Jup, en ik zit er klaar voor!! De Duitse RTL is al begonnen. Ze beginnen daar meteen te praten over de snelheid van de Ferrari, en de concurrenten (o.a. Flavio) maken zich zorgen over de snelheid van de Ferrari's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:46 schreef sanger het volgende:
Iedereen al wakker?
Da's altijd mooi om te horen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, en ik zit er klaar voor!! De Duitse RTL is al begonnen. Ze beginnen daar meteen te praten over de snelheid van de Ferrari, en de concurrenten (o.a. Flavio) maken zich zorgen over de snelheid van de Ferrari's.
Yep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor de Ferrari supporters zeker.
Goedemiddag...uitgeslapen na SBS gisteravond?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:50 schreef Sally het volgende:
![]()
Mogguh...
Oh nee: Middag, allemaal!![]()
Ik was al bang dat deeltje 2 nodig was... Ben nog op tijd!
P.S. SBS begint dus zo.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Pfffff en wat zijn ze snel! Gode goden, wat een snelheid.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Ferrari echt oppermachtig hoor, wat een tijden zetten ze neer.
Dit maakt het helemaal zonde dat hij die motor moest wisselen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef sanger het volgende:
Albers naar de 2de cut!!!!!
Dat is natuurlijk helemaal mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef sanger het volgende:
En 9 tienden sneller dan Monteiro!
Yup. als Ferrari het maar blijft doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit maakt het helemaal zonde dat hij die motor moest wisselen.![]()
Ow kut ja... Echt zonde dan. Lullig voor hem ook.quote:
Derde keer achter elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ow kut ja... Echt zonde dan. Lullig voor hem ook.![]()
Nicequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:28 schreef Spooky4u het volgende:
[F1] F1] Grand Prix of Turkey - Istanbul Park #2
nieuwe is klaar!
Ik had ook al een nieuwe klaar, hoefde alleen op post te drukkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:29 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 13 posts.. 12 nu dus.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had ook al een nieuwe klaar, hoefde alleen op post te drukken![]()
En je zei het een half uur geleden ook alquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had ook al een nieuwe klaar, hoefde alleen op post te drukken![]()
Gaat een 1-2 voor Ferrari worden, mits er geen gekke dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef X-fi het volgende:
Ferrari domineert. Ik zat te twijfelen tussen Renautl en Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |