voor diegenen die het totaal niet interesseert, hier een redelijk en bondig verslag van mijn lowlands:
We kwamen donderdagavond aan, en toen waren ze camping 5 al aan het vullen met tenten. Zelfs de campercamping was al half vol! Toen zijn we maar even de gewone camping over geweest, en wat bij de 24-uurstent rondgehangen.
Vrijdag begon het festival (duh!), en toen hebben we eerst Wolfmother gezien, maar die wisten ons niet te beroeren, wat wel jammer was.
Toen zijn we later naar Zero 7 geweest, en dat was FATASTISCH!!!! Echt de verrassing van het jaar.
We hebben daar de hele tijd staan dansen. Daarna door naar Opgezwolle, die waren ook wel leuk, maar heel standaard. Desondanks natuurlijk wel uit mijn dak gegaan. Daarna weet ik niet zo heel veel meer
![]()
maar uiteindelijk zijn we 's avonds bij Tiga beland.
Die Tiga is maar een vieze klootzak, want hij draaide zo goed dat elke elektro DJ die daarna draaide helemaal in het niet viel. Wel 2 uur lang non-stop gedanst! Daarna weer door naar andere dingen, maar ook daar weet ik niet zoveel meer van. Alcohol en blowerij waren nogal fanatiek, zoals te verwachten valt.
Zaterdag begonnen met een kater, maar omdat we een camper hadden, viel het wel mee met de kou en andere ongerieflijkheden. Koffie en dat soort dingen aanwezig, dat hielp.
Toen zijn we naar Mastadon gegaan, die waren op zich wel vet, maar het geluid was niet zo best, dus hoorde je niet zo goed wat de gitaristen deden. Maar gelukkig hadden ze dat zelf ook door, en zeiden ze dat het door het blowen kwam. Daarna door naar Ministry, die hadden overduidelijk niet geblowd, waarschijnlijk zelfs het tegenovergestelde. Fokking hard! Ik heb samen met Sjaak nog even in de pit gestaan, maar die lui zijn wat dat betreft mietjes.
Ik stond daar helemaal in mijn eentje (natuurlijk metalcore-stijl met mijn voeten op ooghoogte) uit mijn dak te gaan. Ging er niet een bijzonder houten klaas naast me het ook proberen!
Daarna zijn we naar the Streets geweest, die rockten het huis tot het er rond over was. Ze speelden bijna geen enkel nummer origineel, behalve natuurlijk Fit but you Know It. Ze hadden ook dat leuke geintje dat het hele publiek moet zkken, vlak voordat ze er een VETTE beat in gooiden. Iedereen natuurlijk gillen en dansen en over het alegemeen laaiend enthousiast zijn. Dat was sowieso wel leuk, het publiek was bij heel veel dingen echt blij. Daarna Massive Attack gezien, en even lekker weg staan dromen. Na die band was er niet zoveel meer, dus hebben we nog een paar uur over het terrein gestruund, voor ik naar huis ging, heel MOE.
Zondag begonnen met een kater, warvan we dachten dat het onze dood werd, maar dat bleek mee te vallen nadat ik in alle vroegte Tai Chi was gaan doen. De joongens (Sjaak en Willem) gaan wekken, en na een uur of 3 slap ouwehoeren weer het terrein op gegaan, om Pennywise, Iggy Pop, Danko Jones (die was ook heel vet), Arctic Monkeys en meerdere drum and bass dj's (Marky, Planet Pendulum en Black Sun Empire) gezien. De laatste 4 (!) uur dus ook weer staan dansen. Toen door naar de 24-uurstent om daar tot 6 door te dansen.
Verder natuurlijk de nodige mensen ontmoet en mee ge-ouwehoerd, maffe dingen gezien, lekkere dingen gegeten, lekkere dingen gezien (en 0,0 gescoord, ik kon me niet zo motiveren om te versieren), grapjes verzonnen en gemaakt, van de camper op een tent gevallen, een gast keihard tegen zijn oor geschopt, waterschoeisel gemaakt, weerbericht voorspeld, de weg kwijt geraakt, bij de wortel gevonden, me schor geschreeuwd, beltegoed opgemaakt, staan schuilen, bekenden gezien, van de trap gesprongen, ruggen gekraakt, sigaretten gebietst, vies geworden, te veel drank mee naar binnen gesmokkeld, evenals fris en energydrink, gejongleerd, de kerstman gezien, gezweten, wand geklommen, 'dat kan toch niet Anton', over water gedragen, radslagen gemaakt, op koeiekussens gezeten, waterfelsjes gesjouwd en heel veel lol ghad, want DAAR HEB IK TOCH GODVERDOMME 120 EURO VOOR BETAALD?!
En ja dit is een mailtje dat ik eerder typte, maar gemak dient de mens en vooral Jacob
[ Bericht 0% gewijzigd door DJQuickFix op 23-08-2006 13:38:38 ]