abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41055623
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet dan? Lijkt me toch anders dan zonder kinderen.
Klopt ook wel hoor!! Voordat ik kids kreeg zat ik regelmatig in de kroeg, op festivals enz...
En nu.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:11:28 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41055641
Heb je bewust voor kinderen gekozen of ging het per ongeluk?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:21:36 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41055902
Zou het ideale zijn. Dromen die gelanceerd worden. De dromen van alle mensen. Ook kinderen in Africa. Iedereen met zijn ideale wereld en dan worden alle dromen werkelijkheid. Wordt er niets opgelegd door derden. Je droomt je ideale bestaan middels het dagdromen en je krijgt een wereld die bestaat.

Ik ga tekenen nog. Ik wil die gokkast sowieso natekenen. Van mijn part in photoshop of wat anders. Maar liever op papier. Dromen uitbeelden helemaal. Inzicht krijgen in hoe het eruit ziet ook.

Mijn dromen gaan de lucht nog in

Als een kind in Africa droomt over dit en dat, dan wordt dat werkelijkheid. Zonder opgelegde dittus of dattus. Niet door mij dus. Maar omdat het zo hoort te zijn straks. Ik roep ook maar wat. Maar ik wil dat mijn dromen werkelijkheid worden dus. Die cabrio wil ik hebben, zonder dat die cabrio ooit gemaakt is geworden. Die cabrio bestaat zomaar zonder moeite en zonder inspanning.

Als Amerikanen dromen over dit en dat, dan is het per individu een Amerikaanse droom en niet de Amerikaanse droom van het parlement.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:22:59 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41055938

Grote denkbeelden maar dat houdt me in leven

Tis weer helder hier

Denk dat ik straks ga tekenen. Dan teken ik gewoon een gokkast die bier uitbetaald. Beetje kijken naar die droom en dan teken ik dat na. Ik probeer het althans. Als het mislukt dan maakt dat niet uit. Het is toch het begin en het kan niet in 1 keer goed gaan. Oefening baart kunst. Meteen proberen die tweeling na te tekenen die aan het stelen waren en dat graf. Heb nu nog geen goed teken-materiaal maar dat schaf ik nog wel eens aan. Nu kan ik gewoon met een potlood beginnen, kleur kan altijd nog. Schetsen om mee te beginnen. Oefenen en oefenen.

Eerst maar eens die robot tekenen. En daarna daaronder die gokkast. Weet niet meer hoe de rolbanden gingen van die gokkast. Dat muntje met die spijkers weet ik wel nog. Rode vakjes en groene vakjes. Rode vakjes met een 0 en groene vakjes met 2 10 20 5 en 60 en wat ook nog meer.

Ontwikkel ik een eigen gokkast

10 cent erin gooien, en onbeperkt zuipen

10 cent en eeuwig getapt gratis bier. En dan de keuze uit alle bieren.

Zulke dingen moeten ze uitvinden

Ik zoek dus ook een bezigheid, en tekenen is dan leuk om te doen. Als ik straks een beetje kan tekenen, dan wil ik iedere dag 2-3 uur vrij maken om dromen na te tekenen en wat ik zie in dromen. Wie weet is het dan sowieso beter om het dromen te stimuleren. Als ik beeldend bezig ben met de dromen dan is dat goed.

Nu ben ik hier dus al beeldend bezig middels woorden. Maar met tekenen en schilderen is het denk ik veel krachtiger. Dan zie je het voor ogen ook. Dan wordt het levendig. De droom wordt dan echt richting de realiteit meegenomen volgens mij.

Die gokkast is dan te zien en niet alleen in het besef. Het is op papier te zien en bijna tastbaar. De volgende stap kan flash zijn. In flash die gokkast echt levendig maken. Maar dat is dan voor later. Flash weet ik weinig vanaf op dit moment. Maar daar kun je wel mooie dingen mee maken

[ Bericht 38% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 11:32:23 ]
pi_41056228
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb je bewust voor kinderen gekozen of ging het per ongeluk?
De eerste was mn eerste onverwacht kadootje...
Het leek de papa en mij wel leuk om dan vrij snel daarna nog een mormeltje op de wereld te zetten....
Maar dat ik, toen de eerste pcies een half jaar oud was, een positieve zwangerschapstest deed was niet helemaal de bedoeling....

Nr 3 zat ook niet in de planning...Daar is zelfs nog twijfel over geweest wie de daar de vader van is......

En nr 4, was ook weer een erg onverwachts kadootje
pi_41056259
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Het leek de papa en mij wel leuk om dan vrij snel daarna nog een mormeltje op de wereld te zetten....
Maar dat ik, toen de eerste pcies een half jaar oud was, een positieve zwangerschapstest deed was niet helemaal de bedoeling....

Nr 3 zat ook niet in de planning...Daar is zelfs nog twijfel over geweest wie de daar de vader van is......

, , .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:38:28 #57
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41056346
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

!

Arme kindertjes... Wat zegt de kinderbescherming ervan?
Retteketet met dat banket.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:45:23 #58
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41056544
Kinderen zouden een geschenk moeten zijn Vamp Maar je kunt toch alsnog anders ertegen aan kijken. Weet niet hoe jij tegen je kinderen aankijkt nu omdat ze niet in de planning zaten. Maar je kinderen zien als geschenk lijkt me toch de enige manier om goed met kinderen om te gaan.

Ze zien als geschenk ondanks dat ze niet in de planning lagen.

Doe je dat niet dan maak je het jezelf en waarschijnlijk ook je kinderen moeilijk.

Niet dat ik zeg dat jij je kinderen doet "haten" nu, maar ik zie bij jou niet vaak echte blijdschap over het ouderschap. En volgens mij werkt zo'n situatie dus niet goed. Je zit nu met 4 kinderen "opgescheept" en dan is het beste ervan maken de enige oplossing denk ik toch.

Hopelijk bemoei ik me niet teveel ermee nu.

Tis wel voor mij een les nu, dat ik straks voorzichtig ga zijn dus. Kinderen krijgen als de tijd daar is ook. Met enige voorbereiding. Maar dat is niet altijd te plannen. Soms gebeurt het wel eens dat het anders loopt.

4 kinderen hebben en dan niet helemaal blij zijn werkt denk ik echt niet goed. Je gaat je vanzelf minder inzetten en de taak wordt zwaarder omdat je geen plezier eraan beleefd. Je ziet het dan als opdracht inplaats van missie. Je ziet het niet als missie om je kinderen het beste te geven. En vanzelf zul je ook niet zo snel de juiste vinger in de pap krijgen als ze lastig zijn.

Maar dan praat ik ook in zijn algemeenheid erover. Ik weet niet veel van de situatie bij jou thuis af. Alleen dat jij je kinderen monsters noemt vaak

Wat jij schreef over dat je niet meer naar de kroeg kunt gaan nu. Daar komen toch andere dingen voor in de plaats? Lekker met je kinderen naar een pretpark en met ze in de achtbaan gaan. En dan kun je op het terras in het pretpark alsnog een biertje drinken terwijl je kinderen cola krijgen. Gewoon je kinderen als vriendjes of vriendinnetjes zien Ga je lekker leuke dingen met ze doen en drink je daar een biertje.

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 11:51:22 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:53:56 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41056815
En dan is het ook algemeen bedoeld dus. Ik zeg dus niet dat het zo bij jou is nu. Ik weet niet eens goed hoe het thuis is bij jou. Alleen dat je soms erg moe wordt van de situatie. Maar dan is het dus nodig dat je anders met de situatie omgaat denk ik toch.

Als jij je opsteld dat je kinderen ongewenst zijn ( wat ik nu niet beweer dat je doet, ik zeg het als zijnde het is mogelijk) dan zullen je kinderen dat merken. Ook als je niet aanwezig bent op de juiste momenten dat je nodig bent.

Dan groeien ze vanzelf wel eens op tot blaag. Omdat ze de juiste aandacht missen. En of ze blaag zijn dat beweer ik niet, ze zullen alleen minder snel gehoorzamen en hun eigen gang gaan.

En nu even sigaar roken

Het geluk ligt in eigen handen altijd. Maar bij 4 kinderen kan dat al snel even anders zijn. Het is een zware taak denk ik. 1 kind kan al handen vol werk "veroorzaken". Heb je te maken met 4 kinderen dan moet je toch echt het juiste overzicht blijven houden volgens mij. Anders is het grote chaos.
pi_41056877
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderen zouden een geschenk moeten zijn Vamp Maar je kunt toch alsnog anders ertegen aan kijken. Weet niet hoe jij tegen je kinderen aankijkt nu omdat ze niet in de planning zaten. Maar je kinderen zien als geschenk lijkt me toch de enige manier om goed met kinderen om te gaan.

Ze zien als geschenk ondanks dat ze niet in de planning lagen.

Doe je dat niet dan maak je het jezelf en waarschijnlijk ook je kinderen moeilijk.

Niet dat ik zeg dat jij je kinderen doet "haten" nu, maar ik zie bij jou niet vaak echte blijdschap over het ouderschap. En volgens mij werkt zo'n situatie dus niet goed. Je zit nu met 4 kinderen "opgescheept" en dan is het beste ervan maken de enige oplossing denk ik toch.

Hopelijk bemoei ik me niet teveel ermee nu.

Tis wel voor mij een les nu, dat ik straks voorzichtig ga zijn dus. Kinderen krijgen als de tijd daar is ook. Met enige voorbereiding. Maar dat is niet altijd te plannen. Soms gebeurt het wel eens dat het anders loopt.

4 kinderen hebben en dan niet helemaal blij zijn werkt denk ik echt niet goed. Je gaat je vanzelf minder inzetten en de taak wordt zwaarder omdat je geen plezier eraan beleefd. Je ziet het dan als opdracht inplaats van missie. Je ziet het niet als missie om je kinderen het beste te geven. En vanzelf zul je ook niet zo snel de juiste vinger in de pak krijgen als ze lastig zijn.

Maar dan praat ik ook in zijn algemeenheid erover. Ik weet niet veel van de situatie bij jou thuis af. Alleen dat jij je kinderen monsters noemt vaak
En dat "monsters" is ook echt liefkozend bedoeld!!

Ik ben dol op mn kids en zie ze ook idd als kadootjes...Dat zijn ze in mijn ogen als ze "gepland" zijn en in mijn geval dus "onverwachte kadootjes" !!!

Soms zou ik ze wel achter het behang willen plakken, denk dat elke ouder dat wel wil!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:04:41 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41057069
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En dat "monsters" is ook echt liefkozend bedoeld!!

Ik ben dol op mn kids en zie ze ook idd als kadootjes...Dat zijn ze in mijn ogen als ze "gepland" zijn en in mijn geval dus "onverwachte kadootjes" !!!

Soms zou ik ze wel achter het behang willen plakken, denk dat elke ouder dat wel wil!!
Hoe oud zijn je kinderen ? Moeten ze nog richting de pubertijd gaan

Achter het behang plakken inderdaad, maar ik ben geen ouder. Ik zie alleen soms op straat dat ouders helemaal over de rooie gaan als een kind aan het zeuren is of aan het huilen is. Maar dan is het niet eens complete onhandelbaarheid. Dan is het even teveel aan de kop hebben volgens mij. Ouders hebben zelf ook nog een leven, en dan hebben ze nog kinderen die veel aandacht opeisen.

Moet je net geluk hebben dat je kind redelijk rustig is.

Over dat dromen even verder gaan. Ik zat net even buiten en ik denk dat het echt okey is als ik een foto-grafisch geheugen heb in het dromen. Dat ik echt kan projecteren van zaken die ik gezien heb. Alsof je een film tien-duizend keer gekeken hebt achter elkaar. Dat je de droom helemaal kunt zien als ware het een foto of film.

Dat lijkt me dus ideaal. Dan is het tekenen ook makkelijker. Als ik wederom die gokkast kan projecteren of voor ogen nemen als ware het een foto, dan teken ik zo'n gokkast na alsof het niets is. Gewoon natekenen en dat is makkelijk.

Maar ik denk dat het oefening eist. Die robot moet ik terug weten te halen, even terug in de tijd gaan en die robot nog een keer zien, en nog een keer zien. Terug in de tijd en nog een keer zien.

En dan werkt koffie denk ik averechts. Koffie daarmee denk ik vooruit, ik moet iets hebben waarmee ik terug kan denken. Rooibos thee bijvoorbeeld. Tot rust komen en terug denken naar de dromen van vannacht.

12:00 alweer. Toen de klok net 11:00 sloeg leek dat 10 minuten geleden te zijn Zo snel gaat de tijd hier. 1 uur tijd afleggen in 10 minuten. Gevoelsmatig 10 minuten en in het "echt" 1 uur.

Even thee zetten nu Rustgevende thee. En straks rustgevende muziek. En dan probeer ik terug te gaan naar vannacht. Dat moet niet moeilijk zijn. Als ik wil kan ik ook terug gaan naar een vakantie van 10 jaar geleden. Om daar beelden terug te halen. In dromen zijn het ook beelden, dus waarom zou ik die gokkast niet kunnen terug halen?

Daarbij is het denk ik ook okey om te oefenen met inbeelden van voorwerpen. 10 seconde naar een bureau- lamp kijken, de hele vorm van de lamp bestuderen. Tot en met de schakelaar om aan en uit te zetten. Vervolgens de ogen dicht en de lamp terug halen in het geheugen. Denk dat het echt kan helpen
pi_41057104
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan is het ook algemeen bedoeld dus. Ik zeg dus niet dat het zo bij jou is nu. Ik weet niet eens goed hoe het thuis is bij jou. Alleen dat je soms erg moe wordt van de situatie. Maar dan is het dus nodig dat je anders met de situatie omgaat denk ik toch.

Als jij je opsteld dat je kinderen ongewenst zijn ( wat ik nu niet beweer dat je doet, ik zeg het als zijnde het is mogelijk) dan zullen je kinderen dat merken. Ook als je niet aanwezig bent op de juiste momenten dat je nodig bent.

Dan groeien ze vanzelf wel eens op tot blaag. Omdat ze de juiste aandacht missen. En of ze blaag zijn dat beweer ik niet, ze zullen alleen minder snel gehoorzamen en hun eigen gang gaan.

En nu even sigaar roken

Het geluk ligt in eigen handen altijd. Maar bij 4 kinderen kan dat al snel even anders zijn. Het is een zware taak denk ik. 1 kind kan al handen vol werk "veroorzaken". Heb je te maken met 4 kinderen dan moet je toch echt het juiste overzicht blijven houden volgens mij. Anders is het grote chaos.
Het moe zijn komt vooral door het meoten wennen aan de nieuwe situatie, zowel geestelijk, als lichamelijk.
Ik heb een hele snelle bevalling gehad en heb t idee dat mn lichaam n behoorlijke klap heeft gehad, maar nog niet helemaal doorheeft wat er nou pcies gebeurd is!

Blagen zijn het zeker...Maar dan positief gezien...Ze zitten vol kattekwaad, maar wel kattekwaad met een twinkeling van plezier in hun ogen en niet om kwaad te doen...

Er voor ze zijn op alle momenten dat ze me nodig hebben....dat kan ik alleen proberen en weet pas als ze volwassen zijn of dat ook gelukt is....
Wat ik wel belangrijk vind is dat ze weten dat ze altijd bij me terecht kunnen...ongeacht wat.....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:10:04 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41057241
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Het moe zijn komt vooral door het meoten wennen aan de nieuwe situatie, zowel geestelijk, als lichamelijk.
Ik heb een hele snelle bevalling gehad en heb t idee dat mn lichaam n behoorlijke klap heeft gehad, maar nog niet helemaal doorheeft wat er nou pcies gebeurd is!

Blagen zijn het zeker...Maar dan positief gezien...Ze zitten vol kattekwaad, maar wel kattekwaad met een twinkeling van plezier in hun ogen en niet om kwaad te doen...

Er voor ze zijn op alle momenten dat ze me nodig hebben....dat kan ik alleen proberen en weet pas als ze volwassen zijn of dat ook gelukt is....
Wat ik wel belangrijk vind is dat ze weten dat ze altijd bij me terecht kunnen...ongeacht wat.....

Was ook niet bedoeld als beschuldiging dat bericht. Het was meer algemeen bedoeld.

En of het goed komt achteraf, dat zie je pas achteraf inderdaad. En vaak groeien kinderen vanzelf op tot volwassen mensen. Een compleet georganiseerde aansturing is niet nodig volgens mij. Ik bedoel, kinderen zijn ook intelligent genoeg om zichzelf te ontwikkelen.

Wat jij zegt van, daar zijn als je nodig bent. Dat is denk ik inderdaad belangrijk

Moe zijn van de zwangerschap weet ik niets van. Lijkt me wel geen makkie om zo'n kind ter wereld te zetten. En vooral het meedragen niet. Maar goed, ik heet geen Schwarzenegger die als man zijnde een kind gebaard heeft
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:11:31 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41057299
Even thee zetten nu

Daarna meditatie-muziek luisteren Iets vinden, een uitweg vinden.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:20:47 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41057613
Buddah bar staat op nu Water voor rooibos thee wordt gekookt en dan moet ik meer middelen vinden om tot diepe trance te komen Zonder drugs dus. Alles natuurlijk als het ff kan. En het kan ook natuurlijk. Drugs verstoord het volgens mij zelfs. Rustgevende thee en rustgevende muziek en zelf op reis gaan Mezelf richting dromen laten gaan door de juiste mood te installeren.

Met dream music

Lekkere droom-muziek

En dan ga ik eens dat buddah beeld voor ogen nemen nu, dat beeld dat hier constant in diepe meditatie verkeerd. Zomaar eens kijken hoe dat beeld eruit ziet. Vervolgens de ogen sluiten en proberen dat beeld met ogen dicht voor ogen te krijgen.

Net buiten was ik een pakje lucky strike aan het observeren, vervolgens de ogen dicht en het beeld terug halen.

Deze muziek bevalt wel goed

Heb zeker voor 24 uur meditatie muziek als het niet meer is. Dus ik ga richting droom-land tijdens het waken nu

Ik zag buiten ook die doodskist weer naar voren komen, groen en roze en met sterren erop geschilderd. Ik zag de details van die doodskist naar voren komen. Zometeen even die tweeling voor ogen nemen verder. En meneer de Nazi-man en kijken wat die in de aanbieding had. Meneer de Nazi-man had vannacht kleine producten in de aanbieding.

Nog wat gedroomd vannacht. Ik had een bouw-bedrijf en moest hier de klokken-toren opnieuw gaan maken, ijzer lassen en ijzer schilderen en op de bovenste etage van het stadhuis hier alles renoveren. Er was nog een tent die voedsel verkocht en er waren mensen die vielen bijna van het dak af.

In de auto waarmee ik alles deed vervoeren voor het bouw-bedrijf kwamen we langs een kroeg waar een van mijn medewerkers sigaretten stal. Hij had een aantal pakjes West gestolen en daarna kwam ik in een bibliotheek en daar was de eigenares van die kroeg bezig met schelden een beetje. En zo valt de puzzel van vannacht op de plek verder. Wie weet kan ik verder spitten in het dromen. Die dromen die ik nu schreef dat zijn de dromen die aan de oppervlakte waren. Maar volgens mij is er in het diepe slapen veel meer dat gedroomd wordt. Wellicht minder realitistische zaken ook.

Weer een stuk van de droom die terug is gekomen En zo hoort dat ook. Misschien ligt het wel aan deze muziek

Over dat ijzer schilderen is niet helemaal juist. Het ijzeren geraamte dat om de klokken-toren is bevestigd werd helemaal vervangen. Het werd allemaal nagebouwd. We namen met het bouwbedrijf het origineel en maakten dat na op het dak. Stukken ijzer van verschillende lengtes werden gelast en soms moest het opnieuw gedaan worden omdat een klein stuk ijzer gezet was waar een groot stuk ijzer moest staan.

Blauw, geel, rood en groen en nog meer kleuren.

En daarna nog gaan uit eten Was een druk nachtje vannacht. Alleen het uit eten moet ik even terug halen helemaal. Ik ben dat uit eten helemaal kwijt. Ik weet dat ik aan het uiteten was met mensen in een apart restaurant maar kan het niet helemaal terug halen en plaatsen hier.

Past beter in het dromen topic maar dat doe ik morgen wel als ik weer gedroomd heb. Vandaag schrijf ik de dromen even hier verder op.

Nu wil ik dat etentje weten Ik kan er niet tegen als ik dromen vergeet

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-08-2006 12:32:20 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:35:01 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41058092
Thee is klaar.

282 meditatie en new-age nummers staan op mijn harde schijf

Dus ik kan ff vooruit

282 van die nummers in de aparte map die ik gemaakt heb voor zulke muziek. Wie weet zwerven er elders ook nog van die nummers op mijn harde schijf en dan heb ik nog trance en nog meer

Spraak-water

Dus ik ga maar even naar buiten toe met sigaar en thee en mp3-speler. Vandaag wil ik dat etentje terug halen. Of het een bruiloft of verjaardag was. Ik weet wel dat het een klein restaurant was nu.

Dus ik laat het topic even 5 minuten rusten. Sigaar, thee en muziek. En verder het pakje lucky strike inbeelden.

Tis helder hier

Helder licht, maar geen irritant licht Perfect licht zonder dat de lampen aan staan in huis. Het licht, het daglicht.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:46:32 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41058473
Heb ik iedereen weg gejaagd

Ik ga even in het droom-topic filosoferen verder.
pi_41058560
Ik ben er nog hoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41058680
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb ik iedereen weg gejaagd

Ik ga even in het droom-topic filosoferen verder.
Voedertijd voor de monsters!
pi_41058915

Achja die moeten ook eten he
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:03:03 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41060814
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:49 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben er nog hoor

Ik was even in het droom-topic bezig

Even daar schrijven over het dromen.

Ik ben bezig met dag-dromen nu

Maar het is nog lang niet zoals het zijn moet. Het begint erop te lijken maar het kan veel en veel en veel beter en beter en beter.

Thee smaakt lekker maar ik lust wel een biertje straks. Hoewel bier weer zorgt dat ik moe ga worden. Misschien even alcohol-vrij gaan kopen zometeen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:03:21 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41060825
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Voedertijd voor de monsters!
Okey

Monsters moeten ook eten

Hee dat zei Metro ook al
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:06:27 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41060937
Ik ga even verder met power dreaming

Even het dag-dromen in werking stellen verder. Lucide dagdromen dus. Proberen om zaken in leven te roepen die niet mogelijk zijn in de realiteit. Proberen om van mijn omgeving een droom te maken nu, en ook de realiteit te killen, de spanning uit de omgeving halen en nog meer, afrekenen met alles, en snel een beetje, heel snel, het heeft verdomme lang genoeg geduurd die ellende, het wordt tijd voor de grote afrekening . Eindelijk het wordt ook tijd. Ik wil niet meer ik wil niet meer ik wil niet meer.

Ik wil eeuwig dromen

En verlost zijn van het kwade. Verlost zijn van de realiteit. Voor eens en voor altijd

Amen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:29:06 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41061653
Ik heb zin om actie te ondernemen. Kom op!!!!!!

Laten we actie ondernemen!!!!

Laten we ons groeperen nu en voor altijd. Samen hand in hand de realiteit kapot maken. Samen het dromen lanceren.

Ik doe wel de aftrap nu.

Met focus pak ik mijn eigen omgeving aan, als jullie nu jullie omgeving aanpakken dan pakken we met z'n allen de massale omgeving aan

Ik ga klein-schalig te werk dus, eerst mijn eigen omgeving aanpakken. En mijn eigen droomwereld erbij roepen. Zelf wolken-krabbers bouwen in het dromen, en die wolken-krabbers in leven blazen.

En dan val ik in de herhaling, maar we moeten gezamelijk de droom vorm geven. Allemaal zijn we een architect vandaag. We zijn straks sowieso allemaal architect van onze dromen

Wij bepalen straks hoe alles eruit gaat zien
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:29:35 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41061678
Tijd voor de juiste muziek zometeen.

Fight music

Tijd om voor commando te spelen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:34:29 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41061808
Karma Chameleon nu

Van Culture Club.

Net Beyonce gedraaid met Deja Vus.

Muziek erbij en het gaat beter. Nu even kijken wat te doen. Focus Focus. Think Goddamnit

Om me heen kijken nu snel

Sneller dan snel. Power power power

Ik moet sneller gaan straks, ik moet iets doen en vinden. Sporten straks. Maar er moet iets gedaan worden.

Grafkist grafkist. Power!!!!!! Ik ga denk ik even naar de kerk Nee dus!!!!

Die deksel moet van de kist!!!!!!!!!!! Help me dan toch ook!!!!

Die deksel moet van de kist!!!!! De doden moeten tot leven komen!!!!!

En de realiteit moet sterven
pi_41061840
rustig droom je loopt jezelf nog eens voorbij
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:37:02 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41061888

Tis nodig dus. Ik moet iets verzinnen om te komen tot iets wat bijdraagt aan een beter "leven". Of aan een betere dood. Ik ben het soms kots ziek allemaal. Maar goed, het gaat beter als ik verzet voer dus.

En het is niet zo serieus hoor Ik ben ook een schep erboven op aan het doen. Een schep erboven op om mezelf op te peppen ook wel. Ben gewoon bezig met peppuh!!! Peppuh!!!!

Heb geen zin om te rusten vandaag. Ik wil juist onrust een beetje, chaos en onrust. En dan zorgen dat mijn realiteitsbesef anders loopt. Alles overhoop gooien ook wel. Alles anders en overhoop.

Dus ik ga even als Schwarzenegger roken buiten Een sigaar en rage against the machine erbij. Even mijn denken met de grond gelijk maken en afbreken.

Alles afbreken en zo het dromen in leven roepen
pi_41062115
Het auto tuningsvirus heeft weer toegeslagen bij me
en ik had me nog zo voorgenomen het niet te doen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:49:45 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41062292
Is toch okey Tunen van de auto van de stereo dus

Wat is daar zo erg aan behalve dat het geld kost?

Ik ben zo aan het oppeppen omdat ik anders de hele dag aan het slapen ben

Dan kan ik beter peppen en dromen inplaats van slapen.

Hoewel ik nu even wat anders ga doen dus. Even alles laten bezinken Dus ik ga even 10-15 minuten op de bank liggen, en meteen proberen om die droom van vannacht terug te halen.

Opvangen weer

Even rust en daarna weer verder als het even lukt.

Proberen om door te gaan straks. Eerst ff opladen
pi_41062383
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Is toch okey Tunen van de auto van de stereo dus

Wat is daar zo erg aan behalve dat het geld kost?

Ik ben zo aan het oppeppen omdat ik anders de hele dag aan het slapen ben

Dan kan ik beter peppen en dromen inplaats van slapen.

Hoewel ik nu even wat anders ga doen dus. Even alles laten bezinken Dus ik ga even 10-15 minuten op de bank liggen, en meteen proberen om die droom van vannacht terug te halen.

Opvangen weer

Even rust en daarna weer verder als het even lukt.

Proberen om door te gaan straks. Eerst ff opladen
NIet alleen de audio , ook de buitenkant wil ik eigenlijk eens grondig aanpakken maarja het kost inderdaad veel geld en ten tweede was deze auto bedoeld als tijdelijk, dus ook zonde om daar bakken met geld in te steken
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:40:02 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41063723
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

NIet alleen de audio , ook de buitenkant wil ik eigenlijk eens grondig aanpakken maarja het kost inderdaad veel geld en ten tweede was deze auto bedoeld als tijdelijk, dus ook zonde om daar bakken met geld in te steken
Inderdaad zonde van het geld als je maar tijdelijk die auto hebt. Als je nu zwemt in het geld, dan kun je nog een oud dafje uit 1970 opknappen helemaal.

Ik ben buiten dus, rage against the machine vol aan op de mp3 speler en muziek overzenden naar de vissen buiten. Eerst een flinke hand voer geven en vervolgens zeggen dat ze rage against the machine krijgen toegezonden en dan vragen of ze willen jagen in het water.

Ze willen dus wat te doen hebben volgens mij.

Maar ik ga weer naar buiten.

Ik loop de hele tijd door de tuin en af en toe doe ik net alsof ik een gitaar in handen heb, air-gitaar spelen. In de lucht net doen alsof ik lid ben van de band rage against the machine

Keihard op het hoogste volume hoewel deze mp3-speler begrensd is dus echt te hard gaat niet. Precies hard genoeg, hard genoeg om te dreunen in het hoofd

Maar ik ga weer even naar buiten

Bullet in the head!!!!!!!

Killing in the name of!!!!

En zometeen even al die andere albums omzetten en tevens the prodigy omzetten.

Ben weg weer. ijsberen met muziek. Gewoon een uur lang rondjes lopen de hele tijd

En vervolgens naar boven uitzenden, proberen contact te leggen ook.

Tot zo
pi_41064220
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Klopt ook wel hoor!! Voordat ik kids kreeg zat ik regelmatig in de kroeg, op festivals enz...
En nu.....
Dat is het makkelijke aan een of twee kinderen hebben. Ze kunnen altijd mee. Tenminste... dat kon die van mij altijd wel, naar festivals iig. Heb de halve wereld met hem afgereist vanaf zijn 4de en dat was alleen maar heerlijk. Maar met 4 is dat niet echt makkelijk, al was het maar om de poen die dat kost.

En voor wat betreft je verdere posts... zwangerschap is techtnisch gezien een aanslag op je lijf. Het is wel zo gemaakt. maar het is een heel raar mechanisme waarbij geboorte plaatsvindt als , en ja... ik weet hoe lullig dit klinkt, uitdrijving van een lichaamsvreemd parasiterend organisme.

Kan er ook niks aan doen.
Dat we voor die staat kiezen en van ons nageslacht houden is een andere zaak. dat zijn weer andere hormoontjes.

Al met al is zwanger zijn en bevallen, hoe makkelijk ook, aanslagen op een lichaam. Vroeger zei men dat het een jaar duurde voor je weer echt helemaal hersteld was... er zijn veel vrouwen bij wie het volledige herstel wel 2 jaar in beslag neemt.
En dan heb jij er 4 nu. Dan gaat het herstel van je energie niveau een stuk langzamer. dat is logisch.

Verder zijn kinderen, hoe veel je er ook van houdt en hoe lief ze ook zijn, gewoon best vermoeiend.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:09:02 #84
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41064455
Geen kinderen hebben is nog makkelijker...

Neehoor, grapje. Ook al koester ik mijn vrijheid, er zijn zeker ook momenten dat ik het best verdrietig vind dat ik het nooit meegemaakt heb om mamma te worden.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:19:53 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41064780
Ik mis het vaderschap ook niet hoor, maar ik voel mezelf nog een kind soms/vaak/meestal/altijd Ik ben de vader van mezelf lijkt het wel Volwassen en kind tegelijk

Ben voor 3 GB aan muziek aan het omzetten. Pittige en stevige muziek

Maar kinderen moet ik nu ook even niet aan denken, kan altijd nog. Ik ben niet eens 30 dus ik heb nog een zee van tijd. De eeuwigheid
pi_41064839
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Geen kinderen hebben is nog makkelijker...

Neehoor, grapje. Ook al koester ik mijn vrijheid, er zijn zeker ook momenten dat ik het best verdrietig vind dat ik het nooit meegemaakt heb om mamma te worden.
Ik ben ook heel blij dat ik die ene heb hoor.
was zeer gewenst en geen ongelukje en 100 % welkom.
Maar dan nog... soms..... behang en zo.
Maar meestal niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:27:11 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41065005
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ben ook heel blij dat ik die ene heb hoor.
was zeer gewenst en geen ongelukje en 100 % welkom.
Maar dan nog... soms..... behang en zo.
Maar meestal niet.
logisch toch

Toen mijn beste vriendin moeder werd heb ik echt last gehad van klepperende eierstokken

Daarvoor nooit zo eigenlijk. En nu soms af en toe nog een beetje

Maar er zijn ook momenten dat ik mijn vriendin als alleenstaande moeder niet benijd hoor. Het heeft 2 kanten...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:29:09 #88
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41065055
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
......
Maar kinderen moet ik nu ook even niet aan denken, kan altijd nog. Ik ben niet eens 30 dus ik heb nog een zee van tijd. De eeuwigheid
Sja, voor mannen ligt dat wat anders dan voor vrouwen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:33:00 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41065177
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Sja, voor mannen ligt dat wat anders dan voor vrouwen
Op het nieuws was gisteren of vandaag dat vrouwen steeds later met kinderen beginnen, en vaak genoeg zie je ook vrouwen van eind 40 of zelfs eind 50 die nog kinderen op de wereld zetten.

Vooral vrouwen die nu carriere willen maken die zullen wachten met kinderen.

En wie weet vinden ze nog wel vruchtbaarheids-pillen uit. Anders kun je nog altijd via een reageerbuis een kind krijgen. Gaat toch met reageer-buizen of niet? Een reageer-buis baby noemen ze dat toch? Of heb ik dat fout gehoord of gelezen? Manieren om de vruchtbaarheid te stimuleren.

Plenty of mogelijkheden.

Als man is het inderdaad anders, maar als je als man zijnde richting de 40 gaat dan heb je toch vaak vanzelf een vrouw die ook die leeftijd heeft.

Maar dat hoeft niet altijd. Je hebt ook mannen van 45 die een vriendin van 24 aan de haak slaan

Nog ff muziek omzetten en ik ga weer even buiten zitten. De duivels op de drum en the prodigy plus alles van rage against the machine en nog meer. 3 GB in totaal. Van alles om te peppuh!!!!!

Tot zo

Ik loop vaak van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. Doosje sigaren erbij en koffie, straks 2 flessen bier en vooral doorgaan.

Vooral doorgaan. Het gaat weer lekker hier
pi_41065346
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

logisch toch

Toen mijn beste vriendin moeder werd heb ik echt last gehad van klepperende eierstokken

Maar er zijn ook momenten dat ik mijn vriendin als alleenstaande moeder niet benijd hoor. Het heeft 2 kanten...
*shrug* het met iemand samen doen heeft ook twee kanten. Soms ben ik zelfs blij dat ik het alleen gedaan heb. Als ik naar vriendinnen keek die het met man deden maar die het moeilijker hadden dan ik..... het hoeft niet zo te zijn hoor. Maar het alleen doen hoeft ook niet zo moeilijk te zijn. Ik bedoel maar.... het heeft allemaal een goeie en slechte kant.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:43:01 #91
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41065451
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Op het nieuws was gisteren of vandaag dat vrouwen steeds later met kinderen beginnen, en vaak genoeg zie je ook vrouwen van eind 40 of zelfs eind 50 die nog kinderen op de wereld zetten.

Vooral vrouwen die nu carriere willen maken die zullen wachten met kinderen.

En wie weet vinden ze nog wel vruchtbaarheids-pillen uit. Anders kun je nog altijd via een reageerbuis een kind krijgen. Gaat toch met reageer-buizen of niet? Een reageer-buis baby noemen ze dat toch? Of heb ik dat fout gehoord of gelezen? Manieren om de vruchtbaarheid te stimuleren.

Plenty of mogelijkheden.

Als man is het inderdaad anders, maar als je als man zijnde richting de 40 gaat dan heb je toch vaak vanzelf een vrouw die ook die leeftijd heeft.

Maar dat hoeft niet altijd. Je hebt ook mannen van 45 die een vriendin van 24 aan de haak slaan

Nog ff muziek omzetten en ik ga weer even buiten zitten. De duivels op de drum en the prodigy plus alles van rage against the machine en nog meer. 3 GB in totaal. Van alles om te peppuh!!!!!

Tot zo

Ik loop vaak van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. Doosje sigaren erbij en koffie, straks 2 flessen bier en vooral doorgaan.

Vooral doorgaan. Het gaat weer lekker hier
klopt, ik heb het ook gelezen.

Wat mezelf betreft zie ik me niet aan de gang gaan met reageerbuizen of donoren enzo

Ik heb meer zoiets van, of het komt op mijn pad, of niet. En omdat ik niet meer zo piep ben, hou ik er inmiddels ernstig rekening mee dat het er niet meer van komt. Maar daar kan ik mee leven hoor

OK tot later maar weer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:45:04 #92
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41065516
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

*shrug* het met iemand samen doen heeft ook twee kanten. Soms ben ik zelfs blij dat ik het alleen gedaan heb. Als ik naar vriendinnen keek die het met man deden maar die het moeilijker hadden dan ik..... het hoeft niet zo te zijn hoor. Maar het alleen doen hoeft ook niet zo moeilijk te zijn. Ik bedoel maar.... het heeft allemaal een goeie en slechte kant.
Helemaal mee eens hoor

Die vriendin van mij begon er niet alleen aan nml, en ze was stukken beter af zonder hem naar later bleek. Maar het was niet haar bedoeling om het alleen te gaan doen, dus daar heeft ze het toch wel een beetje lastig mee af en toe.

Ach ja, ieder nadeel heb ze voordeel en andersom
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:54:37 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41065868
The prodigy

Marietje, misschien krijg je wel een kind op je 220ste levensjaar Wordt de heilige graal gevonden en blijf je eeuwig 22

Even fotoboek aanpassen
pi_41065890
Bijna tijd hier straks lekker naar huis
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:34:29 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41066921
Naar huis naar huis naar huis

Ik ben al thuis

Prodigy staat op buiten, biertje erbij en lekker spacen en keihard de muziek tot me nemen

Matrix soundtrack overgezet en bodycount en the fight clup en nog veeel meer dus.

Denk dat ik buiten gewoon ga oppeppen, buiten is het lekker. De spanning is uit de omgeving. Er zit geen spanning meer op de zaak

Even nog een nummer toevoegen aan mijn fotoboek.

The prodigy - Breathe

Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:34:47 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41066927
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

logisch toch

Wat mij heel moeilijk lijkt is dat je dan niemand hebt ook om de leuke dingen mee te delen, ik kan soms echt samen met mijn man genieten van dingen die voor een ander niet eens zo bijzonder hoeven te zijn.
De vertedering bij kleine voor andere onbeduidende dingen, dingen die gewoon niet zo leuk zijn als je het een ander verteld.

En daarbij natuurlijk de praktische dingen, een keer uitslapen, even snel naar de winkel alleen, etc
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:35:12 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41066937
Eeh goedemiddag trouwens
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:42:25 #98
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41067125
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:34 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat mij heel moeilijk lijkt is dat je dan niemand hebt ook om de leuke dingen mee te delen, ik kan soms echt samen met mijn man genieten van dingen die voor een ander niet eens zo bijzonder hoeven te zijn.
De vertedering bij kleine voor andere onbeduidende dingen, dingen die gewoon niet zo leuk zijn als je het een ander verteld.

En daarbij natuurlijk de praktische dingen, een keer uitslapen, even snel naar de winkel alleen, etc
klopt, dat ervaart zij ook wel. Aan de andere kant, toen ze nog bij haar ex was stond ze er ook totaal alleen voor omdat hij liever in de kroeg zat. Dan maar beter echt alleen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:42:56 #99
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41067143
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef senesta het volgende:
Eeh goedemiddag trouwens
'middag
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:44:59 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_41067205
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

klopt, dat ervaart zij ook wel. Aan de andere kant, toen ze nog bij haar ex was stond ze er ook totaal alleen voor omdat hij liever in de kroeg zat. Dan maar beter echt alleen.
Ja inderdaad, daar heb je helemaal niets aan.
Sterker nog, waarschijnlijk heb je er meer last dan profijt van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')