Buddah bar staat op nu
![]()
Water voor rooibos thee wordt gekookt en dan moet ik meer middelen vinden om tot diepe trance te komen
![]()
Zonder drugs dus. Alles natuurlijk als het ff kan. En het kan ook natuurlijk. Drugs verstoord het volgens mij zelfs. Rustgevende thee en rustgevende muziek en zelf op reis gaan
![]()
Mezelf richting dromen laten gaan door de juiste mood te installeren.
Met dream music
![]()
Lekkere droom-muziek
![]()
En dan ga ik eens dat buddah beeld voor ogen nemen nu, dat beeld dat hier constant in diepe meditatie verkeerd. Zomaar eens kijken hoe dat beeld eruit ziet. Vervolgens de ogen sluiten en proberen dat beeld met ogen dicht voor ogen te krijgen.
Net buiten was ik een pakje lucky strike aan het observeren, vervolgens de ogen dicht en het beeld terug halen.
Deze muziek bevalt wel goed
![]()
Heb zeker voor 24 uur meditatie muziek als het niet meer is. Dus ik ga richting droom-land tijdens het waken nu
![]()
Ik zag buiten ook die doodskist weer naar voren komen, groen en roze en met sterren erop geschilderd. Ik zag de details van die doodskist naar voren komen. Zometeen even die tweeling voor ogen nemen verder. En meneer de Nazi-man en kijken wat die in de aanbieding had. Meneer de Nazi-man had vannacht kleine producten in de aanbieding.
Nog wat gedroomd vannacht. Ik had een bouw-bedrijf en moest hier de klokken-toren opnieuw gaan maken, ijzer lassen en ijzer schilderen en op de bovenste etage van het stadhuis hier alles renoveren. Er was nog een tent die voedsel verkocht en er waren mensen die vielen bijna van het dak af.
In de auto waarmee ik alles deed vervoeren voor het bouw-bedrijf kwamen we langs een kroeg waar een van mijn medewerkers sigaretten stal. Hij had een aantal pakjes West gestolen en daarna kwam ik in een bibliotheek en daar was de eigenares van die kroeg bezig met schelden een beetje. En zo valt de puzzel van vannacht op de plek verder. Wie weet kan ik verder spitten in het dromen. Die dromen die ik nu schreef dat zijn de dromen die aan de oppervlakte waren. Maar volgens mij is er in het diepe slapen veel meer dat gedroomd wordt. Wellicht minder realitistische zaken ook.
Weer een stuk van de droom die terug is gekomen
![]()
En zo hoort dat ook. Misschien ligt het wel aan deze muziek
![]()
Over dat ijzer schilderen is niet helemaal juist. Het ijzeren geraamte dat om de klokken-toren is bevestigd werd helemaal vervangen. Het werd allemaal nagebouwd. We namen met het bouwbedrijf het origineel en maakten dat na op het dak. Stukken ijzer van verschillende lengtes werden gelast en soms moest het opnieuw gedaan worden omdat een klein stuk ijzer gezet was waar een groot stuk ijzer moest staan.
Blauw, geel, rood en groen en nog meer kleuren.
En daarna nog gaan uit eten
![]()
Was een druk nachtje vannacht. Alleen het uit eten moet ik even terug halen helemaal. Ik ben dat uit eten helemaal kwijt. Ik weet dat ik aan het uiteten was met mensen in een apart restaurant maar kan het niet helemaal terug halen en plaatsen hier.
Past beter in het dromen topic maar dat doe ik morgen wel als ik weer gedroomd heb. Vandaag schrijf ik de dromen even hier verder op.
Nu wil ik dat etentje weten
![]()
Ik kan er niet tegen als ik dromen vergeet
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 12:32:20 ]