abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41110464
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Godver zeg, was ik vandaag al ziek, nu helemaal.

Nu gaat fucking Kopenhagen in de CL spelen...
Die komen van de koude kermis thuis.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41110513
Dan maar de UEFA Cup winnen
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41110519
We hadden 11 man van feyenoord moeten kopen man

Het geluk is niet alleen met de dommen maar ook met de kankerslechten
JOHNNY HEITINGA
pi_41110523
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Mr.Mills het volgende:
Ook die manier waarop hè
ja, deze wedstrijd was echt zoooo erg als de afgelopen seizoenen

godverdomme de eerste helft creeren ze kansen alsof het niks is, en dan gaan ze er toch nog af, wat ontzettend kak zeg
Jack does it in real time...
pi_41110524
Ach, ik denk dat Ajax best kans maakt om de UEFA Cup te winnen. Als je daarnaast de landstitel pakt heb je gewoon een topseizoen hoor. Het is ook raar natuurlijk om te denken dat Ten Cate in 2 maandjes tijd een goed team neer kan zetten dat meedraait in Europa.
pi_41110528
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Badabingea het volgende:
Ineens is het een kutseizoen, ik vind het allemaal een beetje te negatief. Ik ben er ook ziek van, maar een seizoen naar de klote vind ik eerlijk gezegd een beetje te overdreven.

Overigens vind ik dat Htc het goed oppakt.

En je moet niet vergeten dat het inderdaad jongens van 19 jaar zijn. En vergeet niet.. die bal van Vermaelen dat is echt gewoon dubbele dikke pech, kan je niks meer aan doen.

Ons aller Ajax!
Is gewoon geen reet meer aan, wèg mooie CL-avonden, hallo klotewedstrijden in het Oostblok
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:34:43 #182
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_41110529
quote:

[..]

Die komen van de koude kermis thuis.
met een volle knip
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41110531
Henk was erg realistisch voor de camera. Alleen had hij wel zichzelf de schuld mogen geven dat hij een kutspelende Urby door laat spelen. Potverdorie, wat een ontluistering zeg.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41110537
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
wanneer krijgen een huilende Huntelaar
Als hij die club uit rotterdam weer heeft ingemaakt
Tranen van geluk komen dan bij die jongen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:35:19 #185
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41110567
Hehe ik zit nog steeds te lachen

dit maakt heel mijn dag top. Al dat gezever 'goed voor het NL voetbal, blablabla'. Als PSV' er zie ik niets lievers dan falende Amsterdammers en Rotterdammers.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_41110571
UEFA Cup is ook leuk hoor.
pi_41110587
Pfff, wat een kutzooi dit zeg
pi_41110591
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef J-Will het volgende:

dit maakt heel mijn dag top. Al dat gezever 'goed voor het NL voetbal, blablabla'. Als PSV' er zie ik niets lievers dan falende Amsterdammers en Rotterdammers.
Ok. Hoer je nou weer op lampekap?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:35:59 #189
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41110599
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Ach, ik denk dat Ajax best kans maakt om de UEFA Cup te winnen. Als je daarnaast de landstitel pakt heb je gewoon een topseizoen hoor. Het is ook raar natuurlijk om te denken dat Ten Cate in 2 maandjes tijd een goed team neer kan zetten dat meedraait in Europa.
Ik hoef die kutprijs niet, die uefacup stelt geen reet voor
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41110614
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Cheiron het volgende:
Henk was erg realistisch voor de camera. Alleen had hij wel zichzelf de schuld mogen geven dat hij een kutspelende Urby door laat spelen. Potverdorie, wat een ontluistering zeg.
Urby speelde écht niet slecht hoor!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:36:21 #191
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_41110620
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:32 schreef Roeni3 het volgende:
UEFA Cup... omg... wat moet je ermee. He-le-maal niets.
ach, ik kan mij nog een hele slopende bezopen dag in 1992 herinneren
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_41110631
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:25 schreef pekel het volgende:

[..]

Die "kutclubs" hebben niet de begroting van Ajax.

Maar goed, dan maar een Uefa-Cup finale Groningen - Ajax.
Dat zou een schrale troost zijn.
Sportieve inbreng
pi_41110636
quote:
Ineens is het een kutseizoen, ik vind het allemaal een beetje te negatief. Ik ben er ook ziek van, maar een seizoen naar de klote vind ik eerlijk gezegd een beetje te overdreven.

En je moet niet vergeten dat het inderdaad jongens van 19 jaar zijn. En vergeet niet.. die bal van Vermaelen dat is echt gewoon dubbele dikke pech, kan je niks meer aan doen.

Ons aller Ajax!
Gast, misschien heb je wel een punt, maar op dit moment...

...ZOU JE FOCKING MOETEN KOTSEN VAN KUTGEVOELENS.

woensdag 23 augustus 2006 @ 22:36:52 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_41110647
quote:

Ons aller Ajax!
Natuurlijk Ons Aller Ajax , maar je laatste alinea is onzin. Een jongere groep wist het vorig seizoen wel te halen. Nu is er dus een stap achteruit gezet, lijkt.

Ik ben niet gelijk heel negatief, maar UEFA Cup kan me toch echt niet boeien. Kijk eens naar de lijstjes clubs die zijn afgevallen nu in deze voorronde. Dat zijn nog de meest interessante ploegen die je daar treft.

De helft van het seizoen is nu gewoon naar de klote, niets minder. Over een paar weken wanneer dat stronttoernooi begint is de wond al weer een beetje genezen, maar op het moment zijn we gewoon het lachertje van Europa.
pi_41110666
quote:

Lekker inhoudend weer.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41110669
quote:

Ghehe
Nog nooit jouw gezien hier
Volgens mij ben je maar een meelopertje met je vriendjes
pi_41110674
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef Ricky_ het volgende:
UEFA Cup is ook leuk hoor.
Jullie kunnen het inderdaad weten, met al jullie ervaring daar.
pi_41110678
quote:

ow, weer zo'n fantastische verkapte fan die hier meer van geniet dan overwinningen van zijn eigen ploeg blijkbaar

mja, dit was weer ouderwets zoals vorige seizoenen die tweede helft

On-topic: echt hoor, wat een verschil, de eerste helft spelen ze snel, met durf en creeren ze kansen en de tweede helft gewoon geen enkel moment gevoetbald...helemaal kansloos...

en tsja, eigenlijk is het met die wedstrijd van twee weken geleden niet eens onverdiend, want toen mazzelde Ajax wel...

alleen zonde dat ze dat soort mazzeltjes niet weten te benutten nog...wel erg jammer, zou perfect voor deze groep zijn geweest om juist tegen grote teams te spelen...nu krijg je weer allemaal van die kutpotten tegen van die schrale ploegen als Kopenhagen...
Jack does it in real time...
pi_41110680
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Eens. Kun je wel lullen dat de Uefa cup niks is, maar als je hem wint juich je toch wel als een gek. CL is absoluut 10* mooier, maar het heeft niet zo mogen zijn.
We hebben een goede ploeg, zoals we de eerste helft speelden was echt top, dus dit kan nog best een goed seizoen worden. KOMOP AJAX! voor de rest van het seizoen dan
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41110701
Waar was die geweldige Huntelaar van jullie nou dan??
Keep the faith!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')