abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41056127
Die snap ik dus niet.

M'n vriendin verklaart me ook al vaker voor gek.

Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.

Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.

En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???

Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh

Sta eens open voor wat nieuws ofzo
JOHNNY HEITINGA
pi_41056179
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.

Dan kan pizza ook.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41056192
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.

Dan kan pizza ook.
Vind ik ook.

Maar only brood en niks anders vind ik dan weer zo raar idee. Waarom zou iemand geen pizza wegkrijgen s'ochtends? Dat is gewoon kul klaar.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:31:35 #4
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41056195
ik heb 1x patat op de vroege ochtend geprobeert

daar heb ik de hele dag van boven de wc gehangen
  Eindredactie Games dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:32:10 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_41056212
Eens met TS.

Pasta's in de ochtend
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_41056217
Open staan voor iets nieuws
Man dat is vet goor om in de morgen dat soort dingen eten
Kijk ben je wezen stappen en je eet nog even zoiets..snap ik
Maar als ik wakker word niet meer dan normaal dat ik dan liever
Brood/beschuit/croissants eet of zo
dan vette troep
Salsa Espaņola
pi_41056224
Of chips!
Of koekjes.

Ik heb weleens met dropjes ontbeten.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41056230
ik eet niks sochtends..
pi_41056265
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef Salsagirl het volgende:
Maar als ik wakker word niet meer dan normaal d
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?
Niets.

Juist. Gewoon iets wat aangeleerd is, en openstaan voor iets anders is er dus niet bij.

Open your eyes
JOHNNY HEITINGA
pi_41056268
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.

Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.

Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.

En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???

Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh

sta heus wel open voor nieuwe dingen, maar niet zo vroeg op de ochtend
+ ik heb 's ochtends nooit de tijd ervoor

maar 's ochtends lekker boterhammetje of bordje cornflakes gaat er wel in
dus ja, ook ik een vast eetpatroon
pi_41056270
Pannenkoeken
pi_41056347
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?
Niets.

Juist. Gewoon iets wat aangeleerd is, en openstaan voor iets anders is er dus niet bij.

Open your eyes
Welk gebruik !!!
Wat zou je zeggen van mijn maag.. die niet ingesteld is op vette troep in de morgen
Openstaan voor dat soort dingen nee laat maar
Blij dat je ma er ook zo over denkt geen vette troep voor jou s'morgens
Salsa Espaņola
pi_41056352
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand. Een vette pizza op je nuchtere maag, vind je dat zelf een goed idee? Bruin brood is gewoon goed voor je, er zitten koolhydraten in voor energie en vezels zodat je lekker kunt schijten. Kommetje cornflakes met yoghurt erbij, banaantje of sinaasappeltje voor de vitamientjes en een bakje thee of koffie en klaar is je ontbijtje.
pi_41056388
Gaat me er niet om dat je het elke dag eet. Maar zo eens in de paar maanden ofzo eet ik dat gerust. Geen probleem @ all.
JOHNNY HEITINGA
pi_41056437
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
Gaat me er niet om dat je het elke dag eet. Maar zo eens in de paar maandne ofzo eet ik dat gerust. Geen probleem @ all.
Ik houd het wel bij me
Boterhammen of lekkere broodjes of croissant met jam
En beschuit met aardbeien..

Als ik trek heb in pizza of wat dan ook..bestel ik die wel later op de dag..
Salsa Espaņola
pi_41056531
Bedankt folks. Nu heb ik honger
JOHNNY HEITINGA
pi_41056547
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:34 schreef CasB het volgende:
Pannenkoeken
Die at ik vroeger in de USA altijd
Met jam mmmmmm
JOHNNY HEITINGA
pi_41056607
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand. Een vette pizza op je nuchtere maag, vind je dat zelf een goed idee?
bullshit, wat denk je dat beter is?

een pizza 's ochtendsvroeg zodat je het de hele dag nog kan weg werken met activiteiten

of 's avonds rond 10/ 11 uur een pizzaatje en dan daarna lekker in je bed liggen om daar uit te buiken...

doe dan die pizza 's ochtends maar
pi_41056619
Fruit!
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_41056629
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef Camplo het volgende:
Bedankt folks. Nu heb ik honger
Jij opende die topic..
Salsa Espaņola
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:48:56 #21
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_41056652
stoer zeg
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_41056657
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Geeranne het volgende:
Fruit!
Zeker ..fruit salade..mmm zeker lekker
Salsa Espaņola
pi_41056676
Bier!
Huh?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:50:13 #24
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_41056689
Broodje kroket 's ochtends
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:50:41 #25
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41056703
ik heb verder ook een vast patroon. Alhoewel als ik door de weeks thuis ben eet ik niet.

Nu ik op vakantie ben ontbijt ik ook gewoon met brood,soms yoghurt,of wat crackers met kaas...

' s middags een crossaint en dan ' savonds wel eens een pizza.

Geen vette zooi meer op de vroege morgen voor mij
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:52:36 #26
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41056769
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.

Ik heb het zelfde, maar regelmaat is beter voor je lichaam.
Ik heb ook op mijn verjaardag toen we heel de nacht door hadden gehakt, geblowed en veel gezopen, 'sochtens nog KFC laten halen 2 bakken van 17,50

Ook als ik moest werken en ik had de trein gemist, ging ik gewoon ff Hamburgers halen bij de BK
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_41056791
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Vinno het volgende:
Broodje kroket 's ochtends
Ik ben er nu ook een het maken, dat wordt lekker knabbelen zometeen.
pi_41056897
Bier en wokkels als ontbijt!
Verder moeten de watjes niet zo zeiken...men moet eten wat men wil.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_41056979
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand.
Dus Engelsen zijn moddervet? Okay die eten geen pizza's maar wel eieren, spek, worst, toast en dergelijke. Het is meer cultuur gebonden, gewoon wat je gewend bent.
Ik eet zelf trouwens zelden ontbijt, dat schijnt ook slecht te zijn maar ik voel me er prima bij, heb ook geen last dat ik dan een hongergevoel krijg en ga lopen snacken enzo.... en als ik in 't buitenland in een hotel zit kan ik ook al die lekkere (vette) happen aan zonder dat m'n maag er enig bezwaar tegen heeft. Beetje flexibel wezen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:59:23 #30
64749 Jesuz
Jesuz networks inc.
pi_41056980
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef Donders het volgende:
Bier!
Bedankt...nu heb ik dorst...
Jesuz style
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:59:47 #31
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_41056987
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

of 's avonds rond 10/ 11 uur een pizzaatje en dan daarna lekker in je bed liggen om daar uit te buiken...
Je bent ook een beetje seniel als je zo laat op de avond nog een pizza naar binnenwerkt om meteen daarna te gaan slapen...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_41057017
Chinees is ook lekker in de ochtend

Pizza, patat, hamburgers etc moet je me als ik net wakker ben niet voorschotelen want dan ga ik toch echt over mijn nek.

Ik werk sinds kort op Schiphol en moet soms ook vroeg beginnen en dan is die geur van de BK echt niet lekker. ( zit men om 5:30 een Whopper weg te werken )
pi_41057136
tis idd beter om sochtends goed te eten, aangezien je de hele dag die energie kan gebruiken. maar vet eten is eigenlijk nooit goed dus smorgens ook niet. maar gewoon erpel, groente en stukkie vlees wel.
ikzelf eet trouwens ook niks sochtends.. te lui
pi_41057140
ik eet altijd vla
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41057185
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Je bent ook een beetje seniel als je zo laat op de avond nog een pizza naar binnenwerkt om meteen daarna te gaan slapen...
er zijn zat mensen die laat op de avond nog een vette snack nemen, reken maar niet dat ze daarna nog activiteiten gaan doen om die hap weer weg te werken, die zitten even achter de tv / pc en gaan dan pitten...
pi_41057293
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bullshit, wat denk je dat beter is?

een pizza 's ochtendsvroeg zodat je het de hele dag nog kan weg werken met activiteiten

doe dan die pizza 's ochtends maar
ik zeg toch niet dat het eten van zo'n pizza s'avonds WEL goed is?

Het is alleen buitengewoon onverstandig om op je nuchtere maag een grote hoeveelheid vet naar binnen te werken, net zoals het ook onverstandig is om dat voor het slapen gaan te doen.
pi_41057312
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Thrilled het volgende:

[..]

er zijn zat mensen die laat op de avond nog een vette snack nemen, reken maar niet dat ze daarna nog activiteiten gaan doen om die hap weer weg te werken, die zitten even achter de tv / pc en gaan dan pitten...
soms doen ze heus wel andere dingen voor het slapen gaan hoor..
Maar ik eet sowieso niets net voor ik ga slapen..buikje zit al vol van avond eten..
Salsa Espaņola
pi_41057387
ik zeg ook alleen dat, mocht je de keuze hebben, een pizza 's ochtends verstandiger zal zijn, als 's avonds, omdat je 's avonds (9 van de 10 keer, salsagirl ) geen tijd meer hebt om dat vet weer te verbranden, en als je hem 's ochtends eet, kan je het de hele dag nog verbranden...
  Eindredactie Games dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:15:39 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_41057427
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

soms doen ze heus wel andere dingen voor het slapen gaan hoor..
Maar ik eet sowieso niets net voor ik ga slapen..buikje zit al vol van avond eten..
Dan ga je zeker of heel laat avondeten of heel vroeg slapen? Als ik avondeet (rond 18:00 / 19:00 ) heb ik meestal rond 23:00 alweer vette honger
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:18:05 #40
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41057516
Brood en ik zijn sowieso geen team.
Ik heb al een boek.
pi_41057558
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
ik zeg ook alleen dat, mocht je de keuze hebben, een pizza 's ochtends verstandiger zal zijn, als 's avonds, omdat je 's avonds (9 van de 10 keer, salsagirl ) geen tijd meer hebt om dat vet weer te verbranden, en als je hem 's ochtends eet, kan je het de hele dag nog verbranden...
Heb je ook gelijk in..maar je kan ook pizza bestellen als avond eten..En trouwens het slaapt ook minder lekker als ik bv s'avonds op een verjaardag alsnog snacks eet etc.
Salsa Espaņola
pi_41057562
Het staat helemaal niet vast wat je smorgens moet eten,het word alleen geadviseerd door het oerhollandse gezegde 'ontbijt als een vorst,lunch als een arbeider en dineer als een sloeber',eigenlijk gewoon omgekeerd wat bijna iedereen doet.
Dat betekent dus dat je een tafel vol moet uitstallen smorgens,iets waar bijna niemand met een normale baan aan toekomt.
Als ik het zou moeten doen (0730 beginnen) dan moet ik minstens 0400 al gaan ontbijten om alles 'te laten zakken'.
Bovendien loop ik de hele dag te suffen door die hoeveelheid.
Pizza en andere vette gebakken dingen is wat extreem,maar gek genoeg wel goed voor de energie.
Amerikanen beginnen tenslotte ook met worst,eieren en pancakes.
Doe gewoon wat je lekker vind,alleen moet je niet meer gaan eten dan dat je kan verbranden.
Eet dus geen tafel vol als je een licht actief zittend beroep hebt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:20:57 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41057618
Als je naar een wilekeurig Aziatisch land gaat krijg je rijst met groenten, vlees en/of ei bij je ontbijt. Niks mis mee, jummieieie!
Dat ik in mijn geval yoghurt met muesli eet is slechts een gewoonte.
Wel wil ik niet al te zwaar eten 's morgens. Dat blijf ik toch voelen de rest van de dag.
pi_41057780
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:15 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dan ga je zeker of heel laat avondeten of heel vroeg slapen? Als ik avondeet (rond 18:00 / 19:00 ) heb ik meestal rond 23:00 alweer vette honger
Wij eten thuis ook tussen de 18:00 en 19:00
Maar als ik honger/trek krijgt dan eet ik een cracker of zo..maar niets wat zwaar op de maag ligt
Salsa Espaņola
pi_41058178
Ohja, Burger King als ontbijt Altijd goed als je een kater hebt
pi_41058216
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef Rio het volgende:
Brood en ik zijn sowieso geen team.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41058513
Ik kan 's morgens alles eten, behalve brood, dat krijg ik mn nek niet af...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_41058588
lekker in de ochtend:

-een whopper
-pasta
-chinees
-aardappelpuree
etc.
pi_41058742
Als er een restje macaroni ofzo over is, eet ik dat net zo lief 's ochtends
Maar meestal gewoon brood.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:58:13 #50
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_41058842
Lauwe Hertog Jan en rauwe knakworst.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')