Alles rond de Arena is ook ontopicquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef piertje2 het volgende:
En nou weer ontopic!!!!
Doet Gronkjear mee?
hahaha voorruitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
on-topic? Moet ik dan de hele week hier de grote teen van elke speler bespreken of mogen we ook nog over andere dingen ouwehoeren hier![]()
Ik thuisshirt ajax over een grijze trui met capusjonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef -Wolf- het volgende:
Voor de Fok!kers in Monico dalijk: aangezien ik niemand van jullie herken: thuisshirt met Stam 3, zwarte pet, zwarte polsband met een rode Sovjetster erop.Ik ben er rond 16:00 denk ik.
vetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:53 schreef koningdavid het volgende:
Voor wie gister niet het sportjournaal gezien heeft:
Een lekker vrolijk filmpje over Ajax en Babel![]()
wat heb jij toch met dat ruslandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef -Wolf- het volgende:
Voor de Fok!kers in Monico dalijk: aangezien ik niemand van jullie herken: thuisshirt met Stam 3, zwarte pet, zwarte polsband met een rode Sovjetster erop.Ik ben er rond 16:00 denk ik.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het straks vrije verkoop aan de kassa's?
voor iets van 40 euro?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben straks op de toekomst dus misschien dat ik ook even ga kijken.
verkoop aan de kassa begint wel pas om half7 dacht ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben straks op de toekomst dus misschien dat ik ook even ga kijken.
Mooi inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Mooi filmpje, er wordt veel gelachen en de ploeg straalt veel vertrouwen uit. Wat heb ik dat lang niet meer gezien zeg.
Moet er nog wel plek voor zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee joh, voor de helft zit je al ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |