Ik snap ook heel goed waarom je dat zo gedaan hebtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Snap ik. Maar veel mensen die dat doen geven dan snel antwoord en vallen dan dus door de mand.
Supersheep + 1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef Supersheep het volgende:
Ja, Buffet!
Dan snappen wij elkaar..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap ook heel goed waarom je dat zo gedaan hebt
Zou toch lullig zijn als je echt denkt dat het Dick Cheney is en niet hebt gespiektquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Snap ik. Maar veel mensen die dat doen geven dan snel antwoord en vallen dan dus door de mand.
Als we heel eerlijk zijn lijkt 'ie er wel opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou toch lullig zijn als je echt denkt dat het Dick Cheney is en niet hebt gespiektIs dus niet helemaal waterdicht dit systeem. Ben trouwens blij dat dit hem niet is, dacht al dat ik echt niet meer goed op de hoogte was
Snap het niet he...hij had toch wel 1 miljardje aan mij kunnen gevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef geenaam het volgende:
Zijn naam is Warren Buffett. En hij maakte 2 maanden geleden bekend dat hij 37 miljard dollar te geven aan het Gates Foundation.
Dankzij het orakel van Omaha wist ik t, zou m echt nooit herkend hebben op de fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Supersheep + 1
Zijn naam is Warren Buffett. En hij maakte 2 maanden geleden bekend dat hij 37 miljard dollar te geven aan het Gates Foundation.
sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:48 schreef BwennieBren het volgende:
Geen voetbal please?
goed!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:50 schreef geenaam het volgende:
Hamburg en even denken.. Liverpool.
quote:
Yay!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:58 schreef geenaam het volgende:
Asmo + 1
Hoe bedoel je, was?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:00 schreef geenaam het volgende:
Haifa is Israel. Israel was het volk van God. Bijbelvraag
Gokje, google?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef SuzukiSwift het volgende:
gokje London?
Goed gokjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:13 schreef SuzukiSwift het volgende:
gokje London?
Jij vond Londen toch zo'n stinkstad?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
vervolgvraag lijkt me wel op zijn plaats
Dat was ik uiteraard nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij vond Londen toch zo'n stinkstad?![]()
nu ga ik klappen krijgen
Ach, ik lulde ook maar wat hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
geen google, dan had ik het antwoord niet eens gegeven, maar ik wist dat ze veel platen in london hadden opgenomen. vandaar de gok voor london.
weet ik, meende het ook niet serieusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was ik uiteraard nietheb er gewoond TSE vond het stinken
BwennieBren +1quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Blauw en groen dan maar
Met z'n pratende bootquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow gaan we zo beginnen...?
Met wie vaart Piet Piraat steeds weer nieuwe avonturen tegemoet?
z'n doofstomme bootquote:En met welke boot?
Zorgen dat je kindertjes krijgt, MaJo... dan ken je het heel snel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
dit is een goed moment om te gaan slapenheb hier nog nooit van gehoord
Truste![]()
![]()
Ja, ik ga ook zo pitten (heus!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
Truste![]()
![]()
trusten!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:35 schreef MaJo het volgende:
Truste![]()
![]()
Nou is-ie goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:37 schreef geenaam het volgende:
De scheve schuit.
Berend brokkenpap
stien Struis!
steven stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |