Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
Dan kan pizza ook.
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef Salsagirl het volgende:
Maar als ik wakker word niet meer dan normaal d
sta heus wel open voor nieuwe dingen, maar niet zo vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.
M'n vriendin verklaart me ook al vaker voor gek.
Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.
Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.
En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???
Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh![]()
Sta eens open voor wat nieuws ofzo![]()
Welk gebruik !!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?
Niets.
Juist. Gewoon iets wat aangeleerd is, en openstaan voor iets anders is er dus niet bij.
Open your eyes![]()
Ik houd het wel bij mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
Gaat me er niet om dat je het elke dag eet. Maar zo eens in de paar maandne ofzo eet ik dat gerust. Geen probleem @ all.
bullshit, wat denk je dat beter is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand. Een vette pizza op je nuchtere maag, vind je dat zelf een goed idee?
Ik heb het zelfde, maar regelmaat is beter voor je lichaam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.
Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.
Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.
En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???
Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh![]()
Dus Engelsen zijn moddervet? Okay die eten geen pizza's maar wel eieren, spek, worst, toast en dergelijke. Het is meer cultuur gebonden, gewoon wat je gewend bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand.
Bedankt...nu heb ik dorst...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef Donders het volgende:
Bier!
Je bent ook een beetje seniel als je zo laat op de avond nog een pizza naar binnenwerkt om meteen daarna te gaan slapen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
of 's avonds rond 10/ 11 uur een pizzaatje en dan daarna lekker in je bed liggen om daar uit te buiken...
er zijn zat mensen die laat op de avond nog een vette snack nemen, reken maar niet dat ze daarna nog activiteiten gaan doen om die hap weer weg te werken, die zitten even achter de tv / pc en gaan dan pitten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje seniel als je zo laat op de avond nog een pizza naar binnenwerkt om meteen daarna te gaan slapen...
ik zeg toch niet dat het eten van zo'n pizza s'avonds WEL goed is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bullshit, wat denk je dat beter is?
een pizza 's ochtendsvroeg zodat je het de hele dag nog kan weg werken met activiteiten
of 's avonds rond 10/ 11 uur een pizzaatje en dan daarna lekker in je bed liggen om daar uit te buiken...
doe dan die pizza 's ochtends maar
soms doen ze heus wel andere dingen voor het slapen gaan hoor..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die laat op de avond nog een vette snack nemen, reken maar niet dat ze daarna nog activiteiten gaan doen om die hap weer weg te werken, die zitten even achter de tv / pc en gaan dan pitten...
Dan ga je zeker of heel laat avondeten of heel vroeg slapen? Als ik avondeet (rond 18:00 / 19:00 ) heb ik meestal rond 23:00 alweer vette hongerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
soms doen ze heus wel andere dingen voor het slapen gaan hoor..![]()
Maar ik eet sowieso niets net voor ik ga slapen..buikje zit al vol van avond eten..
Heb je ook gelijk in..maar je kan ook pizza bestellen als avond eten..En trouwens het slaapt ook minder lekker als ik bv s'avonds op een verjaardag alsnog snacks eet etc.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
ik zeg ook alleen dat, mocht je de keuze hebben, een pizza 's ochtends verstandiger zal zijn, als 's avonds, omdat je 's avonds (9 van de 10 keer, salsagirl) geen tijd meer hebt om dat vet weer te verbranden, en als je hem 's ochtends eet, kan je het de hele dag nog verbranden...
Wij eten thuis ook tussen de 18:00 en 19:00quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan ga je zeker of heel laat avondeten of heel vroeg slapen? Als ik avondeet (rond 18:00 / 19:00 ) heb ik meestal rond 23:00 alweer vette honger
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef Rio het volgende:
Brood en ik zijn sowieso geen team.
Dat klinkt wel verdomt makkelijk man, ik knaag 4 boterhammen weg en eeh 0,5 liter shake. Hoeveel boterhammen is 150 gr havermout?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef McGilles het volgende:
Elke ochtend eet ik 600ml melk + 150gr havermout, in de blender en drinken maar, 1 minuut later ben ik klaar!
Veel makkelijker dan elke ochtend weer meerdere boterhammen smeren!
Ervan uitgaande dat 1 boterham 75 kcal is en 150gram havermout 510 kcal dus +/- 7 boterhammenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel verdomt makkelijk man, ik knaag 4 boterhammen weg en eeh 0,5 liter shake. Hoeveel boterhammen is 150 gr havermout?
Wtf, en daar kom ik na 10 jaar achter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat 1 boterham 75 kcal is en 150gram havermout 510 kcal dus +/- 7 boterhammen
Tja, ik ben verslaafd aan etiketjes lezen (m'n vriendin word er gek van) dus dan weet je dit allemaal welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wtf, en daar kom ik na 10 jaar achter.
Kijk...jij snapt 'tquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
Baked beans
Toast
Sorry, dit vond ik wel heel erg zwak klinken. Weet je zeker dat je niet gewoon ziek was?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb 1x patat op de vroege ochtend geprobeert
daar heb ik de hele dag![]()
![]()
![]()
van boven de wc gehangen
jij ontbijt vroeg zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, zometeen maar es een bammetje met ei en ham maken
ik kan ook rustig alles eten hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
witte bonen in tomatensaus
Dan kan pizza ook.
Zodan voor het eerst als ontbijt gebruikt, vanmiddag maar ff blender kopen een weegschaaltje, blijft nu veel prut op de bodem hangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tja, ik ben verslaafd aan etiketjes lezen (m'n vriendin word er gek van) dus dan weet je dit allemaal wel
200gr havermout lost trouwens ook goed op hoor, dan heb je een ontbijt van 1000kcal binnen een minuut weg
Ik heb één keer een restantje van de vorige dag opgewarmd, 's ochtends. Geen succesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef KRS het volgende:
En oh ja, chinees is ook lekker in de ochtend, bami en nasi, gewoon lekker koud.
quote:
Omdat de meeste mensen alleen bij de geur van jellydonuts en bagels met veuls te veel zooi erop al half over hun nek gaan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:20 schreef DFDuo het volgende:
Zo'n ontbijt lijkt me écht heerlijk. Waarom maakt niemand dat ooit voor me![]()
Moet je niet vreemd opkijken als er opeens een idioot grote schaal met donuts, suiker, bagels, suiker, 30 soorten broodbeleg, suiker, 5 soorten gesuikerde cornflakes met melk, suiker, bacon en eieren en yoghurt met suiker voor je klaar staat, rond een uur of 10.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:25 schreef DFDuo het volgende:
Jamaar ik zal eerlijk beloven dat ik alles zelf zal opeten![]()
Snel naar het dr. Phil topic met jou, voor het te laat is en je er nooit meer vanaf komt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:36 schreef Sjibble het volgende:
Ik eet ook elke ochtend brood. Weet ook niet waarom
Plz help me
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
witte bonen in tomaten saus
Dan kan pizza ook.
Worstjes, bacon, eieren, oeff lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:08 schreef Salsagirl het volgende:
Buiten dat het niet goed is waarschijnlijk in de morgen , je moet het maar kunnen
Bedoel zelfs in spanje in het hotel waar ik was vorig jaar een heel ontbijt buffet
Van fruit tot worst,pasta,eieren etc, en kwam ik aan met me 2 zoete broodjes(die zijn zo lekker) en croissantje ...En heel soms wat meloen erbij
Voor beschuit ,kom ik me bed uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:50 schreef tonks het volgende:
Zal ik eens een lekker ontbijtje voor je maken salsagirl.
x2 danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:50 schreef tonks het volgende:
Zal ik eens een lekker ontbijtje voor je maken salsagirl.
Je moet de blender wel een minuutje z'n werk laten doen, anders heb je last van die prut jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zodan voor het eerst als ontbijt gebruikt, vanmiddag maar ff blender kopen een weegschaaltje, blijft nu veel prut op de bodem hangen.
Heb net weegschaal en blender gekocht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je moet de blender wel een minuutje z'n werk laten doen, anders heb je last van die prut ja
Bacon en eieren met veel, heel veel suiker?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:16 schreef Nosh het volgende:
Ik moet echt niet denken aan mijn dag beginnen met vette zooi. Hele spijsvertering meteen van slag.
In Amerika ook, zaten ze om 8 uur al aan de mierzoete muffins, bacon, eieren en alles met veel, heel veel suiker. Terwijl ik gewoon 2 sneetjes geroosterd brood met kaas wilde.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bacon en eieren met veel, heel veel suiker?
Ik geloof er geen hol van.
Hadden jouw ouders dat maar wel gedaan. Dan had je tenminste normaal ontwikkeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zo gaar
Iemand die bepaald wat jij eetzo gaar he gek
Nee jij hebt een leven met je 7 posts per dag vuile nerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders dat maar wel gedaan. Dan had je tenminste normaal ontwikkeld
's morgens vroeg big americansquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.
Full English/Scottish breakfast!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
Dan kan pizza ook.
30 sec 800 watt magnetron issie veel lekkerderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:37 schreef Zwaffel het volgende:
nou,ik ga het proberen hoorik heb nog een stuk pizza van de pizzeria van gisteren
*oven aandoet.
Ik laat je wle weten of die in de pot gaat
heb hem net in de oven gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:43 schreef Camplo het volgende:
[..]
30 sec 800 watt magnetron issie veel lekkerder![]()
Ik eet ook haver met sojayoghurt en ik kom er niet van aan (ik ben dun) het is namelijk goed voor je spijsvertering en stofwisseling, beter dan het bewerkt meel, geraffineerd spul.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef lesley het volgende:
ik hou niet van bruinbrood, en van witbrood krijg ik uitslag, ik zoek eigenlijk ene goed alternatief, maar havermout of pap zitten zoveel calerieen in en ik moet op de lijn letten vind ik, iemand een goed alternatief?
Zou ik dus echt nooit eten, voedingswaarde van niks en smaakt nergens naar (savonds ook niet)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Overigens is het allerlekkerste ontbijt slagroomtaart.
Kansloos die mensen die zeggen "dat eet je toch niet 's ochtends". Probeer het eens zou het zeggen. Die mensen vallen volgens mij dezelfde categorie "dat wil ik niet voor avondeten want dat heb ik eerder deze week al gehad".
Dit misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:07 schreef lesley het volgende:
ik hou niet van bruinbrood, en van witbrood krijg ik uitslag, ik zoek eigenlijk ene goed alternatief, maar havermout of pap zitten zoveel calerieen in en ik moet op de lijn letten vind ik, iemand een goed alternatief?
Ik moest lachenquote:
teringlekker brood is me dat zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:21 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Dit misschien iets voor jou?
[afbeelding]
Zeker doen, een aanrader voor iedereen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef Robbiej het volgende:
Dat havermout met melk in de blender kieperen ga ik ook maar eens proberen. ik heb een hekel aan ontbijten. duurt veel te lang. en zo kan je toch snel alles binnen 1 min naar binnen gieten en met een (volle?) maag naar je werk/school
dat dacht ik ook totdat ik het geproeft had , toch bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:21 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Dit misschien iets voor jou?
[afbeelding]
Lust je eigenlijk wel iets of heb je bij alles een smoesje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:02 schreef lesley het volgende:
[..]
dat dacht ik ook totdat ik het geproeft had , toch bedankt![]()
Ik wist niet dat paarden konden fok!ken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:57 schreef ellos het volgende:
[..]
Ik eet ook haver met sojayoghurt en ik kom er niet van aan (ik ben dun) het is namelijk goed voor je spijsvertering en stofwisseling, beter dan het bewerkt meel, geraffineerd spul.
Probeer het eens, want he tis ook erg lekker, met stukjes appel en bessen erin bv
ik lust echt bija alles serieus, maar met bruinbrood heb ik me keel altijd zo grof na het eten. vooral sinds me amandellen eruit zijn gehaald en dat niet helemaal goed gegaan is is dat nogal gevoelig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lust je eigenlijk wel iets of heb je bij alles een smoesje?
Gewoon havermout/brinta eten, het beste ontbijt wat er is, en niet zeuren over de calorien, het is perfecte voeding!
Volgens het pak:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:10 schreef lesley het volgende:
[..]
ik lust echt bija alles serieus, maar met bruinbrood heb ik me keel altijd zo grof na het eten. vooral sinds me amandellen eruit zijn gehaald en dat niet helemaal goed gegaan is is dat nogal gevoelig.
maar is brinta echt geen calorieenbom? want ik vind brinta wel hartstikke lekker
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel je maakt en wat de verhouding is, maar een normale-mens-portie is helemaal niet zoveel kcalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:10 schreef lesley het volgende:
[..]
ik lust echt bija alles serieus, maar met bruinbrood heb ik me keel altijd zo grof na het eten. vooral sinds me amandellen eruit zijn gehaald en dat niet helemaal goed gegaan is is dat nogal gevoelig.
maar is brinta echt geen calorieenbom? want ik vind brinta wel hartstikke lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |