Komisch filmpjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
als je wilt lachenPanna bij Urby
Werd ook wel tijd hè.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef Badabingea het volgende:
Heb ik toch een keer iets goed gedaan in dit topic
Dat was onze planning ook raffie..quote:Vd Vaart hoopt op Ajax in Champions league
Rafael van der Vaart hoopt, nu HSV zich geplaatst heeft voor de Champions League, dat hij tijdens het toernooi tegen Ajax moet spelen. Ook een wedstrijd tegen Barcelona zou hij prachtig vinden.
De aanvoerder van HSV: 'Ik wil Ajax of Barcelona wel tegen komen'. Volgens de Duitse pers is hij met Nigel de Jong (die onlangs weer scoorde) de kern van HSV. 'Ik zei al tegen Nigel dat we het opnieuw gaan meemaken samen 'die Koningsklasse', aldus 'die Regisseur von HSV'.
Yup, en voor Ooijer zal ook wel een tonnetje binnenkomen lijkt me. Toch wel handig, dat die jongens in Eindhoven en Rotterdam zoveel Ajacieden willen hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hebben we hier trouwens al besproken dat Ajax een mooi sommetje van Feyenoord krijgt voor de opleiding van Tiendalli? Topics gaan zo hard...
Hoeveel procent is dat dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Hebben we hier trouwens al besproken dat Ajax een mooi sommetje van Feyenoord krijgt voor de opleiding van Tiendalli? Topics gaan zo hard...
Wat dacht je van HSV?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, en voor Ooijer zal ook wel een tonnetje binnenkomen lijkt me. Toch wel handig, dat die jongens in Eindhoven en Rotterdam zoveel Ajacieden willen hebben
krijgen we dat weer te horen als we kampioen zijnquote:
Ach die soort excuses komen toch wel als we alles en iedereen vernederenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
krijgen we dat weer te horen als we kampioen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |