quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef draculettetje het volgende:
hallo
lotushouding = kleermakerszitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Lezen voor het slapen gaan is geen slecht ideeOm toch het brein te stimuleren om een verhaal aan te maken, met een verhaal in het hoofd richting slaap gaan. Wie weet helpt dat wel om toch in een verhaal terecht te komen 's nachts.
Kaarsje aan doe ik ook vaak genoeg, wierrook zal ik eens gaan proberen. Wierrook is geen slecht ritueel te noemen
En wie weet even mediteren in de lotus-houding. Of even yoga doen of wat dan ook.
Moet alleen nog uitzoeken hoe de lotus-houding eruit ziet.
mwahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geniet daar maar even van dan![]()
Lijkt me een hele drukte hoor, 4 kiddo's![]()
mwahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, volgens mij veranderd je leven wel echt compleet wanneer je kinderen hebt.
Niet dan? Lijkt me toch anders dan zonder kinderen.quote:
Kleermakerszit gebruik ik vaker als ik nog snel een sigaret rook in bed, zit niet helemaal slecht. Ik krijg er in ieder geval geen krampen van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
lotushouding = kleermakerszit
ik vind het zelf waardeloos zitten
Klopt ook wel hoor!! Voordat ik kids kreeg zat ik regelmatig in de kroeg, op festivals enz...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet dan? Lijkt me toch anders dan zonder kinderen.
De eerste was mn eerste onverwacht kadootje...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb je bewust voor kinderen gekozen of ging het per ongeluk?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
De eerste was mn eerste onverwacht kadootje...
Het leek de papa en mij wel leuk om dan vrij snel daarna nog een mormeltje op de wereld te zetten....
Maar dat ik, toen de eerste pcies een half jaar oud was, een positieve zwangerschapstest deed was niet helemaal de bedoeling....
Nr 3 zat ook niet in de planning...Daar is zelfs nog twijfel over geweest wie de daar de vader van is......
En nr 4, was ook weer een erg onverwachts kadootje
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
De eerste was mn eerste onverwacht kadootje...
Het leek de papa en mij wel leuk om dan vrij snel daarna nog een mormeltje op de wereld te zetten....
Maar dat ik, toen de eerste pcies een half jaar oud was, een positieve zwangerschapstest deed was niet helemaal de bedoeling....
Nr 3 zat ook niet in de planning...Daar is zelfs nog twijfel over geweest wie de daar de vader van is......
En nr 4, was ook weer een erg onverwachts kadootje
En dat "monsters" is ook echt liefkozend bedoeld!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderen zouden een geschenk moeten zijn VampMaar je kunt toch alsnog anders ertegen aan kijken. Weet niet hoe jij tegen je kinderen aankijkt nu omdat ze niet in de planning zaten. Maar je kinderen zien als geschenk lijkt me toch de enige manier om goed met kinderen om te gaan.
Ze zien als geschenk ondanks dat ze niet in de planning lagen.
Doe je dat niet dan maak je het jezelf en waarschijnlijk ook je kinderen moeilijk.
Niet dat ik zeg dat jij je kinderen doet "haten" nu, maar ik zie bij jou niet vaak echte blijdschap over het ouderschap. En volgens mij werkt zo'n situatie dus niet goed. Je zit nu met 4 kinderen "opgescheept" en dan is het beste ervan maken de enige oplossing denk ik toch.
Hopelijk bemoei ik me niet teveel ermee nu.
Tis wel voor mij een les nu, dat ik straks voorzichtig ga zijn dus. Kinderen krijgen als de tijd daar is ook. Met enige voorbereiding. Maar dat is niet altijd te plannen. Soms gebeurt het wel eens dat het anders loopt.
4 kinderen hebben en dan niet helemaal blij zijn werkt denk ik echt niet goed. Je gaat je vanzelf minder inzetten en de taak wordt zwaarder omdat je geen plezier eraan beleefd. Je ziet het dan als opdracht inplaats van missie. Je ziet het niet als missie om je kinderen het beste te geven. En vanzelf zul je ook niet zo snel de juiste vinger in de pak krijgen als ze lastig zijn.
Maar dan praat ik ook in zijn algemeenheid erover. Ik weet niet veel van de situatie bij jou thuis af. Alleen dat jij je kinderen monsters noemt vaak
Hoe oud zijn je kinderen ? Moeten ze nog richting de pubertijd gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat "monsters" is ook echt liefkozend bedoeld!!
Ik ben dol op mn kids en zie ze ook idd als kadootjes...Dat zijn ze in mijn ogen als ze "gepland" zijn en in mijn geval dus "onverwachte kadootjes" !!!
Soms zou ik ze wel achter het behang willen plakken, denk dat elke ouder dat wel wil!!
![]()
Het moe zijn komt vooral door het meoten wennen aan de nieuwe situatie, zowel geestelijk, als lichamelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan is het ook algemeen bedoeld dus. Ik zeg dus niet dat het zo bij jou is nu. Ik weet niet eens goed hoe het thuis is bij jou. Alleen dat je soms erg moe wordt van de situatie. Maar dan is het dus nodig dat je anders met de situatie omgaat denk ik toch.
Als jij je opsteld dat je kinderen ongewenst zijn ( wat ik nu niet beweer dat je doet, ik zeg het als zijnde het is mogelijk) dan zullen je kinderen dat merken. Ook als je niet aanwezig bent op de juiste momenten dat je nodig bent.
Dan groeien ze vanzelf wel eens op tot blaag. Omdat ze de juiste aandacht missen. En of ze blaag zijn dat beweer ik niet, ze zullen alleen minder snel gehoorzamen en hun eigen gang gaan.
En nu even sigaar roken
Het geluk ligt in eigen handen altijd. Maar bij 4 kinderen kan dat al snel even anders zijn. Het is een zware taak denk ik. 1 kind kan al handen vol werk "veroorzaken". Heb je te maken met 4 kinderen dan moet je toch echt het juiste overzicht blijven houden volgens mij. Anders is het grote chaos.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het moe zijn komt vooral door het meoten wennen aan de nieuwe situatie, zowel geestelijk, als lichamelijk.
Ik heb een hele snelle bevalling gehad en heb t idee dat mn lichaam n behoorlijke klap heeft gehad, maar nog niet helemaal doorheeft wat er nou pcies gebeurd is!![]()
Blagen zijn het zeker...Maar dan positief gezien...Ze zitten vol kattekwaad, maar wel kattekwaad met een twinkeling van plezier in hun ogen en niet om kwaad te doen...
Er voor ze zijn op alle momenten dat ze me nodig hebben....dat kan ik alleen proberen en weet pas als ze volwassen zijn of dat ook gelukt is....
Wat ik wel belangrijk vind is dat ze weten dat ze altijd bij me terecht kunnen...ongeacht wat.....
Voedertijd voor de monsters!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb ik iedereen weg gejaagd
Ik ga even in het droom-topic filosoferen verder.
quote:
Okeyquote:
NIet alleen de audio , ook de buitenkant wil ik eigenlijk eens grondig aanpakken maarjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Is toch okeyTunen van de auto van de stereo dus
Wat is daar zo erg aan behalve dat het geld kost?
Ik ben zo aan het oppeppen omdat ik anders de hele dag aan het slapen ben
Dan kan ik beter peppen en dromen inplaats van slapen.
Hoewel ik nu even wat anders ga doen dus. Even alles laten bezinkenDus ik ga even 10-15 minuten op de bank liggen, en meteen proberen om die droom van vannacht terug te halen.
Opvangen weer
Even rust en daarna weer verder als het even lukt.
Proberen om door te gaan straks. Eerst ff opladen
Inderdaad zonde van het geld als je maar tijdelijk die auto hebt. Als je nu zwemt in het geld, dan kun je nog een oud dafje uit 1970 opknappen helemaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
NIet alleen de audio , ook de buitenkant wil ik eigenlijk eens grondig aanpakken maarjahet kost inderdaad veel geld en ten tweede was deze auto bedoeld als tijdelijk, dus ook zonde om daar bakken met geld in te steken
Dat is het makkelijke aan een of twee kinderen hebben. Ze kunnen altijd mee. Tenminste... dat kon die van mij altijd wel, naar festivals iig. Heb de halve wereld met hem afgereist vanaf zijn 4de en dat was alleen maar heerlijk. Maar met 4 is dat niet echt makkelijk, al was het maar om de poen die dat kost.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor!! Voordat ik kids kreeg zat ik regelmatig in de kroeg, op festivals enz...
En nu.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |