Dat zou wel supervet zijnquote:Hugues Ricour: Well, for the first time in FIFA we'll have four-versus-four online, and we really worked on the overall experience quality - connections, the type of responsiveness that you need online, minimising lag and all these things. And that's how we can afford to have eight players playing at the same time, because all these systems now are high quality enough to bring more users at the same time.
mmm, ik ben heilig overtuigd van darwin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:43 schreef staticdata het volgende:
als je vaak op de frontpage kijk in reacties etc zie je dat
maar ik zou eerder darwin geloven dan het geloof
ik had hetzelfde met EA Donwloader, mijn naam was al in gebruik zei die toen. echt vreemdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, ik ben heilig overtuigd van darwin.
puni, jij weet vast veel van computers enzo, waarom kan ik Lt.IJsmuts niet registreren. Vul EA account in, BF2 account en als naam Lt.IJsmuts, zegt het systeem dat er invalid characters zijn ofzo, dus vervang ik Lt.IJsmuts voor IJsmuts, zegtie dat de BF2 naam al gebruikt wordt, ja door mij KUT EA??
Misschien mag je geen . (punt) in je naam hebben....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, ik ben heilig overtuigd van darwin.
puni, jij weet vast veel van computers enzo, waarom kan ik Lt.IJsmuts niet registreren. Vul EA account in, BF2 account en als naam Lt.IJsmuts, zegt het systeem dat er invalid characters zijn ofzo, dus vervang ik Lt.IJsmuts voor IJsmuts, zegtie dat de BF2 naam al gebruikt wordt, ja door mij KUT EA??
Als jij geen homo bent dan weet ik het niet meer hoor!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef staticdata het volgende:
Voetbal
vrouwen
Drank
EA
Dice
Talpa
Darwin
laatste twee zijn echt fok waardig
ja want eerst vol je je EA account in, en dan "create a new BF2 member account" MAAR DAT HOEFT TOCH NIET?? LOGISCH DAT ALS JE JE EIGEN ACCOUNT DAAR INVULT DIE SHIT NIET WERKT & DAT DIE ACCOUNT AL BESTAATquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik had hetzelfde met EA Donwloader, mijn naam was al in gebruik zei die toen. echt vreemd
ik had jouwes ook alvast geclaimedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:52 schreef Incolumis het volgende:
ik krijg nu steeds: FAILURE: INVALID EA NAME
Ik denk dat hij hier op doelt:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als jij geen homo bent dan weet ik het niet meer hoor!
WTF is darwin??![]()
oa een sta din australie, maar hier wordt deze bedoeld, de bedenker van oa de evolutietheoriequote:
dan weet je het echt niet meer dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Als jij geen homo bent dan weet ik het niet meer hoor!
WTF is darwin??![]()
en het onderliggende systeem van MACOSXquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oa een sta din australie, maar hier wordt deze bedoeld, de bedenker van oa de evolutietheorie
Charles Darwin
dus...quote:Darwin is een microkernel-ontwerp gebaseerd op de Mach 3.0 microkernel en de 4.4BSD system services.
...was het een pientere kerelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en het onderliggende systeem van MACOSX
[..]
dus...
is hier al een keer gepost volgens mij, en ik kan toch niet MIJN NAAM CLAIMEN OP DIE KUT EA SITEquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef Timminater het volgende:
Uitgelekte beelden van BF2142
BF2142 ingame beelden
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef staticdata het volgende:
wees gerust niemand wil jou naam hebben
Ziet er echt slecht uit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef Timminater het volgende:
Uitgelekte beelden van BF2142
BF2142 ingame beelden
toppie...post maar naam en gegevens in bof battle topic om het centraal te houden..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef RudyCarell het volgende:
JO ik heb waarschijnlijk een vervanging voor mischa zijn plek, ik kon het hem nu pas vragen ivm zijn vakantie? Ik neem toch wel aan dat die plaats er nog is?
idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef staticdata het volgende:
ik krijg het idee dat er een heleboel boffers gaan lopen naar de ardennen
Bij EA member name & password, EA member name & password ingevuldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
je hebt wel ingelogd met je huidige EA en BF2 login?
koel, ik kan vrijdag/zaterdag avond of zondagmorgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:43 schreef jpjedi het volgende:
Morgen heb jedi zijn 2x 7900GT SLI.![]()
Dus je mag langskomen ijsmuts dit weekend of ik stuur het volgende week naar je op.
Stefan heb ik de afgelopen dagen niet gezien (vakantie?), maar Robbie is elke avond online en ook op TS. Was het gisteravond vergeten door te geven. Zal hem er vanavond even op attenderen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:50 schreef jpjedi het volgende:
En ik krijg gewoon geen antwoord en geen betaling van Stefan en Robbie..ze hebben zich echt persoonlijk opgegeven. Wat is dat toch joh.*zucht
Nice!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:43 schreef jpjedi het volgende:
Lies belt net vanaf haar werk waar ze om de 2 weken heen gaat in Leiden.
Ze heeft namelijk een nieuwe pc gekregen..
7900GT en
2x Philips 19:"flat![]()
G6 lasermuis
Was ff door de telefoon lol uber game werk pc.
Morgen heb jedi zijn 2x 7900GT SLI.![]()
Dus je mag langskomen ijsmuts dit weekend of ik stuur het volgende week naar je op.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice!
Een werk PC met een 7900GT...omgWat voor processor?
JP, wanneer heb je tijd voor die Tweeters...?
het moet in een prius?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef Incolumis het volgende:
verklaar je nader...
Kan JP je beter uitleggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef Incolumis het volgende:
verklaar je nader...
Ja hoor IJsklompje dat kan!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel, ik kan vrijdag/zaterdag avond of zondagmorgen
mietjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef Incolumis het volgende:
brr morgen pas naar de huisarts :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |