemers.
    pi_41167991
    zullen we eerst dit (fok!) proberen?
    pi_41168586
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:47 schreef Ltd. het volgende:
    zullen we eerst dit (fok!) proberen?
    Ja, en om dan misschien na deze actie iets groots te doen met meerdere fora.
    pi_41169947
    gaan we met zijn allen een aantal hall-of-fame tekeningen aanvallen? Deze bijvoorbeeld? http://www.drawball.com/x7oznr
    Of zijn er andere plannen?
    pi_41170088
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Jarno_Trulli het volgende:
    gaan we met zijn allen een aantal hall-of-fame tekeningen aanvallen? Deze bijvoorbeeld? http://www.drawball.com/x7oznr
    Zo bedoel je?
    http://www.drawball.com/x63oqi
    pi_41170120
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 17:55 schreef Jarno_Trulli het volgende:
    ...
    heb je de op al eens gelezen?
    pi_41170154
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Blame het volgende:

[..]

Zo bedoel je?
    pi_41170167
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef Ltd. het volgende:

[..]

heb je de op al eens gelezen?
    Nee, weet je wel hoeveel tekst dat is?
    pi_41170178
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:00 schreef Blame het volgende:

[..]

Zo bedoel je?

Wat heeft daar ooit gestaan?
    pi_41170210
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:03 schreef Jarno_Trulli het volgende:

[..]

Wat heeft daar ooit gestaan?
    oh zaad, ik kwam net op een compleet zwart gebied terecht, maar nu kom ik bij een chinees meisje dat een jongetje aftrekt
    pi_41170220
    TVP, zit nu op 55%
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_41170562
    Welke terrorist zit dat chinees schilderij te bekladden met fok?
    pi_41170626
    Wat je trouwens bij deze draak ziet: http://best.drawball.com/1145334330
    Is dat hij links een soort kleurenpallet maakt met alle kleuren die hij gebruikt.
    Dat is wel makkelijk om dat ook voor onze letters te hebben aangezien iedereen (d.m.v. DrawballTools v1.0) dan dezelfde kleur kan gebruiken.
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:20:47 #275
    19350 gohan16
    Inmiddels 26
    pi_41170628
    ik zit ook op 55%, waarschijnlijk iedereen die zn inkt spaart. Omdat het tellen op hetzelfde moment is begonnen.
    pi_41170803
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef Jarno_Trulli het volgende:
    pi_41170818
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:28 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Je moet wat sneller te werk gaan, die chinezen hebben je zooi alweer bijna opgeschoond
    pi_41170893
    Vind het zo wel goed
    Zonde van inkt als ik echt druk ga schrijven, want normaal schrijf ik fok met allemaal kleine puntjes... Gaat alleen minder snel en die chinezen hoeven zich niet druk te maken over inkt
    pi_41172097
    Ik heb nu 53%
    pi_41172186
    52.5 % inkt!

Heb er nog steeds zin in!!
    pi_41172938
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef Webcrowler het volgende:
    52.5 % inkt!

Heb er nog steeds zin in!!
    Wheheheh, zo erg?
    pi_41173114
    57.5% en ik kan niet wachten
    pi_41174268
    [edit]

[ Bericht 41% gewijzigd door Blame op 25-08-2006 20:30:30 ]
    pi_41175492
    50%
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:46:12 #285
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41175522
    34,5
    pi_41176621
    42+37+33+31+30%

ik hoop op maandag in totaal toch wel minimaal 250% te hebben
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:38:38 #287
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_41177351
    Zorg dat jullie om 20.30 allemaal op IRC zijn maandag, klik
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_41177545
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
    Nee
    pi_41177555
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef TwyLight het volgende:
    Nee
    LOLLERPWN
    pi_41180282
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
    half 9 haal ik sowieso niet
    pi_41180324
    62,8%
    pi_41180465
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:17 schreef Jarno_Trulli het volgende:
    Waar ergens?
      vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:13:39 #293
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41180967
    Is er al iemand die tubgirl getekend heeft?
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_41183758
    Wil ook wel meedoen. Nog plek voor iets? Zit op 50% inkt nu, en ik spaar gewoon lekker door.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:23:45 #295
    1607 Ali Salami
    Altijd actueel
    pi_41183936
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 00:19 schreef Bot13 het volgende:
    Wil ook wel meedoen. Nog plek voor iets? Zit op 50% inkt nu, en ik spaar gewoon lekker door.
    Net zoals ik bij de aanvallers. Zoals ik al schreef, de 'defenders' moeten maandag toch iets te doen hebben. Dus sluit je aan
    Hatsjoe!
    pi_41184629
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 00:23 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Net zoals ik bij de aanvallers. Zoals ik al schreef, de 'defenders' moeten maandag toch iets te doen hebben. Dus sluit je aan
    'defenders' van tweakers: die hebben ze niet.
    'defenders' van fok!: Jah, heey, ik ga niet Fok! tegen zitten werken

Wil eventueel wél defender zíjn voor Fok! Maar liever kleuren bijv.
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:46:38 #297
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41184811
    Het kleur team heeft nog heel veel mensen nodig! Bot13!
    pi_41184817
    quote:
    Op zaterdag 26 augustus 2006 00:42 schreef Bot13 het volgende:

[..]

'defenders' van tweakers: die hebben ze niet.
    'defenders' van fok!: Jah, heey, ik ga niet Fok! tegen zitten werken

Wil eventueel wél defender zíjn voor Fok! Maar liever kleuren bijv.
    Je mag opzich wel mijn plaats bij Team K overnemen. Weet namelijk niet zeker of ik om 21.00 meteen aanwezig ben. Is even wat belangrijks tussen gekomen.
    Dan wil ik wel bij het kleurteam.
    pi_41186743
    fuck, ik kan mijn OP niet meer editen.
    pi_41186767
    Nog 1 post, dan mag je een nieuwe maken
    pi_41186772
    godverdomme heb ik weer de LAPO

L.t.d. maak jij maar een nieuwe, je hebt geen wiki pagina voor de OP gemaakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')