Natuurtalentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Ik ben keisnel met het centraliseren van topics.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef Stroekie het volgende:
@NanKing
ik heb schijnbaar onder een dikke steen gewoond want die tekening in het vorige topic maakte nog niks duidelijker![]()
nou wellicht moet ik nog even vertellen dat ik in die tijd alleen maar Ned 1 2 en 3 kon zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef NanKing het volgende:
[..],
Maakt niet uit hoor.
Het is wel uit jouw tijd whehehe.
Was er in die tijd iets anders als ned 1 en 2 dan? (later ned 3).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou wellicht moet ik nog even vertellen dat ik in die tijd alleen maar Ned 1 2 en 3 kon zien
We woonden ver achteraf aan het einde van de verharde weg, dus hadden geen kabel in die tijd. TV kijken moest toen nog gewoon met zo'n hark op het dak/schoorsteen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat vinden we van mijn persoonlijke, doch zeer [Lesbeau]toepasselijke TT?
Dubbelzinnig hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat vinden we van mijn persoonlijke, doch zeer [Lesbeau]toepasselijke TT?
Neu, deze is gebaseerd op vandaag opgedane ervaringenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
stond deze ook op het lijstje van TT die je vorige week verzameld hebt?
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat was de vorige over poesjes niet dan![]()
Stiekem wil je dit topic gewoon in je myAT.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Ik ben keisnel met het centraliseren van topics.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:45 schreef NanKing het volgende:
Maar het ging vooral over het poesje van mijn moeder.
Mijn ouders hebben sinds vorig jaar kabel, en kennisen van mij hebben nog steeds geen kabel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou wellicht moet ik nog even vertellen dat ik in die tijd alleen maar Ned 1 2 en 3 kon zien
We woonden ver achteraf aan het einde van de verharde weg, dus hadden geen kabel in die tijd. TV kijken moest toen nog gewoon met zo'n hark op het dak/schoorsteen
ja ik maakte ook altijd de grap dat bij ons thuis dus de harde weg en de beschaving ophieldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben sinds vorig jaar kabel, en kennisen van mij hebben nog steeds geen kabel.
Die heb ik sowieso altijd aan, onder m'n klerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik maakte ook altijd de grap dat bij ons thuis dus de harde weg en de beschaving ophield
als ik dan weer naar huis ging dan mocht ik thuis m'n berenvel weer aan![]()
En mag jij dan ook nog met een bot het hoofd van een tegenstander inslaan zoals dat bij de batavieren gebruikelijk was ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso altijd aan, onder m'n kleren![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef Stroekie het volgende:
nu ik vanochtend ruim 5 minuten klem tussen de deuren heb gezeten![]()
Kun je voor mij zo'n vel fixen voor in de winter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso altijd aan, onder m'n kleren![]()
Gemengde groenten in een Indiase curry. Voor het mooi alleen iets teveel rode peper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:00 schreef wonderer het volgende:
Wat stond er op het menu?
Het is 'n natuurlijk vel, dus dat gaat moeilijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je voor mij zo'n vel fixen voor in de winter?
Hij gaat niet met een speer op beren af?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het is 'n natuurlijk vel, dus dat gaat moeilijk...
Sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:49 schreef Stroekie het volgende:
"probeert een grap van de echo put uit"
Wie is de burgemeester van wezel ?![]()
...ezel
nee inderdaal topic helemaal leeg en vol met galm en echo
inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
Ehm >?
Stroekie?
Jij was toch diegene die drank liet overkomen ?
Ah, da's waar ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad
maar levering wordt pas in oktober 2006 in Nederland verwacht
Is er een minimale afname?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad
maar levering wordt pas in oktober 2006 in Nederland verwacht
Heeft al besteld enzo, en enen je bent te laatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is er een minimale afname?
Ik heb op zich wel interesse.
Ik was er op de laatste avond net op tijd bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef NanKing het volgende:
Oh.
Ik vergat het iedere keer te vragen.
Ik was er op de laatste avond net op tijd bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:33 schreef NanKing het volgende:
Oh.
Ik vergat het iedere keer te vragen.
Stroekie had toch in zijn msn naam staan over wijn enzootquote:
Nee, het ging over lichaamsappen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Stroekie had toch in zijn msn naam staan over wijn enzoot.
Daar gaat het over.
Wil je niet liever wat meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alles gemist, ik ben moe, verslagen en moe. Hm. Rosé'tje zou er wel ingaan.
Nou, ok, twee glazen dan.quote:
En waar staat je tent?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kom maar halen, staat in me tent
Ik snapte het heus wel,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er op Fok! zoveel oversexte pubers zaten
Je mag mijn eten wel klaarmakenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snapte het heus wel,. Maar ik wist alleen niet wat ik er mee moest
![]()
.
We bestellen wel pizza.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je mag mijn eten wel klaarmaken
Dat eet ik al 4 dagenquote:
Dan halen we friet, Of Chinees. Of we eten brood.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat eet ik al 4 dagen
http://85.92.129.132/~Sebagger/Fok/DSC09583.JPG
Een kleine sfeerimpressie van gisternacht
Friet neh, Chineesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan halen we friet, Of Chinees. Of we eten brood.
Hij deed het bij mij ook niet, alleen wilde ik je niet kwetsen door het te zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:01 schreef Sebasser het volgende:
Of deed ie het wel bij jou?
Dan ligt het aan opera ..
Ik trakteerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Friet neh, Chineesalleen zo duur
Ik ben Hetero, ik ben niet kwetsbaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij deed het bij mij ook niet, alleen wilde ik je niet kwetsen door het te zeggen.
Tuurlijk johquote:
Tuurlijk johquote:ik ben niet kwetsbaar![]()
Ah, nietsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef maedel het volgende:
* maedel stommelt binnen.
zo, daar ben ik weer![]()
weekje 30 graden gehad, ik heb begrepen dat het hier nogal pokkeweer is geweest, dus ik ben blij dat ik hier niet was![]()
Ik heb op vakantie "fluwelen begeerte" gelezen... Wow, wat een verhaal zeg.
Oh sorry, waar hadden jullie het over?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
[..]
Tuurlijk joh.
Welkom terug, en gelukkig heb je mooi weer enzo gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef maedel het volgende:
weekje 30 graden gehad, ik heb begrepen dat het hier nogal pokkeweer is geweest, dus ik ben blij dat ik hier niet was![]()
Hier is het anders ook warm weer geweest hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welkom terug, en gelukkig heb je mooi weer enzo gehad.
Yayquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:04 schreef maedel het volgende:
Die andere? Heb je nog een aanrader?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Yay.
Vertel hoe was je vakantie.
Fluwelen begeerte.
Lees die andere boeken ook even dan.
Pitty naar Collegequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Die andere? Heb je nog een aanrader?
Ik heb ook Pitty naar College en Artemis op Jacht gelezen![]()
Megapulp, maar wel lekker op vakantie.
is al rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, da's waar ook.
Je zei dat je een paar extra zou bestellen toch ?
Dus ik wou graag een paar flessen rosé kopen
stuur maar een email naar adres uit profielquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is er een minimale afname?
Ik heb op zich wel interesse.
d'r blijven vast nog wel een paar flesjes over, dus als je interesse hebt Erik dan hoor ik het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb alles gemist, ik ben moe, verslagen en moe. Hm. Rosé'tje zou er wel ingaan.
Mail onderweg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur maar een email naar adres uit profiel
kunnen we kijken of er een mouw aan te passen is
Gaat dat ook over Nan King? Ik bedoel, zijn het vervolgdelen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pitty naar College.
Ik zou de boeken trouwens in volgorde lezen.
Je hebt fluwelen begeerte nu gelezen, daarna komen; Affinity, vingervlug en dit jaar uitgekomen Nachtwacht.
Neen het zijn alle boeken van dezelfde schrijfster.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Gaat dat ook over Nan King? Ik bedoel, zijn het vervolgdelen?
Maar het is wel LesboLit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen het zijn alle boeken van dezelfde schrijfster.
Affinity en Vingervlug spelen ook beide af in de Victoriaanse tijd.
Nachtwacht speelt zich af tijdens de 2de wereld oorlog.
Vast, want iedereen mag hier komen en moeilijk wordt er hier niet gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zijn vreauwelijke mannen in dit topique op zijn plaats?
Maar NanKing is nu mod en straalt gezag uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef Zwaffel het volgende:
trust me erik,je wil naief and nasty niet in een topic
zn post historyu is om te huilenik heb honger
ja,ik ben onverzadigdbaar
nankingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar NanKing is nu mod en straalt gezag uit. Die doet ons wel verdedigen als het bars wordt
.
Oh, joepiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sarah Waters schrijft alleen lesbo lit.
Zie OPquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:44 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zijn vreauwelijke mannen in dit topique op zijn plaats?
ik heb momenteel geen pc thuis, dus ook geen msn en dus alleen webmail op kantoorquote:
Ik zie wel een mailtje terug ooitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb momenteel geen pc thuis, dus ook geen msn en dus alleen webmail op kantoor
dus reaktie zal iets langer duren
jawel hoor, maar de levering van de flessen zal pas begin oktober zijn, dus nog even geduld hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zie wel een mailtje terug ooit.
Die pepers en asperges mag je houden, maar verder erg lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:54 schreef Sebasser het volgende:
Dynamite; tomaat, kaas, champignons, ham, artisjokken, tonijn, paprika, uien, asperges en spaanse pepers
Nou ja, hun mogen heel die pizza wle houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die pepers en asperges mag je houden, maar verder erg lekker
Pizza's (vooral italiaanse) zijn in nederland wel goedkoper dan hier.
Zo besteldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, joepie![]()
* maedel opent nieuw browservenster en typt bol.com in
Wat ik besteld heb?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:30 schreef wonderer het volgende:
Titel?
Is er iets beters als dit dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:39 schreef roze-meisje het volgende:
jezus, jullie hebben echt niks beters te doen he![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is er iets beters als dit dan?
Neen dat is er niet.
Whehehe.
Wel fijn dat je je virusje met ons wilt delen!! hihiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
niet terug kussen ik ben verkouden en grieperig![]()
Gadver, pizza hoor je bij de pizza boer vandaan te halen/ laten bezorgen!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:55 schreef Zwaffel het volgende:
ik vind mijn pizza niet zo lekker als normaalhet was dan ook een turks eet huis
Ja hallo,ik woon hier niet. Ik zit bij mn wederhelft in Den Helder,en meneer is zelf op visite. Dus ik een vriendin vragen via msn,zegt ze dat die gast lekkere pizza heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Gadver, pizza hoor je bij de pizza boer vandaan te halen/ laten bezorgen!!!![]()
hebben?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je virusje met ons wilt delen!! hihi![]()
Nee dank je, ik heb over 1½ week vakantie, daar wil ik graag wat aan hebben als je het niet erg vind.quote:
nou zegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb over 1½ week vakantie, daar wil ik graag wat aan hebben als je het niet erg vind.
En wat dat verplegen betreft, ik wil best een sapje komen brengen hoor....
Ook hier evenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik luistert KT Tunstall - Silent Sea![]()
![]()
Hoi enzo.
Qwea says: shania twain - who's bed have your boots been underquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Hoi enzo.
*kusje geeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Hoi enzo.
appelsap gaarnequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Bied ik je een sapje aan is het nog niet goed...
Lieve mensen zijn leuk, dat je het even weet.quote:
Jij welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Pony-Lover het volgende:
Mag ik hier wel keihard "PENIS!!!!" roepen zonder neergeschoten te worden?
alleen piem0lquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zit de te vettige pizza weg te spoelen met waterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh ik drink heel lekker granaatappelsapjes.
Dan moet je ook de daad bij het woord voegen, en de jouwe in [HOMO] postenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb geen cameraquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je ook de daad bij het woord voegen, en de jouwe in [HOMO] posten
scannerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik heb geen camera![]()
echt niet, zelfs niet in mijn telefoon
![]()
![]()
![]()
![]()
en om nou bij de appie m'n lul onder het kopieer-ding door te halen.![]()
![]()
Vraag dan even zo'n kassièretje om je even te helpenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef Pony-Lover het volgende:
en om nou bij de appie m'n lul onder het kopieer-ding door te halen.![]()
![]()
I'm not so tough, I'll call your bluffquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
It isn't very difficult to see why
You are the way you are
Doesn't take a genius to realise
That sometimes life is hard
It's gonna take time
But you'll just have to wait
You're gonna be fine
But in the meantime
Come over here lady
Let me wipe your tears away
Come a little nearer baby
Coz you'll heal over
Heal over
Heal over someday
.
Ookal zo'n mooi nummerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
I'm not so tough, I'll call your bluff
and let you see, the side me
that wants you near and cries real tears
and needs someone to love
I'm not so tough
ik heb wel smaakquote:
Vingervlug heb ik gezien! Leuke film!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:23 schreef NanKing het volgende:
.... daarna komen; Affinity, vingervlug en dit jaar uitgekomen Nachtwacht.
bonjour!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vingervlug heb ik gezien! Leuke film!!!
sorry dat ik zomaar tussendoor kom. Ik ben Blinky! Aangenaam.![]()
Tof!.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Blinky het volgende:
[..]
Vingervlug heb ik gezien! Leuke film!!!
sorry dat ik zomaar tussendoor kom. Ik ben Blinky! Aangenaam.![]()
'k Heb nochtans zat hedendaagse muziek waar geen breezah ooit van gehoord heeft, wat ook helemaal niet in die categorie muziek valt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Zwaffel het volgende:
Die muziek van tegenwoordig is breezah
Tegenwoordige muziek is inderdaad vrij veel waardeloos en een enkel tof nummer is moeilijk te vinden. Ik luister vooral dingen die niemand kentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb wel smaak
greep uit mn collectie :
Shania twain
Ilse de lange
Bon Jovi
Phil collins
Sting
Mr mister
Die muziek van tegenwoordig is breezah
ik doel op ene rihana die een moord pleegt enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb nochtans zat hedendaagse muziek waar geen breezah ooit van gehoord heeft, wat ook helemaal niet in die categorie muziek valt.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik doel op ene rihana die een moord pleegt enzo
Ik ken Julien Clerc en dan houdt het idd wel op!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef Blinky het volgende:
Ik hou van Franse muziek. Maar dat kent bijna niemand![]()
Ik luister op 't moment Wende Snijder, en ook Michel Fugain wil ik wel eens luisteren. Datis het momenteel wel qua franse muziek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef Blinky het volgende:
quote:
Zoals Nicogé of Noir Désir?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:39 schreef Blinky het volgende:
neeeeeeh jullie nietquote:
Bankstraf?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
neeeeeeh jullie niet![]()
![]()
alleen mn eigen vent
die laat me voor de 800ste keer schrikkenkomt ie snakey binnen,en gaat ie keihard roepen
*hartverzakking heeft
Ja dat ken ik welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Blinky het volgende:
Nicogé ken ik niet, Noir Désir wel. Michel Fugain uiteraard en Julien Clerc ook. Wende Snijder moet ik eigenlijk hoognodig eens naar luisteren.
Ik luister veel naar Bruel, Pascal Obispo, Louise Attaque. En Axelle Red. Mooie dame trouwens:
[afbeelding]
Trustequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef soapie het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Morgen gaat om 6 uur de wekker weer..![]()
Allemaal!!!
Wie wat waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
godsamme nan sinds wanneer ben jij bevlekt met het blauw virus?
Wel 'ns aanhalingstekens gebruikt bij opzoeken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Bruel is ook tof. Mijn lerares Frans (tevens klotementor) luistert graag naar Patricia Kaas. Maar alleen door die naam al kan ik er niet serieus iets van opzoeken
.
Het is niet dat ik niks kan vinden, maar ik stoor me aan de naam zelfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wel 'ns aanhalingstekens gebruikt bij opzoeken?
Vrolijk zijn, ze heeft mij beloofd niet te veranderen enzo!quote:
Dan moet je dat dus dan niet doen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat je kunt sterven aan muziek uitproberenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niks kan vinden, maar ik stoor me aan de naam zelf!
Nee, ok. Maar je hebt wel gelijk, want eerst wilde ik niks van Sufjan Stevens weten, omdat ik de naam stom vond, maar nu heb ik een aantal nummers die echt super zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus dan niet doen. Het lijkt me niet dat je kunt sterven aan muziek uitproberen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patricia_Kaasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Bruel is ook tof. Mijn lerares Frans (tevens klotementor) luistert graag naar Patricia Kaas. Maar alleen door die naam al kan ik er niet serieus iets van opzoeken
.
Dat zong iemand toen ik in grope 8 zat (6 jaar geleden) alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef Zwaffel het volgende:we gaan 8sept naar de dikke lulband hier in den helder.
Greep uit hun songteksten :
heul voor mij welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zong iemand toen ik in grope 8 zat (6 jaar geleden) al. Heul geen nieuw liedje.
Waar ik ook even wat moeite mee had was de naam "gay life in dikanka - r. crumb's old time favorites", maar 't was toch de moeite waardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar je hebt wel gelijk, want eerst wilde ik niks van Sufjan Stevens weten, omdat ik de naam stom vond, maar nu heb ik een aantal nummers die echt super zijn.
ik heb gewoon problemen met het gezag en zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrolijk zijn, ze heeft mij beloofd niet te veranderen enzo!
Weltrusten vanitasdingest.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar slapen, trusten iedereen!
Dit lijkt sterk op heterodiscriminatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:52 schreef Zwaffel het volgende:
trust me erik,je wil naief and nasty niet in een topic
zn post historyu is om te huilenik heb honger
ja,ik ben onverzadigdbaar
Zou vaker moeten gebeuren. Weten hetero's ook es hoe het voeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dit lijkt sterk op heterodiscriminatie.
Ja, die stomme hetero's ook altijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou vaker moeten gebeuren. Weten hetero's ook es hoe het voelt
Je hebt helemaal gelijk lieve schatquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:38 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Dit lijkt sterk op heterodiscriminatie.
k-weer denk ik...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef NanKing het volgende:
Wat voor weer wordt 't vandaag?
Het was vanochtend een beetje druilerig..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef NanKing het volgende:
En hoi jullie vroege vogeltjes.
hier in den helder schijnt de zonquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:02 schreef NanKing het volgende:
En hoi jullie vroege vogeltjes.
die zei zaterdagavond spontaan plof en ging op zwartquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:56 schreef wonderer het volgende:
Wat is er dan met stroeks pc'tje aan de hand?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die zei zaterdagavond spontaan plof en ging op zwart![]()
Voeding stuk is eenvoudig te verhelpen. Maar het zou ook de mammaplank kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]klinkt als voeding stuk
gaat ie nog wel aan? Zo nee,ws voeding stuk
zou idd kunnen. Maar aannemelijker zou zijn de voeding. Only one way to find outquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voeding stuk is eenvoudig te verhelpen. Maar het zou ook de mammaplank kunnen zijn.
Ja Wende Snijder is tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordige muziek is inderdaad vrij veel waardeloos en een enkel tof nummer is moeilijk te vinden. Ik luister vooral dingen die niemand kent.
Oi va voi, Psapp, De-Phazz, Zero 7, Wende Snijder, KT Tunstall, Sufjan Stevens, Matt Costa.... en zo nog wel een aantal dingen.
Is niet aannemelijker hoor. Ook als je mammaplank voorgoed staakt krijg je de boel niet meer lopend..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zou idd kunnen. Maar aannemelijker zou zijn de voeding. Only one way to find out
maker
Je houdt het toch wel alleen bij dat blauwe kleurtje voor Moderator he, niet die tong blauw laten worden hoorquote:
Nouja, dat is toch gewoon een vertaling van motherboard?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef NanKing het volgende:
Ik moet altijd gniffelen om het woordje 'mammaplank'![]()
.
Normaal gesproken heeft dat toch niet echt mijn voorkeur.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:00 schreef Zwaffel het volgende:
*burp. Pizzza op de vroege morgens is nog lang nie zo gek
mamaplankquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is niet aannemelijker hoor. Ook als je mammaplank voorgoed staakt krijg je de boel niet meer lopend..
mijne ook nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft dat toch niet echt mijn voorkeur.
Ja, dat weet ik maar ik vind het zo'n stom woordquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, dat is toch gewoon een vertaling van motherboard?
Haha, daar moest ik zelf ook al aan denkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je houdt het toch wel alleen bij dat blauwe kleurtje voor Moderator he, niet die tong blauw laten worden hoor![]()
denk ik ookquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:38 schreef Zwaffel het volgende:
[..]klinkt als voeding stuk
gaat ie nog wel aan? Zo nee,ws voeding stuk
jaartje of 3 tot 4quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:50 schreef Zwaffel het volgende:
hoe oud issie eigk? die computer he
maar dan moeten de lampjes het toch nog wel gewoon doen ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is niet aannemelijker hoor. Ook als je mammaplank voorgoed staakt krijg je de boel niet meer lopend..
geen piepjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik vind het zo'n stom woord.
Ik zeg overigens altijd heel L33T mobo.
Stroekie, gaat de pc totaal niet meer aan, of krijg je gewoon geen beeld?
Als je pc nog wel aan gaat maar geen beeld, krijg je dan nog piepjes te horen?
Geen ontbijt is ook een optie.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijne ook nietmaar ik had geen zin in gewoon brood,en de croissants waren op
Mjah, ik ook.. Maar dat is voor meer woorden.. We zijn het niet gewend om woorden te vertalen..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik vind het zo'n stom woord.
Ook dat hoeft niet, want bij ATX wordt de voeding aangestuurd door de mammaplank. Het kan dus zijn dat er dan wel prik op staat, maar dat je toch geen lampjes ziet branden of activiteit ziet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moeten de lampjes het toch nog wel gewoon doen ?
Nou ja ik zal vanavond eens het handige neefje gaan uithangen en gaan schroeven en zo en en een ander op een andere machine aansluiten om te testenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat hoeft niet, want bij ATX wordt de voeding aangestuurd door de mammaplank. Het kan dus zijn dat er dan wel prik op staat, maar dat je toch geen lampjes ziet branden of activiteit ziet.
Uit het oogpunt van gezonde voeding en zo is het eigenlijk juist GEEN optie en wordt het ontbijt als belangrijkste maaltijd van de dag gezienquote:
We houden het in de gaten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja ik zal vanavond eens het handige neefje gaan uithangen en gaan schroeven en zo en en een ander op een andere machine aansluiten om te testen![]()
dus als jullie daarna horen over een stroomstoring of zo in Oss weet dat dat mijn expirimenteerdrift te ver is doorgeschoten![]()
Het ligt er maar net aan hoe gezond je wil zijn. Ik heb wel iets nodig 's ochtends, maar je maakt mij niet wijs dat wanneer ik duidelijk geen trek heb ik een grote maaltijd, dat geforceerd eten dan gezond is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Uit het oogpunt van gezonde voeding en zo is het eigenlijk juist GEEN optie en wordt het ontbijt als belangrijkste maaltijd van de dag gezien
Sowieso lijkt het mij stug dat er 1 formule is die voor iedereen werkt. Het hangt af van je leefpatroon en je eigen lichaam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef NanKing het volgende:
Voedingsdeskundigen zijn er al lang op terug gekomen dat het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is.
Juistquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het mij stug dat er 1 formule is die voor iedereen werkt. Het hangt af van je leefpatroon en je eigen lichaam.
Lunchen is dan weer iets wat ik niet kan overslaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Juist.
Ken u zelve is de oplossing, denk ik zo.
Gewoon kijken wat voor jou het beste is. Ik vind lunchen bijvoorbeeld zwaar overrated ghehe.
ik ben ook een grote eter hoor in de ochtendurenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe gezond je wil zijn. Ik heb wel iets nodig 's ochtends, maar je maakt mij niet wijs dat wanneer ik duidelijk geen trek heb ik een grote maaltijd, dat geforceerd eten dan gezond is.
En soms komt het zo uit dat ik niet eet 's ochtends. Doorgaans red ik het dan ook nog wel..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ook een grote eter hoor in de ochtenduren
maar een grote beker karnemelk en vers grapefruitjuice van Coolbest lukt me nog wel
Bovendien is dat ook een snel ontbijd want ja elke minuut tijdswinst in de ochtend betekend dat ik weer later me bed uit kan
heel heel vroeger had de postbank nog de melding giroblauw past bij jouwquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Blauw, blauw hemelsblauw, [Lesbeau] is die kleur van jou...
maar dat van mij is gebasseerd op Annie M.G. Schmidtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel heel vroeger had de postbank nog de melding giroblauw past bij jouw![]()
maar dat is ver voor jullie tijd![]()
geen ideequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar dat van mij is gebasseerd op Annie M.G. Schmidt.
Groningen dusquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh, dan weet ik waar je huis woont.
Idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Scary shit.
Ik zat toevallig op msn met een Groninger en hij zei dat het zo hard onweerde, vandaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groningen dus
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Koala Lumpur, DA'S een end weg!
't Wordt nogal 'ns verschillend geschreven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
kuala lumpur daar in tegen is wel heel vet
12 uur vliegenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Koala Lumpur, DA'S een end weg!
Nopequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Wonderer![]()
en hoe is het met de toegangsweg naar Arthur?
is die nog steeds geblokkeerd ?
Arme Arthur zit hij daar helemaal verstoken van de rest en iedereen te vereenzamen en te verpieterenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
NopeMaar ik moet wel Gala een beetje herschrijven.
Gelukkig heeft hij Rutger nogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Arthur zit hij daar helemaal verstoken van de rest en iedereen te vereenzamen en te verpieteren
laat het gordijn nog maar even hangen hoorquote:
Ik lees die tekst van jou, en dacht meteen aan ponyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon even schreeuwen tegen 'm.
Hoi Wonderer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
Beetje wel he? Jammer...
Hoi blinky.
Hoi NanKingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef NanKing het volgende:
Het is idd stil hier.
Nou ja ik ben er weer.
Ja hoor het bevalt me goedquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi NanKing
Hoe bevalt het Mod-zijn tot nu toe?
Familiefeestje zondag van de kant van mijn schoonmoeder. Geloof niet dat ik die al heb ontmoet. Spannend...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoi Wonderer.
Bijna weekend! Ga je iets leuks doen?
Heb je het niet onthouden of je haar wel- of nog niet ontmoet hebt? Of ontmoet je zoveel mensen dat je haar vergeten bent?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Familiefeestje zondag van de kant van mijn schoonmoeder. Geloof niet dat ik die al heb ontmoet. Spannend...
daar worden ze altijd geil van, en dat moet ik niet hebbenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon even schreeuwen tegen 'm.
Daarom moet je ook zachtjes schreeuwen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
daar worden ze altijd geil van, en dat moet ik niet hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |