quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef Byte_Me het volgende:
misschien een idee om het wat interessanter er uit te laten zien dan zwart wit: rood-wit-blauw, of misschien oranje, om de nederlandse afkomst te laten zien.
jawadde 3! Zou je het erg vinden als ik je dan bij een team zet dat meer inkt nodig heeft? Team K? of dat je in 2 teams zit? of iets ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:50 schreef Poppetjuh het volgende:
Jeej!! Ik mag helpen met de rand van het uitroepteken!Ik heb 3 IP adressen die dan echt op 100% staan, dus dat komt goed. Ga nu ff oefenen met vierkantje tekenen.
NIET doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef Lianne__ het volgende:
als ik er ben, doe ik mee!!
ben af en toe al aan het wit-maken daaronder!!
iedereen is terug gegaan naar 15%. je moet heel even 1 streepje zetten dan gaat die vanzelf hoger als 15%quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn account komt na 2 dagen al niet hoger dan 15 procent.
Gisterenavond serverfout geweest, iedereen is toen teruggegaan naar 15%quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:08 schreef GizartFRL het volgende:
Heb 2 dagen geleden al gekliedert.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:33 schreef Skorpija het volgende:
Gisterenavond serverfout geweest, iedereen is toen terugvooruitgegaan naar 15%![]()
ok,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:52 schreef gohan16 het volgende:
Ik kan maandag niet. Dus ik kan niet in het K-team. Zet me dadn maar bij de defenders
Zet mij daar dan maar bij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ok,
Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen om bij het K team te komen?
Teams F, O, K hebben nog steeds leden nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:54 schreef yosander het volgende:
Voor welk team is er nog iemand nodig?
Fucking tof als zoiets gaat lukkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Byte_Me het volgende:
ik zou zoiets voorstellen, dat ziet er toch een stuk aantrekkelijker uit als een zwart wit tekst:
[afbeelding]
overigens heb ik beschikking over ongeveer 5 PCs. moet ik dan met elke PC een keertje drawballen, en sparen ze dan allemaal inkt op? (allemaal verschillende IPs uiteraard)
nu het op maandag is kan ik wel.. maar er is n kleine kans dat ik er niet ben maar die is niet groot dus.. en als ik er niet ben kom ik dan toch alleen wat later..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ok,
Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen om bij het K team te komen?
De locatie is zeker niet definitief, dat kunnen we pas maandag bepalen want er kunnen natuurlijk weer nieuwe beschermende plaatjes worden getekend...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:57 schreef Byte_Me het volgende:
is die lokatie van dat animated gifje definitief? heeft iemand gecheckt of daar niets onuitwisbaars onder staat?
Als je het niet zeker weet kun je beter bij het kleur/defend teamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:59 schreef fiedel het volgende:
[..]
nu het op maandag is kan ik wel.. maar er is n kleine kans dat ik er niet ben maar die is niet groot dus.. en als ik er niet ben kom ik dan toch alleen wat later..
Was volgens mij ook meer een voorbeeldplaatje als de echte positie die we wilde doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
Op de plek uit de OP van dat gifje zit die ridder van de hall of fame. En ik denk dat we sowieso meer in de rand moeten gaan zitten, een groot logo of een groot stuk tekst ergens in het midden nodigt het meeste uit om te gaan vernielen. Dus ik denk sowieso ergens aan de rand, en je moet dan nog goed kijken of er geen beschermd gebied bij zit!
ik weet t bijna zeker, het prbleem is, ik ga de volgende ochtend met school weg en moet mn spullen inpakken, als t goed is heb ik dat voor die tijd wel gedaan maar er is n kleine kans dat ik nog ff wat moet pakken dus als ik de K ofzo doe dan ben ik er wel voor die tijd..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:05 schreef -jos- het volgende:
Als je het niet zeker weet kun je beter bij het kleur/defend team
Is een of ander forum uit Azië en ja, je weet hoeveel van die spleetogen er rondlopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef TwyLight het volgende:
Die gasten van VIP zijn trouwens ook met vet veel mensen want gister of eergister was het hele VIP logo verneukt en hij is nu al weer helemaal terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |