Dat klinkt wel verdomt makkelijk man, ik knaag 4 boterhammen weg en eeh 0,5 liter shake. Hoeveel boterhammen is 150 gr havermout?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef McGilles het volgende:
Elke ochtend eet ik 600ml melk + 150gr havermout, in de blender en drinken maar, 1 minuut later ben ik klaar!
Veel makkelijker dan elke ochtend weer meerdere boterhammen smeren!
Ervan uitgaande dat 1 boterham 75 kcal is en 150gram havermout 510 kcal dus +/- 7 boterhammenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:00 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel verdomt makkelijk man, ik knaag 4 boterhammen weg en eeh 0,5 liter shake. Hoeveel boterhammen is 150 gr havermout?
Wtf, en daar kom ik na 10 jaar achter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat 1 boterham 75 kcal is en 150gram havermout 510 kcal dus +/- 7 boterhammen
Tja, ik ben verslaafd aan etiketjes lezen (m'n vriendin word er gek van) dus dan weet je dit allemaal welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wtf, en daar kom ik na 10 jaar achter.
Kijk...jij snapt 'tquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
Baked beans
Toast
Sorry, dit vond ik wel heel erg zwak klinken. Weet je zeker dat je niet gewoon ziek was?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb 1x patat op de vroege ochtend geprobeert
daar heb ik de hele dag![]()
![]()
![]()
van boven de wc gehangen
jij ontbijt vroeg zeg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, zometeen maar es een bammetje met ei en ham maken
ik kan ook rustig alles eten hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
witte bonen in tomatensaus
Dan kan pizza ook.
Zodan voor het eerst als ontbijt gebruikt, vanmiddag maar ff blender kopen een weegschaaltje, blijft nu veel prut op de bodem hangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tja, ik ben verslaafd aan etiketjes lezen (m'n vriendin word er gek van) dus dan weet je dit allemaal wel
200gr havermout lost trouwens ook goed op hoor, dan heb je een ontbijt van 1000kcal binnen een minuut weg
Ik heb één keer een restantje van de vorige dag opgewarmd, 's ochtends. Geen succesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef KRS het volgende:
En oh ja, chinees is ook lekker in de ochtend, bami en nasi, gewoon lekker koud.
quote:
Omdat de meeste mensen alleen bij de geur van jellydonuts en bagels met veuls te veel zooi erop al half over hun nek gaan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:20 schreef DFDuo het volgende:
Zo'n ontbijt lijkt me écht heerlijk. Waarom maakt niemand dat ooit voor me![]()
Moet je niet vreemd opkijken als er opeens een idioot grote schaal met donuts, suiker, bagels, suiker, 30 soorten broodbeleg, suiker, 5 soorten gesuikerde cornflakes met melk, suiker, bacon en eieren en yoghurt met suiker voor je klaar staat, rond een uur of 10.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:25 schreef DFDuo het volgende:
Jamaar ik zal eerlijk beloven dat ik alles zelf zal opeten![]()
Snel naar het dr. Phil topic met jou, voor het te laat is en je er nooit meer vanaf komt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:36 schreef Sjibble het volgende:
Ik eet ook elke ochtend brood. Weet ook niet waarom
Plz help me
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
witte bonen in tomaten saus
Dan kan pizza ook.
Worstjes, bacon, eieren, oeff lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:08 schreef Salsagirl het volgende:
Buiten dat het niet goed is waarschijnlijk in de morgen , je moet het maar kunnen
Bedoel zelfs in spanje in het hotel waar ik was vorig jaar een heel ontbijt buffet
Van fruit tot worst,pasta,eieren etc, en kwam ik aan met me 2 zoete broodjes(die zijn zo lekker) en croissantje ...En heel soms wat meloen erbij
Voor beschuit ,kom ik me bed uitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:50 schreef tonks het volgende:
Zal ik eens een lekker ontbijtje voor je maken salsagirl.
x2 danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:50 schreef tonks het volgende:
Zal ik eens een lekker ontbijtje voor je maken salsagirl.
Je moet de blender wel een minuutje z'n werk laten doen, anders heb je last van die prut jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zodan voor het eerst als ontbijt gebruikt, vanmiddag maar ff blender kopen een weegschaaltje, blijft nu veel prut op de bodem hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |