Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
Dan kan pizza ook.
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef Salsagirl het volgende:
Maar als ik wakker word niet meer dan normaal d
sta heus wel open voor nieuwe dingen, maar niet zo vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.
M'n vriendin verklaart me ook al vaker voor gek.
Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.
Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.
En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???
Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh![]()
Sta eens open voor wat nieuws ofzo![]()
Welk gebruik !!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?
Niets.
Juist. Gewoon iets wat aangeleerd is, en openstaan voor iets anders is er dus niet bij.
Open your eyes![]()
Ik houd het wel bij mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
Gaat me er niet om dat je het elke dag eet. Maar zo eens in de paar maandne ofzo eet ik dat gerust. Geen probleem @ all.
bullshit, wat denk je dat beter is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand. Een vette pizza op je nuchtere maag, vind je dat zelf een goed idee?
Ik heb het zelfde, maar regelmaat is beter voor je lichaam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.
M'n vriendin verklaart me ook al vaker voor gek.
Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.
Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.
En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???
Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh![]()
Sta eens open voor wat nieuws ofzo![]()
Dus Engelsen zijn moddervet? Okay die eten geen pizza's maar wel eieren, spek, worst, toast en dergelijke. Het is meer cultuur gebonden, gewoon wat je gewend bent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand.
Bedankt...nu heb ik dorst...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:49 schreef Donders het volgende:
Bier!
Je bent ook een beetje seniel als je zo laat op de avond nog een pizza naar binnenwerkt om meteen daarna te gaan slapen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
of 's avonds rond 10/ 11 uur een pizzaatje en dan daarna lekker in je bed liggen om daar uit te buiken...
er zijn zat mensen die laat op de avond nog een vette snack nemen, reken maar niet dat ze daarna nog activiteiten gaan doen om die hap weer weg te werken, die zitten even achter de tv / pc en gaan dan pitten...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje seniel als je zo laat op de avond nog een pizza naar binnenwerkt om meteen daarna te gaan slapen...
ik zeg toch niet dat het eten van zo'n pizza s'avonds WEL goed is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bullshit, wat denk je dat beter is?
een pizza 's ochtendsvroeg zodat je het de hele dag nog kan weg werken met activiteiten
of 's avonds rond 10/ 11 uur een pizzaatje en dan daarna lekker in je bed liggen om daar uit te buiken...
doe dan die pizza 's ochtends maar
soms doen ze heus wel andere dingen voor het slapen gaan hoor..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die laat op de avond nog een vette snack nemen, reken maar niet dat ze daarna nog activiteiten gaan doen om die hap weer weg te werken, die zitten even achter de tv / pc en gaan dan pitten...
Dan ga je zeker of heel laat avondeten of heel vroeg slapen? Als ik avondeet (rond 18:00 / 19:00 ) heb ik meestal rond 23:00 alweer vette hongerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
soms doen ze heus wel andere dingen voor het slapen gaan hoor..![]()
Maar ik eet sowieso niets net voor ik ga slapen..buikje zit al vol van avond eten..
Heb je ook gelijk in..maar je kan ook pizza bestellen als avond eten..En trouwens het slaapt ook minder lekker als ik bv s'avonds op een verjaardag alsnog snacks eet etc.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef Thrilled het volgende:
ik zeg ook alleen dat, mocht je de keuze hebben, een pizza 's ochtends verstandiger zal zijn, als 's avonds, omdat je 's avonds (9 van de 10 keer, salsagirl) geen tijd meer hebt om dat vet weer te verbranden, en als je hem 's ochtends eet, kan je het de hele dag nog verbranden...
Wij eten thuis ook tussen de 18:00 en 19:00quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan ga je zeker of heel laat avondeten of heel vroeg slapen? Als ik avondeet (rond 18:00 / 19:00 ) heb ik meestal rond 23:00 alweer vette honger
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef Rio het volgende:
Brood en ik zijn sowieso geen team.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |