Ja!!!! Ik kan haar zelfs verdragen nu, terwijl de rest me irriteert met hun bazige gedoe.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
1 groot voordeel van deze opdracht: Janine houdt al 10 minuten haar klep dicht.
Prachtige capquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230874.jpg]afbeelding][/URL]
Het wachten is nu op de eerste die gaat mekkeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Cyan het volgende:
Cameramannen en Hummie zitten nu aan een uitgebreide Chinese rijsttafel want de bewoners staan voorlopig nog wel even zo
Nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, dat hoop ik dus niet. Strak is strak.
hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef Cyan het volgende:
Ik zou Hilde onder dat zeil zetten en hopen dat ze bakstenen in die koffer hebben gedaan
Helemaal met zo'n gat in z'n broekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Jeroen was zou ik toch wat moeite hebben met Rik zo achter me
Ik gok een paar uur nog. Ze zullen niet snel die koffer laten vallen, maar dit wordt geen nachtwerk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:59 schreef Kinga het volgende:
Zal vast niet lang duren op zich, want ze hebben voor morgen geen vreten, en ze moeten toch nog bestellen dan?
Ze moeten het zeil met 4 man vasthouden anders werd het natuurlijk helemaal appeltje eitje om maar in de termen van de zusjes te blijvenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef Otto215 het volgende:
Als ze dat zeil gewoon over het zwembad heen spannen.. zeil mag toch wél nat worden?
haha ja echt hoor... en met dr "ssst sssst neee stil" tering, had allang dr huid vol gescholdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
Kan iemand even Hilde verzuipen in het zwembad.
Dat gecommandeer van haar.
Ik vind dat BB zich aan de opdracht moet houden, als dat zeil gespannen moet staan dan moet dat ook het geval zijn en anders opdracht mislukt. Dat dan het gevolg is dat ze geen drank hebben, so be it.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet.. Jij wilt weer lekker rantsoen, geenfeestjes en geen drank zegmaar
![]()
![]()
Dat heb ik soms ook, dat ik echt in een scheur lig om de opmerkingen, maakt de opdracht meteen leuker ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Ireth het volgende:
Ik kom niet meer bij door jullie verslag van wat er gebeurt en jullie commentaar bij de foto's! De tranen lopen over mijn wangen en ik heb hiervan nog geen seconde op de lifestream gezien! Ben bang dat de lifestream zelf ook vreselijk tegen zal vallen na wat ik hier nu gelezen heb
wat ze natuurlijk WEL kunnen doen is de zwembadrand als steun gebruuiken. Dan kost het 100X minder kracht. de vraag is dan alleen, blijft die koffer erin liggen alstie van zo een tyfus hoogte in dat zeil naait.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze moeten het zeil met 4 man vasthouden anders werd het natuurlijk helemaal appeltje eitje om maar in de termen van de zusjes te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |