doe datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:57 schreef Veerie het volgende:
nu benk jaloers....!! haha
![]()
@ sickert: k kom gewoon vaker bij je langs
![]()
dan staat Coopertje binnekort bekend als Flambeerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:08 schreef NeHoX het volgende:
Lekker broodje kat...
Ik ontvoer haar en vraag losgeld (kan ik 3d kaart van JP overkopen)
cool! maar dit gaat je niet meer lukkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef staticdata het volgende:
helemaal naar canada voor het bier
NOg een weekje en dan voor mij
[afbeelding]
wat is dat voor een photoshop actiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
cool! maar dit gaat je niet meer lukken![]()
[afbeelding]
is echt johquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat is dat voor een photoshop actie![]()
voor dat er 2 boeings in crashde stonden dier er ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
dacht dat er nog hekken op stonden namelijk
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef staticdata het volgende:
nah op die foto lijkt het net alsof je zo naar beneden dondert...sorry![]()
Dankzij Postman kon niemand mij feleciteren met deze mijlpaal..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef ursel het volgende:
Ik heb alle badges.....![]()
Nu de zilveren nog...![]()
Maar dat betekend voor velen gewoon extreem veel uren maken..![]()
Ik zoek nog 1gb geheugen PC3200 en een nieuwe interne HD...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
Wehehe gelukkig niet. Mijn tent was kurkdroog en stond niet in een kuil!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..![]()
Frank was dit de reden dat je vervroegd thuis was??
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
Moguh!
Hee Frankie; je leeft nog?!
dat is vet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef Mr_Baus het volgende:
homoos!
check hoe je Arty moet gooien in PoE 2
http://www.pointofexisten(...)ty_Demonstration.zip
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is vet.
is dit dan nou een gratis mod of wat?
ja, is gratisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef dekkered het volgende:
is dit dan nou een gratis mod of wat?
hoe vetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef Mr_Baus het volgende:
homoos!
check hoe je Arty moet gooien in PoE 2
http://www.pointofexisten(...)ty_Demonstration.zip
VETquote:
weer last van je druiper?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
VET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teminste nog iets wat me blij maakt nu ik ziek op men nest lig
ga jij es ff aan je kompjoeter sleutelen!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wat ben je toch weer heerlijk tactisch![]()
ja, wordt nu BF3quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef egg-bird het volgende:
is er trouwens nog wat nieuws bekend gemaakt over de 1.4 patch?
dat laat ik doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga jij es ff aan je kompjoeter sleutelen!!
nog 2 sli kaartjes kopen![]()
so he!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:38 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dat laat ik doenen heb net een mail gekregen van die comp goeroe dat t moederbord wel defecte stukken had zeg maar dus krijg gewoon een nieuwe
Ik heb nog een paar nummers voor je. Zal ik ze per mail sturen of is t makkelijker via msn?quote:
vind ik nog wel mee vallen eigenlijk lijkt me een redelijke prijs toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
@ weet ik veel wie.
heb mn 6600GT incl zalman koelers hier op Fok gezet voor 70 euro p/s. is dat te veel?? heb iegenlijk geen idee wat je er voor kan vragen. mn topic loopt voor geen meter, als het door de prijs komt stel ik die wat bij naar beneden.
Top! tip van je vriendin? van welke artiest? msn is wel gezellig he? voeg me maar bij als je wiltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar nummers voor je. Zal ik ze per mail sturen of is t makkelijker via msn?![]()
tja, weet het niet, nieuw zijn zo ook nog maar iets van 100 euro ofzo. maarja, anders houd ik ze lekker en bouw ik een download pc met SLIquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
vind ik nog wel mee vallen eigenlijk lijkt me een redelijke prijs toch.
Idd. Ik hoop dat 't ongeveer de nummers zijn die je zoekt. Ze klinken iig goed en draaien lekker weg ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Top! tip van je vriendin? van welke artiest? msn is wel gezellig he? voeg me maar bij als je wilt
p[underscore]ruche[at]hotmail
![]()
vergeet niet dat je wel een Zalman koeler er op hebt zitten. dat moet denk ik in die combinatie wel zon prijs kunnen opleveren... nee nog niet... ivm stage plaatsen in ziekenhuis of iets dergelijks wordt t hier in t oosten erg lastig. dan zou ik haast al moeten verhuizen naar midden of west NL en daar heb ik niet echt behoefte aan... dus moet nog ff goed orienteren op stage plaatsen hier in de buurtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, weet het niet, nieuw zijn zo ook nog maar iets van 100 euro ofzo. maarja, anders houd ik ze lekker en bouw ik een download pc met SLI![]()
weet je trouwens al wat je met school gaat doen?
ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop dat 't ongeveer de nummers zijn die je zoekt. Ze klinken iig goed en draaien lekker weg ...![]()
wel msn op mn werk, maar restricted tot company addresses only, kan ik dus niet mee naar buiten. vanavond ben ik wel online.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
iK heb je al toegevoegd. Ik neem dat je geen msn op je werk hebt?![]()
![]()
Zoek op FTD op wereldsteden, staat NYC ook bij!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef staticdata het volgende:
Heb je nog tips voor new york ijsmuts?
HAHAHAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb op mijn HD nog een aflevering van discovery of zoiets, NYC Travel Guide. Ik kan er een torrent van maken als je wilt ...![]()
zorg dat je 21 bent, ik was 20 en dan is het lastig bier drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef staticdata het volgende:
Heb je nog tips voor new york ijsmuts?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:51 schreef egg-bird het volgende:
[..]
HAHAHAzn typwerk onder de neus weg halen
...
haha is dat zo? kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
hee, heb jij zelf niet een tpic geopend op bandoffokkers hierover, daar staat het wel![]()
je hebt een enge avatarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Incolumis het volgende:
homo ga je nou nog mee of niet?
Thanksquote:
Mij maakt het geen drol uit... als dat ding zegt dat dat de snelste route is dan rij ik zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ferdi zei nog zo: "Niet over de A12", en wat doet Lies![]()
ik hoop t zo. ben er nog niet achter of t feest nou door gaat of niet... hoop t niet hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Incolumis het volgende:
homo ga je nou nog mee of niet?
Ik reed wel 120! Alleen jij hebt een veeeeeeel snellere motor in die pooierbakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mij maakt het geen drol uit... als dat ding zegt dat dat de snelste route is dan rij ik zo
Jij rijdt trouwens geen 120 maar 112 hoor!!! Ik heb precies 120 gereden op de teller maar binnen 3 minuten op de snelweg was je al niet meer te zien ...![]()
Je moeder, je vader, je oma, je opa, je broers, je zussen, je vrienden...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef Incolumis het volgende:
wie rijdt er nou 120 op de snelweg?![]()
Dan zijn er SQL problemen bij de Provider. Zal zo wel weer over zijn....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:50 schreef staticdata het volgende:
Frank: de bofsite komt met het volgende
SQL error: Too many connections
SQL error code:
Date: Wednesday 23rd 2006f August 2006 12:49:51 PM
ik, alleen dan mag je daar officieel 100.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef Incolumis het volgende:
wie rijdt er nou 120 op de snelweg?![]()
mijn moeder rijdt redelijk snel, 130-140quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moeder, je vader, je oma, je opa, je broers, je zussen, je vrienden...
[..]
Dan zijn er SQL problemen bij de Provider. Zal zo wel weer over zijn....
Jawel, Silver_Shark is je vriendje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mijn moeder rijdt redelijk snel, 130-140
mijn vader heeft geen rijbewijs
oma&opa hebben geen rijbewijs
broer rijdt harder
zusje rijdt harder
vrienden heb ik niet
![]()
haha nou ik vind t niet zon ramp persoonlijk. ben toch niet zon ontzettende voetbal fanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef Incolumis het volgende:
zo'n buurtfeest is toch niks aan, er zitten toch alleen maar chagrijnige enschedeers omdat fc twente verloren heeft
en die lelijke aap? hoe hard gaat die?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mijn moeder rijdt redelijk snel, 130-140
mijn vader heeft geen rijbewijs
oma&opa hebben geen rijbewijs
broer rijdt harder
zusje rijdt harder
vrienden heb ik niet
![]()
gaaf hoor!!, ben wel jaloersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Thanks, ik heb een NY citypass gekocht dus heb dan voorrang bij die boot voor het vrijheidsbeeld
![]()
voor de rest wordt het leuk foto's maken
ik rij altijd twee-degtigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:18 schreef egg-bird het volgende:
ik rij altijd standaard 10 kilometer te hard... echt vaag gewoon haha... en snelweg over t algemeen altijd 130-140
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, Silver_Shark is je vriendje!
2 knaak 80quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en die lelijke aap? hoe hard gaat die?
TITEL Please... Fokking FTD's nummers...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef Incolumis het volgende:
FTD #172609 echt?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef Incolumis het volgende:
FTD #172609 echt?
vertrouw het niet hoor Inco.quote:het is nog niet 100% zeker dat dit de final patch is.
maak een backup van je install folder too be sure.
weet ook dat er nog geen online server is gepatcht naar 1.4 versie. ( 1 RANKED SERVER DRAAID AL MET DEZE PATCH )
single play werkt wel
veel plezier.
quote:http://www.binsearch.net/index.php?q=bf2%2E1%2E4+full+patch&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=7&adv_sort=date &minsize=&maxsize=&font=&postdate=date
deze patch is rond de 531 mb groot en is de laatste patch van EA.
quote:The 1.4 patch will not be out tomorrow, today, or any time in the next few days.
We don't have a fixed release date for the patch right now, but as soon as we do we'll let you know.
calm down dude, ga lekker zitten, neem een paar pufjes en chillllllquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus... dus iedereen met POTEN van die patch afblijven!
laat ze het uitzoeken Rudy...boeit toch niet als zij hun client naar de griep helpen? de server is zowiezo enkel officieel en de serieuze spelers gaan niet kutten met een false patch...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus... dus iedereen met POTEN van die patch afblijven!
kon het maar ben aan het werk...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
calm down dude, ga lekker zitten, neem een paar pufjes en chillllll
jaaa, tis wat rigoreus gereageerd... maar de problemen die er nu zijn hebben toch ook te maken met een pre-release van 1.3 die onze server laat crashen! ik heb gewoon echt geen zin meer in dat gezeik! en wat heb je nu aan die patch als de servers er nog niet op draaien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
laat ze het uitzoeken Rudy...boeit toch niet als zij hun client naar de griep helpen? de server is zowiezo enkel officieel en de serieuze spelers gaan niet kutten met een false patch...
oohjaaaaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
230
van die recla....ach laat maar
say whatquote:
en dan maar zeggen dat het een kleine bug isquote:The 1.4 patch will not be out tomorrow, today, or any time in the next few days.
We don't have a fixed release date for the patch right now, but as soon as we do we'll let you know.
heb je al in rudy's topic gekotst?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:06 schreef Mr_Baus het volgende:
SERVER VULLEN!!!!!
die zijn wijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:17 schreef egg-bird het volgende:
altijd toch inco... je weet toch wat ze zeggen van mensen in t oosten.
ken netquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:20 schreef Incolumis het volgende:
wie bint goed wies mien jong
die wil ik ook wel, al ben ik er niet bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey Dickie...
Voor hoeveel kun je een X2 4600+ leveren de 23ste?
ligt eraan wat t mag gaan kosten. anders wil ik er ook wel 1quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die wil ik ook wel, al ben ik er niet bij
hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:14 schreef staticdata het volgende:
dan krijg je nietzeg die musical maar af
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:14 schreef staticdata het volgende:
dan krijg je nietzeg die musical maar af
w8 dan op die 5000+ Ariequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey Dickie...
Voor hoeveel kun je een X2 4600+ leveren de 23ste?
Ja best wel veranderd maar werkt heerlijk als je em eenmaal doorhebt! Zeker het proberen waardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef jpjedi het volgende:
iemand ervaring met office12 ? (2007)
Wil hem proberen.
Mja als ik het geld had....vind de prijs van de 4600+ wel netjes...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
w8 dan op die 5000+ Arie![]()
escape..leg het nog eens uit
die 5000+ gaat over enkele maanden halveren in prijs vanwege strategische beslissing bij AMDquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja best wel veranderd maar werkt heerlijk als je em eenmaal doorhebt! Zeker het proberen waard![]()
[..]
Mja als ik het geld had....vind de prijs van de 4600+ wel netjes...
hm dat is wel interessant... AMD heeft onlangs ook al een prijs verlaging gehad volgens mij., t was zowaar allemaal te betalen laatstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
die 5000+ gaat over enkele maanden halveren in prijs vanwege strategische beslissing bij AMD
deze past toch niet op 939? terwijl de X2 4600+ manchester wel past, scheelt weer een mobaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
die 5000+ gaat over enkele maanden halveren in prijs vanwege strategische beslissing bij AMD
Wanneer is dat ongeveer? De 5000+ is nu ¤ 283,-quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gebruikt de DDR2 ramquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef egg-bird het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring of evt kennis van de AM2 Socket?? vraag me beetje af wat de evt voor of nadelen zijn mbt bijv de 939 Socket.
AM2 is vrij nieuw en volgens mij ook een fractie duurder dan 939 maar zal daar ongetwijfeld ook wel voor komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer is dat ongeveer? De 5000+ is nu ¤ 283,-
Oh en volgens mij past ie niet op m'n moederbord aangezien ie AM2 socket is ofzoiets
gebruik zelf nog steeds 939 en denk dat dat ook nog wel een tijd erin blijft... heb nu een 4000+ en de dual cores worden ook gewoon gemaakt voor 939... denk dat er in de toekomst nog steeds wel dingen voor gemaakt wordt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
heeft het dan nog wel zin om een nieuwe 939 proc te kopen? ik zelf denk namelijk dat je dan nog wel een jaartje of 2 vooruit kan
ga jij eerst nog regelen dat het bof forum weer in de lucht gaat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wanneer is dat ongeveer? De 5000+ is nu ¤ 283,-
Oh en volgens mij past ie niet op m'n moederbord aangezien ie AM2 socket is ofzoiets
Ik zal de Provider eens mailen. Ik kan hier echt NIKS aan doen. Ik doe helemaal niks nada noppes met de SQL DB.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ga jij eerst nog regelen dat het bof forum weer in de lucht gaat?
bellen?? Dit kunnen we nu NIET gebruiken
ik kan er ook gewoon bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal de Provider eens mailen. Ik kan hier echt NIKS aan doen. Ik doe helemaal niks nada noppes met de SQL DB.
Hier werkt het Forum overigens gewoon.
quote:mySQL query error: DELETE FROM ibf_sessions WHERE member_id=8
SQL error: Incorrect key file for table './12137bof/ibf_sessions.MYI'; try to repair it
SQL error code:
Date: Wednesday 23rd 2006f August 2006 04:23:06 PM
nope..alles geprobeerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef staticdata het volgende:
misschien dat het nog in je geheugen staat
ja altijd handig..heb half jaar internet gebruikt van de buurman en toen maar eigen internet aangeschaft want hij kwam vragen of ik naar zijn internet kon kijken want het was zo traag..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
De buren hebben een onbeveiligd draadloos netwerk?
is je n00b tube kapot?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:47 schreef Silver_Shark het volgende:
bij mij doet hij ook niet
pfff ik schrok alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:48 schreef Silver_Shark het volgende:
toch wel deed .net ipv van .nl
ik kom ook gewoon op bandoffokkers.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is JP de enige die het probleem heeft?
jedi:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef jpjedi het volgende:
Tim heeft de DB gefixt en nu werkt het weer..was een SQL fout.
TIM:![]()
![]()
![]()
![]()
]quote:
homo... niks mijn schuld. wist niet eens dat ik moest afmelden en ik weet zeker dat GEENEEN admin dat doet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef jpjedi het volgende:
Tim heeft de DB gefixt en nu werkt het weer..
paar errors in de mySQL databse, paar mensen die de ACP niet hadden afgemeld, en dat gaat problemen geven na een tijd.
Voortaan dus: gewoon de standaard IPB toolbox wat checks laten draaien, analyseren en de repairs kan de toolbox ook
Frank lees je mee?? N00b![]()
TIM:![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker een natte!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:35 schreef Silver_Shark het volgende:
I Have A Dream!
ik zie de hele dag al geen plaatje....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik lig trouwens elke keer in een deuk als ik dat plaatje van je zievind m echt geniaal.
afmelden waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
]
[..]
homo... niks mijn schuld. wist niet eens dat ik moest afmelden en ik weet zeker dat GEENEEN admin dat doet.![]()
nou daar zitten we net op te wachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Homo's !!!!!!
Morgen doe ik weer de hele middag meespammen
Jorrit is wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef drbravo het volgende:
wat is het rustig zeg, dit is echt een van de traagste topics
lolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
iemand dit al geprobeerd:
Het Grote F.E.A.R Combat Topic - Nu helemaal gratis!
Ik wel en ik vind het zeer vetLekker knallen!
Dan ben ik er niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
lol
dat heb ik in t vorige topic gepost
speel het ook en het is echt super vet
alles maar dan echt alles op high en dan gasten afslachten met de penetrator
vrijdag avond een potje ?
dan ga ik zo ongeveer slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet.
Vanavond kan wel...na 22:00 uur...
6:30quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je zo vroeg op dan?
Ik heb het orginele spel al sinds de release... heb wel een tijdje online gespeeld. Misschien dat ik binnekort weer eens ff ga checken.. Single player is wel helemaal te gek in dit spel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
iemand dit al geprobeerd:
Het Grote F.E.A.R Combat Topic - Nu helemaal gratis!
Ik wel en ik vind het zeer vetLekker knallen!
Ach ik moet om 07:30 op en slaap meestal rond 00:30....kortom je kan best wat later dan 22:00 uur naar bed manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
6:30
niet echt een ambtenaren tijd zoals jij
ik heb escape_nl geclaimedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef RudyCarell het volgende:
Claim alvast je BF2142 naam Ook al ga ik het niet spelen...
motten we daar nou mee, we zijn allemaal homoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:36 schreef IJsmuts het volgende:
graag wil ik jullie rukkertjes op het volgende topique attenderen![]()
Zweedse dames
die plaatjes waren bedoeld om te zorgen dat je homo blijft, harige aapquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
motten we daar nou mee, we zijn allemaal homo![]()
imo ziet ie er een beetje plastic uit. ben zowieso al niet zo'n fan van cd-deurtjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt m'n nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
Nou hij is van goed materiaal gemaakt. Is de meeste verkochte kast, de Sonata II...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
imo ziet ie er een beetje plastic uit. ben zowieso al niet zo'n fan van cd-deurtjes
Die kasten gaan bij ons als broodjes...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou hij is van goed materiaal gemaakt. Is de meeste verkocht kast, de Sonata II...
quote:
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt m'n nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
ALS ik inlog, maar niemand anders kan nu meer rudycarell claimen in ieder geval!quote:Congratulations, you have successfully signed up as a Veteran. The first time you log in to Battlefield 2142 you will see a confirmation of your Veteran status. See you on the battlefield!
lees er wel veel goede reviews van, heb zelf ook nog gedacht om deze te kopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou hij is van goed materiaal gemaakt. Is de meeste verkocht kast, de Sonata II...
Heb je een leuk prijsje of is het bedrag te laag?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Die kasten gaan bij ons als broodjes...
Hij is iig goedkoper als je via mij doet. Maar ja..dan praten we over een paar euro.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je een leuk prijsje of is het bedrag te laag?
Okey bedankt. Je idee mbt de 23ste Sept. horen we nog van hoop ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Hij is iig goedkoper als je via mij doet. Maar ja..dan praten we over een paar euro.
Via mij wordt pas interessant als je complete systemen gaat doen...of echt dure shit zoals 40' inch tft schermen![]()
en die big ass 40" tft's?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Suikermais het volgende:
Als ik wat regel voor de 23ste sept. dan praat ik over 1 artikel met korting. Dus ik ga niet slepen met 15 verschillende mobo's...12 vga en zeg 8 cpu's...
echte BoF-ers betalen elkaar in naturaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Duur...dat kan een Boffer niet betalen.
ommeunige brekkequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Incolumis het volgende:
ROFLMAROKKO
ROFLCOPTERquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Incolumis het volgende:
tuulks mien jonge
jammer voor je maar ik was een paar uur voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb escape_nl geclaimed![]()
leuke avatar rudy![]()
En niemand had nog ursel_schie geclaimed.???quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef RudyCarell het volgende:
Claim alvast je BF2142 naam Ook al ga ik het niet spelen...
Ik heb de Magnum Stealth, die zijn dan alleen hoger...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze schoenen laatst voor Lowlands gekocht en zijn gelijk goed voor het Airsoften
[afbeelding]
Magnum Midnite Plus
Zodat als het echt niet leuk is, mijn username niet wordt misbruikt. Is het wel leuk, dan krijg je een veteran logo bij je bf2142 logo, zodat iedreen ziet dat je BF2 veteraan bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef staticdata het volgende:
waarom zou je iets gaan claimen wat je niet gaat spelen
Goedemorgen, nog 2 dagen werken...
Ik weet dat het gewoon een management truc is... Maar toch... Ik heb filmpies gezien en echt een slecht spel lijkt het me niet... Maar ja, het blijft EAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
Die jongens krijgen je toch zo ver om dat toch maar ff te doen.
Ik ben bf2 veteraan. gelijk soort van verwachtingsmanagemant wat je zelf dan kweekt. denken er veel dat je goed ben, en dan val je door de mand
.
de bof site is errug traag btw
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Het commentaar van de NOS is echt lachwekkend
Twee weken terug: Ajax laat Kopenhagen komen/het spel maken.
Nu: Ajax is heer en meester in de ArenAFlikker toch op man, Ajax was wel beter maar het verschil was bij lange na niet zo groot als twee weken terug.
Verder nog iemand die iets over de wedstrijd van gisteren wil zeggen ?
Niet denken maar doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:20 schreef Incolumis het volgende:
denk dat ik de huisarts maar effe bel
hier wil ik nog ff drank aan toevoegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef staticdata het volgende:
zie je wel, voetbal
net zoals het geloof, het maakt alleen maar dingen kapot.
ja, ik hou al op
vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier wil ik nog ff drank aan toevoegen.
morge trouwens flikkers![]()
mmm dan maar Lt.IJsmutsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
jammer voor je maar ik was een paar uur voor
oja, jij ging de hele dag spammen hierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
en we weten allemaal: van drank ga je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat zou wel supervet zijnquote:Hugues Ricour: Well, for the first time in FIFA we'll have four-versus-four online, and we really worked on the overall experience quality - connections, the type of responsiveness that you need online, minimising lag and all these things. And that's how we can afford to have eight players playing at the same time, because all these systems now are high quality enough to bring more users at the same time.
mmm, ik ben heilig overtuigd van darwin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:43 schreef staticdata het volgende:
als je vaak op de frontpage kijk in reacties etc zie je dat
maar ik zou eerder darwin geloven dan het geloof
ik had hetzelfde met EA Donwloader, mijn naam was al in gebruik zei die toen. echt vreemdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, ik ben heilig overtuigd van darwin.
puni, jij weet vast veel van computers enzo, waarom kan ik Lt.IJsmuts niet registreren. Vul EA account in, BF2 account en als naam Lt.IJsmuts, zegt het systeem dat er invalid characters zijn ofzo, dus vervang ik Lt.IJsmuts voor IJsmuts, zegtie dat de BF2 naam al gebruikt wordt, ja door mij KUT EA??
Misschien mag je geen . (punt) in je naam hebben....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, ik ben heilig overtuigd van darwin.
puni, jij weet vast veel van computers enzo, waarom kan ik Lt.IJsmuts niet registreren. Vul EA account in, BF2 account en als naam Lt.IJsmuts, zegt het systeem dat er invalid characters zijn ofzo, dus vervang ik Lt.IJsmuts voor IJsmuts, zegtie dat de BF2 naam al gebruikt wordt, ja door mij KUT EA??
Als jij geen homo bent dan weet ik het niet meer hoor!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef staticdata het volgende:
Voetbal
vrouwen
Drank
EA
Dice
Talpa
Darwin
laatste twee zijn echt fok waardig
ja want eerst vol je je EA account in, en dan "create a new BF2 member account" MAAR DAT HOEFT TOCH NIET?? LOGISCH DAT ALS JE JE EIGEN ACCOUNT DAAR INVULT DIE SHIT NIET WERKT & DAT DIE ACCOUNT AL BESTAATquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik had hetzelfde met EA Donwloader, mijn naam was al in gebruik zei die toen. echt vreemd
ik had jouwes ook alvast geclaimedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef Incolumis het volgende:
ik krijg nu steeds: FAILURE: INVALID EA NAME
Ik denk dat hij hier op doelt:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als jij geen homo bent dan weet ik het niet meer hoor!
WTF is darwin??![]()
oa een sta din australie, maar hier wordt deze bedoeld, de bedenker van oa de evolutietheoriequote:
dan weet je het echt niet meer dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als jij geen homo bent dan weet ik het niet meer hoor!
WTF is darwin??![]()
en het onderliggende systeem van MACOSXquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oa een sta din australie, maar hier wordt deze bedoeld, de bedenker van oa de evolutietheorie
Charles Darwin
dus...quote:Darwin is een microkernel-ontwerp gebaseerd op de Mach 3.0 microkernel en de 4.4BSD system services.
...was het een pientere kerelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en het onderliggende systeem van MACOSX
[..]
dus...
is hier al een keer gepost volgens mij, en ik kan toch niet MIJN NAAM CLAIMEN OP DIE KUT EA SITEquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef Timminater het volgende:
Uitgelekte beelden van BF2142
BF2142 ingame beelden
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef staticdata het volgende:
wees gerust niemand wil jou naam hebben
Ziet er echt slecht uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef Timminater het volgende:
Uitgelekte beelden van BF2142
BF2142 ingame beelden
toppie...post maar naam en gegevens in bof battle topic om het centraal te houden..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef RudyCarell het volgende:
JO ik heb waarschijnlijk een vervanging voor mischa zijn plek, ik kon het hem nu pas vragen ivm zijn vakantie? Ik neem toch wel aan dat die plaats er nog is?
idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef staticdata het volgende:
ik krijg het idee dat er een heleboel boffers gaan lopen naar de ardennen
Bij EA member name & password, EA member name & password ingevuldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
je hebt wel ingelogd met je huidige EA en BF2 login?
koel, ik kan vrijdag/zaterdag avond of zondagmorgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:43 schreef jpjedi het volgende:
Morgen heb jedi zijn 2x 7900GT SLI.![]()
Dus je mag langskomen ijsmuts dit weekend of ik stuur het volgende week naar je op.
Stefan heb ik de afgelopen dagen niet gezien (vakantie?), maar Robbie is elke avond online en ook op TS. Was het gisteravond vergeten door te geven. Zal hem er vanavond even op attenderen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:50 schreef jpjedi het volgende:
En ik krijg gewoon geen antwoord en geen betaling van Stefan en Robbie..ze hebben zich echt persoonlijk opgegeven. Wat is dat toch joh.*zucht
Nice!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:43 schreef jpjedi het volgende:
Lies belt net vanaf haar werk waar ze om de 2 weken heen gaat in Leiden.
Ze heeft namelijk een nieuwe pc gekregen..
7900GT en
2x Philips 19:"flat![]()
G6 lasermuis
Was ff door de telefoon lol uber game werk pc.
Morgen heb jedi zijn 2x 7900GT SLI.![]()
Dus je mag langskomen ijsmuts dit weekend of ik stuur het volgende week naar je op.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice!
Een werk PC met een 7900GT...omgWat voor processor?
JP, wanneer heb je tijd voor die Tweeters...?
het moet in een prius?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef Incolumis het volgende:
verklaar je nader...
Kan JP je beter uitleggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef Incolumis het volgende:
verklaar je nader...
Ja hoor IJsklompje dat kan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel, ik kan vrijdag/zaterdag avond of zondagmorgen
mietjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef Incolumis het volgende:
brr morgen pas naar de huisarts :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |