Houden zo!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die Mercedes motoren houden het dit seizoen anders goed uit. Was vorig seizoen wel anders.
Dat was een drama idd!quote:Was vorig seizoen wel anders.
Volgens mij zit Doornbos op de racelijn, Iig op het donkere deel van de ban. En lijkt Alonso binnendoor te willen prikken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Ok, genoeg onzinnig gelul!
Check
http://www.youtube.com/watch?v=46cliw6GqRY
Doornbos VS Alonso.
bronquote:Vreemd dat Doornbos was betrokken bij meer incidenten’’
Alonso relativeert incident met Doornbos
25-8 - Fernando Alonso zegt niet wakker te kunnen liggen van zijn incident met Robert Doornbos in Turkije. De twee coureurs raakten elkaar bij het ingaan van de tiende bocht, waarna de Nederlander liet weten dat Alonso wilde kijken wie ’de grootste ballen’ had en het laatst zou remmen.
Drie weken geleden was er in Hongarije ook al een incident tussen beide coureurs. Toen trakteerde Alonso de Red Bull-vrijdagtester op een brake-test aan het einde van het rechte stuk. Dat leverde de Spanjaard toen, in combinatie met inhalen tijdens een gele-vlagsituatie, twee strafseconden op in de kwalificatie.
,,We reden samen op het rechte stuk. Ik was erg snel omdat mijn auto harder liep, daardoor remden we op hetzelfde moment voor de bocht. De banden blokkeerden bij ons allebei en omdat we de controle verloren raakten we elkaar”, geeft de regerend wereldkampioen zijn visie over wat er vanmiddag gebeurde in de tweede vrije training.
Op het oog leek zowel de R26 als de RB2 weinig schade te hebben. ,,Gelukkig maar”, vervolgt Alonso. ,,Ik had niet verwacht dat ik hier dit soort problemen aan zou treffen. In de trainingen heb ik verschillende coureurs ingehaald en andersom gebeurde dat ook. Volgens mij ben ik wel vijf of zes keer ingehaald vandaag. Dat ging allemaal zonder problemen. Behalve met Doornbos, maar hij had wel drie of vier incidenten vandaag. Vreemd, als je het mij vraagt.”
Is wel te zien, hij blokkeerd zijn linker voorwiel (van achteren gezien).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:06 schreef sanger het volgende:
Ik heb bij Alonso geen blokkerend wiel gezien!
Overigens, Alonso komt van achteren tot ernaast, houdt in tot ie er weer achterzit om dan naast de racelijn bij RD op de koffie te gaan!
Ja, nu zie ik het! Weliswaar heel minimaal, maar goed!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is wel te zien, hij blokkeerd zijn linker voorwiel (van achteren gezien).
Bronquote:Ook Ralf moet Toyota-motor wisselen
Het lek lijkt bij Toyota nog lang niet gedicht: na de eerdere 'wisselhattrick' van Christijan Albers heeft ook Ralf Schumacher zijn motor vrijdagavond moeten laten wisselen. Het team heeft bij de eerste bestudering van de gegevens van vandaag moeten concluderen dat het risico op een opgeblazen motor te groot is.
Ralf Schumacher zal daarom zaterdagavond na de kwalificatie tien plaatsen teruggezet worden op de grid. De motorwissel betekent een behoorlijke domper voor de Duitser, die juist positief was over de eerste dag. Een vijfde trainingstijd onderstreepte de vermoedens van de Toyota-coureur dat het team de stijgende lijn weer vast heeft.
De krachtbronnen van het Duits-Japanse team laten echter veel te wensen over. Er gaat bijna geen weekeinde zonder motorschade voorbij voor de fabrikant, waarmee het een onbetrouwbaar imago heeft gekregen in de paddock. Ook nu zijn dus al twee van de vier Toyota-motoren opgegeven voordat het echte werk al begonnen is.
Hij heeft - zoals vrijwel elke coureur deze morgen - een keer bocht 9 afgesneden, verder niks speciaal gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef Spooky4u het volgende:
bekend wat er nog meer gebeurt is dan met Doornbos?
Maximus misschien iets gezien?
Doornbos heeft iig een waterdicht verhaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..Ik was erg snel omdat mijn auto harder liep...]
HAHAHAHAHAHAHA...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:22 schreef Spooky4u het volgende:
Je komt echt wat te kort he
Ik dacht dat KOUD bier nou juist niet erg was.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Doornbos-Alonso1
Doornbos-Alonso2
Wat een ongelooflijke dwaas die Alonso.
Heb nog andere filmpjes maar die post ik in de loop van het weekend wel. Ben nogal gehaast momenteel (lees: bier in de bar wordt koud)
Thanks Walter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Doornbos-Alonso1
Doornbos-Alonso2
Heb nog andere filmpjes maar die post ik in de loop van het weekend wel. Ben nogal gehaast momenteel (lees: bier in de bar wordt koud)
Wtf?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Doornbos-Alonso1
Doornbos-Alonso2
Ik vind het allemaal wel meevallen, daar zal hij echt geen straf voor krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wtf?
Is die Alonso wel goed in zijn hoofd. In een training zoiets doen, lekker zinloos of vereffend hij op deze manier de rekening. Wat een triangeljosti.
Toch is het vreemd. Ik bedoel het is een vrije training. Volgens mij kan Alonso niet tegen de stress.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:54 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen, daar zal hij echt geen straf voor krijgen.
dat doen anderen ook ik zal geen namen noemen maar die flikke smerige acties in de race. (en nee niet montoya voor de zeikers onder ons)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wtf?
Is die Alonso wel goed in zijn hoofd. In een training zoiets doen, lekker zinloos of vereffend hij op deze manier de rekening. Wat een triangeljosti.
Ik denk te weten op wie je doeltquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef WEST het volgende:
dat doen anderen ook ik zal geen namen noemen maar die flikke smerige acties in de race. (en nee niet montoya voor de zeikers onder ons)
Dat zit er wel in, Renault heeft veel problemen met de banden, de Michelins zijn dit weekend duidelijk de mindere van De Bridgetones.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toch is het vreemd. Ik bedoel het is een vrije training. Volgens mij kan Alonso niet tegen de stress.
Hopelijk maakt Schumi gehakt van hem dit weekend.
Montoya, Montoya....??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:58 schreef WEST het volgende:
[..]
dat doen anderen ook ik zal geen namen noemen maar die flikke smerige acties in de race. (en nee niet montoya voor de zeikers onder ons)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u vindt Sally van toegevoegde waarde voor F1 Sport op Fok!
Tssssssss.quote:Uitzendtijden GP Turkije
Door Dennis (dennistd) op vrijdag 25 augustus 2006 22:32
Bron: FOK!sport
De veertiende race van de Formule 1 komt er al weer aan. Naast de voorbeschouwing op de komende race willen we je ook graag de uitzendtijden geven, zodat je niets van het spektakel hoeft te missen. Hieronder vind je alle uitzendingen op SBS6 (Nederland), Canvas (België) en RTL (Duitsland).
Vrijdag 25 augustus:
Zender Uitzendtijd Programma
SBS6 23.30 - 23.45 Samenvatting vrije trainingen
Zaterdag 26 augustus:
RTL 10.00 - 11.15 Derde vrije training
RTL 12.45 - 14.20 Kwalificatie
SBS6 12.55 - 14.15 Kwalificatie
Zondag 27 augustus:
SBS6 09.05 - 10.30 Kwalificatie (hh)
RTL 12.45 - 16.30 Voorbeschouwing, race en nabeschouwing
SBS6 13.00 - 16.15 Voorbeschouwing, race en nabeschouwing
Canvas 14.00 - 16.00 Race
Alle uitzendtijden zijn onder voorbehoud.
Neej. F1 boeit me eigenlijk helemaal niets, ik snap niet dat mensen er naar kunnen kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
't Was puur uit eigenbelang dat ik op tt van sbs keek: ik wilde weten tot hoe laat ik op moet blijven vanavond om toch een stukkie F1 op tv te zien...
'tis dus een kwartier later geworden!![]()
![]()
en ik dacht dat jullie dat ook wel zouden willen weten, vandaar....
Helaas moet ik dan werkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:44 schreef TommyGun het volgende:
Woei kwali om 13:00
Ik zit al 23 minuten voor nop te kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:15 schreef Sally het volgende:
Even een 'update' wat betreft de SBS6-uitzending van vanavond:
volgens teletekst begint het formule1 deel om 23:45 pas...tot ca. 0.05 uur!
Om 23.30 uur begint 'voetbal'.... Zit je mooi een kwartier voor nop te kijken, zeg maar....
Was vergeten, gisteren vroeg Xebber het aan Dennisstd toen heeft die het meteen geplaatstquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:43 schreef Sally het volgende:
MOSTERD NA DE MAALTIJD:
[..]
Tssssssss.
Zouden ze mijn uitzoekwerk gebruikt hebben?
*ik had alleen Canvas er niet tussen gevonden op tv-gids.nl*
INdd een beetje offtopic...maar dank je welquote:
Ja, net uit mijn bed komen rommelen.. Nog 2 uurtjes wachten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:46 schreef sanger het volgende:
Iedereen al wakker?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:50 schreef Miss_S het volgende:
ik wel en ben er eindelijk achter waar ik je naam al van herkende
Wie weet. Ferrari maakt wel de meeste kans.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:59 schreef Miss_S het volgende:
ik hoop nog steeds op een pole voor Massa
De mooiste injaren denk ik?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:16 schreef Spooky4u het volgende:
Wat een mooi kamioenschap is het toch dit jaar he.
Jup, en ik zit er klaar voor!! De Duitse RTL is al begonnen. Ze beginnen daar meteen te praten over de snelheid van de Ferrari, en de concurrenten (o.a. Flavio) maken zich zorgen over de snelheid van de Ferrari's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:46 schreef sanger het volgende:
Iedereen al wakker?
Da's altijd mooi om te horen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, en ik zit er klaar voor!! De Duitse RTL is al begonnen. Ze beginnen daar meteen te praten over de snelheid van de Ferrari, en de concurrenten (o.a. Flavio) maken zich zorgen over de snelheid van de Ferrari's.
Yep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor de Ferrari supporters zeker.
Goedemiddag...uitgeslapen na SBS gisteravond?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:50 schreef Sally het volgende:
![]()
Mogguh...
Oh nee: Middag, allemaal!![]()
Ik was al bang dat deeltje 2 nodig was... Ben nog op tijd!
P.S. SBS begint dus zo.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Pfffff en wat zijn ze snel! Gode goden, wat een snelheid.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Ferrari echt oppermachtig hoor, wat een tijden zetten ze neer.
Dit maakt het helemaal zonde dat hij die motor moest wisselen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef sanger het volgende:
Albers naar de 2de cut!!!!!
Dat is natuurlijk helemaal mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
En 9 tienden sneller dan Monteiro!
Yup. als Ferrari het maar blijft doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit maakt het helemaal zonde dat hij die motor moest wisselen.![]()
Ow kut ja... Echt zonde dan. Lullig voor hem ook.quote:
Derde keer achter elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ow kut ja... Echt zonde dan. Lullig voor hem ook.![]()
Nicequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:28 schreef Spooky4u het volgende:
[F1] F1] Grand Prix of Turkey - Istanbul Park #2
nieuwe is klaar!
Ik had ook al een nieuwe klaar, hoefde alleen op post te drukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 13 posts.. 12 nu dus.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had ook al een nieuwe klaar, hoefde alleen op post te drukken![]()
En je zei het een half uur geleden ook alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had ook al een nieuwe klaar, hoefde alleen op post te drukken![]()
Gaat een 1-2 voor Ferrari worden, mits er geen gekke dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef X-fi het volgende:
Ferrari domineert. Ik zat te twijfelen tussen Renautl en Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |