Dus helemaal wakker ben je nog niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Genoeg uren geslapen iig wel. Of dat uitgeslapen is weet ik nog niet
lekker koffiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Heeee Metro
En nok natuurlijk
Ik ga ff douwe egberts koffie zettenKan het niet vaak genoeg zeggen met die koffie zetten
Tis geweldig die koffie
quote:
Soms ben ik mezelf in de droom, dan kijk ik door mijn eigen ogen. Maar soms vind ik het wel vermakelijk om het meer als ee nsoort film mee te makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Je moet niet jezelf achtervolgen denk ik. Je moet door de ogen van jezelf kijken of jezelf zien van bovenaf. Je moet zelf controle hebben denk ik. Zelf actie ondernemen als het nodig is. Zelf kunnen handelen en niet dat je kijkt naar jezelf als het mis gaat, niet blijven kijken als het mis blijft gaan, gaat het mis dan moet je gewoon in actie komen zoals ik zei, meteen actie ondernemen zodat je echt de controle krijgt over je hele dromen. Is makkelijk gezegd natuurlijk maar je moet dan gewoon alert zijn op dat moment. Zelf echt actief de hoofd-rolspeler zijn. En als het mis dreigt te gaan moet je gewoon kunnen antciperen in de droom.
Bewuster dromen. Niet het slachtoffer zijn denk ik.
Wakker zijn in de droom. De droom meemaken en de details zien. Is het donker dan druk je op het licht-knopje. Word je achtervolgd dan neem je een sluip-route of je pakt een sniper
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Soms ben ik mezelf in de droom, dan kijk ik door mijn eigen ogen. Maar soms vind ik het wel vermakelijk om het meer als ee nsoort film mee te maken
Maar tis eigenlijk de eerste echte droom die ik weer heb sinds mijn relatie over is. Voelt wel weer eens goed
Ja, als een roosjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Marietje
Lekker geslapen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
Dat denk ik ook wel ja. Als je niet goed in je vel zit dan droom je ook niet goed. Dromen is altijd wel mooi om inzichten in dingen te krijgen of om domweg goed te ontspannen.
Wowwwwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, als een roosjeEn jij?
Ik kwam vanmorgen allemaal leuke beestjes tegen. Toen ik mijn fiets bij het station pakte uit het rek zat er een mus op het stuur, en ik had net broodjes gehaald bij de AH.
Mus: 'tsjiep" , ik: 'hoi musje', dus snel een stukje brood van een bolletje geplukt en aan haar gegeven, binnen no time zater er 3 mussen![]()
En toen ik op de fiets zat zag ik een heel klein hagedisachtig iets midden op het fietspad zitten, die ik maar ff in het gras heb gezet tegen platrijden enzo. Ik hoor net van een collega dat het een salamandertje was![]()
Heb een fotootje met mijn telefoon genomen:
[afbeelding]
Dus een leuk begin van de dag![]()
Ahw leuk joh !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen allemaal leuke beestjes tegen. Toen ik mijn fiets bij het station pakte uit het rek zat er een mus op het stuur, en ik had net broodjes gehaald bij de AH.
Mus: 'tsjiep" , ik: 'hoi musje', dus snel een stukje brood van een bolletje geplukt en aan haar gegeven, binnen no time zater er 3 mussen![]()
En toen ik op de fiets zat zag ik een heel klein hagedisachtig iets midden op het fietspad zitten, die ik maar ff in het gras heb gezet tegen platrijden enzo. Ik hoor net van een collega dat het een salamandertje was![]()
[afbeelding]
Prima.....!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe gaat het met de monsters Vamp
Evanescene - Call me when you're sober
Mooi zo, dus jij hebt even rust nuquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Prima.....!
2 zijn er naar school...
1 slaapt en 1 zit voor de tv![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mooi zo, dus jij hebt even rust nu
Geniet er maar vanquote:
Haaiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo
geniet daar maar even van danquote:
Nou inderdaad, volgens mij veranderd je leven wel echt compleet wanneer je kinderen hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geniet daar maar even van dan![]()
Lijkt me een hele drukte hoor, 4 kiddo's![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo
lotushouding = kleermakerszitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Lezen voor het slapen gaan is geen slecht ideeOm toch het brein te stimuleren om een verhaal aan te maken, met een verhaal in het hoofd richting slaap gaan. Wie weet helpt dat wel om toch in een verhaal terecht te komen 's nachts.
Kaarsje aan doe ik ook vaak genoeg, wierrook zal ik eens gaan proberen. Wierrook is geen slecht ritueel te noemen
En wie weet even mediteren in de lotus-houding. Of even yoga doen of wat dan ook.
Moet alleen nog uitzoeken hoe de lotus-houding eruit ziet.
mwahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geniet daar maar even van dan![]()
Lijkt me een hele drukte hoor, 4 kiddo's![]()
mwahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, volgens mij veranderd je leven wel echt compleet wanneer je kinderen hebt.
Niet dan? Lijkt me toch anders dan zonder kinderen.quote:
Kleermakerszit gebruik ik vaker als ik nog snel een sigaret rook in bed, zit niet helemaal slecht. Ik krijg er in ieder geval geen krampen van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lotushouding = kleermakerszit
ik vind het zelf waardeloos zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |