Vind ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Engels ontbijt.
Spek.
Eieren.
Worstjes.
Dan kan pizza ook.
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef Salsagirl het volgende:
Maar als ik wakker word niet meer dan normaal d
sta heus wel open voor nieuwe dingen, maar niet zo vroeg op de ochtendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Camplo het volgende:
Die snap ik dus niet.
M'n vriendin verklaart me ook al vaker voor gek.
Aangezien ik s'ochtends dus gewoon alles kan eten. Pizza, brood, friet, spaghetti, aardappels, vlees, hamburger, groenten, tosti's, gebakken ei, cruesli, brood dus echt alles wel.
Toen 't zo warm was, was me maat hier logeren hebben we s'ochtends na de kranten (06:45) Big Americans (Texas) in de oven gedaan.
En me pa verklaart me ook al voor gek. S'ochtends eet je brood. Tering wie zegt dat? Waar staat geschreven dat je s'ochtends brood eet???
Oud christelijk gebruik ofzo, maar voor de rest belachelijk. Van die mensen die totaal ideeloos zijn en maar vinden dat je s'ochtends brood moet eten. Blargh![]()
Sta eens open voor wat nieuws ofzo![]()
Welk gebruik !!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hoezo normaal? Welk gebruik schrijft VOOR dat dat normaal is?
Niets.
Juist. Gewoon iets wat aangeleerd is, en openstaan voor iets anders is er dus niet bij.
Open your eyes![]()
Ik houd het wel bij mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
Gaat me er niet om dat je het elke dag eet. Maar zo eens in de paar maandne ofzo eet ik dat gerust. Geen probleem @ all.
bullshit, wat denk je dat beter is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef LSS het volgende:
Wacht maar tot je moddervet bent geworden van je pizza's TS, dan weet je dat pappa gelijk heeft gehad. Het heeft niets met ideeloosheid (is dat een woord?) te maken, maar gewoon met verstand. Een vette pizza op je nuchtere maag, vind je dat zelf een goed idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |