abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:26:33 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41121711
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

La ma komen.
Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:31:32 #102
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41121827
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41122174
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Anyway, je wilt je (en da's ook belangrijk) kunnen vinden in de hoofdpersoon, in dit geval link. Ik hoef me niet zo nodig met een groene tuinkabouter te associeren eigenlijk. Ik hou het lekker bij de wat persoonlijkere menselijke hoofdpersonen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:52:02 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41122361
Nou, ik kan me prima vinden in vreemde characters, ik hou van Mario en toverende apen zoals Zidane in FFIX vind ik ook heerlijk. Ik zeg overigens niet (@ BMH) dat Zelda slecht is, ik ben er alleen een beetje klaar mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41122501
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Bot13 het volgende:

[..]

En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Of een wc ontstopper om mee te schieten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:00:49 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_41122626
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41122842
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
lol
pi_41122905
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Dat is iig een goede argumentatie, Bot13 noemt t te moeilijk om in te komen terwijl hij ALLE adventure's zo'n beetje gespeeld heeft

Ik vind wel dat je een beetje overdrijft, dr zit wel verhaal in alleen is t geen RPG waar je hele verhaallijnen erin hebt zitten, en dat ie de 'wereld moet redden' is toch niet zo heel vreemd voor een adventure/ RPG game?

Tweede punt is idd waar en nogal voorspelbaar als je meerdere Zelda-games gespeeld hebt (Wat Bot iig niet heeft gedaan).

Punt drie; heb je Mario horen praten? Link & stem = geen goed plan IMO

Punt 4, heb je zeker gelijk, vooral als de Zeldagame nogal makkelijk is (Windwaker), dan is die zoektocht totaal zinloos.

Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.

Punt 6, de sidecharacters kunnen idd nogal vaag zijn ja


Wat betreft de verhaallijn heb ik een ERG goed voorgevoel bij Twilight Princess, die strand-scene vond ik iig al veel diepgaander eruitzien dan welke andere Zelda dan ook. Je bent wel een beetje 'harsh' met de opmerking hoelang Zelda nog op zichzelf kan staan 'zonder vernieuwingen'. We hebben de legendarische Ocarina gehad, daarna de totale twist met Majora en toen de cartoony Windwaker, vind ik nogal een statement van een dynamische game hoor. Je ziet bij games zoals Halo of Final Fantasy toch ook niet ineens de hele structuur in de prullenbak worden gegooid?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:30:27 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_41123462
strand-scene?

Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41124099
quote:
Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.
Rayman 4
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:54:34 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41124147
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Rayman 4
Moet nog blijken. We kijken nu al maanden naar die konijnen.. Misschien zijn we al immuum als we het spel daadwerkelijk gaan spelen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125219
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
strand-scene?

Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened ( ) en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG ).

Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:26:57 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41125327


A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41125478
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Rayman 4
Bulderen van het lachen is me nog niet voorgekomen in een game, de grappigste game vond ik tot nu toe Conker of Monkey Island. En om nou te zeggen dat er helemaal geen humor zit in Zelda, hoe verklaren we dan die groene nicht in de game?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:33:33 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125523
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Resolutie delen door 2

Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden ...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125552
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Resolutie delen door 2

Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden ...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:34:32 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41125555
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Resolutie delen door 2
Ik zal jou eens in 2-en delen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:35:05 #118
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125572
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened ( ) en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG ).

Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...

Soms zijn FF games niet uit te staan..
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125594
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:36:32 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125619
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125630
TerugVindPrincess
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41125714
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef BMH het volgende:

[..]

FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...
Volgens mij was er in Ocarina wel heel wat dialoog te bedenken gezien het plot. Die was minstens zo diepgaand als menig Final Fantasy game. Maar ja, dan krijg je weer mensen die Zelda niet kunnen spelen omdat ze het verhaal niet kunnen lezen of er een hekel aan hebben (de gebruikersgroep neemt dan af, nu is Zelda zo'n beetje universeel).
quote:
Soms zijn FF games niet uit te staan..
Daar zijn ze wel behoorlijk mee bezig ja. De tijden van FF7 en de sequels ervoor zijn helaas verleden tijd, maar 12 zou dit gefixed hebben het schijnt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:40:14 #123
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125732
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:41:40 #124
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125777
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Niets nieuws.

Nou jah.. niets.. Batallion Wars 2 is aangekondigd onder de geweldige naam: BWII

& we kunnen binnenkort ballen trappen in Mario Strikers: Charged.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125801
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')