Ach ik moet om 07:30 op en slaap meestal rond 00:30....kortom je kan best wat later dan 22:00 uur naar bed manquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
6:30
niet echt een ambtenaren tijd zoals jij
ik heb escape_nl geclaimedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef RudyCarell het volgende:
Claim alvast je BF2142 naam Ook al ga ik het niet spelen...
motten we daar nou mee, we zijn allemaal homoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:36 schreef IJsmuts het volgende:
graag wil ik jullie rukkertjes op het volgende topique attenderen![]()
Zweedse dames
die plaatjes waren bedoeld om te zorgen dat je homo blijft, harige aapquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
motten we daar nou mee, we zijn allemaal homo![]()
imo ziet ie er een beetje plastic uit. ben zowieso al niet zo'n fan van cd-deurtjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt m'n nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
Nou hij is van goed materiaal gemaakt. Is de meeste verkochte kast, de Sonata II...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
imo ziet ie er een beetje plastic uit. ben zowieso al niet zo'n fan van cd-deurtjes
Die kasten gaan bij ons als broodjes...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou hij is van goed materiaal gemaakt. Is de meeste verkocht kast, de Sonata II...
quote:
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt m'n nieuwe PC Kast:
[afbeelding]
ALS ik inlog, maar niemand anders kan nu meer rudycarell claimen in ieder geval!quote:Congratulations, you have successfully signed up as a Veteran. The first time you log in to Battlefield 2142 you will see a confirmation of your Veteran status. See you on the battlefield!
lees er wel veel goede reviews van, heb zelf ook nog gedacht om deze te kopenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou hij is van goed materiaal gemaakt. Is de meeste verkocht kast, de Sonata II...
Heb je een leuk prijsje of is het bedrag te laag?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Die kasten gaan bij ons als broodjes...
Hij is iig goedkoper als je via mij doet. Maar ja..dan praten we over een paar euro.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je een leuk prijsje of is het bedrag te laag?
Okey bedankt. Je idee mbt de 23ste Sept. horen we nog van hoop ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:28 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Hij is iig goedkoper als je via mij doet. Maar ja..dan praten we over een paar euro.
Via mij wordt pas interessant als je complete systemen gaat doen...of echt dure shit zoals 40' inch tft schermen![]()
en die big ass 40" tft's?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:33 schreef Suikermais het volgende:
Als ik wat regel voor de 23ste sept. dan praat ik over 1 artikel met korting. Dus ik ga niet slepen met 15 verschillende mobo's...12 vga en zeg 8 cpu's...
echte BoF-ers betalen elkaar in naturaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Duur...dat kan een Boffer niet betalen.
ommeunige brekkequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef Incolumis het volgende:
ROFLMAROKKO
ROFLCOPTERquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:52 schreef Incolumis het volgende:
tuulks mien jonge
jammer voor je maar ik was een paar uur voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb escape_nl geclaimed![]()
leuke avatar rudy![]()
En niemand had nog ursel_schie geclaimed.???quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef RudyCarell het volgende:
Claim alvast je BF2142 naam Ook al ga ik het niet spelen...
Ik heb de Magnum Stealth, die zijn dan alleen hoger...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze schoenen laatst voor Lowlands gekocht en zijn gelijk goed voor het Airsoften
[afbeelding]
Magnum Midnite Plus
Zodat als het echt niet leuk is, mijn username niet wordt misbruikt. Is het wel leuk, dan krijg je een veteran logo bij je bf2142 logo, zodat iedreen ziet dat je BF2 veteraan bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef staticdata het volgende:
waarom zou je iets gaan claimen wat je niet gaat spelen
Goedemorgen, nog 2 dagen werken...
Ik weet dat het gewoon een management truc is... Maar toch... Ik heb filmpies gezien en echt een slecht spel lijkt het me niet... Maar ja, het blijft EAquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
Die jongens krijgen je toch zo ver om dat toch maar ff te doen.
Ik ben bf2 veteraan. gelijk soort van verwachtingsmanagemant wat je zelf dan kweekt. denken er veel dat je goed ben, en dan val je door de mand
.
de bof site is errug traag btw
Ja hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Het commentaar van de NOS is echt lachwekkend
Twee weken terug: Ajax laat Kopenhagen komen/het spel maken.
Nu: Ajax is heer en meester in de ArenAFlikker toch op man, Ajax was wel beter maar het verschil was bij lange na niet zo groot als twee weken terug.
Verder nog iemand die iets over de wedstrijd van gisteren wil zeggen ?
Niet denken maar doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:20 schreef Incolumis het volgende:
denk dat ik de huisarts maar effe bel
hier wil ik nog ff drank aan toevoegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef staticdata het volgende:
zie je wel, voetbal
net zoals het geloof, het maakt alleen maar dingen kapot.
ja, ik hou al op
vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hier wil ik nog ff drank aan toevoegen.
morge trouwens flikkers![]()
mmm dan maar Lt.IJsmutsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
jammer voor je maar ik was een paar uur voor
oja, jij ging de hele dag spammen hierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
en we weten allemaal: van drank ga je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |