abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41124052
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
Waar heeft ie krampen? Buik ofzo?

edit: zie net: buikkrampjes dus sterkte ermee, altijd zielig als je er weinig aan kunt doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:26 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124110
Ik moet iets doen aan mijn energie-voorziening hier. Ik merk dat ik moet sleutelen dus. Ook de slaap moet nog beter worden beheerd. Mezelf zie ik soms als machine, kan het niet anders doen als zo. Ik zie mezelf als een soort machine en heb mezelf gewoon goed in te delen en te bewerken en nog meer.

Mind body & soul indelen en dan hoort daar sport ook bij. Hoewel ik liever 3 uur op zolder ga dansen. Rennen of fietsen of kracht-training vind ik saai. Bij dansen kun je tenminste je geest in de dans gooien zodat ook de geest lekker meedoet En bij dansen gebruik je ook al snel alle spieren, alleen heb ik dan meer ruimte nodig, de zolder is te klein om te gaan dansen. Heb dan 10 bij 10 meter nodig of iets dergelijks. Meteen een trampoline erbij
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:53:53 #253
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124121
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Grootjes met pijn ook

maar als kleintjes pijn hebben is dat zowel vor de kleintjes als voor de grootjes zielig.
Maar voor kleintjes vind ik het nog zieliger...die snappen nog niet wat er aan de hand is en je kunt ze het niet uitleggen...
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:54:56 #254
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124165
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

krampjes...
Nou ja, maak er maar krampen van
sterkte ermee vamp, ik hoop dat de venkelthee snel helpt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:55:33 #255
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124189
Goeiemorgen allemaal trouwens
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:26 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124217
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Doet het hier raar of ligt het aan mij?
Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.

Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.

En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn

In het begin hier was het echt 4 KB per seconde in 1998.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:52 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124238
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:55 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen allemaal trouwens
Goeie-morgen
pi_41124279
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:56 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hier doet het trouwens niet raar, het gaat lekker snel zelfs. Geen hapering tijdens het opvragen van de pagina en het posten van een bericht.

Zoals het hoort gelukkig, als fok! hapert dan vind ik dat echt irritant. Gelukkig is het niet meer zo erg als vroeger.

En nog beter, ik heb een snellere verbinding. Stel je moet nog met 4 KB per seconde online zijn

In het begin hier was het echt 4 KB per seconde in 1998.
Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:59:08 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124298
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Dan had je een slechte lijn in 1998, want wij hadden lekker al isdn met gewoon het dubbele!
Telefoonlijn mee begonnen, daarna via de glas-vezel maar ook dat was traag. Hoewel ik niet meer weet hoe traag het was. Ik kan me niet meer voorstellen hoe traag het was. Toen was het niet eens traag omdat je niet beter wist toen. Is het altijd traag dan weet je niet beter.

Nu een hele dvd downloaden binnen korte tijd, waar je vroeger gewoon super lang over deed. Een pagina opvragen was toen al een ramp.

Betere tijden nu gelukkig
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:59:10 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41124300
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:31 schreef Mirage het volgende:
Maar er is wel meer loos en het is ook niet duidelijk of de zaken verband houdne met elkaar.
Het lijkt van niet (maar kan natuurlijk wel).

Ik heb ook iedere keer pijn op mijn rug en op mijn borstkast.
Laatst hebben ze mij al een longfoto laten maken om te kijken of daar iets zit,
maar dat leek in orde.
(ze verdachten mij van longembolie, ik was heel bang dat ze iets ernstigers tegen kwamen)

Maar dat leek in orde.

Ik loop er al wat langer mee, maar ik kwam nooit aan mijzelf toe.
Het duurt ontzettend lang voordat ik naar ene arts ga.. en altijd als ik mezelf een schop verkoop "en nu ga je", is er iets loos in mijn omgeving en gaat dat voor.
Maar nu ben ik begonnen en nu gaan ze door tot ze weten wat er loos is.
jee Mirage

goed dat je je nu grondig laat onderzoeken. Sterkte ermee en pas goed op jezelf hoor
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:06:15 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124567
Cannibal Corpse staat op

Hier een lekker nummer waar ik sadistisch van wordt, sadistisch zonder de neiging te hebben om andermans domein te stelen of in te dringen, het is dan een spel en een uitnodiging dat andere domeinen mee doen met het spel Domeinen opfokken Ik laat mezelf opfokken door die muziek en hoop dan dat de Goddelijke gedeelde domeinen zichzelf op gaan fokken zodat het grote geheel als Goddelijk domein sterker wordt, fok the fokking fok . Dus the prodigy is legaal Vooral ideaal als anderen je domein in willen komen, dan ga je gewoon het spel sterker spelen. Lang leve het spel Het fokking the fokking fok fok fok fok. Tok tok!!!! Tok Tok!!!! Fokking fok

Een soort actie-reactie-ketting-reactie En dan mag iedereen the prodigy luisteren of cannibal corpse. Iedereen mag opfokken van alles. Zodat het sterker wordt en Goddelijk. En ik ben niet te zeggen dat iedereen dat mag, ik zeg alleen dat in het spel niets verboden is. Komen ze aan je, dan vecht je terug.

Welcome to the thunderdome

The prodigy - breathe

Breathe with me.

Breathe the pressure,
Come play my game Ill test ya.
Psychosomatic addict, insane.
Breathe the pressure,
Psycho,-somatic addict, insane.

Come play my game.
Inhale, inhale, youre the victim.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale.

Breathe the pressure,
Breathe the pressure,

Come play my game.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale.

Breathe with me.

Breathe the pressure,
Breathe the pressure,

Come play my game.
Come play my game.
Exhale, exhale, exhale

Onschuldig nummer Maar wel okey. Net als cannibal cropse en nog meer van dat soort stevige muziek Om op te fokken dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 12:12:45 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:15:48 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124924

Gewoon opfokken die handel. Wordt overal gedaan ter wereld. Opfokken. Laten we de depressieve mensen nieuwe energie inblazen. Muziekanten doen dat ook dus. Waarom niet eens een flinke dosis pep erin pompen

Ik draag mijn steentje gewoon bij, af en toe een baksteen erin pompen en soms een kiezel-steen. Zolang het maar wordt opgepept.

Master of puppets staat op
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:32 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41124983
Kan het niet laten om het hier te schrijven, het blijft ouwehoeren . Is niet erg maar goed, ik moet iets uitvinden. Een power booster in de vorm van anti-depressiva. Zonder dat het een pilletje is. Gewoon iets lanceren. Power power power. Misschien is de gedachte lanceren al genoeg, gewoon blijven schrijven en lanceren en met muziek naar boven uitzenden en contact leggen met het grote geheel. Ik als deel binnen het grote geheel. Nu tijd voor koffie

Die chronisch depressieve mensen die al 20 jaar in bed liggen te slapen moeten de marathon gaan lopen, genoeg geslapen hebben ze
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:30:02 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41125433
Weet je waar ik zin in heb nu

Om mezelf via een adapter aan te sluiten op het electriciteits-net. Metzelf een flinke opppepper geven.

Geen benzine geen kerosine maar nog sterker. Benzine zou goed genoeg zijn op dit moment, maar het kan altijd meer dus. Echt zoveel energie en kracht, totdat het uit elkaar spat. Gewoon voor het opstaan mezelf aansluiten op een kracht-centrale en de hele dag als een snelle jelle tekeer gaan. Speed is dan een lachertje. Koffie is dan water.

Gewoon 200000000 volt erop. Maar dat gaat niet. Eerst moeten de juiste adapters gemaakt worden nog. Maak je niet druk, ik ga mijn vinger niet in het stop-contact steken. Maar het is dus richting de toekomst wel nodig dat ik meer energie ga krijgen. Energie kan niet genoeg aanwezig zijn Ik heb al energie, maar het kan meer en meer. Onbeperkt veel energie.

Kleine edit, de energie zit in de kosmos dus Dus dan is het in principe alleen nodig om de juiste verbinding met de kosmos te krijgen. Geen electriciteitsnet en adapter nodig, de energie uit de lucht halen.

Buiten staan dansen en op een gegeven moment kwam de moon-walk er zomaar uit Dat dansen is echt lekker En zorgt voor een goede oppepper Kosmos bestaat ook uit pure alcohol, dus dan is het misschien ook okey om tot die alcohol-voorraad te komen. Maar dat is een kwestie van doorgaan en doorgaan. Energie aanvullen en niet laten wegslibben

En vooral lachen, dansen, springen en zingen en muziek en koffie en bier en nog meer plezier

Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Brauch keinen Freund, kein Kokain
Brauch weder Arzt noch Medizin
Brauch keine Frau, nur Vaselin
etwas Nitroglyzerin
Ich brauche Geld für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin

Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Benzin

Willst du dich von etwas trennen
dann musst du es verbrennen
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Ich brauch Benzin

Gib mir Benzin

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-08-2006 12:44:10 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:46:21 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41125911
Zo nu even rust

Ik moet echt omhoog gaan dus. Daarom schrijf ik het ook even op. Het schrijven opent de deuren en de wegen en nog meer. Straks weer dansen.

Nu metallica luisteren.

Ik ga de lucht dus in nog. Er komt een tijd dan ga ik echt vliegen. En dan doe ik het stap voor stap, en als the_shining vraag waarom niet nu. Dan zeg ik dat het niet vanzelf gaat, je moet werken om iets te krijgen. Je kunt niet vliegen zonder voorbereiding. Misschien eist het nog 4 jaar voorbereiding. Maar goed, ik voel profijt van de inspanningen en daarom ga ik dus ook door. Voelde ik het profijt niet dan lag ik nu depressief in bed Dit houdt mijn depressie dus tegen. Doorgaan hiermee.

Voor niets gaat de zon op.

Dus ik werk door richting het ultieme

En ik voel me iedere dag beter dan goed, maar ultiem nog niet. En na ultiem komt meer dan de 10. Altijd de lat hoger leggen

Vooral in het voelen en denken en nog veel meer
pi_41127793
Koffie hier. Maar echt wakker worden lukt niet vandaag ben ik bang
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:16:43 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41128700
Ik ben ook nog aan de koffie, ben al redelijk wakker maar het kan altijd nog meer wakker.

Echt wakker ben ik nog nooit geweest in het leven. Ik weet dat ik nooit wakker ben geweest. Zelfs op mijn meest heldere momenten kan het nog een graad beter. En dan wil ik richting de toekomst constant wakker zijn. Constant wakker

Dan is het leven meteen een stuk makkelijker. Bij het indutten overdag krijg ik vanzelf te maken met negatieve energie en nog meer zeik.

Ontwaken is helder zijn hier

Dus ik drink me nog koffie even, voel me redelijk helder maar goed, zoals ik altijd zeg, het kan altijd beter

Ik kan dus ook niet stoppen met ontwaken nu, omdat goed niet goed genoeg is Sowieso kan ik niet stoppen

Ik kan alleen maar doorgaan

Vluchten kan niet meer
pi_41128717
leuk, exen op de msn die sex met je willen

Collega is hier even koffie halen opnieuw scheelt mij weer een loopje.
Tis nog altijd erg rustig hier op mijn werk, beetje saai maar ook wel weer lekker.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:18:01 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41128741
Toch niet je laatste ex of wel?
pi_41128768
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch niet je laatste ex of wel?
nee gelukkig niet
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:28:26 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129129
Oeffff

Even opfrissen nu.

Ik ga vandaag wakker worden

Weet je wat het nadeel is aan alcohol? Alcohol brengt in slaap. Tis eigenlijk van de zotte, dan ben ik vanaf 's morgens vroeg bezig om lekker wakker te worden en vervolgens drink ik 2 flessen bier. Na 2 flessen bier is het meteen weer

Maar dan helpt dat biertje wel tegen de stress van de hele dag. Rond 1700 heb ik gewoon zin om af te schakelen helemaal. Dat biertje sla ik dus zeker niet af. Maar ik word er vervolgens weer te moe van.

Misschien is wijn beter of iets anders

Of gewoon helemaal geen alcohol drinken en thee drinken tegen de stress die soms naar voren komt?

Even douchen

Heb zin in de toekomst nog. Helemaal wakker worden

Pas geleden zei ik nog dat alles in slaap moet vallen in mijn leven en omgeving, nu wil ik weer dat het wakker gaat worden

En zo wissel ik nog vaker.

Tot zo

Wisselen is niet erg
pi_41129280
van bier word ik ook altijd erg moe ja. Maar ik kan dan ook slecht tegen alcohol, roken ed
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:45:06 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129720
Alcohol kon ik vroeger echt veel van op, tegenwoordig totaal niet meer. Vreemd kan zoiets lopen.

Roken is hier ook minder geworden. Ik rook niet meer zoveel als voorheen.

Ben vergeleken met februari dit jaar ook nog eens 8 kilo afgevallen. 95 woog ik werd tijdens het bloedprikken gezegd, en nu zit ik al op de 86,8 ongeveer.

Op naar de 80

Gezondheid is belangrijk hier. Gezondheid en dan gaat het ontwaken vanzelf ook beter. Een ongezond lichaam werkt niet goed. De tempel van de geest moet in orde zijn

Ik sla niet door in gezond willen worden dus, ik neem de tijd voor alles. En ik drink me het biertje en ik rook me de sigaret zolang het nog duurt. Is de tijd daarom te stoppen met roken, dan komt dat vanzelf wel op mijn pad.

Ik heb de instelling dat alles op het pad moet komen, gewoon het pad volgen en geen inspanning leveren, dat is de lekkerste manier van leven Vanzelf Zonder moeite

Even roken buiten. Frisse douche genomen en dat doet echt goed

Frisheid is belangrijk hier ook. Fris in alles. Een frisse wind die door het hoofd waait

In principe mag er altijd een briesje door mijn hoofd waaien. Dat het hoofd helemaal open staat en dat er dan altijd wind doorheen waait die de vervuiling en gedachtes doet wegblazen Geen gesloten hoofd dus, gewoon alle ramen en deuren open Dat is het beste, een totaal open mind hebben en dan is het gevoel vanzelf geweldig. Geen geslotenheid en opgeslotenheid. Alles wagenwijd open en dan lekker laten waaien
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:49:11 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41129848
Ogen open ook

Oren open

En the mind open

En dan feestuh Bier heb ik straks zeker zin in. En daarvan ga ik straks ook zeker drinken een paar 2 en morgen iets meer. Morgen weekend vieren
pi_41130147
ik ga morgen weer lekker het weekend in morgenavond weer gezellig naar de wekelijkse automeeting en dan lekker rustig weekend daarna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')