dan zijn we sneller bij deel 4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
als iedereen TVP's plaatst en zeur om updates komt zo'n topic lekker snel vol
Ik denk niet echt dat ze sneller reageert als 4 man schreeuwen om een update, dit is niet de ome willem show waar iemand pas opkomt nadat we hem met zijn allen geroepen hebben
Misschien heeft Diane ook bij Dirk-Jan lopen klagen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Pffft, wat een gelul daar in die meetingOver het "personele probleem" rond de afdeling secretariaat en boekhouding.
(knip)
Dirk-Jan stond nu op van zijn stoel, en zei "Beste Jean-Paul, ik denk dat deze meeting nu lang genoeg heeft geduurd. De emoties lopen hoog op en zoals je ziet wordt de sfeer er niet beter op. Ik wil je zometeen trouwens graag nog even spreken, kan dat?" En dus werd de meeting beeindigdInmiddels zit iedereen weer op zijn plek en hoor je alleen nog gefluister op de gang. Zelfs bij de koffieautomaat staat niemand
![]()
ah weer een aanwijzing dat het bedrijf in het oosten is gevestigdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een sixpack Grolsch gevonden onder het bureau van Sjaak!!!
roddels gaan snel![]()
of dat er mensen met smaak werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ah weer een aanwijzing dat het bedrijf in het oosten is gevestigd
Aaahhh, nieuwe dag nieuwe roddelsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is een sixpack Grolsch gevonden onder het bureau van Sjaak!!!
Hoe die daar terecht is gekomen weten we niet, we gaan ervan uit dat Sjaak niet zo idioot is om zijn eventuele drankprobleem hier nog eens te benadrukken. En zuipen onder werktijd heeft zoals we inmiddels weten hilarische gevolgen bij Sjaak
Ook de manager die het hoorde gaat ervan uit dat Sjaak hier niets vanaf weet. Wel heeft de manager het bier in beslag genomenZo wordt het natuurlijk nooit eens leuk.
Ik moet nu nog even wat werk doen, maar zometeen vertel ik over wat Dirk-Jan met de manager Jean-Paul besproken heeft!![]()
roddels gaan snel![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet nu nog even wat werk doen, maar zometeen vertel ik over wat Dirk-Jan met de manager Jean-Paul besproken heeft!![]()
zoals wel vaker op het werk... Er izjn er altijd een aantal die er een slaatje proberen uit te slaan (zoals Diane).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef Aoristus het volgende:
Het gaat alleen nog maar over ego's..
Zeg, maar Diane was toch een gefingeerde naamquote:Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame).... - indianenverhalen (er werd al snel "in Diane?" geroepen in de meeting ) ....
en te lui om te lezen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeg, maar Diane was toch een gefingeerde naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |