Geen idee, zoals ik het begreep moest iedereen voor aanvang van de opdracht plassen omdat het wel eens heeeel lang kon duren voordat de opdracht afgelopen zou zijn en alleen met toestemming van BB mocht de ruimte van de opdracht verlaten worden, maar ik kan ernaast zitten hoor. Lijkt me alleen sterk dat BB ze heeft laten plassen voor de duur van het voorlezen van de opdracht. Maar plassen zal wel mogen, als je BB om toestemming vraagt en dat krijgt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef sherrytje het volgende:
waarom mogen ze dan nit tussen door plassen ofzo?
Hummie zit nu een plasketting in elkaar te fröbelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar plassen zal wel mogen, als je BB om toestemming vraagt en dat krijgt.
das voor de blondjes, die kunnen vanwege een beperkte herseninhoud slechts één ding tegelijk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:29 schreef Blue Thunder het volgende:
stilte voor een wissel?!
waarom?!
Dat was echt iedere keer een anticlimax inderdaad... eindelijk weekopdracht krijg je dit. Op Hilde na word er inderdaad niet echt gezekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe zijn het nog niet zulke zeikerds als vorige keer, die hadden het al opgegeven nu.
heeft niks met de opdracht zelf te maken..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Cyan het volgende:
Ik lees net op de weblog bij de reacties dat de sigaretten in kokers moesten worden opgeborgen? Dus ze zullen ook wel niet mogen roken. Dan is de weekopdracht dus eigenlijk al mislukt!
Nee want de plaspauze hebben ze allemaal al gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Zody het volgende:
[..]
Dat was echt iedere keer een anticlimax inderdaad... eindelijk weekopdracht krijg je dit. Op Hilde na word er inderdaad niet echt gezeken
Waarom zouden ze dan niet mogen roken?!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
heeft niks met de opdracht zelf te maken..
idd, dat denk ik ook en dan staan ze der nog hhahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Cyan het volgende:
Ik lees net op de weblog bij de reacties dat de sigaretten in kokers moesten worden opgeborgen? Dus ze zullen ook wel niet mogen roken. Dan is de weekopdracht dus eigenlijk al mislukt!
Ik ben ook benieuwd wie de eerste nominaties krijgen van de bewoners onderling.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Kinga het volgende:
Hilde is echt vreselijk irritant bezig, shit man.
maar met...?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
heeft niks met de opdracht zelf te maken..
Ja dat viel mij dus ook op, maar die 'opdracht' is een beetje vergeten lijkt het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:32 schreef Cyan het volgende:
omdat Monique daarom gevraagd heeft. En terecht, als ik bezig ben met een opdracht, zou ik het ook niet lekker vinden als mensen om me heen staan gaan roken, zeker als ze maar in 1 ruimte mogen blijvenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan niet mogen roken?!
Zou kunnen maar dan had BB ook kunnen eisen dat alle sigaretten in de dagboekkamer moesten worden ingeleverdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:34 schreef Kinga het volgende:
Denk dat die kokers zijn voor als ze het niet halen, de BB mensen alles snel op kunnen ruimen, zonder dat er rookwaren worden achtergehouden.
Ja man.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:36 schreef Remzz het volgende:
Wat een chaos en geschreeuw zou het zijn als dat ding valt
we zien het over (enkele) uren :pquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:36 schreef Remzz het volgende:
Wat een chaos en geschreeuw zou het zijn als dat ding valt
*splet*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Cyan het volgende:
Hilde is net een irritante mug!
goh, je weet niet wat je mist :Aquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:37 schreef Wishjuh het volgende:
grrr ik zit op me werk.... kan nix zien... naja ff geduld hebben dan maar
Maar dan wel een mug waar al een olifant van is gemaakt zo te zienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Cyan het volgende:
Hilde is net een irritante mug!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel een mug waar al een olifant van is gemaakt zo te zien![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
HAHAHAHA, pies bijna in me broek...die is goed!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ff naar de AH, ben zo terug!
*zwaait*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |