doe datquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:57 schreef Veerie het volgende:
nu benk jaloers....!! haha
![]()
@ sickert: k kom gewoon vaker bij je langs
![]()
dan staat Coopertje binnekort bekend als Flambeerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:08 schreef NeHoX het volgende:
Lekker broodje kat...
Ik ontvoer haar en vraag losgeld (kan ik 3d kaart van JP overkopen)
cool! maar dit gaat je niet meer lukkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef staticdata het volgende:
helemaal naar canada voor het bier
NOg een weekje en dan voor mij
[afbeelding]
wat is dat voor een photoshop actiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
cool! maar dit gaat je niet meer lukken![]()
[afbeelding]
is echt johquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat is dat voor een photoshop actie![]()
voor dat er 2 boeings in crashde stonden dier er ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef staticdata het volgende:
dacht dat er nog hekken op stonden namelijk
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef staticdata het volgende:
nah op die foto lijkt het net alsof je zo naar beneden dondert...sorry![]()
Dankzij Postman kon niemand mij feleciteren met deze mijlpaal..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:35 schreef ursel het volgende:
Ik heb alle badges.....![]()
Nu de zilveren nog...![]()
Maar dat betekend voor velen gewoon extreem veel uren maken..![]()
Ik zoek nog 1gb geheugen PC3200 en een nieuwe interne HD...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
Wehehe gelukkig niet. Mijn tent was kurkdroog en stond niet in een kuil!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Core duo + mobo idd, dat is waar ik op zoek naar ga.. Alleen ik ben er dan zelf niet..![]()
Frank was dit de reden dat je vervroegd thuis was??
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
Voor de lui die mischien interesse hebben :
Is 't mischien wat als ik kan kijken of ik wat kan regelen kwa hardware met korting voor de boffers op 23 september ?
Zit zelf te denken aan een externe hdd of zo...
iemand mischien wat anders ?
moet iig wel redelijk blijven wat de prijs betreft..dus geen 20' inch breedbeeld tft's of Duo Core laptops !!
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
Moguh!
Hee Frankie; je leeft nog?!
dat is vet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef Mr_Baus het volgende:
homoos!
check hoe je Arty moet gooien in PoE 2
http://www.pointofexisten(...)ty_Demonstration.zip
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is vet.
is dit dan nou een gratis mod of wat?
ja, is gratisquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef dekkered het volgende:
is dit dan nou een gratis mod of wat?
hoe vetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef Mr_Baus het volgende:
homoos!
check hoe je Arty moet gooien in PoE 2
http://www.pointofexisten(...)ty_Demonstration.zip
VETquote:
weer last van je druiper?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
VET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teminste nog iets wat me blij maakt nu ik ziek op men nest lig
ga jij es ff aan je kompjoeter sleutelen!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wat ben je toch weer heerlijk tactisch![]()
ja, wordt nu BF3quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef egg-bird het volgende:
is er trouwens nog wat nieuws bekend gemaakt over de 1.4 patch?
dat laat ik doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga jij es ff aan je kompjoeter sleutelen!!
nog 2 sli kaartjes kopen![]()
so he!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:38 schreef egg-bird het volgende:
[..]
dat laat ik doenen heb net een mail gekregen van die comp goeroe dat t moederbord wel defecte stukken had zeg maar dus krijg gewoon een nieuwe
Ik heb nog een paar nummers voor je. Zal ik ze per mail sturen of is t makkelijker via msn?quote:
vind ik nog wel mee vallen eigenlijk lijkt me een redelijke prijs toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
@ weet ik veel wie.
heb mn 6600GT incl zalman koelers hier op Fok gezet voor 70 euro p/s. is dat te veel?? heb iegenlijk geen idee wat je er voor kan vragen. mn topic loopt voor geen meter, als het door de prijs komt stel ik die wat bij naar beneden.
Top! tip van je vriendin? van welke artiest? msn is wel gezellig he? voeg me maar bij als je wiltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar nummers voor je. Zal ik ze per mail sturen of is t makkelijker via msn?![]()
tja, weet het niet, nieuw zijn zo ook nog maar iets van 100 euro ofzo. maarja, anders houd ik ze lekker en bouw ik een download pc met SLIquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
vind ik nog wel mee vallen eigenlijk lijkt me een redelijke prijs toch.
Idd. Ik hoop dat 't ongeveer de nummers zijn die je zoekt. Ze klinken iig goed en draaien lekker weg ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Top! tip van je vriendin? van welke artiest? msn is wel gezellig he? voeg me maar bij als je wilt
p[underscore]ruche[at]hotmail
![]()
vergeet niet dat je wel een Zalman koeler er op hebt zitten. dat moet denk ik in die combinatie wel zon prijs kunnen opleveren... nee nog niet... ivm stage plaatsen in ziekenhuis of iets dergelijks wordt t hier in t oosten erg lastig. dan zou ik haast al moeten verhuizen naar midden of west NL en daar heb ik niet echt behoefte aan... dus moet nog ff goed orienteren op stage plaatsen hier in de buurtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, weet het niet, nieuw zijn zo ook nog maar iets van 100 euro ofzo. maarja, anders houd ik ze lekker en bouw ik een download pc met SLI![]()
weet je trouwens al wat je met school gaat doen?
ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop dat 't ongeveer de nummers zijn die je zoekt. Ze klinken iig goed en draaien lekker weg ...![]()
wel msn op mn werk, maar restricted tot company addresses only, kan ik dus niet mee naar buiten. vanavond ben ik wel online.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
iK heb je al toegevoegd. Ik neem dat je geen msn op je werk hebt?![]()
![]()
Zoek op FTD op wereldsteden, staat NYC ook bij!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef staticdata het volgende:
Heb je nog tips voor new york ijsmuts?
HAHAHAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb op mijn HD nog een aflevering van discovery of zoiets, NYC Travel Guide. Ik kan er een torrent van maken als je wilt ...![]()
zorg dat je 21 bent, ik was 20 en dan is het lastig bier drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:39 schreef staticdata het volgende:
Heb je nog tips voor new york ijsmuts?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:51 schreef egg-bird het volgende:
[..]
HAHAHAzn typwerk onder de neus weg halen
...
haha is dat zo? kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
hee, heb jij zelf niet een tpic geopend op bandoffokkers hierover, daar staat het wel![]()
je hebt een enge avatarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Incolumis het volgende:
homo ga je nou nog mee of niet?
Thanksquote:
Mij maakt het geen drol uit... als dat ding zegt dat dat de snelste route is dan rij ik zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ferdi zei nog zo: "Niet over de A12", en wat doet Lies![]()
ik hoop t zo. ben er nog niet achter of t feest nou door gaat of niet... hoop t niet hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:27 schreef Incolumis het volgende:
homo ga je nou nog mee of niet?
Ik reed wel 120! Alleen jij hebt een veeeeeeel snellere motor in die pooierbakquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Mij maakt het geen drol uit... als dat ding zegt dat dat de snelste route is dan rij ik zo
Jij rijdt trouwens geen 120 maar 112 hoor!!! Ik heb precies 120 gereden op de teller maar binnen 3 minuten op de snelweg was je al niet meer te zien ...![]()
Je moeder, je vader, je oma, je opa, je broers, je zussen, je vrienden...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef Incolumis het volgende:
wie rijdt er nou 120 op de snelweg?![]()
Dan zijn er SQL problemen bij de Provider. Zal zo wel weer over zijn....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:50 schreef staticdata het volgende:
Frank: de bofsite komt met het volgende
SQL error: Too many connections
SQL error code:
Date: Wednesday 23rd 2006f August 2006 12:49:51 PM
ik, alleen dan mag je daar officieel 100.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef Incolumis het volgende:
wie rijdt er nou 120 op de snelweg?![]()
mijn moeder rijdt redelijk snel, 130-140quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je moeder, je vader, je oma, je opa, je broers, je zussen, je vrienden...
[..]
Dan zijn er SQL problemen bij de Provider. Zal zo wel weer over zijn....
Jawel, Silver_Shark is je vriendje!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mijn moeder rijdt redelijk snel, 130-140
mijn vader heeft geen rijbewijs
oma&opa hebben geen rijbewijs
broer rijdt harder
zusje rijdt harder
vrienden heb ik niet
![]()
haha nou ik vind t niet zon ramp persoonlijk. ben toch niet zon ontzettende voetbal fanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef Incolumis het volgende:
zo'n buurtfeest is toch niks aan, er zitten toch alleen maar chagrijnige enschedeers omdat fc twente verloren heeft
en die lelijke aap? hoe hard gaat die?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mijn moeder rijdt redelijk snel, 130-140
mijn vader heeft geen rijbewijs
oma&opa hebben geen rijbewijs
broer rijdt harder
zusje rijdt harder
vrienden heb ik niet
![]()
gaaf hoor!!, ben wel jaloersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Thanks, ik heb een NY citypass gekocht dus heb dan voorrang bij die boot voor het vrijheidsbeeld
![]()
voor de rest wordt het leuk foto's maken
ik rij altijd twee-degtigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:18 schreef egg-bird het volgende:
ik rij altijd standaard 10 kilometer te hard... echt vaag gewoon haha... en snelweg over t algemeen altijd 130-140
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel, Silver_Shark is je vriendje!
2 knaak 80quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en die lelijke aap? hoe hard gaat die?
TITEL Please... Fokking FTD's nummers...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef Incolumis het volgende:
FTD #172609 echt?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:29 schreef Incolumis het volgende:
FTD #172609 echt?
vertrouw het niet hoor Inco.quote:het is nog niet 100% zeker dat dit de final patch is.
maak een backup van je install folder too be sure.
weet ook dat er nog geen online server is gepatcht naar 1.4 versie. ( 1 RANKED SERVER DRAAID AL MET DEZE PATCH )
single play werkt wel
veel plezier.
quote:http://www.binsearch.net/index.php?q=bf2%2E1%2E4+full+patch&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=7&adv_sort=date &minsize=&maxsize=&font=&postdate=date
deze patch is rond de 531 mb groot en is de laatste patch van EA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |