Zal wel herrinneringen oproepen hè!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Half Marktplaats staat nu al vol met Ajax-advertenties van supporters die hun kaarten willen verkopen. Het is zelfs zo druk op dit moment dat de site niet te bereiken is.![]()
![]()
Relativeren my ass nu, echt. Dit na een uur van het beste voetbal van het seizoen tot nu toe zó weggeven is té amateuristisch!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:45 schreef twi het volgende:
Dat afschrijven van Emanuelson en Maduro is natuurlijk ook onzin. Die jongens staan er komend weekeinde gewoon weer.
Ik heb 't in m'n hoofd al heel veel zitten relativeren. Kan Ajax zich richten op het kampioenschap, UEFA Cup is ook een leuke prijs om te winnen en dat zou best kunnen, worden we ook eens op ons plaats gezet, blijft duidelijk dat er nog veel geleerd moet worden etc. etc.
Maar ik kan GODVERDOMME nog steeds wel janken.
Toen had ik tenminste nog iets van een gevoel van trots achterafquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Na Milan was ik geloof ik nog meer kapot.
Zeg dat tegen die paupers die rond de 60e minuut de 2e ring leeg lieten staan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
GA NU IS ACHTER JE TEAM STAAN!
Wat de fuck interesseert het mij hoe Stam en Gabri denken nu we geen CL spelen? Zij spelen voor Ajax, en voor ons. Goed spelen of niet, ze zijn er mede verantwoordelijk voor dus hebben ze niks te denken erover.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
In de CL hadden Stam en Gabri moeten schitteren. Hoe moet Stam nou wel niet denken over dit zooitje wijven om zich heen.
Heb ik altijd gestaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat zitten hier een hoop mensen die denken dat ze zich Ajacied mogen noemen....
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
IS = EENS.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax is druk bezig om die dalende lijn om te zetten in een stijgende lijn, maar we verliezen een keer en meteen gaan ze weer spelers afschrijven.
Maar we overwinteren in elk geval, als Ajax niet eens bij de beste 3 van die 5 rotclubjes (behalve Ajax dan) kan eindigen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Straks wedstrijden om half 6 in Ostrava ofzo, ik kan me er nog niet op verheugen.
na die eerste helft ik ook niet nee. en ik ben verdomd cynisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef koningdavid het volgende:
ik had hier vandaag ook geen moment rekening mee gehoudne.![]()
Gut, je bent een fan. Mijn excuses, ik had je hiervoor nog nooit eerder hier gezien... En ook nog eens een kritische, nou heb je helemaal mijn respect verdient.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Onzin, als supporter moet je ook kritiek kunnen leveren. De spelers moeten naast de lusten ook de lasten dragen. Blijven ze tenminste met de benen op de grond staan.
Morgen worden we weer rationeel. Nu moet iedereen z'n frustraties uitten en het leed wegdrinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lekker vroeg van het werk weg. Meervoordelen zie ik even niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:50 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Straks wedstrijden om half 6 in Ostrava ofzo, ik kan me er nog niet op verheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |