Oh nee hoor. Ik zeg alleen dat het niets uitzonderlijks is. Iedereen post maar dat het zo subliem is en dan hij een boek moet schrijven, terwijl er niks uitzonderlijks aan is. Je moet iemand niet over het paard tillen en dat gebeurt hier op Fok! gewoon veel te regelmatig.quote:
Touche van BG.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
- De namen zijn fictief volgens TS. Waarom wordt er dan toch "in Diane" geroepen? Dat zou aantonen dat de naam Diane de echte naam van die secretariaat-muts is.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Je moet iemand niet over het paard tillen en dat gebeurt hier op Fok! gewoon veel te regelmatig.
Ja, of het zou aantonen dat het verhaal écht nep is ;pquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
2 dingen die me verbazen:
- het weer op die foto (lijkt mij ook sneeuw inderdaad)
- De namen zijn fictief volgens TS. Waarom wordt er dan toch "in Diane" geroepen? Dat zou aantonen dat de naam Diane de echte naam van die secretariaat-muts is.
Ongeloofwaardig verhaal dus, maar wel een steengoede.
Verdomme, sterk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
I rest my modderFOK!kin' case.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Die laatste vind ik nou niet zo heel sterk. Hij kan hier op Fok! toch gewoon de naam aanpassen naar de fictieve naam die hij hier gebruikt.quote:
Danwel niet uitzonderlijk, maar zeer zeker vermakelijk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik zeg alleen dat het niets uitzonderlijks is. Iedereen post maar dat het zo subliem is en dan hij een boek moet schrijven, terwijl er niks uitzonderlijks aan is. Je moet iemand niet over het paard tillen en dat gebeurt hier op Fok! gewoon veel te regelmatig.
Je hoort mij niet schrijven dat hij slecht schrijft, maar gewoon normaal en niet uitzonderlijk.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:42 schreef Punica het volgende:
het zal mij een hengel wezen of het waar is of niet, ga doorrrrrrrrr
Ole, Touche en resume, helaas is het verhaal bij deze ontmaskerd! Wel jammer, was een goed verhaalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb het niet over de inhoud, ik heb het hier over het schrijven. Dat zijn twee verschillende dingen. Denk je dat ik hier post omdat ik het verhaal totaal niet interessant vind? Ik zit ook op het puntje van mijn stoel te wachten op een update, laat daar geen twijfel over bestaan, ik erger mij alleen aan de onnozelheid van veel users hier op Fok! en hun drang om elkaar tot aan de oksel (bij de gever of de ontvanger, you choose) anaal te fistfucken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:43 schreef Sebash het volgende:
[..]
Danwel niet uitzonderlijk, maar zeer zeker vermakelijk!
Dat jij nou alleen boeken van prof. dr. ing. H.O.O.G Insch den Wetenschap leest, neemt niet weg dat het verhaal van vogeltjesdans erg leuk is
Het leest makkelijk, is vermakelijk, zelfs jij wacht op een update.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de inhoud, ik heb het hier over het schrijven. Dat zijn twee verschillende dingen. Denk je dat ik hier post omdat ik het verhaal totaal niet interessant vind? Ik zit ook op het puntje van mijn stoel te wachten op een update, laat daar geen twijfel over bestaan, ik erger mij alleen aan de onnozelheid van veel users hier op Fok! en hun drang om elkaar tot aan de oksel (bij de gever of de ontvanger, you choose) anaal te fistfucken.
Dat schreef ik al eerder, dat mensen oprotten met hun achterlijke TVP's en met hun complimenten over zijn schrijven. Eigenlijk zou ik het liefst willen dat er een aantal mensen dood gingen, maar als ik dan moet gaan kiezen ben ik bang dat ze niet allemaal op de lijst passen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het leest makkelijk, is vermakelijk, zelfs jij wacht op een update.
Wat wil je nog meer?
Open daar dan een apart topic over :>quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de inhoud, ik heb het hier over het schrijven. Dat zijn twee verschillende dingen. Denk je dat ik hier post omdat ik het verhaal totaal niet interessant vind? Ik zit ook op het puntje van mijn stoel te wachten op een update, laat daar geen twijfel over bestaan, ik erger mij alleen aan de onnozelheid van veel users hier op Fok! en hun drang om elkaar tot aan de oksel (bij de gever of de ontvanger, you choose) anaal te fistfucken.
Volgens onze gegevens ben jij geen moderator. Dus zullen we kappen met die discussie? Ik geloof dat men onderhand al weet wat je standpunt is. En wat betreft je doodsverwensingen? Er zijn mensen om minder gebanned. Dus zou maar opassen met wat je wenst en schrijft hier.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Dat schreef ik al eerder, dat mensen oprotten met hun achterlijke TVP's en met hun complimenten over zijn schrijven. Eigenlijk zou ik het liefst willen dat er een aantal mensen dood gingen, maar als ik dan moet gaan kiezen ben ik bang dat ze niet allemaal op de lijst passen.
Jullie vragen mij ernaar, doe dat dan ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:10 schreef Sebash het volgende:
[..]
Open daar dan een apart topic over :>
Voor een boek gekocht kan worden komt het eerst langs mensen zoals ik.quote:laat vogeltjesdans lekker schrijven, en als iedereen hem dan, en ik quote 'Anaal tot aan de oksel wilt fistfucken' hebben ze daar vast een reden voor.
heck, als hij een boek zou schrijven zou ik het misschien nog wel kopen ook
Maar dan is dit de XL versiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef Harmen1984 het volgende:
The Office - NL Edition![]()
[afbeelding]
Heb ook geen zin in ruzie hoor, was alleen nieuwsgierig naar sommige 'gaatjes' in je verhaalquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
-uitleg-
Die is ergens in maart ofzo vertrokken dacht ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef wonko het volgende:
Die vochtige kut is wel erg snel weg...of vergis ik mij?
Ah, dus iedereen vindt het subliem behalve jij, dus is het niet subliem.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:26 schreef Playdohseksueel het volgende:
Oh nee hoor. Ik zeg alleen dat het niets uitzonderlijks is. Iedereen post maar dat het zo subliem is en dan hij een boek moet schrijven, terwijl er niks uitzonderlijks aan is.
hehe ja error,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef DFDuo het volgende:
[..]
OK! dus het is 'de users hier' + 'niet te zoeken'. Ik dacht 'de users' + 'hier niet te zoeken'.![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef valek het volgende:
Update, Update.
dan zijn we sneller bij deel 4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
als iedereen TVP's plaatst en zeur om updates komt zo'n topic lekker snel vol
Ik denk niet echt dat ze sneller reageert als 4 man schreeuwen om een update, dit is niet de ome willem show waar iemand pas opkomt nadat we hem met zijn allen geroepen hebben
Misschien heeft Diane ook bij Dirk-Jan lopen klagen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Pffft, wat een gelul daar in die meetingOver het "personele probleem" rond de afdeling secretariaat en boekhouding.
(knip)
Dirk-Jan stond nu op van zijn stoel, en zei "Beste Jean-Paul, ik denk dat deze meeting nu lang genoeg heeft geduurd. De emoties lopen hoog op en zoals je ziet wordt de sfeer er niet beter op. Ik wil je zometeen trouwens graag nog even spreken, kan dat?" En dus werd de meeting beeindigdInmiddels zit iedereen weer op zijn plek en hoor je alleen nog gefluister op de gang. Zelfs bij de koffieautomaat staat niemand
![]()
ah weer een aanwijzing dat het bedrijf in het oosten is gevestigdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een sixpack Grolsch gevonden onder het bureau van Sjaak!!!
roddels gaan snel![]()
of dat er mensen met smaak werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ah weer een aanwijzing dat het bedrijf in het oosten is gevestigd
Aaahhh, nieuwe dag nieuwe roddelsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een sixpack Grolsch gevonden onder het bureau van Sjaak!!!
Hoe die daar terecht is gekomen weten we niet, we gaan ervan uit dat Sjaak niet zo idioot is om zijn eventuele drankprobleem hier nog eens te benadrukken. En zuipen onder werktijd heeft zoals we inmiddels weten hilarische gevolgen bij Sjaak
Ook de manager die het hoorde gaat ervan uit dat Sjaak hier niets vanaf weet. Wel heeft de manager het bier in beslag genomenZo wordt het natuurlijk nooit eens leuk.
Ik moet nu nog even wat werk doen, maar zometeen vertel ik over wat Dirk-Jan met de manager Jean-Paul besproken heeft!![]()
roddels gaan snel![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet nu nog even wat werk doen, maar zometeen vertel ik over wat Dirk-Jan met de manager Jean-Paul besproken heeft!![]()
zoals wel vaker op het werk... Er izjn er altijd een aantal die er een slaatje proberen uit te slaan (zoals Diane).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Aoristus het volgende:
Het gaat alleen nog maar over ego's..
Zeg, maar Diane was toch een gefingeerde naamquote:Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame).... - indianenverhalen (er werd al snel "in Diane?" geroepen in de meeting ) ....
en te lui om te lezen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeg, maar Diane was toch een gefingeerde naam
Dude, dat werkt niet alleen bij ome Willem, ook bij Jan Klaassenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
als iedereen TVP's plaatst en zeur om updates komt zo'n topic lekker snel vol
Ik denk niet echt dat ze sneller reageert als 4 man schreeuwen om een update, dit is niet de ome willem show waar iemand pas opkomt nadat we hem met zijn allen geroepen hebben
Is het: "Six-pack Grolsch"?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef Dibbl het volgende:
[belspelletje]
raad nu dit woord: h*inek*n en maak kans op 2500 euro. hij is moeilijk ik weet het maar kom op u kunt het. denk aan sjaak[/belspelletje]
Zou hij zo stupid zijn om Dianne Diane te noemen en Jacques Sjaak?quote:
haar naam weet ie nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zou hij zo stupid zijn om Dianne Diane te noemen en Jacques Sjaak?
Waarom heeft vochtige kut dan geen naam
Overheid hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe lang heeft ze in hemalsnaam pauze? Ik kan niet wachten wat onze onruststoker Dirk Jan (what do you say to the DJ? FUCK YOU!) uitgehaald heeft. Dit is de beste soap in tijden.
I'm an addict....
ROFL!!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:55 schreef Levitation het volgende:
[afbeelding]
Een ogenblik geduld aub...
al onze medewerkers hebben momenteel lunchpauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |