Donderdags.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:18 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb zelfs weer dubbelgelegen om de herhalingen. Heb er echt weer zin in. Het is alleen op een andere avond toch? Maandag ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het wel een geinige aflevering, veel drama en meer van het zelfde... dat wel:)Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Dat was de laatste aflevering van seizoen 1. Vanavond begint seizoen 2.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:01 schreef jmac het volgende:
Huh, ik snap 't niet. Zag vorige week ook gooische vrouwen. Op 't eind lag Claire in 't zwembad??
Was dat een herhaling dan van vorig seizoen oid?
Zal wel weer op talpa.tv komen te staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga het ws missen
Hopelijk is het nog na te kijken ergens
Weet niemand,quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Aventura het volgende:
Waarom was Claire ook alweer overvallen?
Dat is de grote cliffhanger.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Aventura het volgende:
Waarom was Claire ook alweer overvallen?
Dat denk je toch niet echtquote:
Lindaquote:Op donderdag 7 september 2006 20:52 schreef Freshthinking het volgende:
Linda ziet er nog goed uit in dat pakje
Met een knuppel neergeslagen en in het zwembad van de Morero's geflikkerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef SPK het volgende:
Hoe komt die Claire in die comatoestand terecht eigenlijk?
En je weet niet door wie?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met een knuppel neergeslagen en in het zwembad van de Morero's geflikkerd.
Ah okay dan snap ik het weerquote:Op donderdag 7 september 2006 21:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was Beau nu aan het onderzoeken.
Dat was ook de grap neem ik aan.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:44 schreef jmac het volgende:
Bridget wil een gooische vrouw worden en brengt dan prominent euroshopper stroopwafels en koeken in beeld .
Dirkje is een Vlaamsche pot.quote:
Echt een lekker ding Dirkjequote:Op donderdag 7 september 2006 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee Dirkje is een geile hete matras tegenwoordig![]()
![]()
Die scène met Derek de Lint ookquote:
Ja Derekje had het niet meerquote:Op donderdag 7 september 2006 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die scène met Derek de Lint ook![]()
"Toen wreef ik met mijn billen langs zijn lid en toen zei ik: 'oeps!'"
Nou ja, dat was de climaxquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:09 schreef Luchtbel het volgende:
Twee minuten lang![]()
Maar thanks, redelijk belangrijk natuurlijk.
Ja, jij bent ook gewoon zo saai in Gooische vrouwen...je jaagt alle kijkers wegquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:40 schreef evert het volgende:
waar zijn al die kijkers gebleven? dramatische score zeg, 639.000 kijkers
quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:43 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook gewoon zo saai in Gooische vrouwen...je jaagt alle kijkers weg
Ik kijk noooit TV, dus als niemand me aan mijn haren voor de televisie sleurt, heb ik geen enkele notie van wat er op komtquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef ivetje het volgende:
Daarom is het vorige week ook herhaalt
Maar vind het idd wel lastig, duurde nogal lang voordat de nieuwe serie weer begon
Ik heb hem met geen woord horen reppen over een "diepe teleurstelling" hoor, net bij de herhaling. Alleen dat er ongeveer 1/3 van de kijkers afgehaakt is. En dat dat waarschijnlijk komt doordat het nu op donderdag is ipv op zondag. Verder vond ik het stukje van Albert niet echt negatief hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:06 schreef Marloes het volgende:
Albert sprak bij RTL boulevard over een diepe teleurstelling
Ik snapte 't ook niet echt, want idd, het heeft best veel kijkers getrokken...
hij maakte een fout, 1/3 is overgebleven, 2/3 afgehaaktquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:20 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb hem met geen woord horen reppen over een "diepe teleurstelling" hoor, net bij de herhaling. Alleen dat er ongeveer 1/3 van de kijkers afgehaakt is. En dat dat waarschijnlijk komt doordat het nu op donderdag is ipv op zondag. Verder vond ik het stukje van Albert niet echt negatief hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ze er mee zou stoppen ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 13:02 schreef Molline het volgende:
Come on! Je dacht toch niet echt dat ze dood zou gaan .... ze is een van de gooische vrouwen, daar draait het toch om in de serie?![]()
Ben wel benieuwd wat ze gaat doen met alle 'geheimen' die ze toegefluisterd heeft gekregen ...![]()
Het is dat ik dit topic in myAT zag staan, anders had ik hier vanavond ook gewoon weer gezeten ipv op de bankquote:Op donderdag 14 september 2006 13:14 schreef Molline het volgende:
Ja idd, ik moet ook wennen aan de donderdagavond. Je zou het zo vergeten te kijken ...![]()
Hé jij hier?!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht dat ze er mee zou stoppen ofzo
ja alles compleetquote:Op donderdag 14 september 2006 13:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Hé jij hier?!![]()
Hoe is het met je super-de-boer-poppetjes, kijk je er nog vaak naar?![]()
![]()
Wiequote:Op donderdag 14 september 2006 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Gijs Scholten van Aschat in Gooise Vrouwen!
Is de vader IRL van Roderick trouwens
De herhaling komt toch zondag ofzo?? En ja, uiteindelijk kost ie dan geld aangezien je voor het tv-signaal moet betalenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb het niet gezien, herhaling kost weer geld zeker
De rolstoelman.quote:
mail me maar even...quote:Op donderdag 14 september 2006 21:55 schreef ivetje het volgende:
Heeft er iemand een screenshot van Evert's piemel!!!!
De reden waarvoor altijd alles moet wijken: voetbal.quote:
Breuls ook fanquote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef Breuls het volgende:
Ze slaan een week over, volgens de site.
Je kunt nog terugkijken op talpa.tv.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef SHE het volgende:
Kom ik er godverdegodvergodver NU pas achter dat Talpade serie weer aan het uitzenden is, wordt het godverdegodvergloeiendegleufdieren niet uitgezonden!!
Ik moest notabene aan manlief vragen waar hij Talpa had gelaten, aangezien wij die snertzender nooit kijken.
Nu weet ik weer waarom![]()
AHA, een echte fan...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef SHE het volgende:
Kom ik er *** NU pas achter dat Talpade serie weer aan het uitzenden is, wordt het godverdegodvergloeiendegleufdieren niet uitgezonden!!
Ik moest notabene aan manlief vragen waar hij Talpa had gelaten, aangezien wij die snertzender nooit kijken.
En je schijnt gemiste afleveringen dit jaar ook niet meer te kunnen terugkijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:13 schreef SHE het volgende:
Kom ik er godverdegodvergodver NU pas achter dat Talpade serie weer aan het uitzenden is, wordt het godverdegodvergloeiendegleufdieren niet uitgezonden!!
Huh? O ik hoorde van niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt nog terugkijken op talpa.tv..
er was voetbal , en terrechtquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:19 schreef ivetje het volgende:
Ow, is het echt overgeslagen gisteren?? Wat een geluk dan!! was helemaal vergeten te kijken nlGeluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen he
Of net5quote:Op donderdag 21 september 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Lekker. Het is net SBS6, daar kan je ook niet op vertrouwen![]()
Ja helaas moet je voor de gooische vrouwen dus wel betalen..quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze zijn gewoon te bekijken hoor...
Je moet je alleen even aanmelden. Heb verder nooit een mailtje van ze gehad verder.
Huh? Alleen voor de nog niet uitgezonden aflevering moet je betalen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja helaas moet je voor de gooische vrouwen dus wel betalen..
Beetje jammer weer.
Overigens is er op talpa site veel te bekijken van andere series zonder te betalen.. maarja
Ik krijg toch echt een melding dat ik moet betalen. Ik ben dan al wel ingelogd...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze zijn gewoon te bekijken hoor...
Je moet je alleen even aanmelden. Heb verder nooit een mailtje van ze gehad verder.
Aflevering 9 wel toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt een melding dat ik moet betalen. Ik ben dan al wel ingelogd...
He gelukkig, was al bang dat ik het gemist had. Was vergeten te programmerenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef Breuls het volgende:
Ze slaan een week over, volgens de site.
Ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef PowerPoes het volgende:
Ben benieuwd voor welke gelegenheid Willemijn nu weer een quiche heeft gebakken![]()
Nog geen Talpa?? Begin gemist??quote:Op donderdag 28 september 2006 20:46 schreef Marloes het volgende:
*heel erg baalt*
Talpa doet 't nietquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Nog geen Talpa?? Begin gemist??![]()
Haha...ja die bedoel ik. BlonTquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rozemarijn?
Bedoel je Willemijn?
Dat is zwaar k...quote:
Ze weet toch dat Merel het heeft gedaan, maar vertelt het niet?? Of heb ik het nou helemaal mis..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Molline het volgende:
Vraag me af wat er in Claire's hoofd omgaat. Er is iets, maar wat?![]()
Tja het lijkt natuurlijk wel zo omdat Beau (weet zo niet hoe hij in de serie heet) die honkbalknuppel in haar kamer heeft gevonden. Maar voor het zelfde geld is het daar neergelegd..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:15 schreef Molline het volgende:
Merel, daar twijfel ik dus nog steeds over....
Haha, ja Gooiser kan niet volgens mij. Maar het is echt..quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Molline het volgende:
Die rooie broek, dat is toch echt Goois?![]()
Merel was ook niet bepaald hysterisch gillend "Ik heb het niet gedaan!!" opgepakt ofzo. Dus ik denk dat ze het wel heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Tja het lijkt natuurlijk wel zo omdat Beau (weet zo niet hoe hij in de serie heet) die honkbalknuppel in haar kamer heeft gevonden. Maar voor het zelfde geld is het daar neergelegd..
GELD!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:17 schreef Aventura het volgende:
Wat verstopte Martin nou voordat hij naar bed kwam?
Jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef Molline het volgende:
Die rooie broek, dat is toch echt Goois?![]()
Dat de nanny daar weer uit neemt...quote:
Denk dat ze het gewoon jat...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat de nanny daar weer uit neemt...
Hebben zij een soort van afspraak met elkaar...?
Sorry...ieder z'n eigen smaak.quote:
O ik merkte alleen die hilarische reclame tussendoor op, van die zanger die al die liedjes afwijst. "ke-deng-ke-deng???"quote:Op donderdag 28 september 2006 21:55 schreef ivetje het volgende:
Gaat martin nou naar de hoeren??
owja, ook zoveel mensen die zich ergeren aan die KUT-reclame van de gouden kooi tijdens het programma??
Wat een achtelijk gedoe zeg, zo'n balk bovenin is al bagger maar het hele scherm ff vullen vind ik dus ronduit belachelijk!!
En later op het terras met Claire zat ze wel een bak sla naar binnen te werken...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef Molline het volgende:
"Als God me alleen wortels en paprika's had willen laten eten, had ie wel een konijn van me gemaakt!"![]()
![]()
![]()
![]()
En een flesje wijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En later op het terras met Claire zat ze wel een bak sla naar binnen te werken...
Kolere. Ook gemistquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:56 schreef Marloes het volgende:
Kan ik die aflevering van gisteren terug kijken op internet of niet?
Van de Talpa-sitequote:Voor 2,95 euro per aflevering kun je, vóórdat het op tv te zien is, alle nieuwe perikelen van Cheryl, Willemijn, Anouk en Claire tot een maand na afloop van seizoen 2 bekijken. Je licentie geldt voor vijf verschillende computers, dus je koopt een aflevering en kan hem dan op meerdere pc's bekijken; gezellig, elke week bij een andere vriendin... Als je een aflevering koopt nadat hij op tv is geweest kost hij nog maar 1,50 euro.
Ja, aan de rol mankeert wat mij betreft ook niets, het is die acteur die zijn teksten uitspreekt alsof hij ze voorleest. Tenenkrommend, zo slecht acteert die man.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:26 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Evert juist geweldig als dé typische Gooische man in midlifecrisis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |