Echt? Ik hoop dat die koffer binnen 5 minuten valt. Dit is toch weer helemaal nietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef BorTheWolf het volgende:
veel plezier, ik hoop dat ze nog bezig zijn als ik terug kom van Ajax. Ik ben weg.
Het zeil moet gespannen blijven, stond in de opdrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef Coelho het volgende:
Ze staan erbij alsof er een koffer van 75kg van een 100 meter hoog gebouw afgegooid wordt. Ze kunnen beter dat zeiltje een beetje los laten hangen, dan valt de koffer in een soort van kommetje. Lekker dicht op het water, zodat het momentum zo klein mogelijk gehouden wordt...
Denk het wel anders had BB wel een hint gegeven zo vroeg in de opdrachtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het wel mag zoals ze het nu doen.. met het vasthouden van degene die het zeil vast heeft
nee dat is niet waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Een weekopdracht duurt een WEEK hoor, bewoners
Wat een geweldige streams zullen we dan krijgenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef robster16 het volgende:
en nu gewoon een paar dagen zo laten aanmodderen! MINSTENS 3 dagen...
Stond nergens dat het niet magquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het wel mag zoals ze het nu doen.. met het vasthouden van degene die het zeil vast heeft
Staat niks over in die brief, dus mag lijkt me..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
Hij staat nu alleen in de lengte gespannen, niet in de breedtequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zeil moet gespannen blijven, stond in de opdracht
Bluezz, dat roepen we toch weer ieder jaar. We weten nu toch wel dat met weekopdracht wordt bedoeld 1 opdracht in de week!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Een weekopdracht duurt een WEEK hoor, bewoners
Ja dat is waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk het wel anders had BB wel een hint gegeven zo vroeg in de opdracht
Fietsen was toch meer dan 24 uur?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef Cyan het volgende:
Zo en ipv 24 uur fietsen moeten ze nu zeker 24 uur dat zeil blijven vasthouden.Hummie strikes back!
![]()
Ow ja! Nou in dat geval staan ze er de komende dagen nog wel. Heerlijk hoe iedereen zoiets lulligs als een zeiltje vasthouden loopt te analiserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef washandje het volgende:
[..]
Fietsen was toch meer dan 24 uur?
Kuiltjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef frankium het volgende:
strak bn, bw; -ker, -st 1 gespannen; 2 star, onbeweeglijk
Oordeel zelf:
[afbeelding]
Ja, dan is de vraag of ze alleen in de lengte bedoelen. Kan ook hè.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij staat nu alleen in de lengte gespannen, niet in de breedte
Gespannen zeil = bijna horizontaal
Nu = kuiltje in het midden omdat hij in de breedte niet gespannen staat![]()
Hahaha nee natuurlijk niet! Dan zouden ze allemaal uit hun neus kunnen gaan eten en kijken hoe die koffer naar beneden valt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Atuniel het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de ene kant van dat zeil rechts boven ergens vastbinden.. zorgen dat het zeil schuin afloopt en dan linksbeneden vast maken.
Zodat als die koffer valt, hij netjes naar beneden glijdt op de grond naast het bad?
Ze moeten de 4 hoeken vasthoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Atuniel het volgende:
Kunnen ze niet gewoon de ene kant van dat zeil rechts boven ergens vastbinden.. zorgen dat het zeil schuin afloopt en dan linksbeneden vast maken.
Zodat als die koffer valt, hij netjes naar beneden glijdt op de grond naast het bad?
Daar heeft ze anders niet veel kaas van gegetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef golfer het volgende:
Hilde coördineert het allemaal strak.
Nee, opdracht is alleen gelukt als 4 bewoners het zeil vasthebben en droog aan de kant brengen met het zeil.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Atuniel het volgende:
Zal Etienne wel bedacht hebben als smoes om Milica lekker vast te pakken... Of Marcel ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef Bluezz het volgende:
Scan, die tijd waarover jij het hebt heb ik allaaaaaaaaaaaaang gehad
Waarom houden ze elkaar beet?
Als je daarmee bedoelt dat ze Etienne niet zo leuk vindt, dan heb ik verontrustend nieuws uit de streamverslagen van vannacht:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Milica al snel: "Wil iemand anders hem even beethouden?"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230869.jpg]afbeelding][/URL]
Wat hééft die jongen toch?quote:Rick vind Semih wel een lekker ding.Hilde zou graag zien dat Millica en Jeroen wat zouden krijgen. Millica vind Marcel leuker,maar vooral Ettiene ziet ze wel zitten.
Ja ik neem ook aan dat het zo nog goed gaat.. anders hadden ze wel een envloppe gegeven met dat er iets niet goed gaat ofzo en dat ze de regels nog eens moeten doornemenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Wel opvallend dat er onder die 15 mensen niemand is die even opmerkt of ze het zeil ook in de breedte gespannen moeten houden.
Maar ik neem aan dat BB ook wil dat ze de opdracht halen, dus dat zal wel goedgekeurd worden (hoop ik).
Ja ik snap er ook niks van, maar goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Wel opvallend dat er onder die 15 mensen niemand is die even opmerkt of ze het zeil ook in de breedte gespannen moeten houden.
Maar ik neem aan dat BB ook wil dat ze de opdracht halen, dus dat zal wel goedgekeurd worden (hoop ik).
Ze is geen manager... een inspiratorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Daar heeft ze anders niet veel kaas van gegeten!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Cyan het volgende:
Ik stel voor dat ze even oefenen door Hilde in dat zeil te laten springen. Valt ze in het zwembad dan houden ze dat zeil verkeerd vast. Stuitert ze op en neer in dat zeil dan is er een grote kans dat die koffer het ook red.
Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Gert het volgende:
Misschien dat een aanwezige dame even kan uitleggen waarom die plofkop blijkbaar aantrekkelijk is?
Het enige wat me opvalt is dat hij goed kan vleien. Is dat de hele truck?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:45 schreef Gert het volgende:
Als je daarmee bedoelt dat ze Etienne niet zo leuk vindt, dan heb ik verontrustend nieuws uit de streamverslagen van vannacht:
Ik had het over strakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Zody het volgende:
[..]
Ze is geen manager... een inspirator
Wat staat er op de tv?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef witste het volgende:
Dat staat nu op de TV, hahahaha...
Ja een poll topic lijkt me wel goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Atuniel het volgende:
Ze zullen dan die mensen toch niet dagen zo laten staan... toch?![]()
Neeee... dat zou ook saai gaan worden voor de uitzending.
Zullen we een poll maken? Ik zeg morgenochtend 0800 uur als ze in staan te dommelen valt dat ding
zatredag ochtend.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:47 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja een poll topic lijkt me wel goed
Kan uren duren, stond in de opdracht... Dus dat zal iets als 3, 4, of 5 uur zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef Atuniel het volgende:
Ze zullen dan die mensen toch niet dagen zo laten staan... toch?![]()
Neeee... dat zou ook saai gaan worden voor de uitzending.
Zullen we een poll maken? Ik zeg morgenochtend 0800 uur als ze in staan te dommelen valt dat ding
Ja ik weet niet of dat nu gezegd is..volgens mij mogen ze nu alles weer doen toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:48 schreef witste het volgende:
Dat ze het verkeerd doen? Was geintje hoor, ze mogen toch de huiskamer niet in?
Ik denk dat er een broekenvernieler in het huis zit. Nu ook graag bij de damesbroeken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA dat had ie vanmorgen ook bij een andere broek!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef frankium het volgende:
E10 verankert de dames door middel van z`n stijfe in hun reet te steken, lijkt het.
Ik hoop dat Jeroen wint want dan kan ie een nieuwe broek kopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA dat had ie vanmorgen ook bij een andere broek!
Om naar te kijken wel... maar intressant om te zien wat het doet met de mensen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan uren duren, stond in de opdracht... Dus dat zal iets als 3, 4, of 5 uur zijn neem ik aan.
En dat is me al 3, 4 of 5 uur te lang trouwens.
Hmm, dat hoop ik dus niet. Strak is strak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Ja!!!! Ik kan haar zelfs verdragen nu, terwijl de rest me irriteert met hun bazige gedoe.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
1 groot voordeel van deze opdracht: Janine houdt al 10 minuten haar klep dicht.
Prachtige capquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230874.jpg]afbeelding][/URL]
Het wachten is nu op de eerste die gaat mekkeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Cyan het volgende:
Cameramannen en Hummie zitten nu aan een uitgebreide Chinese rijsttafel want de bewoners staan voorlopig nog wel even zo
Nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, dat hoop ik dus niet. Strak is strak.
hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef Cyan het volgende:
Ik zou Hilde onder dat zeil zetten en hopen dat ze bakstenen in die koffer hebben gedaan
Helemaal met zo'n gat in z'n broekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Jeroen was zou ik toch wat moeite hebben met Rik zo achter me
Ik gok een paar uur nog. Ze zullen niet snel die koffer laten vallen, maar dit wordt geen nachtwerk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:59 schreef Kinga het volgende:
Zal vast niet lang duren op zich, want ze hebben voor morgen geen vreten, en ze moeten toch nog bestellen dan?
Ze moeten het zeil met 4 man vasthouden anders werd het natuurlijk helemaal appeltje eitje om maar in de termen van de zusjes te blijvenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef Otto215 het volgende:
Als ze dat zeil gewoon over het zwembad heen spannen.. zeil mag toch wél nat worden?
haha ja echt hoor... en met dr "ssst sssst neee stil" tering, had allang dr huid vol gescholdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
Kan iemand even Hilde verzuipen in het zwembad.
Dat gecommandeer van haar.
Ik vind dat BB zich aan de opdracht moet houden, als dat zeil gespannen moet staan dan moet dat ook het geval zijn en anders opdracht mislukt. Dat dan het gevolg is dat ze geen drank hebben, so be it.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet.. Jij wilt weer lekker rantsoen, geenfeestjes en geen drank zegmaar
![]()
![]()
Dat heb ik soms ook, dat ik echt in een scheur lig om de opmerkingen, maakt de opdracht meteen leuker ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Ireth het volgende:
Ik kom niet meer bij door jullie verslag van wat er gebeurt en jullie commentaar bij de foto's! De tranen lopen over mijn wangen en ik heb hiervan nog geen seconde op de lifestream gezien! Ben bang dat de lifestream zelf ook vreselijk tegen zal vallen na wat ik hier nu gelezen heb
wat ze natuurlijk WEL kunnen doen is de zwembadrand als steun gebruuiken. Dan kost het 100X minder kracht. de vraag is dan alleen, blijft die koffer erin liggen alstie van zo een tyfus hoogte in dat zeil naait.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze moeten het zeil met 4 man vasthouden anders werd het natuurlijk helemaal appeltje eitje om maar in de termen van de zusjes te blijven
Nee dat kan ze nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Cyan het volgende:
Zeg doet die Hilde zelf ook nog wat behalve commanderen en commentaar leveren?
Nee wij allemaal niet. Daarom maken we de bewoners belachelijkquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Cyan het volgende:
Zeg doet die Hilde zelf ook nog wat behalve commanderen en commentaar leveren?
Eenschquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230874.jpg]afbeelding][/URL]
Staat nergens in de opdracht dat het zeil gespannen of strak moet gehouden worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat BB zich aan de opdracht moet houden, als dat zeil gespannen moet staan dan moet dat ook het geval zijn en anders opdracht mislukt. Dat dan het gevolg is dat ze geen drank hebben, so be it.
Etienne heeft trouwens geen drank nodig om op de versiertour te gaan en Hilde lalt ook zonder wijn wel.
I agree.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef frankium het volgende:
Ze staan nu met 8 man dat ding vast te houden + 1 coordinatie + 2 steed svoor wissleen. dat zijn 11 mensen. Als die andere 4 slim zijn gaan ze koken, eten, slapen enzo.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mocht niemand de ruimte verlaten zonder toestemming van BB.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef frankium het volgende:
Ze staan nu met 8 man dat ding vast te houden + 1 coordinatie + 2 steed svoor wissleen. dat zijn 11 mensen. Als die andere 4 slim zijn gaan ze koken, eten, slapen enzo.
`k zag het, net te laat met m`n CAPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, Etienne gaf even snel Sabrina een tik op d'r kont.
Er stond op hun kaart echt wel dat die strak moest staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nergens in de opdracht dat het zeil gespannen of strak moet gehouden worden.
Letterlijke tekst van de Talpa-site:
“Jullie moeten met het gele zeil de koffer van Rik opvangen en droog aan de kant krijgen. Wanneer de koffer droog naast het zwembad staat, is de weekopdracht geslaagd.”
De Bewoners mogen tijdens de Weekopdracht niet in Zwembad komen en het zeil moet aan alle vier de hoeken vastgehouden worden."
Dat heb ik dan gemist. Alleen bij het voorlezen moest iedereen blijven zitten waar ie zat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mocht niemand de ruimte verlaten zonder toestemming van BB.
Hoeft Sjaan niet te lezen, met haar afkickverschijnselenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er stond op hun kaart echt wel dat die strak moest staan![]()
In deze twee zinnen staat ook niet vermeld dat ze in de hoeken moeten wisselen en dat het zeil altijd in 1 hoek door twee handen vastgehouden moet worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nergens in de opdracht dat het zeil gespannen of strak moet gehouden worden.
Letterlijke tekst van de Talpa-site:
“Jullie moeten met het gele zeil de koffer van Rik opvangen en droog aan de kant krijgen. Wanneer de koffer droog naast het zwembad staat, is de weekopdracht geslaagd.”
De Bewoners mogen tijdens de Weekopdracht niet in Zwembad komen en het zeil moet aan alle vier de hoeken vastgehouden worden."
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er stond op hun kaart echt wel dat die strak moest staan![]()
Ah, alleen tijdens het voorlezen van de opdracht, ik dacht gedurende de opdracht. Daarom moesten ze toch ook plassen omdat het misschien wel heeeeel lang kon duren voordat dat weer konquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Alleen bij het voorlezen moest iedereen blijven zitten waar ie zat.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef pullup het volgende:
Toch lijkt het me nu een mooie Job om met mijn vinger boven de knop te zitten die de koffer laat vallen.
Lekker peukie opsteken of kopje koffie erbij.
Geduld hebben tot die lui wat meer moe in de vingers worden.
Geduld hebben tot de concentratie begint te verslappen
Geduld hebben tot dat zeil beroerd hangt en er wat minder sterke personen aan de hoeken staan.
En dan op het juiste ogenblik hoppa koffer in het zwembad plempen![]()
Die camera's staan nu vast op 1 punt en die camera mensen zijn lekker een dagje vrij, morgen valt die koffer wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef pullup het volgende:
Toch lijkt het me nu een mooie Job om met mijn vinger boven de knop te zitten die de koffer laat vallen.
Geduld hebben tot dat zeil beroerd hangt en er wat minder sterke personen aan de hoeken staan.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef koolheid het volgende:
Haai is tuh straaak haai is tuh straak ! neeee neee sssstil ja soooooooo is ie goed, sooo is ie goed ... ssssstil.... concentratie.... Haai is tuh straaak haai is tuh straak ! neeee neee sssstil ja soooooooo is ie goed, sooo is ie goed ... ssssstil.... concentratie....Haai is tuh straaak haai is tuh straak ! neeee neee sssstil ja soooooooo is ie goed, sooo is ie goed ... ssssstil.... concentratie....
gaat niet 10 uur duren volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef sherrytje het volgende:
waarom mogen ze dan nit tussen door plassen ofzo?
Puur om ze te sarren! Het lijkt me heerlijk om de weekopdrachten te bedenken! Om verwarring en achterdocht te zaaienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef sherrytje het volgende:
ik hoop het, er zal toch wel iemand zijn tegen die tijd die ff hilde op dr plaats zet met dr dikke reet...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
gaat niet 10 uur duren volgens mij
Geen idee, zoals ik het begreep moest iedereen voor aanvang van de opdracht plassen omdat het wel eens heeeel lang kon duren voordat de opdracht afgelopen zou zijn en alleen met toestemming van BB mocht de ruimte van de opdracht verlaten worden, maar ik kan ernaast zitten hoor. Lijkt me alleen sterk dat BB ze heeft laten plassen voor de duur van het voorlezen van de opdracht. Maar plassen zal wel mogen, als je BB om toestemming vraagt en dat krijgt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef sherrytje het volgende:
Hummie zit nu een plasketting in elkaar te fröbelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar plassen zal wel mogen, als je BB om toestemming vraagt en dat krijgt.
das voor de blondjes, die kunnen vanwege een beperkte herseninhoud slechts één ding tegelijk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:29 schreef Blue Thunder het volgende:
stilte voor een wissel?!
waarom?!
Dat was echt iedere keer een anticlimax inderdaad... eindelijk weekopdracht krijg je dit. Op Hilde na word er inderdaad niet echt gezekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe zijn het nog niet zulke zeikerds als vorige keer, die hadden het al opgegeven nu.
heeft niks met de opdracht zelf te maken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Cyan het volgende:
Ik lees net op de weblog bij de reacties dat de sigaretten in kokers moesten worden opgeborgen? Dus ze zullen ook wel niet mogen roken. Dan is de weekopdracht dus eigenlijk al mislukt!
Nee want de plaspauze hebben ze allemaal al gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Zody het volgende:
[..]
Dat was echt iedere keer een anticlimax inderdaad... eindelijk weekopdracht krijg je dit. Op Hilde na word er inderdaad niet echt gezeken
Waarom zouden ze dan niet mogen roken?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
heeft niks met de opdracht zelf te maken..
idd, dat denk ik ook en dan staan ze der nog hhahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Cyan het volgende:
Ik lees net op de weblog bij de reacties dat de sigaretten in kokers moesten worden opgeborgen? Dus ze zullen ook wel niet mogen roken. Dan is de weekopdracht dus eigenlijk al mislukt!
Ik ben ook benieuwd wie de eerste nominaties krijgen van de bewoners onderling.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Kinga het volgende:
Hilde is echt vreselijk irritant bezig, shit man.
maar met...?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
heeft niks met de opdracht zelf te maken..
Ja dat viel mij dus ook op, maar die 'opdracht' is een beetje vergeten lijkt het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Cyan het volgende:
omdat Monique daarom gevraagd heeft. En terecht, als ik bezig ben met een opdracht, zou ik het ook niet lekker vinden als mensen om me heen staan gaan roken, zeker als ze maar in 1 ruimte mogen blijvenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan niet mogen roken?!
Zou kunnen maar dan had BB ook kunnen eisen dat alle sigaretten in de dagboekkamer moesten worden ingeleverdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:34 schreef Kinga het volgende:
Denk dat die kokers zijn voor als ze het niet halen, de BB mensen alles snel op kunnen ruimen, zonder dat er rookwaren worden achtergehouden.
Ja man.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:36 schreef Remzz het volgende:
Wat een chaos en geschreeuw zou het zijn als dat ding valt
we zien het over (enkele) uren :pquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:36 schreef Remzz het volgende:
Wat een chaos en geschreeuw zou het zijn als dat ding valt
*splet*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Cyan het volgende:
Hilde is net een irritante mug!
goh, je weet niet wat je mist :Aquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:37 schreef Wishjuh het volgende:
grrr ik zit op me werk.... kan nix zien... naja ff geduld hebben dan maar
Maar dan wel een mug waar al een olifant van is gemaakt zo te zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Cyan het volgende:
Hilde is net een irritante mug!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel een mug waar al een olifant van is gemaakt zo te zien![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
HAHAHAHA, pies bijna in me broek...die is goed!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff naar de AH, ben zo terug!
*zwaait*
Janine ziet de bui (koffer) al hangen. Als door haar gezeik en getier de weekopdracht mislukt hangt zij dalijk boven dat zwembad, zonder zeiltje wel te verstaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:42 schreef washandje het volgende:
Waarom is janine niet ontzettend aan het zeiken trouwens? De hele dag hoor je haar over alles klagen maar juist nu houdt ze haar mond?
Aan een stropquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Janine ziet de bui (koffer) al hangen. Als door haar gezeik en getier de weekopdracht mislukt hangt zij dalijk boven dat zwembad, zonder zeiltje wel te verstaan
Dat komt nog wel als de opdracht mislukt is. Dan heeft iedereen de schuld behalve zij zelf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:42 schreef washandje het volgende:
Waarom is janine niet ontzettend aan het zeiken trouwens? De hele dag hoor je haar over alles klagen maar juist nu houdt ze haar mond?
Allemaal eigenbelangquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Bergie88 het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn maar waarom doen ze de moeite om een koffer van een fagget op te vangen![]()
als ze der mond open trekt en die koffer valt krijgt zij meteen de schuld..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:42 schreef washandje het volgende:
Sinds wanneer zijn homoseksuelen een ras dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:43 schreef Bergie88 het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn maar waarom doen ze de moeite om een koffer van een fagget op te vangen![]()
Ja en als ze klaagt over honger dan zeggen ze: "De kindjes in Afrika hebben honger! Jij hebt gewoon trek"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef rubstar het volgende:
[..]
als ze der mond open trekt en die koffer valt krijgt zij meteen de schuld.., we hebben hem laten vallen door jouuu!!
Tja in de slowchat is het zo rustig dat er niemand zwaait. Waarom is er eigenlijk COS terwijl we vorig jaar in de slowchat praate.quote:
Koffer volgestopt met bakstenenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:50 schreef washandje het volgende:
Als ze met z'n allen dat zwembad in donderen zometeen zou dat helemaal mn dag maken
Hahaha of Hummie in een zeemeermin-outfit!!!quote:
In de stijl van de broek van Jeroen! ;')quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hahaha of Hummie in een zeemeermin-outfit!!!
Dat is dan eerder een zeemonster dan een meerminquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hahaha of Hummie in een zeemeermin-outfit!!!
Zou leuker zijn als er wordt omgeroepen: "Jullie hoeven het nog maar een half uurtje precies vol te houden!" Bewoners blij. En dan een luikje opendoen waar een zwerm bijen uit komt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef voorsie het volgende:
zou leuk zijn als dat mechanisme niet werkt en de opdracht niet door kan gaan uiteindelijk
Jammer dat jij niet bij het BBopdrachtmaken team hebt gezetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als er wordt omgeroepen: "Jullie hoeven het nog maar een half uurtje precies vol te houden!" Bewoners blij. En dan een luikje opendoen waar een zwerm bijen uit komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |