Annika.. Niet annekequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef Reese het volgende:
ik zie alleen een kruisje![]()
maar toch een gokje schrijfster is Astrid Lindgren, buurmeisje heet Anneke
ik kon het plaatje niet zien, dus ik gokte maar watquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ik vroeg niet naar de schrijfster.
Hint: Ze is in het bezit van 11 Grammy Awards en 1 Tony Award voor het theaterstuk The Pirates of Penzancequote:
Whehe ja zou zo maar kunnenquote:
Had je mijn reactie in het vorige topic nog gelezen? deze bedoel ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben er, maar heb geen idee
allang. Dank je, trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:08 schreef Reese het volgende:
[..]
Had je mijn reactie in het vorige topic nog gelezen? deze bedoel ik
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is Linda Ronstad zo dik geworden?
Goeie foto's zoek ik uit he?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Djiezus zeg. Eerst Jerry Lewis, nou Linda Ronstad.... Meid meid wat doe je me aan...
He SuperSchaapquote:
Nee, het zijn Tilburgers, voor zover ik weet. De groepsnaam is een dialect voor een soort kleuters.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:19 schreef geenaam het volgende:
Of heb je dit toevallig zelf ingezongen Daf?
Graag gedaan hoor... Hoop dat ik je geen trauma bezorgd heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:20 schreef BwennieBren het volgende:
en nou heb ik de hele tijd dat liedje in me hoofd, thanx Daf ....![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:23 schreef BwennieBren het volgende:
De Teletubbies?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:20 schreef Reese het volgende:
de personeelsvereniging van de HEMA
Ik haak af, mensen, veel plezier nog
Nederlands... En dan dialect.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef MaJo het volgende:
Todlers
Nee joh, het staat nog steeds op en mijn dochter en ik doen inmiddels polonaise door de huiskamer....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor... Hoop dat ik je geen trauma bezorgd heb.
Jij vervelend rotkind! Het gaat nooit goed met jou komen en je beland in de goot?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
geen peuters, koters of kutkoters. Gewoon netjes. Ook wel zoals je opa jou noemde.
Nee, dat van MaJo was perfect dialect. Alleen te "groot"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
De kinders
Jazekersssss..quote:
Daar had ik op Lowlands een gruwelijke trek in..maar ze stonden er dit jaar nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ook niet maar ik heb nu wel trek in worst van de Hema
Ik ook. Maar ik heb enkel nog een paar worsten van Super de Boer liggen. Nou ja, dan eet ik er daar maar eentje van op.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ook niet maar ik heb nu wel trek in worst van de Hema
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb enkel nog een paar worsten van Super de Boer liggen. Nou ja, dan eet ik er daar maar eentje van op.
Ohoh, jij spiekerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
Je bestandsnaam zegt Dick Cheney..maar of dat goed is
Vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:34 schreef Sitethief het volgende:
Is het een man?
Het is dan ook algemeen bekend dat mensen bestandsnamen checken.quote:
Daarom gaf ik het ook een andere naamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dan ook algemeen bekend dat mensen bestandsnamen checken.
Derhalve moet je die ook altijd aanpassen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Daarom gaf ik het ook een andere naamKijken of één van die mensen die dat checken antwoord zou geven..
ow, das zo'n zakenman die onlangs superfilantroop werd door bijna al z'n geld aan goede doelen weg te geven. naam schiet me allen niet te binnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:38 schreef geenaam het volgende:
Zijn bijnaam is; Het orakel van Omaha.
Snap ik. Maar veel mensen die dat doen geven dan snel antwoord en vallen dan dus door de mand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar ik vermeld dan ook dat ik het gechecked heb
Ik snap ook heel goed waarom je dat zo gedaan hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Snap ik. Maar veel mensen die dat doen geven dan snel antwoord en vallen dan dus door de mand.
Supersheep + 1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef Supersheep het volgende:
Ja, Buffet!
Dan snappen wij elkaar..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook heel goed waarom je dat zo gedaan hebt
Zou toch lullig zijn als je echt denkt dat het Dick Cheney is en niet hebt gespiektquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Snap ik. Maar veel mensen die dat doen geven dan snel antwoord en vallen dan dus door de mand.
Als we heel eerlijk zijn lijkt 'ie er wel opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou toch lullig zijn als je echt denkt dat het Dick Cheney is en niet hebt gespiektIs dus niet helemaal waterdicht dit systeem. Ben trouwens blij dat dit hem niet is, dacht al dat ik echt niet meer goed op de hoogte was
Snap het niet he...hij had toch wel 1 miljardje aan mij kunnen gevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef geenaam het volgende:
Zijn naam is Warren Buffett. En hij maakte 2 maanden geleden bekend dat hij 37 miljard dollar te geven aan het Gates Foundation.
Dankzij het orakel van Omaha wist ik t, zou m echt nooit herkend hebben op de fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Supersheep + 1
Zijn naam is Warren Buffett. En hij maakte 2 maanden geleden bekend dat hij 37 miljard dollar te geven aan het Gates Foundation.
sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:48 schreef BwennieBren het volgende:
Geen voetbal please?
goed!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:50 schreef geenaam het volgende:
Hamburg en even denken.. Liverpool.
quote:
Yay!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:58 schreef geenaam het volgende:
Asmo + 1
Hoe bedoel je, was?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:00 schreef geenaam het volgende:
Haifa is Israel. Israel was het volk van God. Bijbelvraag
Gokje, google?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef SuzukiSwift het volgende:
gokje London?
Goed gokjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef SuzukiSwift het volgende:
gokje London?
Jij vond Londen toch zo'n stinkstad?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
vervolgvraag lijkt me wel op zijn plaats
Dat was ik uiteraard nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij vond Londen toch zo'n stinkstad?![]()
nu ga ik klappen krijgen
Ach, ik lulde ook maar wat hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
geen google, dan had ik het antwoord niet eens gegeven, maar ik wist dat ze veel platen in london hadden opgenomen. vandaar de gok voor london.
weet ik, meende het ook niet serieusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ik uiteraard nietheb er gewoond TSE vond het stinken
BwennieBren +1quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Blauw en groen dan maar
Met z'n pratende bootquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow gaan we zo beginnen...?
Met wie vaart Piet Piraat steeds weer nieuwe avonturen tegemoet?
z'n doofstomme bootquote:En met welke boot?
Zorgen dat je kindertjes krijgt, MaJo... dan ken je het heel snel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
dit is een goed moment om te gaan slapenheb hier nog nooit van gehoord
Truste![]()
![]()
Ja, ik ga ook zo pitten (heus!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
Truste![]()
![]()
trusten!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
Truste![]()
![]()
Nou is-ie goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:37 schreef geenaam het volgende:
De scheve schuit.
Berend brokkenpap
stien Struis!
steven stil.
Troost je, geenaam hoort dat 100 keer per dagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mensen ik ga ook naar bed. heb al 2 dagen achterlkaar de ochtenkrant op de mat horen vallen. Vandaag dus maar eens "op tijd" naar bed
Ik hoor dat elke morgen al een jaar lang..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mensen ik ga ook naar bed. heb al 2 dagen achterlkaar de ochtenkrant op de mat horen vallen. Vandaag dus maar eens "op tijd" naar bed
Tja; da's iets minder erg als wanneer ze in Baarle zou wonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef geenaam het volgende:
En ze woont in het Belgische Putte.
Verbaas ons. Of zijn ze zo erg als die van dat kindersongfestival?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef geenaam het volgende:
Ik heb nog wel wat nummers alleen die kent toch niemand..Dus die kan ik niet gebruiken.
Nee hoor..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Verbaas ons. Of zijn ze zo erg als die van dat kindersongfestival?
Lamakomuh....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor..Zijn gewone "goede" nummers.
Helaas wel, ja. Het viswijf.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft celine dion deze niet gecovered?
Hoeft toch ook niet? Gewoon uppen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
Grote probleem is Daf, dat ik niet via Keepmyfile kan afspelen..
Nee, het is NIET Céline Dion. Die is bijlange niet zo toonvast!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Celion Dion - Power of love.
Nee, het probleem was dat ik niet kon openen. Ik moet het dus opslaan en alleen dan speelt 'ie af. Daar kom ik dus net achter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Gewoon uppen.
Ow, je bedoelt downloaden... Hoe komt dat? Zie jij die downloadknop niet zitten ofzo?
Daarom kwam ik dus op Céline Dion. Even denken hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, het nummer heet The Power of Love, dat klopt wel. Maar het is een paar jaar ouder dan de koffer van Céline Dion.
Da's juist. Nu de rest. J.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef geenaam het volgende:
Rush. Voornaam kan ik even niet op komen.
Helemaal. Wat een prachtige stem heeft die dame....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:19 schreef geenaam het volgende:
Jennifer! Jennifer Rush - Power of love.
Nee hoor, ik alleen dacht ik. Maar dit is niet Bird of Paradise hoor ik nu. Begint wel ongeveer zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef Irakeez het volgende:
bah wat een muziek.. hoe oud zijn jullie ? 30+ ?
Niet expres gedaan. Ach, zo wordt het wat makkelijker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Jay terence staat er bij maar dat is vast expres
17quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef Irakeez het volgende:
bah wat een muziek.. hoe oud zijn jullie ? 30+ ?
Ik zal eens zoeken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
Tjezus, wat is Brothers in Arms een mooi nummer. Ik heb hier m'n mp3tjes niet... Zou iemand die misschien heel toevallig op yousendit of keepmyfile kunnen laten vallen?
Yay!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:28 schreef geenaam het volgende:
Dat klopt Asmo. Ik dacht wel dat sommige mensen dit zouden weten.
Asmo + 1
Heerlijk, dank jequote:
Dank je voor al die info!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, dit is je 400ste punt nog niet, nee we worden niet ziek van muziekvragen en nee, je mag nog niet gaan slapen.
quote:INIGO: Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father, prepare to die!
Jazeker de Hypotheker!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow.... The Princess Bride!
André the Giant was echt een geweldige man. Zo jammer dat hij zo jong is overledenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
André the Giant. Prachtkerel. Ik heb die film nog ergens op VLP liggen, helaas is de lijm van de spiegeltjes om de laser te richten een beetje vergaan...
Excellent!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar als het goed is (en dat is het meestal) heeft m'n vader 'm vorige week binnengetrokken op DVD. Dus morgen moet ik even naar Eindhoven...
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
André the Giant was echt een geweldige man. Zo jammer dat hij zo jong is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |