abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:57:43 #226
156596 DJQuickFix
rockt het huis
pi_41091092
Wel als je niet de moeite doet om het niet even ergens in te verbergen.
Dat is ook meer de inhoud van het nederlands gedoogbeleid; het mag wel, als je er maar stiekem over doet

"ja nee meneer, ik heb gister een lichte hersenschudding opgelopen, dus ik kan niet zo goed over licht"
Als ik toch niets beter te doen heb, waarom zeikt iedereen dan zo?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:58:01 #227
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41091110
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik denk als jij het festivalterrein oploopt en ze vinden een gram speed en 2 pilletjes in je zak dat je wel degelijk een probleem hebt.

Ik weet het eigenlijk niet, maar ik dacht dat alleen hasj & wiet gedoogd werden.
een probleem niet. ze pakken het af (omdat dat moet) en je loopt weer verder
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:58:47 #228
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41091131
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:57 schreef DJQuickFix het volgende:
Wel als je niet de moeite doet om het niet even ergens in te verbergen.
Dat is ook meer de inhoud van het nederlands gedoogbeleid; het mag wel, als je er maar stiekem over doet

"ja nee meneer, ik heb gister een lichte hersenschudding opgelopen, dus ik kan niet zo goed over licht"
precies. zo lang ze het niet weten, mag het
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:03:04 #229
156596 DJQuickFix
rockt het huis
pi_41091261
Als ze iemand willen pakken, lopen ze 'snachts de bravo- of 24uurstent wel in.. de koppen die ik daar zag stuiteren! Mezelf waarschijnlijk wel inbegrepen hoor..nee hoor, wel hoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 augustus 2006 @ 13:05:28 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41091349
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 01:22 schreef Ascaroth het volgende:
Wil iemand die aankondiger in de Grolsch trouwens nog even een blauw oog verkopen? Jezus, wat een blèrwijf.
dat was die kut van de Riplets toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:06:03 #231
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41091373
ik zag er bij Rush ook uit alsof ik dik aan de speed zat, maar ik had niks op
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:06:53 #232
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_41091396
Het opzich gebruik vind ik niet erg, maar je kan het idd wel een beetje proberen te verbergen. Wat moeten al die 15 jarige kindjes wel niet denken?
pi_41091455
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef Spec87 het volgende:
Het opzich gebruik vind ik niet erg, maar je kan het idd wel een beetje proberen te verbergen. Wat moeten al die 15 jarige kindjes wel niet denken?
Die liggen dan allang te bed.
pi_41091469
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik denk als jij het festivalterrein oploopt en ze vinden een gram speed en 2 pilletjes in je zak dat je wel degelijk een probleem hebt.

Ik weet het eigenlijk niet, maar ik dacht dat alleen hasj & wiet gedoogd werden.
Op vrijdag liep ik het festivalterrein op en werd ik uit de rij gepikt.

Er werd redelijk gefoullierd, mijn hoed moest af, daarin werd gekeken of er geen pillen zaten. Mij werd gevraagd of ik drugs bij me had, ik liet een redelijk zak wiet zien die ik mocht houden, en toen mocht ik weer verder. (PIllen hadden gewoon in mijn sokken kunnen zitten, of poeders in mij portemenee, maar aangezien ik die spullen niet gebruik hoefde dat dus niet)
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:09:05 #235
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_41091480
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was die kut van de Riplets toch?
Yup, Janneke van the Riplets inderdaad.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:09:28 #236
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41091493
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef Spec87 het volgende:
die mogen niet zonder begeleiding het terrein op

nee maar goed, je hebt wel gelijk
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:15:46 #237
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_41091685
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef Roellio het volgende:

[..]

Die liggen dan allang te bed.
Dat valt wel mee, onze buurtjes waren ook 15 (en uiteraard had de helft gewoon rode bandjes, maarja) en die haalde toch flink door
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:17:43 #238
156596 DJQuickFix
rockt het huis
pi_41091746
Nou die zijn daar ook wel in aanraking gekomen met.. Toen ik bij danko jones stond kwamen er 2 meisjes van 14, 15 voor me staan, de hele tijd te knuffelen en ogen als schotels.. Toen moest ik ook wel even met mijn hoofdje schudden

Maargoed, daar kwamen ze neem ik aan de volgende dag wel achter dat dat niet goed voor je is..
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:17:47 #239
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41091752
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:45 schreef Parafernalia het volgende:
ik las trouwens op Nu.nl dat het optreden van o.a. Placebo het meest werd gedownload op 3voor12.
maar het staat er niet eens op
pi_41092004
Al met al was het weer een prima festival en heeft Luie Hond me het meest verrast, ik ben een groot reggae liefhebber en had eigenlijk nooit wat van ze gehoord behalve "Poes in de Playboy" maar het klonk errug lekker en er stond een goed publiek waardoor de sfeer fantastisch was!

Fun Loving Criminals was ook erg relaxt met een biertje in het zonnetje.

Voor de rest heb ik Pennywise, Danko Jones, Urban Dance Squad, The Stooges, Hard Fi, Razorlight, Nomedes et Skaetra (wat een feest was dat!)gehoord en nog wel een aantal dingen. Niks heeft me eigenlijk terleurgesteld behalve Matisyahu, daar ben ik na een kwartier weg gelopen, wat een dooie was dat!

Elke avond was ik te vinden in de Bravo en dat elke avond weer een feest! Hoogtepunt in de Bravo vond ik Tiefschwartz, wat zetten die een lekker set neer, en gingen zelfs 10 minuten langer door al dansend op het podium De zondag werd het trouwens maar gekker en gekker met als laatste Rush, tering wat was dat hard, niet echt mijn ding, maar toch wel leuk als afsluiter, iedereen die er stond ging helemaal los!

Al met al weer een fantastisch Lowlands, maar ik hoop dat die stakkers die zondag 3 stoelen van ons gejat hebben op camping 5 er door heen gezakt zijn en hun nek gebroken hebben

T
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:32:14 #241
156596 DJQuickFix
rockt het huis
pi_41092202
voor diegenen die het totaal niet interesseert, hier een redelijk en bondig verslag van mijn lowlands:
We kwamen donderdagavond aan, en toen waren ze camping 5 al aan het vullen met tenten. Zelfs de campercamping was al half vol! Toen zijn we maar even de gewone camping over geweest, en wat bij de 24-uurstent rondgehangen.
Vrijdag begon het festival (duh!), en toen hebben we eerst Wolfmother gezien, maar die wisten ons niet te beroeren, wat wel jammer was.
Toen zijn we later naar Zero 7 geweest, en dat was FATASTISCH!!!! Echt de verrassing van het jaar.
We hebben daar de hele tijd staan dansen. Daarna door naar Opgezwolle, die waren ook wel leuk, maar heel standaard. Desondanks natuurlijk wel uit mijn dak gegaan. Daarna weet ik niet zo heel veel meer maar uiteindelijk zijn we 's avonds bij Tiga beland.
Die Tiga is maar een vieze klootzak, want hij draaide zo goed dat elke elektro DJ die daarna draaide helemaal in het niet viel. Wel 2 uur lang non-stop gedanst! Daarna weer door naar andere dingen, maar ook daar weet ik niet zoveel meer van. Alcohol en blowerij waren nogal fanatiek, zoals te verwachten valt.
Zaterdag begonnen met een kater, maar omdat we een camper hadden, viel het wel mee met de kou en andere ongerieflijkheden. Koffie en dat soort dingen aanwezig, dat hielp.
Toen zijn we naar Mastadon gegaan, die waren op zich wel vet, maar het geluid was niet zo best, dus hoorde je niet zo goed wat de gitaristen deden. Maar gelukkig hadden ze dat zelf ook door, en zeiden ze dat het door het blowen kwam. Daarna door naar Ministry, die hadden overduidelijk niet geblowd, waarschijnlijk zelfs het tegenovergestelde. Fokking hard! Ik heb samen met Sjaak nog even in de pit gestaan, maar die lui zijn wat dat betreft mietjes.
Ik stond daar helemaal in mijn eentje (natuurlijk metalcore-stijl met mijn voeten op ooghoogte) uit mijn dak te gaan. Ging er niet een bijzonder houten klaas naast me het ook proberen!
Daarna zijn we naar the Streets geweest, die rockten het huis tot het er rond over was. Ze speelden bijna geen enkel nummer origineel, behalve natuurlijk Fit but you Know It. Ze hadden ook dat leuke geintje dat het hele publiek moet zkken, vlak voordat ze er een VETTE beat in gooiden. Iedereen natuurlijk gillen en dansen en over het alegemeen laaiend enthousiast zijn. Dat was sowieso wel leuk, het publiek was bij heel veel dingen echt blij. Daarna Massive Attack gezien, en even lekker weg staan dromen. Na die band was er niet zoveel meer, dus hebben we nog een paar uur over het terrein gestruund, voor ik naar huis ging, heel MOE.
Zondag begonnen met een kater, warvan we dachten dat het onze dood werd, maar dat bleek mee te vallen nadat ik in alle vroegte Tai Chi was gaan doen. De joongens (Sjaak en Willem) gaan wekken, en na een uur of 3 slap ouwehoeren weer het terrein op gegaan, om Pennywise, Iggy Pop, Danko Jones (die was ook heel vet), Arctic Monkeys en meerdere drum and bass dj's (Marky, Planet Pendulum en Black Sun Empire) gezien. De laatste 4 (!) uur dus ook weer staan dansen. Toen door naar de 24-uurstent om daar tot 6 door te dansen.

Verder natuurlijk de nodige mensen ontmoet en mee ge-ouwehoerd, maffe dingen gezien, lekkere dingen gegeten, lekkere dingen gezien (en 0,0 gescoord, ik kon me niet zo motiveren om te versieren), grapjes verzonnen en gemaakt, van de camper op een tent gevallen, een gast keihard tegen zijn oor geschopt, waterschoeisel gemaakt, weerbericht voorspeld, de weg kwijt geraakt, bij de wortel gevonden, me schor geschreeuwd, beltegoed opgemaakt, staan schuilen, bekenden gezien, van de trap gesprongen, ruggen gekraakt, sigaretten gebietst, vies geworden, te veel drank mee naar binnen gesmokkeld, evenals fris en energydrink, gejongleerd, de kerstman gezien, gezweten, wand geklommen, 'dat kan toch niet Anton', over water gedragen, radslagen gemaakt, op koeiekussens gezeten, waterfelsjes gesjouwd en heel veel lol ghad, want DAAR HEB IK TOCH GODVERDOMME 120 EURO VOOR BETAALD?!

En ja dit is een mailtje dat ik eerder typte, maar gemak dient de mens en vooral Jacob

[ Bericht 0% gewijzigd door DJQuickFix op 23-08-2006 13:38:38 ]
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:45:59 #242
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41092593
pi_41092804
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:36 schreef icebliss het volgende:
Pendulum deed af en toe ook een verhaaltje ertussendoor over planeten ofzo. Waar je een kanker van kon verstaan omdat die MC erdoor schreeuwde
Ja, die MC, mateloos irritant, die heeft het wel wat verpest voor Pendulum. Too bad.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:16:20 #244
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_41093614
Somebody say:"YOOOOHOOOO"
Somebody betekent altijd nog iemand
en vervolgend de hele tent schreeuwen!
pi_41093682
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:40 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

jazeker!!! wij zijn ook naar Tiga gegaan toen. Hoe ie naar Washing Up van Thomas Andersson stond toe te werken
jaa dat was geniaal
underground forever baby
pi_41093751
kutmc's, waardeloze setopbouw, eeuwige clichematige songstructuren en die teringrewinds, hebben drum n bass wat mij betreft totaal de dood ingejaagd. wel leuke wiegmuziek,, maar het doet me echt niks meer.
underground forever baby
pi_41094731
Ik heb ook een Lowlands-verslag online gezet.
Don't think twice, it's all right.
pi_41094866
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef JH87 het volgende:
Ik heb ook een Lowlands-verslag online gezet.
quote:
Van te voren was ik daar nog wel wat angstig over; stel dat ze toch wat statisch als sessiemuzikanten die liedjes van de lopende band laten rollen, maar vrijwel meteen na de eerste tonen was ik overtuigd. Wat is zanger Stuart een lunatic, maar hoe was het mogelijk dat een 7-koppige band zo'n gezellige huiskamer van een tent als Grolsch weet te maken.
Dat zeg je erg treffend.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 15:09:41 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41095426
Ik ben net wakker
5 - 28 februari Thailand O+
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:18:46 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41095680