En nu deze link in je favorieten zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef vosss het volgende:
Kan de url naar de livetiming niet eens een keer in de OP erbij gezet worden?
Ik vergeet die link altijd bij mn favs te knallen
check! Thanksquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En nu deze link in je favorieten zetten.![]()
Overigens Coulthard en Heidfeld.
Ook die zal ik er bij zetten danquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef vosss het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:00 schreef vosss het volgende:
Je mag mailen, dan geef ik je tips oke!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef Sally het volgende:
*heb trouwens wel 's een OP voor een F1 race gemaakt.... maar ik kan toch echt niet tippen aan de OP's van tegenwoordig!*
BMW is vrijwel altijd de snelste op vrijdag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef sanger het volgende:
Vettel wel stoer hoor! Vandaag voor eerst in F1 en meteen snelste in VT2
Maar ook tijdens je eerste keer serieus in een F1 is toch wel erg mooi. Daar doelde ik meer op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
BMW is vrijwel altijd de snelste op vrijdag.
Gloednieuwe banden, zachte compound, de krachtigste benzinemix, motor op hoogste toerental, etc.
Als je op vrijdag de snelste bent, kom je nog eens in het nieuws...op zaterdag en zondag lukt het BMW toch niet.
Beter lezen: nee.... dus....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Je mag mailen, dan geef ik je tips oke!
Dus jij maakt die voor Monza??![]()
Die van jou is denk ik wat handiger. Viel me net op dat het achterste getal bij mijn link meeveranderd per GP.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://www.formula1.com/
verder klikken naar Live timing
*je moet je wel aanmelden om mee te kunnen kijken*
Edit: weer lekker driedubbel op...![]()
![]()
![]()
Was te proberen tochquote:
Proberen mag altijd....quote:
Mooi zo.....quote:
Dat zou je in de onderste witte balk neer kunnen zetten....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef sanger het volgende:
Denk de tweede. Dara komt het Fok! logo in terug. Kan de tekst rechts aangepast worden? Iets van seizoen 2006 en per race de naam van de GP?
Whehehe, in de training is het hem iig al geluktquote:Vettel :: Mijn eerste doel is Schumacher te verslaan!
De jonge Sebastian Vettel zal morgen zijn optreden maken tijdens een GrandPrix weekeind. Het Duitse talent is namelijk aangewezen als de opvolger van Robert Kubica als testrijder bij het BMW Sauber team.
Vettel zelf hoopt natuurlijk zijn rol als test rijder zo goed mogelijk te vervullen. Zijn doelen zijn inmiddels gesteld: "Ik wil volgend jaar een vaste testrijder worden in een Formule1 team", liet Vettel weten.
Dit is overigens niet het doel met de hoogste prioriteit. In zijn jongere jaren werd Vettel al aangeschreven als de opvolger van Michael Schumacher, en hij hoopt dat nu waar te maken door de zevenvoudig wereldkampioen te verslaan.
"Het is de eerste keer dat ik tegelijk met hem op de baan actief zal zijn, dus hoop dat ik sneller dan hem kan gaan. Het is natuurlijk maar een vrije training op de vrijdag, maar theoretisch is het mogelijk", aldus Sebastian vettel met een grote grijns op zijn gezicht.
Ik vind persoonlijk de 2e mooier, maar niet voor elke GP een andere..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:12 schreef sanger het volgende:
Denk de tweede. Dara komt het Fok! logo in terug. Kan de tekst rechts aangepast worden? Iets van seizoen 2006 en per race de naam van de GP?
Dan moet je ook de topicnamen hetzelfde beginnen (heet dat geen 'tag'?)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de 2e mooier, maar niet voor elke GP een andere..
Als we deze banner nu eens voor elk F1 gerelateerd topic gaan gebruiken? Is het ook een stuk uniformer he.
Ben geen photoshopper hoor Sally! Anders had ik het niet aan iemand anders gevraagdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zou je in de onderste witte balk neer kunnen zetten....
In Photoshop niet zo'n probleem...
BTW: *er werden nog photoshoppers gevraagd bij Fok!, gezien??*
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:40 schreef Sally het volgende:
P.S. Sanger: er staat een teip-vautje in de titel:
het is TurkEY int Engels...;p
3de race op rij op de vrijdag volgens mijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:15 schreef oort83 het volgende:
Albers heeft ze motor opgeblazen lees ik op F1racing.nl
Is trouwens niet zo gek dat de motor ploft. heb je gezien hoe hij hem mishandelt heeft in Rotterdamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:04 schreef Spooky4u het volgende:
Hier zal die wel goed ziek van zijn.
Heeft ie in Monza nog geen nieuwe motor.
Opblazen die hap zondag dus.
die motor in R'dam heeft hij opgereden (9 donuts was achtereen was teveelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Is trouwens niet zo gek dat de motor ploft. heb je gezien hoe hij hem mishandelt heeft in Rotterdam![]()
Ik zou van het team eisen dat er nu wat gaat gebeuren daaraan. En gaan twijfelen over een langer verblijf bij MF1. Tis al het 3de weekend op rij dat hij dit meemaakt. Hierdoor mist ie data over de afstelling en dat zie je terug in de kwali (niet dat die zo spectaculair wordt, toch achteraan) en dus in het onderlinge duel met Monteiro.
Wat opvalt is dat het alleen Albers treft. Volgens mij heeft Monteiro pas 1x echte probs gehad aan zijn auto?
Dat snap ik Spookyquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die motor in R'dam heeft hij opgereden (9 donuts was achtereen was teveel) , en dat is natuurlijk niet dezelfde motor die verzegeld is door de Fia he.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de rijstijl dat CA meer pech heeft, CA is meer een mishandelaar van zijn wagen.
Toch geen MOD voor nodig? Je eigen bericht (die OP, dus) 'wijzigen', en bij mijn weten kun je dan ook meteen de titel aanpassen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Neiderlans is mein goeiste fak hor!
Maare, als een modje dit leest![]()
Je eigen berichten kun je allen binnen 24 uur wijzigen. De TT kan alleen modje wijzigenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch geen MOD voor nodig? Je eigen bericht (die OP, dus) 'wijzigen', en bij mijn weten kun je dan ook meteen de titel aanpassen....
Kheb het trouwens in Feedback gezetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Je eigen berichten kun je allen binnen 24 uur wijzigen. De TT kan alleen modje wijzigen![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Kheb het trouwens in Feedback gezet
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:04 schreef Sally het volgende:
Ook bedankt voor die (toch niet zo) verkapte uitleg!![]()
Op een ander forum lukt het wel om je titel te wijzigen.... Vandaar dat ik dat dacht!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:22 schreef Spooky4u het volgende:
Je komt echt wat te kort he
Neej, tuurlijk niet. Ik doe hetzelfde, maar een beetje afzeiken hoort er ook bij he.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef sanger het volgende:
[..]
hoezo?
Eerlijk gezegd: NEE! Krijg thuis wat ik wil.
Mijn post was ook ietwat laconiek/cynisch bedoeld hoor.
Ik vind forums gewoon leuk, en helemaal als het over 1 van mijn hobbies/interesses gaat. Is dat vreemd?
Oke, nu we wteen hoe het zit kunnen we weer verdergaan met elkaar afzeikenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej, tuurlijk niet. Ik doe hetzelfde, maar een beetje afzeiken hoort er ook bij he.
Alonso neemt wel erg veel risico imo, hij glijdt ook wat naar de buitenkant omdat hj de curbs raakt. Volgens mij zat Robert ook op de 'racelijn', en Alonso duidelijk? niet. De kwaliteit van het filmpje is niet best, echter lijkt Alonso wel erg veel risico te nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Ok, genoeg onzinnig gelul!
Check
http://www.youtube.com/watch?v=46cliw6GqRY
Doornbos VS Alonso.
Die Mercedes motoren houden het dit seizoen anders goed uit. Was vorig seizoen wel anders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer dat Albers weer een motor heeft moeten wisselen, en ze rijden daar niet eens met Mercedes motoren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |