Jaap moet nog even geduld hebben...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef Doopy-X- het volgende:
waar blijft de nieuwe spits!
Jaap wil weten waar ie aan toe is....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Jaap z'n vriendje Cruz komtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Het glas zal bij jou wel altijd halfvol zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Plengel het volgende:
Ach, ik gun ze nog wat tijd dit seizoen. Dat Kuyt en Kalou zouden verdwijnen was al lang duidelijk.
Ze hebben twee goede uitgehuurde talenten (Derijck en DeCeulaer) teruggehaald en in Lucius en Huysegems twee degelijke spelers die erg goed bij Feyenoord passen ingekocht.
Bovendien hebben ze toch nog het een en ander aan jong talent lopen dat binnen nu en 5 jaar wel eens hele grote spelers (DeGuzman, Vlaar, Vincken, Greene, Hofs, Tiendalli) kunnen zijn (waarom zouden ze zich niet eerder kunnen ontpoppen).
Ook op keepers gebied is het geen slechte zet geweest om Timmer terug te halen. Lodewijks wordt steeds blessuregevoeliger en stopt na dit seizoen. Ekramy is nog jong en staat nog tot 2009 onder contract. 3 Keepers in de selectie is gewoon noodzaak en ik denk dat de jonge Egyptenaar nog veel kan leren van zowel Lodewijks als Timmer. Ekramy z'n tijd komt nog wel, die moet gaandeweg het seizoen meer wedstrijdjes mee gaan pikken.
Het is alleen zaak dat Feyenoord goed met deze spelers gaat omspringen en niet weer eens voor een appel en een ei de deur uit doet. Gelukkig is dat met Kuyt niet gebeurt.
Ik snap alleen nog niet waarom Feyenoord Lazovic heeft verkocht en waarom Theo Janssen nog steeds niet het rood/wit draagt.
Ik zie het in de komende 2 a 3 seizoenen nog wel goed komen met Feyenoord. Goed werk heeft tijd nodig zullen we maar zeggen.
Al zouden ze een tegen gehad hebben dan nog hadden ze verloren wegens het ontbreken van een goede spits.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, die 3 goals tegen kwam idd door het ontbreken van een goede spits
Als dit waar is kom ik ook nog een keertje langs bij jullie ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef cultheld het volgende:
16 miljoen en een oefenduel in De Kuip (met bijbehorende recettes) voor Kuijt: Toch geen slechte deal voor Feyenoord.
quote:Trainer Erwin Koeman noemt de komst van een must. 'Maar het zou mooi zijn als we onze ploeg op meer dan één positie kunnen versterken, dan denk ik dat we er zeker niet op achteruit gaan. Maar we zijn nog steeds geen AZ dat vervangers kan kopen voor spelers die nog steeds onder contract staan.'
Idd, laffe sul.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef twi het volgende:
Die coach van jullie blijft zichzelf maar geweldig indekken zeg, met telkens dezelfde woorden:
[..]
Vincken zal het nooit reddenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Plengel het volgende:
Bovendien hebben ze toch nog het een en ander aan jong talent lopen dat binnen nu en 5 jaar wel eens hele grote spelers (DeGuzman, Vlaar, Vincken, Greene, Hofs, Tiendalli) kunnen zijn (waarom zouden ze zich niet eerder kunnen ontpoppen).
Leonardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef twi het volgende:
Jullie hebben nu echter wel een beetje hetzelfde probleem als Ajax had vorig seizoen. Een veel te jonge en onervaren verdediging zonder een leider. En dat kost nu eenmaal punten, hoeveel talent ze ook hebben.
wie ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef twi het volgende:
Kan ik te weinig over oordelen of die het zooitje bij kan sturen. Lindenbergh heeft dat bij ons ook niet geweldig kunnen doen
Iedereen wist al dat dat een miskoop was voordat ie kwam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef twi het volgende:
Kan ik te weinig over oordelen of die het zooitje bij kan sturen. Lindenbergh heeft dat bij ons ook niet geweldig kunnen doen
Volgens mij is dat een oude quote, maar daarnaast vind ik dat ook geen probleem. De trainer gaat niet over het beleid van spelers aankopen, hij heeft wel een sturende rol in welke positie met welk type speler. Zaken over hoeveel er uit gegeven moet worden moet ook niet via de pers gespeeld worden maar lekker intern blijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef twi het volgende:
Die coach van jullie blijft zichzelf maar geweldig indekken zeg, met telkens dezelfde woorden:
[..]
Je krijgt er 5000 bij een Ajax seizoenskaart....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:38 schreef Erasmusch het volgende:
ik hbe gvd geen amtsel pingels gehad![]()
daaromquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je krijgt er 5000 bij een Ajax seizoenskaart....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |