Nee dat kan ze nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Cyan het volgende:
Zeg doet die Hilde zelf ook nog wat behalve commanderen en commentaar leveren?
Nee wij allemaal niet. Daarom maken we de bewoners belachelijkquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Cyan het volgende:
Zeg doet die Hilde zelf ook nog wat behalve commanderen en commentaar leveren?
Eenschquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230874.jpg]afbeelding][/URL]
Staat nergens in de opdracht dat het zeil gespannen of strak moet gehouden worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat BB zich aan de opdracht moet houden, als dat zeil gespannen moet staan dan moet dat ook het geval zijn en anders opdracht mislukt. Dat dan het gevolg is dat ze geen drank hebben, so be it.
Etienne heeft trouwens geen drank nodig om op de versiertour te gaan en Hilde lalt ook zonder wijn wel.
I agree.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef frankium het volgende:
Ze staan nu met 8 man dat ding vast te houden + 1 coordinatie + 2 steed svoor wissleen. dat zijn 11 mensen. Als die andere 4 slim zijn gaan ze koken, eten, slapen enzo.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mocht niemand de ruimte verlaten zonder toestemming van BB.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:11 schreef frankium het volgende:
Ze staan nu met 8 man dat ding vast te houden + 1 coordinatie + 2 steed svoor wissleen. dat zijn 11 mensen. Als die andere 4 slim zijn gaan ze koken, eten, slapen enzo.
`k zag het, net te laat met m`n CAPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, Etienne gaf even snel Sabrina een tik op d'r kont.
Er stond op hun kaart echt wel dat die strak moest staanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nergens in de opdracht dat het zeil gespannen of strak moet gehouden worden.
Letterlijke tekst van de Talpa-site:
“Jullie moeten met het gele zeil de koffer van Rik opvangen en droog aan de kant krijgen. Wanneer de koffer droog naast het zwembad staat, is de weekopdracht geslaagd.”
De Bewoners mogen tijdens de Weekopdracht niet in Zwembad komen en het zeil moet aan alle vier de hoeken vastgehouden worden."
Dat heb ik dan gemist. Alleen bij het voorlezen moest iedereen blijven zitten waar ie zat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij mocht niemand de ruimte verlaten zonder toestemming van BB.
Hoeft Sjaan niet te lezen, met haar afkickverschijnselenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er stond op hun kaart echt wel dat die strak moest staan![]()
In deze twee zinnen staat ook niet vermeld dat ze in de hoeken moeten wisselen en dat het zeil altijd in 1 hoek door twee handen vastgehouden moet worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nergens in de opdracht dat het zeil gespannen of strak moet gehouden worden.
Letterlijke tekst van de Talpa-site:
“Jullie moeten met het gele zeil de koffer van Rik opvangen en droog aan de kant krijgen. Wanneer de koffer droog naast het zwembad staat, is de weekopdracht geslaagd.”
De Bewoners mogen tijdens de Weekopdracht niet in Zwembad komen en het zeil moet aan alle vier de hoeken vastgehouden worden."
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er stond op hun kaart echt wel dat die strak moest staan![]()
Ah, alleen tijdens het voorlezen van de opdracht, ik dacht gedurende de opdracht. Daarom moesten ze toch ook plassen omdat het misschien wel heeeeel lang kon duren voordat dat weer konquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:13 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Alleen bij het voorlezen moest iedereen blijven zitten waar ie zat.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef pullup het volgende:
Toch lijkt het me nu een mooie Job om met mijn vinger boven de knop te zitten die de koffer laat vallen.
Lekker peukie opsteken of kopje koffie erbij.
Geduld hebben tot die lui wat meer moe in de vingers worden.
Geduld hebben tot de concentratie begint te verslappen
Geduld hebben tot dat zeil beroerd hangt en er wat minder sterke personen aan de hoeken staan.
En dan op het juiste ogenblik hoppa koffer in het zwembad plempen![]()
Die camera's staan nu vast op 1 punt en die camera mensen zijn lekker een dagje vrij, morgen valt die koffer wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef pullup het volgende:
Toch lijkt het me nu een mooie Job om met mijn vinger boven de knop te zitten die de koffer laat vallen.
Geduld hebben tot dat zeil beroerd hangt en er wat minder sterke personen aan de hoeken staan.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef koolheid het volgende:
Haai is tuh straaak haai is tuh straak ! neeee neee sssstil ja soooooooo is ie goed, sooo is ie goed ... ssssstil.... concentratie.... Haai is tuh straaak haai is tuh straak ! neeee neee sssstil ja soooooooo is ie goed, sooo is ie goed ... ssssstil.... concentratie....Haai is tuh straaak haai is tuh straak ! neeee neee sssstil ja soooooooo is ie goed, sooo is ie goed ... ssssstil.... concentratie....
gaat niet 10 uur duren volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef sherrytje het volgende:
waarom mogen ze dan nit tussen door plassen ofzo?
Puur om ze te sarren! Het lijkt me heerlijk om de weekopdrachten te bedenken! Om verwarring en achterdocht te zaaienquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef sherrytje het volgende:
waarom mogen ze dan nit tussen door plassen ofzo?
ik hoop het, er zal toch wel iemand zijn tegen die tijd die ff hilde op dr plaats zet met dr dikke reet...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
gaat niet 10 uur duren volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |